Philips 43PFS5803/12 2018 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 16 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

5,4

martin 19-05-2019

Slecht en traag reagerend op bediening

Geschreven voor: Philips 32PFS5803/12 2018

Ben wel phillips minded, daarom deze tv gekocht. Het smart gedeelte valt erg tegen, reageert traag of helemaal niet. Tekstinvoeren en browsen is supertraag. afstandbediening weinig krachtig.
Netflix knop reageert niet. Het ligt niet aan mijn wifi, die is goed.Echt een tegenvaller.

Delight 08-02-2021

Prima tv

Geschreven voor: Philips 43PFS5803/12 2018

Fijne tv met een erg goed geluid.
Smart gedeelte is soms wat langzaam, maar werkt verder perfect.
De instellingen zijn eindeloos en soms wat teveel mogelijkheden naar mijn mening.
Verder een genot om naar te kijken en te luisteren!

Frank Eggel 14-01-2021

Slechte TV

Geschreven voor: Philips 43PFS5803/12 2018

Deze TV gaat stuk na 2 jaar en 5 maanden.
Bij Philps geven ze niet thuis, bied maar aan voor reparatie.
en de verkoper bied 15% korting op een nieuwe TV.

Minpunten

• levensduur

André dus 08-01-2021

Miskoop

Slechte "smart" TV.
De smart functies zijn beperkt en veel populaire apps worden niet of slechts gedeeltelijk ondersteund. Verder is de wifi van dit toestel knap waardeloos; bij het aanzetten van het toestel krijg je regelmatig de melding dat je het toestel moet aansluiten op een netwerk, terwijl je dit al hebt gedaan. Inmiddels al meer dan 20x opnieuw een wifiverbinding tot stand gebracht. Zolang het toestel aan blijft staan werkt de wifi prima, maar je durft de TV bijna niet meer uit te zetten. Een ander manco is dat de wifi ook spontaan uitvalt als je een bluetooth transmitter in de USB-poort stopt, ook dan moet je weer eerst opnieuw de wifiverbinding tot stand brengen. Dit probleem kun je (soms) alleen voorkomen door de transmitter aan te sluiten alvorens je de TV inschakelt. Kortom; een naar apparaat met een vervelende gebruiksaanwijzing :(

Pietjepuck 14-09-2020

TV recensie

Geschreven voor: Philips 43PFS5803/12 2018

TV heeft mooi beeld en voldoet goed. Het is bekend, maar geluid is niet al te best. Bediening is eenvoudig.

Teleurgesteld 2.0 03-09-2020

Netflix werkt niet meer

Geschreven voor: Philips 43PFS5803/12 2018

Ik heb de tv gekocht om met name gebruik te maken van de apps die deze zou bieden. Lange tijd hebben we hiervan kunnen genieten. Sinds zo’n 3 maanden werkt het niet meer. Krijgen alleen foutmeldingen. Updaten werkt niet. Helaas een miskoop.

Elvis51 01-09-2020

Pas assez de blanc

Geschreven voor: Philips 43PFS5803/12 2018

Bonjour j'ai acheté cette télévision pour ma femme qui est malvoyante croyant que la couleur blanche serait aussi blanc que la 4 k de philips de 140cm donc ça n'a servi à rien maintenant je me retrouve avec une 80cm dans mon grenier en attendant de la revendre

Anoniem 28-08-2020

wat een gewelidge tv

Geschreven voor: Philips 43PFS5803/12 2018

wat een progressie in enkele jaren op het gebied van beeld, geluid, mogelijkheden;ook het anbilight bevalt uitstrekend

wat een progressie in enkele jaren op het gebied van beeldkwaliteit, geluid en andere mogelijkheden;ook het anbilight bevalt prima!

Corien 13-08-2020

Op het eerste gezicht een mooie tv voor een leuke prijs

Geschreven voor: Philips 43PFS5803/12 2018

Op het eerste gezicht een mooie tv voor een betaalbare prijs. Het beeldscherm is mooi helder en duidelijk, het geluid is niet echt super, maar daar is de prijs ook naar en tegenwoordig veel opties met bluetooth boxen en soundbars...
Met zappen naar andere zenders hadden wij regelmatig dat de tv ineens van slag raakt en erg traag gaat of vastloopt. ook valt de tv regelmatig zonder aanleiding helemaal uit, het scherm brand dan wel, maar verder reageert hij nergens meer op en moet de stekker eruit en weer opnieuw aangezet worden... De grootste teleurstelling vinden wij toch wel dat de tv van best wel fragiele kwaliteit is en absoluut niet veel kan hebben, wij hebben de televisie nu 8 maanden en het beeldscherm is nu al kapot, en niet eens gevallen, met afstoffen stootte ik een kandelaar om die ik nog probeerde te vangen maar hij viel tegen het scherm aan..absoluut niet hard.. Gelijk scherm zwart/gekleurd met vanbinnen een mega barst. Kosten voor reparatie zijn te hoog, en de tv was misschien voor de gemiddelde consument betaalbaar want de meeste mensen die deze tv gekocht hebben gebruiken jet als 2e tv, maar heb er toch echt voor moeten sparen... En na 8 maanden zit ik met een oude tv van €20 zonder hdmi ingang, apps of Netflix..weer terug bij af wat apperatuur betreft.

