Philips 8500 series 49PUS8503/12 - Reviews

3.82 cm dikte
49,0 inch

7,6

pipolotje 21-02-2019

mooi helder beeld en een heel goed geluid wat wil je

Geschreven voor: Philips 8500 series 49PUS8503/12

omdat ik altijd philips heb gehad en mij heel goed beval dus daarom weer een philips heb gekocht omdat ik hem vertrouw

Pluspunten

• heel mooi

• hij blokt af entoe

Ed 16-01-2019

Prima beeld

Geschreven voor: Philips 8500 series 55PUS8503/12

Ging voor 49inch maar voor 55 gekozen. Prima keuze. Beeld is zelf zo scherp dat ik nu pas zie hoe oud en verweerd sommige BN'ers zijn. Gelukkig is daadwerkelijk alles in te stellen. Dus de scherpte een tandje lager gezet. Geluid is redelijk tot goed mede door ingebouwde soundbar en woofer. Maar toch aangesloten op home cinema. Wat ik nog wel moet uitzoeken is hoe ik het geluid van YouTube enz ook via home cinema kan laten gaan. Via digitale kpn kastje is dit geen probleem.

Pluspunten

• Beeld.
  • Alles zelf in te stellen mocht je dat willen.

Minpunten

• Tekst op afstandbediening.

1984Jacksmail 30-11-2019

Perfecte TV

De Perfecte 4k TV .. Even goed instellen ( = alle ingebouwde
verbeteriningen zoals Dynamisch-Contrast, Natural-Motion enz enz op UIT of Persoonlijk zetten) De kleuren, helderheid, en contrast handmatig regelen ... en het beeld is geweldig, ook bij de 4k games op de pc. Iedereen die hier op visite komt is onder de indruk van de TV's beeldkwaliteid,

Anoniem 02-10-2019

Fantastische nieuwe T.V.gekocht

Geschreven voor: Philips 8500 series 49PUS8503/12

Na lang aarzelen toch een nieuwe t.v. gekocht.Was er wel aan toe.De vorige TV was 18jaar oud.Na lang zoeken en uitproberen de 4K UHD LED Android TV 55PUS8503 gekocht.Wat een geweldige TV.Compleet met computer.Gemakkelijk te bedienen!

Johan 12-09-2019

Mooie TV met strak en snel beeld

Geschreven voor: Philips 8500 series 55PUS8503/12

Mooie TV met heel veel mogelijkheden en prachtig ambilight. Zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding. Niet twijfelen, gewoon doen. Goed geluid, maar niet overdreven veel beter dan de TV's die geen luidsprekers aan de voorkant hebben. Eindelijke een stevige afstandbediening, dit was bij andere Philips TV's wel eens anders. Knoppen op de AB zijn wel slecht leesbaar. Enige minpunt is de voet, die is van andere Philips modellen veel mooier en subtieler.....maar ik ga de TV uiteindelijk toch ophangen.

• Ambilight
  • beeldscherm

Minpunten

• voet / TV steun

Anoniem 07-09-2019

Het verschil is Android

Geschreven voor: Philips 8500 series 49PUS8503/12

Mijn vorige televisie merk liet na twee jaar software updates achterwege, en in mijn keuze voor vervanging heb ik deze ervaring zwaar mee laten wegen. Tevens wenste ik een goed geluid en dit is gelukt met de sounbar.Het beeld is schitterend maar toch heb ik hier minder naar 'gekeken'. Ondanks alle elektronische bewerkingen die er op worden uitgevoerd kon ik hier met de beste wil van de wereld geen verschillen ontdekken met andere merken in het dagelijkse huis tuin en keukengebruik. Maar ik ben dan ook een oude knar met een versleten vergezicht, jonge ogen zullen er waarschijnlijk anders over denken. De software was voor mij. Ik wilde een systeem dat past bij bestaande apparaten en het werd dus Android. Wel jammer is dat de er nog maar een beperkt aantal apps zijn, lk had meer verwacht. Al met al tot nu toe tevreden.

Druiloor37 06-08-2019

Prima Televisie

Geschreven voor: Philips 8500 series 49PUS8503/12

Prima Televisie, bevat met ingebouwde android een goede mediaspeler voor netflix, en de ambilight werkt goed. Geluid is ook prima. Minpuntje: Mooie afstandsbediening erbij, die niet geprogrammeerd kan worden om de setupbox van Ziggo te bedienen, dus ik moet mijn Logitech Harmony afstandsbediening blijven gebruiken voor alles in 1.

