Philips 32PFS5603/12 - Reviews

8,18 cm dikte
32,0 inch

Paul 06-09-2018

Mooi beeld

Bij Foka gekocht voor 249 euro voor m'n zoon op de slaapkamer. Geen geld voor een Full HD, Super beeld voor deze prijs, echt wat je van een philips mag verwachten, geluid is ok. Ruime instel mogelijke heden om het beeld naar eigen smaak aan te passen. Zoont is er heel blij mee en kunnen samen nu ook boven gamen en film kijken.

Pluspunten

• Mooi helder beeld
  • ruime instel mogelijkheden

Minpunten

Geschreven voor: Philips 32PFS5603/12

Sufferd71 28-09-2018

Een matig product voor een matige prijs

Kocht deze tv om de nieuwe ontvangst techniek van Digitenne te kunnen ontvangen. Het moet nog blijken of dat kan. Met de satelliet ontvanger heb ik minder goede ervaringen. Het installeren van dit deel kost heel veel tijd en heeft een beroerde software. Teletekst is irritant door flikkerig beeld en telkens gedeeltelijk wegvallen van het beeld. Als ik de EPG overzichtspagina gebruik en terug schakel naar een programmabeeld is de scherpte ineens verdwenen ook van een HD uitzending. Moet dan eerst de tv uitzetten om weer scherp beeld te krijgen. Ik gebruik een schotel met multi LNB houder voor vier satellieten. Het overschakelen van zenders van verschillende satellieten werkt niet omdat de diseqc-swiths niet wisselt naar de juiste LNB. Wat heb ik spijt van deze koop!!!
Geschreven voor: Philips 32PFS5603/12
Oorspronkelijk gepost op philips.nl