Samsung UE49NU7300W - Reviews

Diepte
9,57 cm dikte
49,0 inch

Renegade 25-08-2018

Mooie televisie voor een mooie prijs

Ik heb de samsung tv nu een een maand tot mijn beschikking. Met een eenvoudige uitleg hoe je de tv moet in elkaar zetten van de pootjes onder de tv.En binnen 20 minuten had ik de tv aangesloten en kon ik alles uit gaan speuren wat er allemaal voor gadgets op zitten.Tot mijn verbazing heeft de samsung een mooi scherp beeld, en de geluidskwaliteit is ook zeer goed. Het enige minpuntje is dat de tv maar 3 HDMI aansluitingen heeft.Ook kan je met je mobiel een connectie maken met de tv ,dus als je bijvoorbeeld youtube gaat kijken kan je het rechtstreeks op de tv zien. Dus mij mening is een goede tv voor een goede prijs.

Pluspunten

• Zuiver beeld
  • Zuiver geluidskwaliteit

Minpunten

• te weinig HDMI aansluitingen

Renegade 05-08-2018

Super beeldkwaliteit

Ik heb reeds de samsung tv in mijn bezit. na het uitpakken had ik de tv binnen 20 minuten aangesloten en was klaar om in gebruik te nemen. tot mijn verbazing had deze mooie curved tv een mooie 3D effect, met zuiver beeldkwaliteit. ook aan het geluid was niets om aan te merken. kortom een mooie tv voor een zeer goede prijs.
Oorspronkelijk gepost op samsung.com

ErikUil 30-07-2018

Mooi scherp beeld!

Met veel plezier maar ik gebruik van deze Samsung Curved TV. De curve in de TV geeft echt meer diepte in het beeld, dit gecombineerd met 4K en een fijn kleurenpallet, maakt dat deze TV fijn kijkt. Er zitten verschillende internet-opties op, die eenvoudig met de afstandsbediening te doorlopen zijn. Het enige minpunt aan deze Tv is dat er in het scherm - wanneer hij in een woonkamer staat met veel lichtinval - veel weerkaatst. Dit overigens alleen als de tv uit staat. Wat mij betreft was een minder high gloss scherm beter geweest. Zoek je een tv die in een donkerdere tv-hoek staat of zelfs in een TV ruimte, dan is deze tv zeker het overwegen waard!

Pluspunten

• 4K beeldkwaliteit
  • hoge beeldverversing
  • de Curve geeft meer diepte in beeld

Minpunten

• Wanneer TV uit staat spiegelt hij veel
  • Poot kan stijlvoller
  • komt in totaal zeker 8 cm van de muur af

moskieto 17-07-2018

Scherp beeld, mooie vormgeving

Ik heb deze TV gekozen op een combinatie van beeld kwalitateit icm gebruiksvriendelijkheid. Met twee kleine kinderen is het switchen tussen TV en Netflix een meermaals proces per dag. Dit gaat hierin vlot en makkelijk.
Het installeren gaat vlot. Er wordt duidelijk aangegeven welk apparaat aan welke HDMI aansluiting gekoppeld moet worden.
Het beeld is strak en scherp. Doordat het scherm gebogen is is er nog meer diepte. Heb zelf een soundbar van Samsung er op aan gesloten, helaas switcht het toestel toch regelmatig zelf terug op de boxen van de TV. Maar ga er van uit dat dit met de instellingen te maken heeft. Ook heb ik de TV opgehangen. Vind persoonlijk de pootjes te veel ruimte innemen.
Erg tevreden over mijn aankoop

Pluspunten

• Vormgeving. Dunne lijst om beeld
  • Gebruiksvriendelijk installatie
  • Scherp beeld, mooie heldere kleuren

Minpunten

• Pootjes nemen wel behoorlijk ruimte in.

ariaantje 17-07-2018

Supermooie beeldkwaliteit

Ik heb toestel nu kleine week in het bezit en ben er erg blij mee. Installeren ging me goed af. Hierin word je stapsgewijs mee geholpen.
Doordat het een curved version is, maakt het dat het beeld een wat 3D effect krijgt. De kleuren zijn rustgevend aan je ogen.
Als deTV staat komt hij wel wat verder van de muur af staan met deze vormgeving.
Oorspronkelijk gepost op samsung.com