Philips 8500 series 55PUS8503/12 - Reviews

55,0 inch

Druiloor37 06-08-2019

Prima Televisie

Geschreven voor: Philips 8500 series 55PUS8503/12

Prima Televisie, bevat met ingebouwde android een goede mediaspeler voor netflix, en de ambilight werkt goed. Geluid is ook prima. Minpuntje: Mooie afstandsbediening erbij, die niet geprogrammeerd kan worden om de setupbox van Ziggo te bedienen, dus ik moet mijn Logitech Harmony afstandsbediening blijven gebruiken voor alles in 1.

belucia 20-01-2019

prima eigenschappen mooi design

Geschreven voor: Philips 8500 series 55PUS8503/12

ambylight uitstekend schitterende weergaven waren we niet gewend uitstekend beeldkwaliteit we hebben niet hoeven de wennen aan de beeldgrote

Jomalice 11-01-2019

très bon produit

très bon produit
très belle image et très bon son pour un téléviseur
certains DVD n'ont pas la qualité nécessaires pour ce type d'écran

oplossing 28-12-2018

goede tv voor de prijs

Geschreven voor: Philips 8500 series 55PUS8503/12

de tv gaat na 30 minuten op standby. je kunt dit uitzetten bij settings, android instelling, standby uitzetten.
succes.

qweer 23-12-2018

Fijne TV met goed geluid

Geschreven voor: Philips 8500 series 55PUS8503/12

Mooi toestel met goed geluid, je hoeft geen extra soundbar aan te schaffen. Aanmelden ging gemakkelijk en met de ambilight achtergrond is het fijn tv-kijken.

Sands 05-12-2018

Voldoet niet aan onze verwachting

Geschreven voor: Philips 8500 series 55PUS8503/12

TV ziet er mooi uit, maar beeld vinden wij niet goed. Vaak blokkerig of niet scherp. Ziet ook regelmatig lijntjes in beeld, alsof tv het signaal niet goed kan verwerken. Heb alle beeld instelingen inmiddels wel geprobeerd. Verder gaat de tv om de paar minuten in stand-by modus, erg irritant! Ook hier alles voor nagekeken. Als laatste werkt de tv samen met Sonos niet echt lekker. Ene keer zie je de geluidsbalk wel, dan weer niet. Ook lopen systemen niet gelijk qua volume waardoor het voorkomt dat de balk op de tv zegt dat het geluid uit is, echter dan hoor je nog steeds geluid!?

Amploye 24-08-2018

Goede TV en prima eigenschappen.

Geschreven voor: Philips 8500 series 55PUS8503/12

Deze TV is zeer goed van kleur en zwart is ook zwart , simpele bediening ,de aanpassingen die je zelf wil doen zijn makkelijk via het menu te vinden,een welkome aanvulling is het Ambilight dat maakt de TV als ware groter dan dat hij al is.

Eddy73 14-08-2018

Fijne 4K televisie

Geschreven voor: Philips 8500 series 55PUS8503/12

Ik heb deze televisie nu 2 maanden in gebruik en het beeld is top.
Het probleem wat ik heb is dat de televisie na een half uur uit gaat en dan weer aan ongeacht op welke zender hij staat.(erg vervelend bij kijken van een film).
Het ligt niet aan de eco-stand of sleeptimer want die staan uit.
Volgende week even contact opnemen met BBC.

Mikrob 24-05-2018

Une qualité d'image de toute beauté...

Geschreven voor: Philips 8500 series 55PUS8503/12

Comme dit dans le "titre", la qualité générale de ce téléviseur 4K est vraiment excellente!

C'est mon troisième téléviseur Philips...et je ne le regrette pas du tout.
Ayant possédé un 32PFL7605H/12, ensuite un 42PFL7606H/12, je viens d'acquérir cette 55PUS8503/ 4K.

Je suis bluffé du nouveau moteur P5 de Philips!
Passer de l'Ambilight2 vers Ambilight3, l'immersion est encore plus prononcée...+++
Quelque soit la source video (720p, 1080p, 4K), la qualité d'image est vraiment excellente !!!
Le son (2x22.5W) est de très bonne facture.
Par rapport à mes anciens modèles, quelle réactivité... (enfin) :-)