Samsung Q6F QE55Q6FNALXXN - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
5,49 cm dikte
55,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung Q6F QE55Q6FNALXXN op Kieskeurig.nl.

D Hoosemans 06-03-2019

Geweldige TV

Geschreven voor: Samsung Q6F QE55Q6FNALXXN

Ik heb nu ruim 1,5 maand de 65" Tv en hij voldoet aan alle verwachtingen. Wat een fantastisch beeld, super scherp, goed geluid en ongelooflijk veel functies. Alles werk makkelijk en simpel, vaak al automatisch. Zeer duidelijk instellings mogelijkheden. TV kijken op dit grote scherm is nu een hele belevenis geworden. Gaming samen met de PlatStaion Pro is ook zeker een aanrader... Geweldig!!!

Clenn12 25-02-2019

Prachtig!!

Geschreven voor: Samsung Q6F QE55Q6FNALXXN

Zat te twijfelen tussen een 65nu8000 of de QE65Q6F. Het is de QE65Q6F geworden en wat een schitterend beeld. De tv is makkelijk aan te sluiten en te installeren, de afstandbediening valt reuze mee, geen overbodige knoppen dus lekker simpel.
De tv heeft een mooie smalle lijst.
Ben dan ook meer dan tevreden met mijn nieuwe aankoop.

Rik M 18-02-2019

Geweldige beeldkwaliteit

Geschreven voor: Samsung Q6F QE55Q6FNALXXN

Afgelopen maand gekocht. Is beter dan verwacht. Achteraf gezien qua kwaliteit/prijsverhouding een goed initiatief voor de andere tv's in deze serie Qled TV's.

RonnieR70 17-02-2019

Geweldig beeld en geluid

Geschreven voor: Samsung Q6F QE55Q6FNALXXN

TV met superbeeld maar ook opvallend geweldig geluid. Gebruiksvriendelijk en makkelijk in te stellen met niet te veel opties. Wil je alles kunnen regelen dan zijn er de expert instellingen en dan is het helemaal fine te tunen.

Motormuizzie 14-02-2019

Fantastische televisie

Geschreven voor: Samsung Q6F QE55Q6FNALXXN

Ik heb de qled tv in december gekocht en ik was op slag verliefd. Het design is strak en simpel en de beeldkwaliteit geweldig. Elke dag is het weer een feest om de tv aan te zetten.

RobinWes 29-01-2019

Geweldig strak beeld.

Geschreven voor: Samsung Q6F QE55Q6FNALXXN

De QLED TV ziet er geweldig uit, we vinden de tv pootjes mooier als 1 grote voet in het midden. Hij heeft super strak beeld en er zit goed geluid in.

oktay1 26-01-2019

Top 4k Qled tv haarscherp beeld

Geschreven voor: Samsung Q6F QE55Q6FNALXXN

Top 4k Qled tv QE65Q6F 2018 haarscherp beeld en geluid gemak met smartphone bedienen gratis Samsung garantie tegen inbranden echte aanrader.

Sjoerd88 26-01-2019

Prachtig beeld

Geschreven voor: Samsung Q6F QE55Q6FNALXXN

De televisie heeft heel mooi beeld! Het design is erg strak. De afstandsbediening is even wennen, maar werkt goed.
Het geluid van de televisie zelf is niet zo super.
Ik ben heel tevreden met de televisie.

Anoniem 24-01-2019

Prachtig beeld en écht een 'smart' tv!

Geschreven voor: Samsung Q6F QE55Q6FNALXXN

Prachtig beeld, handige installatie omdat de Qled tv écht smart is. Hij herkend andere apparaten welke je met de, op het eerste gezicht relatief simpele, afstandbediening heel makkelijk kunt bedienen. Veel mogelijkheden en smart opties zijn echt superhandig.

J.A.van Dijk 06-01-2019

Mooie QLED TV

Geschreven voor: Samsung Q6F QE55Q6FNALXXN

Fantastische TV en mooie kleuren weergave en geluid is perfect ik heb er ook gelijk een geweldigge muurbeugel bij gekocht tegen een goeden prijs geweldig.

