Samsung QE55Q8C - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
8,88 cm dikte
55,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 19 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung QE55Q8C op Kieskeurig.nl.

MauB 17-05-2018

In één woord: wow!

Geschreven voor: Samsung QE55Q8C

De eerste kennismaking met de Samsung QLED Curved is direct goed; de installatie is erg makkelijk en het menu (om bijv. je WiFi en Samsung account te koppelen) is intuïtief. Uiteraard valt als eerste het beeld op: wat groot (dat went snel...), wat strak, wat scherp! Het is zo rijk qua kleur dat je zelfs even moet wennen om je favoriete series ineens zo anders (maar beter!) te zien. Wat ook direct fijn is, is de prachtig vormgegeven afstandsbediening die je bijv. ook kunt koppelen aan je TV-decoder waardoor je aan de Samsung afstandsbediening genoeg hebt. Een zelfde soort gemak heb je doordat Samsung veel populaire content apps al heeft klaarstaan in het menu, zoals Netflix, YouTube en Plex. Binnen enkele minuten kijk je je favoriete programma of film! Een leuk extraatje tenslotte is de Ambient mode, waarbij je de TV meer als achtergrond gebruikt, bijv. met rustgevend beeld/geluid of een stream aan laatste nieuws of de weersvoorspelling. Wel vraag ik me af of je deze opties qua beeld en layout niet snel zat wordt en zal willen aanpassen (komen er updates?) en dat je deze optie niet kunt combineren met een app als Tune-In radio, dus jouw favoriete muziek bij het Ambient beeld. Ook als hij niet aanstaat heeft deze Samsung TV een elegant design met slim weggewerkte bedrading in de voet, waardoor hij niet misstaat in je interieur. Een echte aanrader!

Pluspunten

• Haarscherp beeld
  • Geïntegreerde apps

Minpunten

• Geen combinatie Ambient beeld met muziek app

Anoniem 24-11-2018

Goede prijs kwaliteti verhouding

Geschreven voor: Samsung QE55Q8C

Dit is ons tweede exemplaar
De eerste is beschadigt bij de verbouwing maar omdat wij zo tevreden waren stond onze keuze vast.

Hendrik502 22-11-2018

Super mooie Qled curved tv

Geschreven voor: Samsung QE55Q8C

Ik heb deze tv sinds een paar dagen in mn bezit. Na lang wikken en wegen op dit model van 2017 toch 2018 model gekocht. Geweldige beeldkwaliteit en het geluid is ook echt mooi in deze tv. De handleiding en gebruik zijn zo makkelijk ingericht, ook qua apps, het spreekt allemaal voor zich. De ervaring met deze tv is alsof ik zelf in de bioscoop zit en het van dichtbij allemaal mee maak. De afwerking is zeer strak en solide en goed over nagedacht, al met al kan je rustig zeggen het klopt helemaal in zn totaliteit. Het is echt een aanrader om te kopen en staat als een aanvullend mooi sieraad in onze woning

Animesh 04-10-2018

Big screen

Geschreven voor: Samsung QE55Q8C

Once connect box helps to keep all the wires clean. Elegant look and also very clear sharp image with no risk of burning on the edges. The remote is very modern and adds a good flavor to the tv

Alet 01-10-2018

Vanuit alle zithoeken goed beeld met de Qled Curved TV

Geschreven voor: Samsung QE55Q8C

Vanuit alle zithoeken goed beeld met de Samsung Qled Curved TV QE55Q8C 2018 en geen nare spiegeling van de ramen van de terrasdeuren. Het 55 inch beeldscherm is mooi groot voor een gemiddelde woonkamer en om nog staand op een TV kast te plaatsen i.p.v. aan de muur. Over het geluid, beeldkwaliteit en kleurweergave ben ik ook zeer tevreden, een soundbar is niet noodzakelijk. Daarnaast is de installatie zeer gebruiksvriendelijk en goede koppeling met KPN internet en TV abonnement, alles met 1 afstandsbediening te regelen. En ook als de TV niet aanstaat is het vanwege het mooie design en Ambi modus een aanwinst voor je woonkamer!

