Philips 43PFS5803/12 - Reviews

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 17 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

5,4

San 04-06-2021

Kan geen apps toevoegen ;-(

Geschreven voor: Philips 32PFS5803/12

Mooie tv gekocht voor mijn dochter. Goed beeld, heldere afstandsbediening en een redelijke geluid. Maar....
Haar kamer is op de eerste verdieping en de Xperiabox van KPN staat op de BG. Het lukt mij niet om de KPNitv app toe te voegen aan de televisie, zodat ze alle tv zenders kan zien. De TV heeft vooraf geïnstalleerde apps en daar kan ik er geen aan toevoegen. Er is geen Google Playstore o.i.d. waar ik de app van KPN kan downloaden.
Dus kan ze eigenlijk alleen NETflix kijken en dat ze vind - misschien vreemd genoeg - ergens wel jammer.
PS
Als iemand tips heeft hou ik me aanbevolen.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit

Minpunten

• Kan zelf geen app toevoegen van KPN itv

Frank Eggel 14-01-2021

Slechte TV

Geschreven voor: Philips 43PFS5803/12

Deze TV gaat stuk na 2 jaar en 5 maanden.
Bij Philps geven ze niet thuis, bied maar aan voor reparatie.
en de verkoper bied 15% korting op een nieuwe TV.

Minpunten

• levensduur

Corien 13-08-2020

Op het eerste gezicht een mooie tv voor een leuke prijs

Geschreven voor: Philips 43PFS5803/12

Op het eerste gezicht een mooie tv voor een betaalbare prijs. Het beeldscherm is mooi helder en duidelijk, het geluid is niet echt super, maar daar is de prijs ook naar en tegenwoordig veel opties met bluetooth boxen en soundbars...
Met zappen naar andere zenders hadden wij regelmatig dat de tv ineens van slag raakt en erg traag gaat of vastloopt. ook valt de tv regelmatig zonder aanleiding helemaal uit, het scherm brand dan wel, maar verder reageert hij nergens meer op en moet de stekker eruit en weer opnieuw aangezet worden... De grootste teleurstelling vinden wij toch wel dat de tv van best wel fragiele kwaliteit is en absoluut niet veel kan hebben, wij hebben de televisie nu 8 maanden en het beeldscherm is nu al kapot, en niet eens gevallen, met afstoffen stootte ik een kandelaar om die ik nog probeerde te vangen maar hij viel tegen het scherm aan..absoluut niet hard.. Gelijk scherm zwart/gekleurd met vanbinnen een mega barst. Kosten voor reparatie zijn te hoog, en de tv was misschien voor de gemiddelde consument betaalbaar want de meeste mensen die deze tv gekocht hebben gebruiken jet als 2e tv, maar heb er toch echt voor moeten sparen... En na 8 maanden zit ik met een oude tv van €20 zonder hdmi ingang, apps of Netflix..weer terug bij af wat apperatuur betreft.

Pluspunten

• Helder beeld
  • Handige apps
  • Redelijke Prijs

Minpunten

• Kwaliteit zeer slecht
  • Erg kwetsbaar materiaal
  • Slecht geluid
  • Steeds vastlopers
  • Erg traag overschakelen zenders

noor 20-06-2020

Mooie, niet al te grote tv met prima beeldkwaliteit

Geschreven voor: Philips 32PFS5803/12

Dit is een mooie maat tv met een prima beeldkwaliteit, zeer simpel te installeren en te bedienen. Bovendien gemakkelijk besteld bij Kamera Express, op zondag, en toch de volgende dag al thuisbezorgd! Een aanrader!

Pluspunten

• mooi beeld, mooie uitvoering
  • simpele installatie

Marco D 02-05-2020

Geweldige apparaat voor zijn geld.

Geweldige tv

Alles wat omschreven is werkt naar behoren en laat niets te wensen over. Beeld en geluid voldoet meer dan verwacht. Smartcard werkt optimaal en nog sneller dan in mijn oude smart tv. Videoland app gedownload en werkt ook zonder problemen. Wel een beetje traag menu bij de apps, maar goed daar is de prijs dan ook naar denk ik dan maar. Voor de rest niets dan een tevreden gebruiker. Ga zo door Philips!!!! Ook wij in Europa kunnen nog mooie degelijke apparaten engineren en bouwen. Hoeft dus niet per definitie van ver weg te komen.

