Samsung QE65Q8FNAL - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
4,69 cm dikte
65,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 81 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung QE65Q8FNAL op Kieskeurig.nl.

BenB 02-10-2018

Super scherp beeld en prachtige kleur weergave

Geschreven voor: Samsung QE65Q8FNAL

Bewust gekozen voor 65 inch vanwege beperkte gezichtsvermogen. Alles is nu prima te volgen en ondertiteling is ook weer goed leesbaar.

Nietjepietje 07-01-2019

Super scherp beeld

Geschreven voor: Samsung QE65Q8FNAL

Ik heb de tv nu 2 weken en wil niet anders meer. Wat een scherp beeld !! Je ziet ook geen snoeren meer alles is verbonden via een bijgeleverde box. Ook heel makkelijk met aansluiten zelfs zonder kennis ging het perfect. Top!!

SebastiaanvZ 01-01-2019

Geweldige TV

Geschreven voor: Samsung QE65Q8FNAL

Geweldig scherp beeld. Een beest in combinatie met de Xbox One X.
De Q-led zorgt voor een geweldige weergave van kleur, een lust voor het oog.

Ook de enkele kabel zorgt samen met de strakke glasrand van de tv voor een super strak design aan de muur.
De installatie is zeer eenvoudig en gebruiksvriendelijk. Top televisie voor een nette prijs! Aanrader!

Henkooijen 27-06-2019

Wat een mooie en geweldige tv

Geschreven voor: Samsung QE65Q8FNAL

Ik heb deze geweldige tv gekocht omdat het uiterlijk van de tv geweldig is en het beeld is ook super en het menu is ook erg makkelijk en een mooie kleine afstandsbediening

Lou89 20-06-2019

Fantastisch beeld

Geschreven voor: Samsung QE65Q8FNAL

Onlangs deze tv gekocht. Prachtig mooi design en heel helder en scherp beeld met een goed geluid. De voet van de tv is ook ergmooi. Bovendien is de tv ook gewoon aan te sluiten op internet waardoor je veel extra mogelijkheden hebt. Kortom super tevreden met deze aankoop.

Gerard64 06-06-2019

Geweldig beeld

Geschreven voor: Samsung QE65Q8FNAL

Had hier voor een een 4K ultra led tv van samsung maar deze is zoveel maal beter dat ik heel tevreden ben met deze koop het beeld is veel scherper en de kleuren zijn veel mooier. Ook het geluid van deze tv is van hoge kwaliteit met een volle klank.

Anoniem 26-05-2019

Super mooie 65" Qled televisie

Geschreven voor: Samsung QE65Q8FNAL

Na de vorige samsung 3d TV nu overgestapt naar een Qled 65" tv. Als je denkt dat je al een top tv had en het niet beter kan, bewijst deze TV het tegendeel. Snel, mooi en kraak helder beeld. Zelfs mooi beeld op een SD uitzending vanuit de ziggo box. Super tevreden met deze aankoop.

MeanD 29-04-2019

Top TV!

Geschreven voor: Samsung QE65Q8FNAL

Heb deze aangeschaft vanwege de Xbox functies Auto Game Mode en Freesync en ben blij verrast met de beeldkwaliteit.
Een top tv en zeker een aanrader!

Ferryfrl 14-03-2019

Wat een juweeltje!

Geschreven voor: Samsung QE65Q8FNAL

Wat een prachtige tv! Kwa design, beeld en geluid! Super blij met deze aankoop. Ideale tv voor het gamen en film kijken! Super strak beeld! Geen rommelige kabels meer achter de tv door de One connect box kun je alles mooi in de kast wegwerken! Super handig! Veel opties op de tv! Geen moment spijt van deze aankoop!

Dahelden 28-02-2019

een geweldenaar

Geschreven voor: Samsung QE65Q8FNAL

Ik heb deze tv nu meer dan een maand in bezit, de specificaties van de tv zijn niet gelogen, een schitterend apparaat, mooie design afstandbediening, en de one connect met 1 bijna onzichtbare kabel naar de televisie is een geschenk uit de hemel. Dat de tv de achterwand overneemt is nog in ontwikkeling en wacht geduldig af, de andere aangeboden achtergronden worden hartelijk ontvangen en zijn we ook zeer blij mee zoals headlines of weerbericht en tijdsweergave. niet twijfelen maar kopen.

