Samsung UE49NU7100 - Reviews

5,97 cm dikte
49,0 inch

Omar Moussa 01-08-2018

Groot en kleurrijk scherm

Dit product is een perfect voorbeeld van een gewilde SMART TV van tegenwoordig die op alle kernvlakken voldoet. De gebruiksvriendelijkheid van de SAMSUNG hub en het beeldkwaliteit van de UHD zijn de uitblinkers die staan tegenover de mindere geluidsdynamiek en de kleine afstandsbediening.

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Erg kleurrijk

Minpunten

• Afstandsbediening klein
  • Verschil met 4k

Omar 24-08-2018

Prachtige elegantie

Na de televisie uitgebreid te hebben getest kan ik met objectieve tevredenheid spreken over deze TV. Naast de elegante designkenmerken en de gebruiksvriendelijkheid zijn de prachtige UHD 4K beelden en de smart tv opties ook zeker niet te vergeten!
Oorspronkelijk gepost op samsung.com

Siebe-Geert 22-08-2018

Prachtig beeld, hoge prijs kwaliteit verhouding

De Samsung was heel simpel in te stellen (plug and play) en heeft veel smarttv functies zoals Netflix en Youtube, die gemakkelijk toegankelijk zijn.

Wij hebben de Nintendo op HDMI2 en de TV op HDMI 1 en het schakelen tussen de diverse invoerapparaten en internet ging heel intuïtief en dus heel simpel. Ook het tonen van de vakantiefoto’s van onze telefoons verliep soepel.

Na het verbinden van de TV met het netwerk werd de externe Synology schijf, direct herkend en dus optimaal toegang tot muziek, foto’s en films.
De kinderen kunnen lekker Super Mario via de Nintendo Switch op het grote 49”scherm spelen en Youtube video’s kijken.
Ultra 4K heb ik alleen nog maar uitgetest op Youtube, aangezien we geen Netflix 4K signaal hebben en Ziggo het WK niet in 4k uitzond, maar en daar zag het er erg mooi en super scherp uit. Ook wordt het standaardbeeld via de TV nog verbeterd zodat het er toch net wat scherper uitziet.
Het geluid van de TV is prima, niet blikkerig, maar de echte kracht zit hem toch wel in het beeld. Dat is super scherp en heeft echt fraaie heldere kleuren en dan met name de zwarte schaduwen. Zowel bij voetbalwedstrijden als bij actiefilms is het heerlijk relaxed kijken en geef je jezelf eens lekker over.
De CGI module heb ik nog niet uitgeprobeerd.

Pluspunten

• Beeld
  • eenvoudig in gebruik
  • plus and play

Minpunten

Kemoda 06-08-2018

Groot scherm

Echt een geweldige tv mooi beeld zuiver ,en zoveel mogelijkheden erop ,met je telefoon makkelijk te bedienen filmpjes kijken foto's kijken ,YouTube ook geen probleem, muziek beluisteren ook geweldig mooi geluid in de tv

Pluspunten

• Goed geluid
  • Mooi beeld

Kemoda 02-08-2018

Geweldige televisie!

Wij testen deze tv en zijn er zeer tevreden mee, het kwaliteit van de tv is zeer goed. Het heeft een mooi scherp beeld. Onze zoon speelt er via de xbox graag spellen op. Films kijken erop is geweldig. De smart tv functies doen het erg goed. Het is een erg goede tv en raden hem zeker aan!
Oorspronkelijk gepost op samsung.com