Philips 7800 series 49PUS7803/12 - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
3,82 cm dikte
49,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Philips 7800 series 49PUS7803/12 op Kieskeurig.nl.

HansSPK 14-06-2018

PHILIPS TOP KWALITEIT

Geschreven voor: Philips 7800 series 49PUS7803/12

Net 2 dagen in huis, erg mooi design, redelijk geluid alleen met home cinema set stukken beter. Beeld instelling moet nog optimaliseren om een nog mooier beeld te krijgen. Ambilight een extra beleving.
We hebben al jaren Philips, maar met de vele concurrentie toch weer voor deze gekozen. Geen spijt en beveel deze dan ook aan.
Oorspronkelijk gepost op philips.nl

Chrisje 05-01-2019

Goede TV

Geschreven voor: Philips 7800 series 49PUS7803/12

Wij hebben deze tv vorige week gekocht en zijn er erg tevreden over. We hadden al een tv van Sony maar wilde de Philips ook proberen. We hebben voor deze tv gekozen vanwege het 4k en het feit dat het een android tv is waar gecast naar kan worden en apps op kunnen gedownload worden zoals Kodi. De tv installeren was heel makkelijk en de tv op zich is erg gebruiksvriendelijk. De ambilight op de achterkant geeft een leuke dimensie aan het tv kijken maar kan ook makkelijk uitgezet worden. De tv heeft vele opties en is voor de kenners dan ook leuk om mee te spelen maar ook gebruiksklaar voor de leken zoals ik. De afstandsbediening heeft aan de achterkant een toetsenbord wat het gebruik voor de apps heel veel.makkelijker maakt. Echt een goede tv met goed beeld. Het geluid is ook erg goed al hebben wij wel een soundbar erbij gedaan omdat wij dat persoonlijk wilden maar is zeker geen verplichting. Top tv!

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Goed beeld
  • Ambilight
  • Fijne afstandsbediening

Verhoeven 08-12-2018

prima tv. Gemakkelijk aan te sluiten

Geschreven voor: Philips 7800 series 49PUS7803/12

Ik ben zeer tevreden, vooral de prijs kwaliteit. Ik heb de vraag of dat deze tv stabielgenoeg is. Standaard is vrij klein t.o.v. TV
Oorspronkelijk gepost op philips.nl