Philips 8500 series 49PUS8503/12 - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
3,82 cm dikte
49,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 8500 series 49PUS8503/12 op Kieskeurig.nl.

JOHNNY1967 01-05-2018

MOOIE TV-GOED BEELD-GOED GELUID

Geschreven voor: Philips 8500 series 49PUS8503/12

A het was zeer eenvoudig om alles in te stellen zoals zenders zoeken,ci+ module herkende hij automatisch en het was appeltje eitje om in te stellen,alles ging automatisch
beeld is erg goed,mooi,scherp,en helder,ambilight is qua muurkleur eenvoudig in te stellen.
het geluid is voor een platte tv als deze waanzinnig goed.
een zeer ware aanrader.

hanummer1 31-07-2018

leuke tv maar instabiele software. stekker dan even uitpakke

Geschreven voor: Philips 8500 series 49PUS8503/12

mooie tv maar na de update zet de tv de heu lampen niet uit, en soms dan heb ik geen beeld van tv zenders na een HDMI film gekeken te hebben en na 1 dag stand by. Hoop dat de software nagekeken word. stekker uitpakken om tv beeld te krijgen.

Willem621 14-07-2018

Hdmi werkt voor geen meter

Geschreven voor: Philips 8500 series 49PUS8503/12

Spijt van deze dure aankoop, TV heeft geen aan en uit knop en staat dus altijd in standby.

Als de tv in standby is geweest en daarna weer aan gaat werken alle HDMI poorten niet meer enige wat dan helpt is de stekker eruit en opnieuw opstarten.

config.
HDMI 1 Soundbar300 Bose
HDMI 2 Humax HDR5200c
HDMI 3 Entone decoder
HDMI 4 Sony bluray speler

Sowena17 10-03-2019

Zeer goed.

Ik heb hem pas 2dagen voor mij veel nieuwe snufjes
Mijn vorige was ook Phillips 12 jaar gehad nog goed maar je wild wat anders.
Maar ben zeer tevreden.

Benji61 26-02-2019

Deze tv heeft een mooi design en een erg mooi beeld.

Geschreven voor: Philips 8500 series 49PUS8503/12

Deze tv viel mij op door zijn design, ik vind de rand om het beeldscherm erg mooi. Mijn vorige tv had ambilight en dat wilde ik bij een nieuwe ook graag hebben. De ingebouwde soundbar is voor ons van voldoende kwaliteit. Het enige minpuntje vind ik de tekst op de afstandsbediening, deze is s'avonds erg slecht leesbaar. Voor de rest voldoet de televisie volledig aan mijn verwachtingen, ook de Netflix knop en de spraakgestuurde mogelijkheid om op YouTube te zoeken is erg prettig. Het instellen van de tv is ook erg makkelijk, al met al een goede aankoop gedaan.

pipolotje 21-02-2019

mooi helder beeld en een heel goed geluid wat wil je

Geschreven voor: Philips 8500 series 49PUS8503/12

omdat ik altijd philips heb gehad en mij heel goed beval dus daarom weer een philips heb gekocht omdat ik hem vertrouw

Pluspunten

• heel mooi

Minpunten

• hij blokt af entoe

Meyer427 19-02-2019

Top tv

Geschreven voor: Philips 8500 series 49PUS8503/12

Ik ben heel tevreden. Mooi beeld. Bediening prima. Geluid is wellicht wat zacht voor zo een grote tv, maar het is geen slecht geluid. Ik ben ook heel enthousiast over de ambilight toevoeging. Echt een mooi ding!
Enige kleine nadeel is wellicht de internet toevoeging en de bediening daarvan. Dat zou een stuk makkelijker zijn als je daar bv je telefoon voor zou kunnen gebruiken. Ik ben er nog niet echt mee bezig geweest om het op te lossen, er zal vast ergens een appje voor zijn, maar toch. Via de afstandsbedeining gaat dat gewoon lasting.

LL57 24-01-2019

top tv

Geschreven voor: Philips 8500 series 49PUS8503/12

Eenvoudig aan te sluiten, eigenlijk gaat alles vanzelf, volg de instructies op het scherm en de tv is zo geïnstalleerd. Ook het al wat oudere homecinema systeem van Philips werkt probleemloos met deze tv (eigenlijk beter dan met de oude tv). Ook Android werkt probleemloos en snel. Wat mij betreft een topkwaliteit tv.

Mathjo 22-01-2019

Prima beeld

Geschreven voor: Philips 8500 series 49PUS8503/12

Prima beeld echter dat er een functie op zit die niet werkt is eigenlijk iets waar ik niet begrijp waarom het dan wordt gemaakt.
Het opnemen van programma's wat een mede reden was voor aanschaf werkt niet omdat de TV het niet aankan.
Het zou te maken hebben met spanning die te veel wordt om te leveren aan de USB stick.
Een oplossing is er misschien maar niet zeker of dat zal werken.
Een Usb met externe spanning zou kunnen werken.
Dat is wat ik ga proberen.

Anton255 18-01-2019

Prima beeld

Geschreven voor: Philips 8500 series 49PUS8503/12

Prima scherp beeld met handige afstandsbediening. Tevens is ambilight geweldig fijn, bovendien is de helderheid hiervan instelbaar zodat je het geheel naar smaak kunt afstemmen met het omgevings licht.

egbert 07-01-2019

Niet alleen goed beeld maar ook goed geluid

Geschreven voor: Philips 8500 series 49PUS8503/12

Ik was op zoek naar een tv met goed geluid, aangezien ik geen dure soundbar wilde aanschaffen. Deze TV heeft het beeldkwaliteit wat je verwacht, vergelijkbaar met andere tv's van deze prijsklasse, maar de kwaliteit van het geluid is veel beter aan andere tv's. Zonder soundbar is het toch nog best goed voor een normale woonkamergrootte.
Jammer dat de installatieinstructies zo summier zijn.

Pluspunten

• geluid
  • ambilight

Minpunten

• instructies te summier

Fra2019 02-01-2019

Goed Product

Geschreven voor: Philips 8500 series 49PUS8503/12

Tv heeft een goed beeld. Met het gebruik van Android zijn er talloze mogelijkheden bovenop het traditionele tv-kijken en wordt het gebruik van deze tv steeds leuker.
Het is wennen aan de afstandsbediening: je moet hem echt wel goed richten. Bij mijn vorige tv werkte de remote ook als je hem helemaal niet op de tv richtte.

Nedbelg 10-12-2018

Uitstekende TV, prachtig helder beeld

Geschreven voor: Philips 8500 series 49PUS8503/12

Mooie TV, en de chromecast is niet meer nodig; zit ingebouwd in de Android TV.
Netflix vanaf de afstandsbediening, werkt uitstekend.
Via wi-fi ook YouTube en andere apps.
Goede instelmogelijkheden, kortom mooie TV!!
Alleen de ingebouwde satelliet tuner heb ik nog niet uitgeprobeerd. Wel al 4K beeld via YouTube: prachtig!