Pluspunten

• Beeld
  • Kleurweergave
  • Gebruiksvriendelijk

turbovik 29-09-2018

Mooie kleuren en veel smart functies

Geschreven voor: Samsung QE55Q8C

Mooie kleuren en veel smart functies. Ik had al eerder Samsung cinemaset, dus ik bleef bij Samsung, ofschoon de 2,5jaar oude UHD televisie het geest gaf. Ik kreeg 50% van de aankoopbedrag terug.

Pluspunten

• Een connect box
  • Een dunne kabel

Minpunten

• ingewikkelde menu
  • past niet voor standaard wandmontage set

Isabel 16-09-2018

Fantastisch tv

Geschreven voor: Samsung QE55Q8C

We hebben hem nu een paar weken en genieten elke dag van deze juweel.
Gebruiksvriendelijk en prettige installatie .
Absoluut een aanrader .

Marjolijn 15-09-2018

Zoooo mooi.

Geschreven voor: Samsung QE55Q8C

Erg blij met deze tv. Kijkt geweldig, mooi design. Helemaal goed voorbereid op de toekomst met dit apparaat.

Herman 05-09-2018

Mooi beeld en een heel mooi design

Geschreven voor: Samsung QE55Q8C

Vandaag is de Curved TV bezorgd en keurig aangesloten door de monteurs van BCC. De eerste indruk is een heel mooi beeld en met een 4k-filmpje van YouTube een geweldige weergave van ieder detail. Ook het design van de tv is mooi en strak en past toch ook in ons minder moderne interieur. Nu verder ontdekken wat er nog meer allemaal kan met dit apparaat!

Pluspunten

• weergave
  • design

Martijn1969 15-08-2018

Geweldige design en beeld geeft prachtige kleuren

Geschreven voor: Samsung QE55Q8C

Deze week gekocht en helemaal tevreden mee. Design van de curved TV is geweldig en de beeldkleuren komen fantastisch over. Geluid is voor de woonkamer meer dan goed. Alleen aan de afstandbediening moet ik nog wennen.

Sarko 02-08-2018

Levens echt beeld

Geschreven voor: Samsung QE55Q8C

Deze tv van Samsung is voor mij de beste tv die er is.
Ongelooflijk scherpe beelden, die doen je mond openvallen.

Pluspunten

• Scherm
  • Contrast
  • Kleuren
  • Afwerking tv+ gemakkelijk in te stellen
  • One plus connection, alle kabels zitten mooi samen

RICHARD 24-06-2018

SUPER BEELD

Geschreven voor: Samsung QE55Q8C

EEN MOOIE TV MET SUPER BEELDKWALITEIT EN EEN BIOSCOOPBELEVING THUIS. MOOIE VORMGEVING EN DESIGN. ERG HANDIG MET ONE CONNECT BOX EN 1 AFSTANDBEDIENING VOOR ALLE AANGESLOTEN APPARATEN

Geert 19-06-2018

Zeer scherpe beeldkwaliteit

Geschreven voor: Samsung QE55Q8C

Wij waren op zoek naar een grotere TV die qua kwaliteit en prijs goed in verhouding was. Deze Qeled TV voldoet aan alle eisen die wij aan de nieuwe TV stelden. Hij valt weg in het interieur zodat hij niet beeldbepalend is als hij uit staat. Wanneer hij in gebruik is dan is het een genot om er naar te kijken.

Pluspunten

• groot beeld
  • niet beeldbepalend

Minpunten

• nvt

Avinash 18-06-2018

WEINIG KABELS!!!

Geschreven voor: Samsung QE55Q8C

Super strak design, past perfect in onze nieuwe woning.
De nieuwe dock station van Samsung is PERFECT, geen 10 kabels die naar de TV moet, gewoon 1!!!

