Philips 43PFS5803/12 - Reviews

7,85 cm dikte
43,0 inch

6,7

DenHaag2547 24-11-2018

Fijn en mooi apparaat, helaas geen scart aansluiting

Geschreven voor: Philips 43PFS5803/12

Ik heb de TV nu ongeveer een half jaar en ben enorm tevreden met de prijs-kwaliteits verhouding. Een Fijn en mooi apparaat,
MAAR... helaas geen scart aansluiting.
Ik heb namelijk een (dure!) home surround sound speler die alleen maar een scart (en ook tulp) uitgang heeft.
Nu kan ik die niet aansluiten want de winkel zegt dat er geen kabels bestaan van scart (noch tulp) naar de HDMI ingang vanr mijn TV

Johannes54 19-01-2019

Verlopen Smart-versie

Geschreven voor: Philips 43PFS5803/12

Jammer, dat zoiets nog gewoon in de handel verkrijgbaar is. Het is eigenlijk gewoon een TV zonder meerwaarde. Hij wordt verkocht als smart-tv, maar deze versie is verlopen. Netflix en YouTube, dat gaat nog wel. De andere nederlandse apps werken niet of slecht.

delangeman 04-09-2018

Smart, maar toch niet......

Geschreven voor: Philips 43PFS5803/12

Specifiek op zoek naar een niet te dure 43" smart TV met hoofdtelefoon aansluiting. Mooi beeld.

Afstandsbediening onhandig, teveel kleine knoppen, geen duidelijke "back" of "exit" waardoor je soms geen stap terug kunt. Onduidelijke menustructuur. Afstandsbediening werkt ook super traag (zenders, menu's)

Irritante reclames voor Philips Ambilight tv's in sommige menu's (krijg je niet weg). Tevens blijkt er geen RTLXL app op te zitten, krijg die ook niet geïnstalleerd want het blijkt geen Android te zijn. Dan moet je (in deze maat) zeker € 400 meer betalen. Ook via de internetbrowser is RTLXL niet te zien (foutmelding)

OK, het is dus een TV, en het beeld is mooi, maar Smart ? Nee dus.

joh56 04-12-2018

mooie tv

Geschreven voor: Philips 43PFS5803/12

alleen (nog steeds) niet mogelijk om zowel via de speaker als slechthorende koptelefoon te luisteren ondanks de beloofde update die er nog steeds niet is.

martin 19-05-2019

Slecht en traag reagerend op bediening

Geschreven voor: Philips 32PFS5803/12

Ben wel phillips minded, daarom deze tv gekocht. Het smart gedeelte valt erg tegen, reageert traag of helemaal niet. Tekstinvoeren en browsen is supertraag. afstandbediening weinig krachtig.
Netflix knop reageert niet. Het ligt niet aan mijn wifi, die is goed.Echt een tegenvaller.

PGOR 16-07-2018

Scrolt traag door zenders.

Geschreven voor: Philips 43PFS5803/12

Scrollen door de zenders met de +/- knop gaat erg traag.

Het is niet mogelijk d.m.v. deze knop snel te kijken / scannen wat er op de verschillende kanalen wordt uitgezonden.

Na indrukken van deze knop wordt een zwart scherm weergegeven en moet men even wachten op de inhoud.

Omdat er geen programma informatie wordt weergegeven kan de inhoud hieruit eveneens niet worden afgeleid.

Dit betekent dat men per kanaal moet wachten op beeld en de inhoud moet herkennen alvorens te beslissen door te scrollen of niet.

Dit euvel is voormij dermate groot dat ik dit apparaat niet nogmaals zou kopen en mijn andere (Philips) tv's waarschijnlijk niet door een nieuw Philips apparaat vervangen zullen worden.

Robo010 06-04-2019

simpele smarttv. Gemakkelijke installatie, slecht geluid

Geschreven voor: Philips 43PFS5803/12

Deze smart TV is simpel, maar heeft alles. Beeld is prima, smart werkt goed. Het geluid is niet goed en heb ik nu met wat extra speakers opgepompt.

winkbuul 15-02-2019

Goede TV maar je kunt geen programma op USB-stick opnemen

Geschreven voor: Philips 43PFS5803/12

Alles geprobeerd om programma op USB-stick op te nemen. is niet gelukt. Heb de stick naar NTFS geformatteerd. Dit werd niet door de TV geaccepteerd. De stick moest via de TV weer worden geformatteerd naar FAT. Gebruik Ziggo CI+ module met smart card.

Pandora77 14-09-2018

Niet echt smart

Geschreven voor: Philips 43PFS5803/12

De apps werken niet of heel slecht en ik moet de tv elke keer opnieuw verbinden met het internet. Niet echt smart dus.

hermanbr 23-08-2018

ECHT EEN SMART TV VOOR EEN REDELIJKE PRIJS

Geschreven voor: Philips 43PFS5803/12

Het apparaat heeft veel mogelijkheden maar bijna alles wordt door de eigen default mogelijkheid op de juiste wijze ingesteld. Na de instelling is de bediening heel eenvoudig. Speciale dingen blijven mogelijk maar dan moet je meer in de gebruiksaanwijzing op internet verdiepen. Wij zijn er erg blij mee!

Jobo31 22-08-2018

Full HD Smart TV met mooi beeld.

Geschreven voor: Philips 43PFS5803/12

Een goede Full HD Smart TV met mooi beeld en voldoende instellingen.

