Samsung QE55Q8C

Bekijk alle Televisies

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 19 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung QE55Q8C op Kieskeurig.nl.

MauB 17-05-2018

In één woord: wow!

Geschreven voor: Samsung QE55Q8C

De eerste kennismaking met de Samsung QLED Curved is direct goed; de installatie is erg makkelijk en het menu (om bijv. je WiFi en Samsung account te koppelen) is intuïtief. Uiteraard valt als eerste het beeld op: wat groot (dat went snel...), wat strak, wat scherp! Het is zo rijk qua kleur dat je zelfs even moet wennen om je favoriete series ineens zo anders (maar beter!) te zien. Wat ook direct fijn is, is de prachtig vormgegeven afstandsbediening die je bijv. ook kunt koppelen aan je TV-decoder waardoor je aan de Samsung afstandsbediening genoeg hebt. Een zelfde soort gemak heb je doordat Samsung veel populaire content apps al heeft klaarstaan in het menu, zoals Netflix, YouTube en Plex. Binnen enkele minuten kijk je je favoriete programma of film! Een leuk extraatje tenslotte is de Ambient mode, waarbij je de TV meer als achtergrond gebruikt, bijv. met rustgevend beeld/geluid of een stream aan laatste nieuws of de weersvoorspelling. Wel vraag ik me af of je deze opties qua beeld en layout niet snel zat wordt en zal willen aanpassen (komen er updates?) en dat je deze optie niet kunt combineren met een app als Tune-In radio, dus jouw favoriete muziek bij het Ambient beeld. Ook als hij niet aanstaat heeft deze Samsung TV een elegant design met slim weggewerkte bedrading in de voet, waardoor hij niet misstaat in je interieur. Een echte aanrader!

Pluspunten

• Haarscherp beeld
  • Geïntegreerde apps

Minpunten

• Geen combinatie Ambient beeld met muziek app

Animesh 04-10-2018

Big screen

Geschreven voor: Samsung QE55Q8C

Once connect box helps to keep all the wires clean. Elegant look and also very clear sharp image with no risk of burning on the edges. The remote is very modern and adds a good flavor to the tv

Alet 01-10-2018

Vanuit alle zithoeken goed beeld met de Qled Curved TV

Geschreven voor: Samsung QE55Q8C

Vanuit alle zithoeken goed beeld met de Samsung Qled Curved TV QE55Q8C 2018 en geen nare spiegeling van de ramen van de terrasdeuren. Het 55 inch beeldscherm is mooi groot voor een gemiddelde woonkamer en om nog staand op een TV kast te plaatsen i.p.v. aan de muur. Over het geluid, beeldkwaliteit en kleurweergave ben ik ook zeer tevreden, een soundbar is niet noodzakelijk. Daarnaast is de installatie zeer gebruiksvriendelijk en goede koppeling met KPN internet en TV abonnement, alles met 1 afstandsbediening te regelen. En ook als de TV niet aanstaat is het vanwege het mooie design en Ambi modus een aanwinst voor je woonkamer!

Pluspunten

• Beeld
  • Kleurweergave
  • Gebruiksvriendelijk

turbovik 29-09-2018

Mooie kleuren en veel smart functies

Geschreven voor: Samsung QE55Q8C

Mooie kleuren en veel smart functies. Ik had al eerder Samsung cinemaset, dus ik bleef bij Samsung, ofschoon de 2,5jaar oude UHD televisie het geest gaf. Ik kreeg 50% van de aankoopbedrag terug.

Pluspunten

• Een connect box
  • Een dunne kabel

Minpunten

• ingewikkelde menu
  • past niet voor standaard wandmontage set

Herman 05-09-2018

Mooi beeld en een heel mooi design

Geschreven voor: Samsung QE55Q8C

Vandaag is de Curved TV bezorgd en keurig aangesloten door de monteurs van BCC. De eerste indruk is een heel mooi beeld en met een 4k-filmpje van YouTube een geweldige weergave van ieder detail. Ook het design van de tv is mooi en strak en past toch ook in ons minder moderne interieur. Nu verder ontdekken wat er nog meer allemaal kan met dit apparaat!