Hans R. 14-07-2019

Prachtig scherm met geïntegreerd geluid

Geschreven voor: Philips 8500 series 55PUS8503/12

Na jaren lang plezier te hebben met een HDReady Sony TV was het echt tijd voor vernieuwing. Na het lezen van reviews en bezoeken aan media winkels, is mijn keuze gevallen op deze Philips TV. Een aantal doorslaggevende factoren zijn:
100Hz
3-weg Ambilight
45W geïntegreerd geluid
Verder is het beeldformaat van 55inch voor onze afstand precies goed; 250cm vanaf de bank.
Voor het oog is de geïntegreerde geluidsbalk erg mooi en de bass box zit aan de achterkant van de TV. Totaal zorgt 45W voor een prima geluid. Ook de RVS rand met bijbehorende voet zien er prachtig uit. Echt kwaliteit!
Ook de software met alle opties horen bij het gebruiksgemak.
Kortweg een prachtig product voor een prima prijs.

Pluspunten

• Ambilight
  • geluid
  • 100hz
  • prijs
  • RVS rand met voet

R.Groen 01-07-2019

Groot scherm

Geschreven voor: Philips 8500 series 55PUS8503/12

Toestel ziet er goed uit en is perfect v.w.b. grote in onze huiskamer, beeld is supergoed/mooi. Heeft veel mogelijkheden als smart-tv. Heerlijk om ook spotify te kunnen gebruiken.
Installatie was ook zo gepiept.

Pluspunten

• Mooi beeld
  • Eenvoudige installatie

Eric 10-06-2019

Top tv voor prima prijs!

Geschreven voor: Philips 8500 series 49PUS8503/12

Tv nu ruim 3 weken in bezit. Glashelder scherp beeld mede in combinatie met nieuwste mediabox van Ziggo. Geluid is prima mede door soundbar aan voorzijde. Voorts tv aangesloten op installatie voor nog beter geluid. Wel diverse instellingen aangepast (ambilight en beeldinstellingen omdat met name 's avonds de hele woonkamer verlicht werd...;-} Is nu prima. Voorts heeft de TV nog vele mogelijkheden die nog uitgeprobeerd moeten worden zoals koppeling met bv Spotify etc. TV gekocht bij Platte TV, prima advies en service (ook telefonisch na aanschaf) Kortom aanrader.

Pat 23-05-2019

Leuke prijs mooie tv

Geschreven voor: Philips 8500 series 55PUS8503/12

Prima tv groot scherm haar scherp. Smart tv werkt vlug en naar behoren.
Geluid tv is minder onlangs de soundbar en afstandbediening is niet te koppelen met de media box.

Pluspunten

• scherp beeld
  • Snelle smart tv

Minpunten

• Afstandbediening niet te koppelen met media box

Ilse 04-05-2019

Mooi design, groot beeld, prachtige natuurlijke kleuren!

Mooi modern design.
Groot beeld, ambilight mooi kleuren aangepast aan achtergrond.
4K geeft prachtige natuurlijke kleuren.
Playstore voor apps.
Google Home voor bediening vanuit telefoon, tablet.
Goed geluid!

Marcel 02-05-2019

Geluid valt weg en slechte service

Geschreven voor: Philips 8500 series 49PUS8503/12

Mooi beeld en mooi design, maar geluid valt elke keer weg. Kan dan alleen terugkomen door stroom eraf te halen. Voel me ook niet serieus genomen door service desk. Hiervoor een Philips tv gehad in zelfde opstelling en nooit problemen, maar de service desk doet er alles aan om het probleem op mijn opstelling te schuiven. Voor deze prijs, kan dit echt niet.