Willem 66 19-02-2019

TOP TELEVISIE SUPER BEELD

Geschreven voor: Samsung QE65Q8FNAL

lang gezocht naar een nieuwe televisie uitgekomen bij een samsung Qled
heel erg blij dat we deze hebben gekocht met de one connect box en de no gap walmount een super combinatie beeld perfect geluid super echt een aanrader !!!

Danny87 07-02-2019

Prachtig beeld!

Geschreven voor: Samsung QE65Q8FNAL

Wij hebben deze televisie vorige maand aangeschaft en zijn zeer tevreden! Het beeld is prachtig; zeer scherp en rijk contrast (waarbij zwart goed wordt weergegeven). Daarnaast gebruiken wij de televisie voor interactieve toepassingen zoals streaming video (via diensten). De televisie heeft snel werkende software om dit alles soepel te laten verlopen. 4K-beelden zijn vloeiend en zien er tevens super uit. Het geluid dat de televisie via zijn interne speakers produceert is goed. Kortom een ideale televisie als je de combinatie tussen prachtig beeld en goede software zoekt!

F vd Geest 03-02-2019

Pas de instellingen aan voor perfect beeld

Geschreven voor: Samsung QE65Q8FNAL

Fantastich beeld, haarscherpe upscaling, volle kleuren. Let wel oo dat Local dimming met ondertitels wat problemen kunnen geven. Ik gebruik ook een andere afstandsbediening met nummers overigens. Goeie interface voor apps (Netflix ed). Pas wel wat instellingen aan voor perfecte kleuren:

Instelling: Standaard
Kleurruimte Eigen

Umido19 03-02-2019

Geweldige ervaring

Geschreven voor: Samsung QE65Q8FNAL

Ik heb de TV 26-1-19 gekocht. Zeer tevreden mee. Het geluid, beeld, design alles klopt! En met de Ambilight functie is het alsof er een schilderij in je kamer hangt.

VincentB 25-01-2019

Super Qled8 TV 65"

Geschreven voor: Samsung QE65Q8FNAL

Lang getwijfeld maar uiteindelijk gekozen voor de Qled 8 ipv de 6 en helemaal geen spijt van. In tegendeel super tv!! Fantastisch beeld en ook het geluid is prima. We hebben er meteen een wall mount bijgekocht zodat hij strak tegen de muur hangt.

Mehmet 17-01-2019

Mooie kleuren

Geschreven voor: Samsung QE65Q8FNAL

Lekker een grote scherm, past mooi bij de interieur. Geen kabels meer naar de TV. Connectbox is ideaal. Contrast en scherpte is goed. Komt mooie geluid eruit.

Pluspunten

• Groot
  • Kwaliteit
  • Kleuren zijn mooi

Petervdv 13-01-2019

Geweldig beeld

Geschreven voor: Samsung QE65Q8FNAL

Vorige week aangeschaft, gister geleverd gekregen. Out of the box al mooi beeld, maar wat flets. Even gegoogled en de juiste instellingen gevonden, hierna prachtig beeld. Wel even wennen om van 32” naar 64” te gaan, maar kan nu al niet indenken dat ik naar zo’n klein scherm zat te kijken

Miriam 12-01-2019

Perfect Beeld!!

Geschreven voor: Samsung QE65Q8FNAL

Super beeld!! een heel mooi design!! makkelijk in gebruik
echt een tv om aan te raden.........................

Petra 10-01-2019

Groot scherm

Geschreven voor: Samsung QE65Q8FNAL

Ik heb het gekocht omdat ik een oog probleem heb en nu weer de letters kan lezen en het beeld voor mij helder is.

Hombre61 08-01-2019

SAMSUNG blijft zeer goede TV's maken!!

Geschreven voor: Samsung QE65Q8FNAL

Heb mijn vorige SAMSUNG TV ongeveer 4 jaar geleden gekocht en nu de nieuwe techniek in huis gehaald. Op het gebied van QLED TV's is SAMSUNG bijna niet te verslaan.