Pluspunten

• weergave
  • design

Sarko 02-08-2018

Levens echt beeld

Geschreven voor: Samsung QE55Q8C

Deze tv van Samsung is voor mij de beste tv die er is.
Ongelooflijk scherpe beelden, die doen je mond openvallen.

Pluspunten

• Scherm
  • Contrast
  • Kleuren
  • Afwerking tv+ gemakkelijk in te stellen
  • One plus connection, alle kabels zitten mooi samen

RICHARD 24-06-2018

SUPER BEELD

Geschreven voor: Samsung QE55Q8C

EEN MOOIE TV MET SUPER BEELDKWALITEIT EN EEN BIOSCOOPBELEVING THUIS. MOOIE VORMGEVING EN DESIGN. ERG HANDIG MET ONE CONNECT BOX EN 1 AFSTANDBEDIENING VOOR ALLE AANGESLOTEN APPARATEN

Geert 19-06-2018

Zeer scherpe beeldkwaliteit

Geschreven voor: Samsung QE55Q8C

Wij waren op zoek naar een grotere TV die qua kwaliteit en prijs goed in verhouding was. Deze Qeled TV voldoet aan alle eisen die wij aan de nieuwe TV stelden. Hij valt weg in het interieur zodat hij niet beeldbepalend is als hij uit staat. Wanneer hij in gebruik is dan is het een genot om er naar te kijken.

Pluspunten

• groot beeld
  • niet beeldbepalend

Minpunten

• nvt

jaap roos 12-06-2018

SAMSUNGQE55Q8C is de bioscoop voor thuis.

Geschreven voor: Samsung QE55Q8C

Met de SAMSUNG QE55Q8C in huis voel ik me net als ik of in de bios zit .
de kleuren het geluid zeggen genoeg voor thuis
Je kijkt met veel plezier en blijft graag thuis.
Dus deze aankoop zegt genoeg
Samsung QE55Q558C is super goed

Pluspunten

• super mooi beeld
  • zeer helder
  • mooi model

JoseL 08-06-2018

Prachtig beeldkwaliteit

Geschreven voor: Samsung QE55Q8C

We hebben de televisie nu een paar weekjes staan en het blijft een schitterende televisie met een geweldige kwaliteit van beeldscherm en geluid. Het kijken van een spannende film, of het spelen van een PS spel krijgt een extra dimentie. De bediening is erg makkelijk, in no time switch je over van televisie naar PS, app store, internet, Netflix en ga zo maar door. De Ambiant mode is erg leuk, de televisie wordt een schilderij of past zich aan de achterwand van je kamer, erg leuk. Zeker een aanrader deze Samsung televisie !

Pluspunten

• kwaliteit beeldscherm
  • Mooi Geluid
  • Mooie vormgeving
  • Makkelijk in gebruik

R. Boer 07-06-2018

Grootse TV!

Geschreven voor: Samsung QE55Q8C

Deze TV voldoet zeker aan mijn verwachtingen. Het uitpakken van de (mega) doos was al een feest. Het scherm is enorm groot en de curve in de TV vind ik er erg mooi uitzien. De kwaliteit is ook erg goed. Het beeld is haarscherp en het geluid is goed. Het handige van deze TV is dat je geen kabels achterin de TV hoeft te doen, deze lopen via een aparte bijgeleverde box, ideaal!
Het installeren van de TV gaat makkelijk en de menu's werken voor zich. Voor het koppelen van de afstandsbediening aan je andere apparaten moet je wellicht wat meer tijd uittrekken.
Netflix kijken wordt door deze TV nog aantrekkelijker dan het al was! Een grootse TV!

Pluspunten

• Deisgn
  • Geen draden achterin de TV
  • Haarscherp beeld

Krimpen81 04-06-2018

Top beeldscherm!

Geschreven voor: Samsung QE55Q8C

Naast dat de tv er bijzonder stijlvol uitziet en het bomvol met leuke apps en instellingen zit, is het beeld erg helder en scherp. We zijn zeer tevreden over Samsung (eerste Samsung tv) en de snelheid van alle apps en instellingen zijn zeer goed.
Tot op heden nog geen minpunten kunnen aantreffen.

