Samsung UE65NU8050 Premium UHD TV - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
5,49 cm dikte
65,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung UE65NU8050 Premium UHD TV op Kieskeurig.nl.

michael1312 24-09-2018

Geweldige tv !!!!! Zo blij mee !!!!

Geschreven voor: Samsung UE65NU8050 Premium UHD TV

Ik heb een nieuwe tv gekocht !!!!! En zooooo blij mee , wat een prachtding heb een samsung 65 inch UHD 4K gekocht.

Johan Schipper 06-01-2019

Groot scherm 55

Geschreven voor: Samsung UE65NU8050 Premium UHD TV

Prima TV ! Voor mij , oudere gepensioneerde wat lastig te installeren op de nieuwste CanalDigitaal app, maat met hulp van mijn technische en handige schoonzoon gelukt.
Een beetje lastig om aan deze nieuwste afstands bediening te wennen. Maar dat zal na veel oefening ook wel weer goed gaan. Beeld in ieder geval perfect.

Pluspunten

• Beeld
  • Geluid.

Minpunten

• Systeem afstandsbediening.

Anoniem 31-08-2018

Een heel mooi helder beeld, en fantastisch snelle

Geschreven voor: Samsung UE65NU8050 Premium UHD TV

Ik heb het artikel gisteren gekocht, en kreeg de optie aangeboden om hem door de winkel (gratis) te laten installeren
Ik heb die optie afgeslagen, en er voor gekozen om het zelf te doen
Als de stappen goed worden gevolgd, is de installatie met 5 minuten gebeurd

Grote voordelen van dit model zijn uiteraard het heldere scherm (wat een verschil met mijn vorig toestel)
het bedienen van de televisie met de simpele maar zeer elegantie afstands bediening
En het downloaden van de app,waardoor je de tv ook nog eens met je mobiel kunt bedienen, en beelden van je GSM zeer simpel kan streamen naar je tv

Ook het geluid is (voor een televisie) zeer goed te benoemen

Daan92 30-08-2018

Hele mooie TV

Geschreven voor: Samsung UE65NU8050 Premium UHD TV

deze TV gekocht bij BCC, heel mooi strak scherm, schitterende kleuren, goed geluid. heel mooie afstandsbediening, erg luxe.
makkelijk in te stellen, alle aangesloten hardware zoals bv xbox werd automatisch herkend

Veronique 14-08-2018

Super gedetailleerd beeld

Geschreven voor: Samsung UE65NU8050 Premium UHD TV

Sinds 1 week in bezit van deze tv. Mooi en scherp beeld. Zelfs met lichtinval alles goed te zien. Fijne apps.