Het beeld is echt goed maar vindt het spiegelen van beeldscherm ondanks niet overdreven toch even wennen want vorige TV was met mat scherm.

Geluid is wat we gewend zijn van dit soort TV's maar ik gebruik receiver voor audio dus totaal geen probleem voor mij persoonlijk.

De Smart TV functie is niet super veel maar de belangrijkste zoals bv Netflix, Amazon Prime, NPO gemist, Videoland enzovoort zijn er. Maar wat mij ergerde was dat een TV uit 2018 bij de App van Fox Sports aangeeft het niet te doen nu al na 4 maanden in de winkel geeft geen hoop hoelang Apps zullen werken bij deze Philips.

Het toestel is door Ziggo gecertificeerd dit staat nog nergens vermeldt maar op de site van Ziggo staat dit model als CI+ Module gecertificeerd en geschikt voor Digitale TV. Ik heb CI+ Module aangevraagd en de volgende dag ontvangen en geïnstalleerd en beeld is super mooi en veel beter dan met Mediabox XL die ik hiervoor had aangesloten.

CI+ Module heeft ervoor gezorgd dat ik 4 sterren in plaats van 3 geef want was niet blij met TV beeld via Mediabox XL wat dus gelukkig niet door de TV kwam.

Heidi 04-09-2019

Mooi formaat TV, goed beeld.

Geschreven voor: Philips 43PFS5803/12

Vanwege de 43 inch zeer goede TV voor een slaapkamer. Strakke omlijsting. Heeft goed beeld en geluid.

Pluspunten

• 43 inch
  • Beeldkwaliteit

Minpunten

• Aan de dikke kant
  • Aansluting stekker is recht

PB32 08-08-2019

zeer praktisch en bedoeld waarvoor hij ontworpen is..

Geschreven voor: Philips 43PFS5803/12

een goed product met vele mogenlijkheden wbt randapparatuur, internet, ook leuk Netflix + het belangrijkste het beeld, formidabel..

Luce023 22-07-2019

prachtig beeld en geluid

Geschreven voor: Philips 43PFS5803/12

Anologe tv is minder mooi beeld. Maar is te doen.
Met de digicorder van telenet is het beeld suoer.
Werkt ook perfect tv met kaartje (smartcard)
Oorspronkelijk gepost op philips.be

Anoniem 11-07-2019

Prima smart tv voor kleine slaapkamer

Geschreven voor: Philips 43PFS5803/12

Mooie betaalbare smartte met haarscherp beeld.
De instellingen zijn logisch en makkelijk te vinden ook de fine tune mogelijkheden voor beeld en geluid ook de instelhulp en uitleg aan rechterkant zijn top.
Afstandsbediening werkt goed en de apps zijn de normale standaard apps voor smart tv Philips systeem

Alleen het overschakelen als de de digitale kanalen gebruikt duurt net 2seconden te lang , dat is jammer,maar gezien de prijs kwaliteit een kleinigheid

Ook de 2schroefmogelijkheden om op te hangen zijn vreemd , maar dit zal Pools zijn .

Rorean 10-07-2019

Een te gek toestel!

Geschreven voor: Philips 43PFS5803/12

Ik heb hem nu 2 dagen in huis. De 43PFS5308/12. En ik vind hem serieus geweldig. Ik ben geen techneut maar aansluiten aan de Ziggo Media Next box was een fluitje van een cent. Binnen 10 minuten had ik de tv gereed! En ik verbaas me een beetje over de reviews aangaande het geluid. Ik stel echt eisen aan hoe het geluid moet zijn, zeker met twee puberzoons in huis en wij alledrie vinden het geluid meer dan goed.
Uiteraard is het zo dat smaken verschillen.
Deze tv zou bij het kijken van bv blu-ray of streamingsdiensten niet alles uit de mogelijke scherpte, kleurweergave of vloeiendheid halen volgens de eigen fabrikant maar ook hier kan ik alleen maar zeggen dat ze afbreuk doen aan dit toestel.

Hier zijn we zeer te spreken over de prijs/kwaliteitsverhouding.

Teejoojes 21-06-2019

Zuiver beeld maar trage reactietijden

Geschreven voor: Philips 43PFS5803/12

Dit toestel geeft een prachtig beeld en is gemakkelijk te bedienen.
Op sommige bedieningen reageerde hij wel heel traag.
Oorspronkelijk gepost op philips.be

Anna90 08-06-2019

Geen aanrader

Geschreven voor: Philips 43PFS5803/12

Ik heb dit product met name gekocht om te gebruiken als smart tv en om ook de Miracast functie te gebruiken. De Miracast werkt eigenlijk nooit. Ik heb de tv 4 dagen, en het heeft maar 2 keer voor maximaal 15 minuten gewerkt terwijl ik uren bezig geweest om verbinding te maken. Ik ga de tv dus retourneren.

A.vd kooij 26-05-2019

Kamera expres

Geschreven voor: Philips 32PFS5803/12

2e tv hier besteld kreeg een cursus fotografie erbij parkeren werd betaald en nu nog vijf jaar garantie fijne zaak kom hier liever dan die oplichters van media markt

Pieter203 24-03-2019

Fijne tv toch aantal min punten

Geschreven voor: Philips 43PFS5803/12

De apps zijn niet allemaal te downloaden om er bij te komen moet je allemaal extra handelingen doen je komt er niet via de snel toets afstandbediening veders erg te vreden