Samsung QE65Q8FNAL - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
4,69 cm dikte
65,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 57 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Peterzon215 12-11-2018

Voldoet aan alle verwachtingen!

Een super televisie die voldoet aan alle eisen van deze tijd, top beeld en geluid en gemakkelijk in gebruik.

Anoniem 09-11-2018

Live in de woonkamer

Gisteren de Samsung qe65@8f in de woonkamer geïnstalleerd, zit je toch ineens bij een live concert, op de eerste rij, ongelofelijk beeld en middels een Samsung soundbar life muziek, de beste aankoop sinds tijden
Geweldig Samsung

Olaf 09-11-2018

Samsung QE65Q8FNAL, mooi scherm groot genoeg

Mooi scherm, wilde eerst een 75 inch maar dit is echt groot genoeg voor onze huiskamer.
Alleen jammer dat er nog niet veel in 4k wordt uitgezonden. Ik vind het nu al behoorlijk scherp beeld met mooi contrast, laat staan bij 4k uitzendingen.

Pluspunten

• 1 draad zichtbaar door de one connect
  • scherp contrast

Minpunten

• nog niet ervaren

S.Kaya 07-11-2018

Fijne en snelle TV met mooi groot scherp Qled scherm

Sinds een aantal weken in gebruik en ben er zeer tevreden mee. De one connect box is ook super handig in gebruik omdat ik de TV opgehangen heb en de kabels door de muur in een kastje heb weggezet. Dankzij de one connect box hoef ik de tv niet van zijn plek te halen als ik er iets extra's op wil aansluiten.

Enige minpunt is het missen van een normale afstandsbediening. Deze kan je er los bij kopen. Standaard krijg je er een smalle design afstandsbediening bij zonder al te veel knopjes.

Pluspunten

• Scherp beeld
  • Super snel
  • One connect box!

Minpunten

• zit geen normale afstandsbediening bij

SKaya 07-11-2018

Prachtige TV super scherp en super snel

Een aantal weken op advies gekocht en ben er absoluut tevreden mee! Werkt snel doet ie wat ie moet doen.
Enige opmerking is dat er geen normale afstandsbediening bij zit. One connect box werkt super handig vooral bij tv's die opgehangen worden zoals in mijn geval.

ach_jee 07-11-2018

Samsung Qled

Wat een geweldige TV, Invloed van direct buitenlicht is eigenlijk geen probleem om het getoonde beeld goed te blijven zien. Het splitsen van de elektronica is een geweldige toepassing, alleen een dun draadje naar te TV. Dit maakt het ophangen zonder zichtbare kabels wel heel gemakkelijk.

Pluspunten

• Super helder beeld
  • Vlakke montage

Minpunten

• ietwat onduidelijke installatie

Zerp 05-11-2018

Mooie tv &.super mooi beeld

Twee weken geleden gekocht en ben er super blij ooit begonnen met 45 inch daarna 50,55 60 en nu 65 inch perfect beeld goed geluid met de hwk950 speakers makkelijk te bedienen en echt spat zuiver beeld ik ben er heel erg blij mee

wh69 03-11-2018

Prachtige TV!

Een plaatje aan de muur, installatie eenvoudig, 1 afstandsbediening voor alle apparaten, super scherp beeld. De eerste indruk is geweldig! Als ik al een kritiek punt moet noemen is het de prijs maar je krijgt er ook echt wel iets voor terug.

kaaskop 02-11-2018

uitmuntend

Zeer tevreden met overstap van Phillips naar Samsung. Wij gaan niet over 1 nacht ijs. 3 weken gewikt en gewogen. Ben zo superblij met deze aanschaf. eenvoudig bedieningsgemak. Geluid uit de tv ook perfect. Heb ik jaren moeten ontberen. Waanzinnig om nu F1 te kijken.

Top tv je krijgt waar voor je geld 30-10-2018

1 een woord een top tv

Super tv..... Mooie maat.... Lekker
Groot scherm.. Lekker scherp
Beeldkwaliteit...... In eenwoord een top tv

Raad het iedereen aan

HenkB 29-10-2018

Wat een prachtig scherp beeld

Wij zijn echt televisie gek . Hebben al veel TV gehad en hebben er nog 3 meer in huis. Deze slaat alles geweldig beeld, haarscherp en prachtige kleuren.