Menno73 16-04-2019

Geluid werkt niet met TV Beugel

Geschreven voor: Philips 8500 series 49PUS8503/12

Het beeld is geweldig! maar ik ben echt niet blij met die speaker op de achterkant van de TV. Deze komt namelijk tegen de tv beugel aan en resoneert bij harde bas. Nu zou ik eigenlijk de ingebouwde speakerbar willen gebruiken als Centre speaker en de tv dan toch maar aansluiten op een Audio set, wat ik dus niet van plan was. Dat kan dus niet. Nu hangt er dus een TV in mijn woonkamer met een hele mooie speakerbar....voor de sier, met daaronder een centre speaker. Dat zou niet nodig hoeven zijn.
De afstandbediening moet je heel goed richten om de meeste functies te gebruiken, behalve als iets type op de achterkant van de afstandbediening dat werkt dat opeens feilloos en zonder te richten. Misschien was het een idee geweest om gewoon alle functies beschikbaar te maken zonder IR.

Teun58 03-04-2019

Dit product heeft bijzonder goed geluid en beeld.

Geschreven voor: Philips 8500 series 49PUS8503/12

De TV bevalt uitstekend, erg mooi beeld en geluid. De voet van de TV is degelijk gemaakt van aluminium. De installatie van het toestel was helder en makkelijk uit te voeren. Ik ervaar 1 probleempje met tv en dat is dat beeld en geluid niet altijd synchroon loopt. Mond. Een acteur z’n mond beweegt en er is nog geen geluid. Oplossing hiervoor is op andere zender zetten en weer terug op oorspronkelijke zender. Verder vind ik het 3-zijdig ambilight ook een extra toevoeging in de beleving van tv kijken.
Ton

Omega64 03-04-2019

Prachtig Toestel

Geschreven voor: Philips 8500 series 49PUS8503/12

Nadat mijn 3D tv het loodje had gelegd ging ik op zoek naar een Oled tv. Helaas zijn deze tv alleen maar te verkrijgen vanaf 55 inch.
Dus moest er een alternatief komen en dat werd de 49PUS8503 van Philips.Prachtig toestel fijn geluid door de aan de voorkant zittende speakers en een ongelooflijk mooi beeld nadat wij de voor ingestelde setting aangepast hadden.Voet komt dominant over op de sitetable waar die opstaat en nadat we deze mat zwart gespoten hadden is dat probleem opgelost.Alle mogelijkheden nog niet onder controle maar de spraak zoek functie werkt naar behoren.Ik hoop dat ik hier nog vele jaren kijkplezier mee kan beleven.

Bart 25-03-2019

Mooi design

Geschreven voor: Philips 8500 series 49PUS8503/12

Hele mooie tv voor een redelijke prijs, ook de ingebouwde speakers zijn erg handig, geen soundbar meer nodig.

Pluspunten

• Groot scherm met ambilight
  • Ingebouwde soundbar

Minpunten

• Te uitgebreide afstandbediening

Sowena17 10-03-2019

Zeer goed.

Ik heb hem pas 2dagen voor mij veel nieuwe snufjes
Mijn vorige was ook Phillips 12 jaar gehad nog goed maar je wild wat anders.
Maar ben zeer tevreden.

Benji61 26-02-2019

Deze tv heeft een mooi design en een erg mooi beeld.

Geschreven voor: Philips 8500 series 49PUS8503/12

Deze tv viel mij op door zijn design, ik vind de rand om het beeldscherm erg mooi. Mijn vorige tv had ambilight en dat wilde ik bij een nieuwe ook graag hebben. De ingebouwde soundbar is voor ons van voldoende kwaliteit. Het enige minpuntje vind ik de tekst op de afstandsbediening, deze is s'avonds erg slecht leesbaar. Voor de rest voldoet de televisie volledig aan mijn verwachtingen, ook de Netflix knop en de spraakgestuurde mogelijkheid om op YouTube te zoeken is erg prettig. Het instellen van de tv is ook erg makkelijk, al met al een goede aankoop gedaan.

Meyer427 19-02-2019

Top tv

Geschreven voor: Philips 8500 series 49PUS8503/12

Ik ben heel tevreden. Mooi beeld. Bediening prima. Geluid is wellicht wat zacht voor zo een grote tv, maar het is geen slecht geluid. Ik ben ook heel enthousiast over de ambilight toevoeging. Echt een mooi ding!
Enige kleine nadeel is wellicht de internet toevoeging en de bediening daarvan. Dat zou een stuk makkelijker zijn als je daar bv je telefoon voor zou kunnen gebruiken. Ik ben er nog niet echt mee bezig geweest om het op te lossen, er zal vast ergens een appje voor zijn, maar toch. Via de afstandsbedeining gaat dat gewoon lasting.