Philips 32PFS5603/12

Bekijk alle Televisies

Paul 06-09-2018

Mooi beeld

Geschreven voor: Philips 32PFS5603/12

Bij Foka gekocht voor 249 euro voor m'n zoon op de slaapkamer. Geen geld voor een Full HD, Super beeld voor deze prijs, echt wat je van een philips mag verwachten, geluid is ok. Ruime instel mogelijke heden om het beeld naar eigen smaak aan te passen. Zoont is er heel blij mee en kunnen samen nu ook boven gamen en film kijken.

Pluspunten

• Mooi helder beeld
  • ruime instel mogelijkheden

Minpunten

patatakker 31-05-2019

Een smart tv geeft geen garantie op gebruik van APP's

Geschreven voor: Philips 32PFS5603/12

Deze TV was in het begin voor ons heel praktisch omdat we Skype konden gebruiken. Mede door de camera en de skype app. Helaas werd op gegeven moment de app niet meer ondersteund. De camera kunnen we nu niet meer gebruiken. Ik zou niet weten voor welke app. Ook geeft de gekoppelde philips soundbar Fidelio B5 regelmatig het probleem dat het geluidvolume spontaan naar maximaal gaat. Ook gebeurt regelmatig dat bij gebruik van het volume de volumebalk in beeld blijft staan. In beide gevallen dien ik alles van de stroom af te halen en weer aan te sluiten.
Oorspronkelijk gepost op philips.nl