Anoniem 23-10-2018

GEWELDIG/UITMUNTEND/SUPER

Heb het al paar dagen bezit en heb er totaal geen spijt van. Super beeldkwaliteit waar je u tegen zegt. De kast wat erbij geleverd wordt is ook ideaal. Elke pixel heeft zijn eigen led verlichting waardoor je alle kleuren zo zuiver ziet dat het lijkt alsof je er zelf in zit haha. Ik raad dit product zeker aan.

M Ruiter 18-10-2018

### bijzonder veel mogelijkheden ###

Wij hebben de tv een paar dagen geleden gekocht, eindelijk een echte afstandbediening!
Wat een mogelijkheden en wat een beeldkwaliteit! Wij kunnen in de wintermaanden heerlijk genieten van films en tv kijken met zo'n moderne tv!!!

Japio 18-10-2018

Super beeld en geluid.

Mijn vrouw vond het niet nodig die grotere nieuwe tv, maar na het starten van de QE65Q8F was de verbazing niet van de lucht wat een mooi beeld en geluid, dus zij blij en ik in mijn nopjes.

Jef Verboven 08-10-2018

Groot scherm, perfect beeld, gebruiksvriendelijke bediening

Gekocht vanwege het perfecte QLED beeld, afmeting van het scherm, eenvoudige bediening direct via de afstandbediening of mobiele telefoon etc. Goede prijs/kwaliteitverhouding, mooie styling en vele opties. Perfecte connection box.

Pluspunten

• beeldkwaliteit
  • schermafmeting

GO 08-10-2018

Super levendig scherm

superscherm met fantastische geluidsysteem met sterke bass-geluid. smart remote afstandsbediening is zeker handig

Pluspunten

• scherpbeeld

Minpunten

• niet

Ron68 04-10-2018

Top Beeld

Ik heb deze tv afgelopen zondag aanschaft en is een top product, alleen de afstandsbediening is nog ff een probleem met het koppelen aan de ziggo

BenB 02-10-2018

Super scherp beeld en prachtige kleur weergave

Bewust gekozen voor 65 inch vanwege beperkte gezichtsvermogen. Alles is nu prima te volgen en ondertiteling is ook weer goed leesbaar.

Zafi18 30-09-2018

Lekker groot scherm met fantasche kleuren

Was toe aan een nieuwe TV. Door goed advies en een scherpe prijs van platteTV.nl bij de QE65Q8 van Samsung uitgekomen. Ook de 400,- Cashback actie van Samsung hielp hierbij. De TV is opgehangen via de no gap beugel van Samsung. Instructies zijn duidelijk en ophangen was zo gebeurt. Minpunt is de kwaliteit van de schroeven en de maat van de bijgeleverde pluggen (Smasung graag de volgende keer gewoon imbus of torx kop schroeven ipv kruiskop. Kan er meer kracht op worden gezet zonder dat de schroefkop kapot gaat.)

Dankzij de one connectbox lekker weinig draden naar de TV zelf. Afmetingen zijn fors van de box maar ik heb er een leuk plekje in de kast voor weten te vinden. Op de one connect box zitten voldoende aansluiten en er kan zelfs een harde schijf voor opnmes aan worden verbonden.

Instellen van mijn eigen voorkeuren ging ook makkelijk. Geniet nu van een fantasch beeld tijdens film kijken of gamen. Wat ook een fijne feature is de mogelijkheid om een achtergrond in te stellen voor als je geen tv kijkt maar ook geen groot zwart vlak aan de muur will zien, Hiermee trekt de tv minder aandacht wanneer hij uit staat.

Pluspunten

• Helder scherp beeld
  • Lekker groot :-)
  • One connectbox
  • achtergrond instellingen

Minpunten

• Schroeven+Pluggen van de wandbeugel
  • afmetingen one connect box

Guner 30-09-2018

geweldig

We hebben vandaag een Qled tv aangeschaft met als model: QE65Q8FNAL. Het toestel ziet er geweldig uit en we zijn er heel blij mee. Het heeft geeft een mooie beeld en het werkt snel. Ik zou hem echt aanraden voor andere.