Miranda 12-09-2018

Geweldige kenmerken en bovenal gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Samsung Q6F QE55Q6FNALXXN

Wij hebben de televisie gisteren geleverd gekregen, alles snufjes doorgelopen en we zijn alleen nog maar enthousiaster geworden. Super blij zijn we met onze eigen Thuisbioscoop. Samsung bedankt!

barend 08-01-2018

Top Tv voor hele scherpe prijs !

Geschreven voor: Samsung Q6F QE55Q6FNALXXN

De tv behoeft geen verdere uitleg.
een cijfer tussen 1 en 10 ? 10+
wat een geweldige belevenis!
Voor mensen die overwegen deze te kopen?
Je gaat geen spijt krijgen !

RonaldV 28-12-2017

Perfecte 4k instapmodel

Geschreven voor: Samsung Q6F QE55Q6FNALXXN

Heb deze tv nu een aantal weken in huis en ik word elke dag nog steeds verliefder op deze Samsung QLED. Tv, series en films kijken is een lust voor het oog. Deze tv doet zeker niet onder voor de duurdere modellen op de markt. Het beeld is ontzettend strak en helder.

Het installeren van de tv is binnen 15 minuten helemaal klaar en de connect box voor al uw apparatuur is een aangename toevoeging en makkelijk in gebruik. De meegeleverde smart remote is klein, ziet er mooi uit en doet alles wat een afstandsbediening zou moeten doen. Mijn samsung soundbar en ziggo box bedien ik nu allemaal makkelijk via 1 remote. Geen dure all-in-one afstandsbedieningen meer nodig.

Enige hardwarematige minpuntje is voor mij de wifi module. Deze is net als mijn vorige samsung tv zo matig dat ik al snel mijn verbinding kwijt ben. Hij staat nog geen 5 meter van mijn wifi router af, maar even een ethernet kabel aansluiten heeft dit voor mij opgelost.

De interface van de tv is ontzettend snel en makkelijk in gebruik. Er is een overvloed aan apps en deze zijn allemaal duidelijk weergegeven en werken soepel.

Tv staat als een huis en ziet er strak uit. Alles is netjes weg te werken, het lijkt wel een schilderij.

Deze Samsung QLED is een echte aanrader voor de beginnende 4k smart tv gebruiker door de prijs, maar ook zeker een aanrader voor de wat meer eisende personen. Een goede all-rounder met een zeer scherpe prijs.

Neyk1968 01-12-2017

kwaliteit

Geschreven voor: Samsung Q6F QE55Q6FNALXXN

Nu ongeveer ene week de Samsung QE55Q6 in ons bezit.
Met uit de doos halen kwam het punt dat je de voet moet monteren, in dit geval 2 voetjes, schroeven en zwaar, maar nee het is inklikken en neerzetten.Niet vergeten de kabel in een handige box, welke met een kabeltje naar je tv gaar, door een mooie sleuf. Dit kastje is een "ONE CONNECT", welke al je randapparatuur met je tv verbind. Van satelliet ontvanger tot je dolby surround set. Natuurlijk kan je de meeste ok direct in je tv pluggen,maar dan ga jij snel kabels in het zicht zien.
Met de eerste keer aanzetten is het toestel vlot (binnen een kwartier) geheel gebruik klaar. En dan die kleuren, scherpte en kijk genot.
De afstandsbediening is klein en bevat weinig knoppen, wat fijn is dat deze klein is, nadeel is je vaak even door een menu dan moet. Is van beide wat te zeggen.
Wat van de afstandsbediening wel een minpunt is dat deze heel gevoelig is, je hebt zo een verkeerde optie of kanaal gewisseld zonder je het door hebt.
Wij als zwaar NETFLIX gebruikers zijn er blij mee, menu is snel (alles in de tv schakelt en doet snel) en 4K ingeschakeld maakt het nog indrukwekkender!