Pluspunten

• Erg scherp
  • Helder beeld

Minpunten

• gebogen tv vind niet iedereen fijn

JoseL 04-06-2018

Prachtig beeldkwaliteit en mooi design

Geschreven voor: Samsung QE55Q8C

Het beeldkwaliteit is geweldig, net alsof je daadwerkelijk in de film of je spel zit. Dit geeft een film kijken, een spel spelen, etc.. een extra dementie. De Televisie is makkelijk in gebruik, je switcht makkelijk en snel over naar Spotiy (geweldig geluid by the way), Netflix of andere apps. De Ambiant mode is erg leuk, maar persoonlijk vind ik de televisie mooi genoeg om hem niet te hoeven camoufleren. We hebben veel plezier aan deze televisie, een echte aanrader !

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Gemak in gebruik
  • Veel mogelijkheden

Keeltje 01-06-2018

Goed en scherp beeld met mooi design

Geschreven voor: Samsung QE55Q8C

De TV heeft een mooi design en valt mooi weg in de moderne huiskamer. Heeft een strak design. De 55 inch lijkt aanvankelijk wat groot, maar omdat er vrijwel geen rand omheen zit en curved is, past valt het perfect. Uitgebreide functies en gemakkelijk aan te sluiten in ongeveer 10-15 minuten. Via Samsung app makkelijk te configureren aan in het WiFi netwerk te hangen. Enige nadeel is dat sommige providers niet direct op de TV aangesloten kunnen worden en je nog de Box en extra afstandbediening moet houden. Daarnaast ook geen Apple ondersteuning.

Pluspunten

• Helder en scherp beeld
  • Mooie kleur balans
  • Gebruiksvriendelijk in installatie

Minpunten

• Apart kastje met stekkers
  • Werkt niet met Apple

Merel 30-05-2018

Prachtig design, prachtige kleuren

Geschreven voor: Samsung QE55Q8C

Ik heb deze televisie nu een ruime week in huis en ben niets dan enthousiast. Aanvankelijk schrok ik even van het formaat, maar door het dunne scherm, de minimale rand langs het scherm en de subtiele voet valt deze televisie eigenlijk minder op dan de vorige, die twee keer zo klein was.
Het beeld is perfect, de kleuren zijn prachtig en door het gebogen scherm wordt je bijna de film ingezogen. De afstandsbediening is werkelijk chiq, voelt stevig aan en vervangt de hele zooi plastic afstandsbedieningen die normaal de rand van de bank bewonen. Wij gebruiken onze eigen versterker en boxen, dus over het geluid kan ik niet veel zeggen. Het streamen en media delen werkt tot nu toe nog niet helemaal vlekkeloos met mijn iPhone en Macbook, maar misschien moet ik me daar nog wat verder in verdiepen.
Al met al, prachtig beeld, prachtig design!

Pluspunten

• Prachtige kleuren
  • Prachtig design
  • Chique afstandsbediening

Minpunten

• Samenwerking met Apple-producten niet vlekkeloos

M. Brandsen 29-05-2018

Geweldige TV

Geschreven voor: Samsung QE55Q8C

Zeer mooie tv met haarscherp beeld en goed geluid.
Als de kwaliteit van het programma goed is, dan is het genieten.
Een blue ray is gewoon helemaal geweldig.
De smart tv functie is erg snel en makkelijk.
De kleine afstandsbediening is even wennen, maar is eigenlijk behoorlijk praktisch!
Een quick reference guide voor de meest gebruikte functies was wel handig geweest...
De tv is niet goedkoop, maar je krijgt er zeer veel voor terug!

