Philips 7800 series 49PUS7803/12 - Reviews

49,0 inch

Chrisje 05-01-2019

Goede TV

Geschreven voor: Philips 7800 series 49PUS7803/12

Wij hebben deze tv vorige week gekocht en zijn er erg tevreden over. We hadden al een tv van Sony maar wilde de Philips ook proberen. We hebben voor deze tv gekozen vanwege het 4k en het feit dat het een android tv is waar gecast naar kan worden en apps op kunnen gedownload worden zoals Kodi. De tv installeren was heel makkelijk en de tv op zich is erg gebruiksvriendelijk. De ambilight op de achterkant geeft een leuke dimensie aan het tv kijken maar kan ook makkelijk uitgezet worden. De tv heeft vele opties en is voor de kenners dan ook leuk om mee te spelen maar ook gebruiksklaar voor de leken zoals ik. De afstandsbediening heeft aan de achterkant een toetsenbord wat het gebruik voor de apps heel veel.makkelijker maakt. Echt een goede tv met goed beeld. Het geluid is ook erg goed al hebben wij wel een soundbar erbij gedaan omdat wij dat persoonlijk wilden maar is zeker geen verplichting. Top tv!

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Goed beeld
  • Ambilight
  • Fijne afstandsbediening

G. Knikkers 20-12-2018

Fantastische televisie, bijna bioscoopervaring

Geschreven voor: Philips 7800 series 75PUS7803/12

Prachtige TV met een heel dun matzilveren randje. Geluid ook stuk beter dan voorafgaande series. Enige minpunt is dat bij een aantal Tv's het moederbord deels defect is waardoor de TV zichzelf om de zoveel tijd uitschakelt, bij mij ook meteen de eerste dag al. Philips monteur langs geweest en die heeft er een nieuw moederbord ingezet waardoor het probleem is opgelost (uiteraard kosteloos).

Pluspunten

• Mooi scherp beeld
  • Prima geluix
  • Strak design
  • Superlage prijs €1449 incl. €300 cashback actie

Minpunten

• Moederbord moet wellicht vervangen worden