Thijs 17-06-2018

Mooiste design TV die ik ooit heb gezien

Geschreven voor: Samsung QE55Q8C

Dit is de mooiste design TV die ik ooit heb gezien. Het is echt een juweel aan mijn muur. Ik ben aangenaam verrast door de afwerking, het gebruiksgemakt, het geluidsvolume en kwaliteit, en hoe makkelijk al mijn apparaten aan te sluiten zijn via kabels of wifi. Zelfs een bluetooth muis kan ik gebruiken om met de TV makkelijk te internetten! Enige nadeel is dat de stemherkenning privacy onvriendelijk is, jammer want zou niet hoeven!

Anoniem 15-06-2018

Beeldkwaliteit

Geschreven voor: Samsung QE55Q8C

Ik heb dit toestel afgelopen maand aangeschaft en ben uitermate tevreden over de geweldige beeldkwaliteit. In combinatie met de tevens aangeschafte soundbar is dit een verrijking in ons huis/

jaap roos 12-06-2018

SAMSUNGQE55Q8C is de bioscoop voor thuis.

Geschreven voor: Samsung QE55Q8C

Met de SAMSUNG QE55Q8C in huis voel ik me net als ik of in de bios zit .
de kleuren het geluid zeggen genoeg voor thuis
Je kijkt met veel plezier en blijft graag thuis.
Dus deze aankoop zegt genoeg
Samsung QE55Q558C is super goed

Pluspunten

• super mooi beeld
  • zeer helder
  • mooi model

sjosuake 09-06-2018

mooi Design prachtig beeld

Geschreven voor: Samsung QE55Q8C

Ik heb vier jaar geleden ook een Samsung Curved gekocht de 55 inch en was daar al zeer tevreden over ,maar mijn voorliefde ging toch uit voor de 65 inch en weer de curve ,wat een pracht van een tv is dit en ik heb er de originele muurbeugel bij gekocht ,nu hangt die lekker strak tegen de muur ,met de prestaties ben ik alleen niet met het geluid niet tevreden dus daarom krijgt die dan ook maar goed en voor de rest uitstekend

JoseL 08-06-2018

Prachtig beeldkwaliteit

Geschreven voor: Samsung QE55Q8C

We hebben de televisie nu een paar weekjes staan en het blijft een schitterende televisie met een geweldige kwaliteit van beeldscherm en geluid. Het kijken van een spannende film, of het spelen van een PS spel krijgt een extra dimentie. De bediening is erg makkelijk, in no time switch je over van televisie naar PS, app store, internet, Netflix en ga zo maar door. De Ambiant mode is erg leuk, de televisie wordt een schilderij of past zich aan de achterwand van je kamer, erg leuk. Zeker een aanrader deze Samsung televisie !

Pluspunten

• kwaliteit beeldscherm
  • Mooi Geluid
  • Mooie vormgeving
  • Makkelijk in gebruik

R. Boer 07-06-2018

Grootse TV!

Geschreven voor: Samsung QE55Q8C

Deze TV voldoet zeker aan mijn verwachtingen. Het uitpakken van de (mega) doos was al een feest. Het scherm is enorm groot en de curve in de TV vind ik er erg mooi uitzien. De kwaliteit is ook erg goed. Het beeld is haarscherp en het geluid is goed. Het handige van deze TV is dat je geen kabels achterin de TV hoeft te doen, deze lopen via een aparte bijgeleverde box, ideaal!
Het installeren van de TV gaat makkelijk en de menu's werken voor zich. Voor het koppelen van de afstandsbediening aan je andere apparaten moet je wellicht wat meer tijd uittrekken.
Netflix kijken wordt door deze TV nog aantrekkelijker dan het al was! Een grootse TV!

Pluspunten

• Deisgn
  • Geen draden achterin de TV
  • Haarscherp beeld