Pluspunten

• Diepte, Scherpte en Kleur
  • Snelle smart tv

Minpunten

• geen simpele handleiding

Miii 22-05-2018

Het tv kijken van de toekomst

Geschreven voor: Samsung QE55Q8C

Na enkele weken genieten van de Samsung QE55Q8C 2018 is al duidelijk dat wij niet meer terug zouden willen naar ons vorige apparaat... De kleuren, scherpte en diepte van het beeld zijn absoluut fenomenaal. Zeker bij de 4K Ultra HD filmpjes die te vinden zijn op YouTube en Netflix is het net alsof je zelf deel uitmaakt van de ervaring. Zowel voor gamen, sport als films en series is dit perfect. De installatie verliep vlot en probleemloos. Daarna wijst de weg zich vanzelf, ook de kinderen waren meteen in staat het apparaat te bedienen. Na enige tijd waren we vertrouwd met de Ambient Mode (mooi!! - de tv wordt als het ware onderdeel van je interieur) en de verbinding met de telefoons via de Smart Things app. Wat we erg jammer vinden is dat het gewoon het beste en makkelijkste communiceert wanneer je andere Samsung mobiele apparaten hebt. Ergens snappen we het wel, maar we zijn te gehecht aan onze iPhones om deze op te geven. Het curved scherm kunnen we aanraden ook al moeten we zeggen dat het gevoeliger is voor reflecties. De voordelen zoals design en extra beleving maken dit wat ons betreft dik goed. Inmiddels hebben we ook de All-in-One soundbar (ook curved verkrijgbaar, erg gaaf voor het interieur) en de rear speakers erbij gekocht - de Spotify app is meteen favoriet! De No Gap Wall Mount staat nog hoog op het wensenlijstje. Want hoewel het geluid uitstekend is en het apparaat een sierraad is voor in de huiskamer wilden we graag het hele plaatje perfect hebben.

Pluspunten

• Kwaliteit van het beeld
  • Fraai design
  • Ambient Mode

Minpunten

• Reflecties curved scherm

H136 22-05-2018

Heel tevreden, top kijkervaring!

Geschreven voor: Samsung QE55Q8C

Het is alsof ik thuis in de bioscoop zit, alsof ik op de tribune zit bij een voetbalwedstrijd en alsof ik daadwerkelijk achter het stuur zit bij het gamen. Het beeld van deze televisie is indrukwekkend realistisch en scherp. Niet alleen dat, het is ook een mooi apparaat op zich. Samsung heeft zichtbaar aandacht besteed aan het design, zelfs de achterkant is mooi en strak. Er komt maar 1 dun kabeltje aan de onderkant vandaan, dus geen rommelige kabelbundels meer! De Ambient Mode is mooi, maar helaas niet te gebruiken in combinatie met bijvoorbeeld Spotify. De smart functies zijn eenvoudig te bedienen. Alles werkt intuïtief en er zijn vele apps verkrijgbaar. De meegeleverde afstandbediening is mooi, maar niet voldoende. Ik heb nu nog steeds 3 afstandsbedieningen op tafel liggen voor tv, Horizon box en soundbar. Al met al ben ik meer dan positief. De hele ervaring is gewoon top!!

• Beeldkwaliteit
  • Bedieningsgemak

Minpunten

• Ambient Mode en Spotify tegelijk niet mogelijk

Dleeuw 17-05-2018

Top TV

Geschreven voor: Samsung QE55Q8C

Onder de indruk van het gebruiksgemak. De installatie is super eenvoudig en snel, de afstandsbediening kun je instellen zodat je deze ook kunt gebruiken voor andere apparaten zoals geluidsinstallatie en tv decoder. We hebben de tv nu meer dan een week in gebruik en wat een fantastisch beeld en het “staat” ook nog in eens mooi in het interieur.
Overtreft zeker mijn verwachting qua beeld (perfecte kleuren) en gemak waarmee je de TV bedient en mogelijkheden.

Wat jammer is dat je bijv. niet radio kan luisteren via een tv app en tegelijk de tv in ambient mode kan zetten. Dit zou top zijn omdat de ambient mode een mooie optie is.

Pluspunten

• Perfecte kleuren en beeld
  • Gebruikers gemak
  • Integratie met je mobiel
  • Integratie met je mobiel

Minpunten

• gebruik maken van een content app en ambient mode
  • gebruik maken van een content app en ambient mode
  • gebruik maken van een content app en ambient mode
  • gebruik maken van een content app en ambient mode
  • gebruik maken van een content app en ambient mode