Pluspunten

• Helder beeld
  • Handige apps
  • Redelijke Prijs

Minpunten

• Kwaliteit zeer slecht
  • Erg kwetsbaar materiaal
  • Slecht geluid
  • Steeds vastlopers
  • Erg traag overschakelen zenders

noor 20-06-2020

Mooie, niet al te grote tv met prima beeldkwaliteit

Geschreven voor: Philips 32PFS5803/12 2018

Dit is een mooie maat tv met een prima beeldkwaliteit, zeer simpel te installeren en te bedienen. Bovendien gemakkelijk besteld bij Kamera Express, op zondag, en toch de volgende dag al thuisbezorgd! Een aanrader!

Pluspunten

• mooi beeld, mooie uitvoering
  • simpele installatie

Petrovits 19-06-2020

Verassend :-)

Geschreven voor: Philips 43PFS5803/12 2018

Zeer te vrede met deze Philips TV die ik meestal gebruik voor NetFlix te zien i.p.v. op men PC scherm.
Eenvoudige installatie en alles goed uitgelegd via het scherm TOP

WABr 09-06-2020

Aansluiten en werken

Geschreven voor: Philips 43PFS5803/12 2018

De levering via plattetv verliep slecht. Installatie eitje. netwerkkabel erin en updaten maar. Daarna Netflix abo ingeven en alles werkt. TV via extern box (telfort/kpn) ook geen probleem. Beeld super mooi zelfs het geluid valt niet tegen. Aardig wat mogelijkheden om persoonlijke instellingen te kiezen. Smart tv apps zijn niet allemaal erg zinvol. Jammer dat er nog geen Disney Plus app tussen zit. Mijn andere tv is ook een philips met android tv daar kun je die via de appstore installeren.

Noella1962 07-06-2020

Heel tevreden!

Geschreven voor: Philips 43PFS5803/12 2018

Beeld kwaliteit is heel goed. Ook het geluid is prima. Duurt wel even om hem te installeren. Heel goede prijs voor deze televisie. Aanrader!

Stekkers naar achteren 02-06-2020

Goede prijs/kwaliteit

Geschreven voor: Philips 43PFS5803/12 2018

Niet gezien hikt om vlak tegen de muur montage.
Vooral het netsnoer zorgt ervoor dat je met een afstandsbediening beugel moet werken.

Rayben 19-05-2020

Geen Netflix

Geschreven voor: Philips 43PFS5803/12 2018

Er zit een Netflix app op de tv maar deze doet het niet. Als je een titel wilt afspelen krijg je een foutmelding. TV is dus alleen te gebruiken als monitor.

Marco D 02-05-2020

Geweldige apparaat voor zijn geld.

Geweldige tv

Alles wat omschreven is werkt naar behoren en laat niets te wensen over. Beeld en geluid voldoet meer dan verwacht. Smartcard werkt optimaal en nog sneller dan in mijn oude smart tv. Videoland app gedownload en werkt ook zonder problemen. Wel een beetje traag menu bij de apps, maar goed daar is de prijs dan ook naar denk ik dan maar. Voor de rest niets dan een tevreden gebruiker. Ga zo door Philips!!!! Ook wij in Europa kunnen nog mooie degelijke apparaten engineren en bouwen. Hoeft dus niet per definitie van ver weg te komen.

RiMu 01-04-2020

Slechte software update

Geschreven voor: Philips 43PFS5803/12 2018

Met de kerst 2019 twee van deze tv's voor de kinderen aangeschaft om te kunnen netflixen en te gamen twee maanden later geen netflix meer en niet kunnen gamen omdat de HDMI poorten ook niet meer juist werkenslechte kwaliteit en philips komt alleen maar met een "niet oplossing" namelijk update de software ondertussen zitten de kinderen thuis opgesloten met een niet werkende tv.

Smart dus niet 31-03-2020

Werkt niet

Geschreven voor: Philips 43PFS5803/12 2018

Tv net gekocht en werkt de smart gewoon niet, krijg geen contact met de phillips server. Kan dus geen voorwaarden accepteren waardoor het smart gedeelte niet gaat werken.
Ik dus Phillips bellen voor wel ja 1 euro per gesprek, dat maakt mijn nieuwe tv dus een euro duurder, tis niet veel maar toch. Krijg ik een jongeman ( techneut ) aan de telefoon die mij niet kan helpen en dit moet uitzoeken. Slechte aankoop dit.

Jowan 14-03-2020

Prima prijs/kwaliteit verhouding.

Geschreven voor: Philips 32PFS5803/12 2018

Mooi beeld, naar omstandigheden goed geluid makkelijk installeren.
Beschikt over diverse apps, verschillende aansluitingen compatibel met ziggo.

Pluspunten

• Eenvoudig te installeren
  • Mooi beeld

Minpunten

• Als er een moet dan geluid.

Tjoeptjie 02-03-2020

Spijtig van het "Smart" gedeelte

Geschreven voor: Philips 43PFS5803/12 2018

Ik ben nog steeds fan van Philips. Ik vind jullie producten nog steeds top!
Alleen blijft mijn dochter nu wel op haar honger zitten omdat ze graag apps zoals Vtm Go en Google Playstore had willen installeren en dit bij jullie smart-tv's niet mogelijk is...