Jowan 14-03-2020

Prima prijs/kwaliteit verhouding.

Geschreven voor: Philips 32PFS5803/12

Mooi beeld, naar omstandigheden goed geluid makkelijk installeren.
Beschikt over diverse apps, verschillende aansluitingen compatibel met ziggo.

Pluspunten

• Eenvoudig te installeren
  • Mooi beeld

Minpunten

• Als er een moet dan geluid.

Jan S 25-01-2020

Leuke TV voor schappelijke prijs

Geschreven voor: Philips 32PFS5803/12

Wegens stopzetten van analoge TV door Ziggo op zoek gegaan naar andere TV. Deze philips heeft helder beeld en redelijk geluid. Zender zoeken kan snel, maar zappen met even beeld bekijken is wel erg traag.

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • Beeldweergave en helderheid

Minpunten

• Snelheid zender wisselen

Oma's TV 23-01-2020

Prima TV voor die prijs

Geschreven voor: Philips 43PFS5803/12

Deze TV aangeschaft voor mijn moeder van 92 jaar die de gehele dag de TV aan heeft. Gewoon een gemakkelijk te bedienen toestel zonder poespas. Zij is er erg blij mee. Al een vervelend dat er regelmatig een netflix pop-up komt om daar lid van te worden. Daar zit zij op haar leeftijd niet op te wachten.

Peter 07-01-2020

Klein maar fijn

Geschreven voor: Philips 32PFS5803/12

Goede prijs/kwaliteitverhouding. Ok, qua smart-functies houdt het niet over maar netflix gaat prima en ook youtube loopt gesmeerd, dus wat wil je nog meer in de slaapkamer. Het beeld is zeker goed te noemen. Alleen jammer dat het toestel zelf niet veel videoformaten herkent. Een verbinding maken met de pc om vanaf daar video te kijken werkt dus nauwelijks.

Pluspunten

• prijs
  • beeldkwaliteit

Minpunten

• herkent alleen oude beeldformaten

Anoniem 04-01-2020

Traag

Geschreven voor: Philips 43PFS5803/12

Beeld en geluid zijn goed. Maar hij reageert gruwelijk traag op de afstandbediening. Drie tot 5 seconden voordat hij naar een andere kanaal gaat.
De knopjes op de afstandbediening zitten niet logisch maar erger is dat de tv soms niet meer reageert op de afstandbediening. De oplossing? Snoer uit de tv, tot 10 tellen, snoer terug en dan doet ie het weer.

Kort nadat ik hem had aangeschaft deed hij niks meer. Na lang zoeken op internet gevonden dat hij een software update nodig had. Een melding op de tv zelf was netjes geweest.
Mijn bejaarde moeder zonder pc had dit niet kunnen vinden of oplossen: De update downloaden op de pc, dan op een usb-stick, en dan op de tv aansluiten.

Maikel 12-12-2019

Prima TVtje

Geschreven voor: Philips 32PFS5803/12

Mooie TV, prima voor op een slaapkamer of kleine woonkamer.
Helder beeld en acceptabel geluid, zeker voor voor dit geld.

Pluspunten

• Beeld

Jaak Beckers 12-10-2019

Prima toestel aan zeer gunstige prijs

Geschreven voor: Philips 32PFS5803/12

Heel goed toestel aan een heel voordelige prijs.
Veel mogelijkheden en toch eenvoudige bediening.
Toch problemen? uitgebreide handleiding op Philips.support

• Mogelijkheden
  • Prijsgunstig

Minpunten

• nog geen tegengekomen

JerryN 26-09-2019

Heel fijne televisie voor de slaapkamer

Geschreven voor: Philips 43PFS5803/12

Aankoop voor plaatsing in de slaapkamer (dochter - 10 jaar). Wellicht te groot, meer wel heel fijn in gebruik en dan voornamelijk gericht op Netflix. Overige applicaties zijn eigenlijk niet van belang.

Pluspunten

• Groot scherm
  • Fijn in gebruik

Minpunten

• Interfacesnelheid

Heidi 04-09-2019

Mooi formaat TV, goed beeld.

Geschreven voor: Philips 43PFS5803/12

Vanwege de 43 inch zeer goede TV voor een slaapkamer. Strakke omlijsting. Heeft goed beeld en geluid.

