Samsung UE49NU7500

Bekijk alle Televisies

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung UE49NU7500 op Kieskeurig.nl.

M. Rahaoui 16-07-2018

Mooi, helder & snel!

Geschreven voor: Samsung UE49NU7500

Deze smart tv is ideaal voor een gezin met kinderen. Of kansloze mensen die graag via Netflix, videoband, YouTube etc kijken. Supersnel, de afstandbediening werkt via Bluetooth, Wi-Fi is zo gevonden en wordt goed benut. Kortom, een feestje. De afstandbediening is simplistisch, onze kinderen van 7 en 5 bedienen deze zelf heel goed. Maar wij ook :)

Weerspiegeling hadden we soms last van met dit geweldige weer, gordijn dichtdoen doet wonderen.

Standaard geluid van de tv is goed! Boxen sluiten we nog aan, maar is niet nodig.

De poot is mooi ontworpen. Zwart, net als de rand van de tv. Voorheen hadden we een zilveren rand, de zwarte rand vinden wij toch mooier.

De tv voldoet aan onze verwachtingen, we hebben getwijfeld een maat groter te nemen maar deze is goed. Onze zitafstand tot de tv afstand is ongeveer 5 meter.

Kortom, wij zijn tevreden!

Pluspunten

• Helder
  • Snel
  • Smart, chromekast overbodig

Minpunten

• Voet is diep en door de curve de tv ook