Pluspunten

• 43 inch
  • Beeldkwaliteit

Minpunten

• Aan de dikke kant
  • Aansluting stekker is recht

Luce023 22-07-2019

prachtig beeld en geluid

Geschreven voor: Philips 43PFS5803/12

Anologe tv is minder mooi beeld. Maar is te doen.
Met de digicorder van telenet is het beeld suoer.
Werkt ook perfect tv met kaartje (smartcard)

Rorean 10-07-2019

Een te gek toestel!

Geschreven voor: Philips 43PFS5803/12

Ik heb hem nu 2 dagen in huis. De 43PFS5308/12. En ik vind hem serieus geweldig. Ik ben geen techneut maar aansluiten aan de Ziggo Media Next box was een fluitje van een cent. Binnen 10 minuten had ik de tv gereed! En ik verbaas me een beetje over de reviews aangaande het geluid. Ik stel echt eisen aan hoe het geluid moet zijn, zeker met twee puberzoons in huis en wij alledrie vinden het geluid meer dan goed.
Uiteraard is het zo dat smaken verschillen.
Deze tv zou bij het kijken van bv blu-ray of streamingsdiensten niet alles uit de mogelijke scherpte, kleurweergave of vloeiendheid halen volgens de eigen fabrikant maar ook hier kan ik alleen maar zeggen dat ze afbreuk doen aan dit toestel.

Hier zijn we zeer te spreken over de prijs/kwaliteitsverhouding.

A.vd kooij 26-05-2019

Kamera expres

Geschreven voor: Philips 32PFS5803/12

2e tv hier besteld kreeg een cursus fotografie erbij parkeren werd betaald en nu nog vijf jaar garantie fijne zaak kom hier liever dan die oplichters van media markt

martin 19-05-2019

Slecht en traag reagerend op bediening

Geschreven voor: Philips 32PFS5803/12

Ben wel phillips minded, daarom deze tv gekocht. Het smart gedeelte valt erg tegen, reageert traag of helemaal niet. Tekstinvoeren en browsen is supertraag. afstandbediening weinig krachtig.
Netflix knop reageert niet. Het ligt niet aan mijn wifi, die is goed.Echt een tegenvaller.

Hans Bouwens 30-01-2019

Super heldere kleuren

Geschreven voor: Philips 32PFS5803/12

Het is nog wat vroeg om een review te schrijven maar naar aanleiding van het registratie proces zie ik nu al dat het allemaal heel helder omschreven is en je eigenlijk geen fouten kan maken bij het installatie proces. Gebruiks vriendelijk en super duidelijk. Ook de beeld kwaliteit is super.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Heldere kleuren
  • Super lichtgewicht

Peter 07-01-2019
  • Product gekregen

problemen

Geschreven voor: Philips 43PFS5803/12

Deze TV voldoet niet aan mijn verwachtingen ik heb namelijk de volgende problemen.
Tijdens het verwisselen van kanaal is het beeld opeens weg en komt niet meer terug.
Bij het starten van de film op Videoland krijg je een fout melding dat de video niet afgespeeld kan worden.
Uiteraard terug naar de leverancier, hij zag het probleem ook en we kregen een zelfde andere tv terug. Echter ook deze TV vertoont hetzelfde euvel.

Voor beide problemen zijn we er na contact met de leverancier achter gekomen dat de oplossing is:
TV uitzetten met de afstandsbediening, de stekker er uittrekken, 30 seconden wachten en de stekker weer terug plaatsen.
Voor Videoland moet je voordat je wilt kijken altijd deze harde reset uitvoeren.

De leverancier trekt zijn handen ervan af en verwijst mij naar Philips klantenservice
Met de Philips klantenservice ben ik nu bijna 4 maanden bezig, elke keer probeer dit en probeer dat maar het euvel blijft bestaan.

Het enige positieve aan deze TV is dat het een heel mooi beeld geeft, de TV reageert traag op de afstandsbediening, de knopjes zijn klein en de tekst onder de knopjes zijn grijs op een zwarte achtergrond en niet te lezen bij normaal huiskamer licht. Verder zit er geen RTLXL op vandaar dat wij Videoland hebben.

Pluspunten

• goed beeld

Minpunten

• uitval zenders
  • TV resetten als je Videoland wilt kijken
  • reaggert traag op afstandsbediening
  • slecht leesbare tekst op afstandsbediening