Philips 8500 series 55PUS8503/12 - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
3,82 cm dikte
55,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Philips 8500 series 55PUS8503/12 op Kieskeurig.nl.

belucia 20-01-2019

prima eigenschappen mooi design

Geschreven voor: Philips 8500 series 55PUS8503/12

ambylight uitstekend schitterende weergaven waren we niet gewend uitstekend beeldkwaliteit we hebben niet hoeven de wennen aan de beeldgrote

Ed 16-01-2019

Prima beeld

Geschreven voor: Philips 8500 series 55PUS8503/12

Ging voor 49inch maar voor 55 gekozen. Prima keuze. Beeld is zelf zo scherp dat ik nu pas zie hoe oud en verweerd sommige BN'ers zijn. Gelukkig is daadwerkelijk alles in te stellen. Dus de scherpte een tandje lager gezet. Geluid is redelijk tot goed mede door ingebouwde soundbar en woofer. Maar toch aangesloten op home cinema. Wat ik nog wel moet uitzoeken is hoe ik het geluid van YouTube enz ook via home cinema kan laten gaan. Via digitale kpn kastje is dit geen probleem.

Pluspunten

• Beeld.
  • Alles zelf in te stellen mocht je dat willen.

Minpunten

• Tekst op afstandbediening.

oplossing 28-12-2018

goede tv voor de prijs

Geschreven voor: Philips 8500 series 55PUS8503/12

de tv gaat na 30 minuten op standby. je kunt dit uitzetten bij settings, android instelling, standby uitzetten.
succes.

qweer 23-12-2018

Fijne TV met goed geluid

Geschreven voor: Philips 8500 series 55PUS8503/12

Mooi toestel met goed geluid, je hoeft geen extra soundbar aan te schaffen. Aanmelden ging gemakkelijk en met de ambilight achtergrond is het fijn tv-kijken.

Sands 05-12-2018

Voldoet niet aan onze verwachting

Geschreven voor: Philips 8500 series 55PUS8503/12

TV ziet er mooi uit, maar beeld vinden wij niet goed. Vaak blokkerig of niet scherp. Ziet ook regelmatig lijntjes in beeld, alsof tv het signaal niet goed kan verwerken. Heb alle beeld instelingen inmiddels wel geprobeerd. Verder gaat de tv om de paar minuten in stand-by modus, erg irritant! Ook hier alles voor nagekeken. Als laatste werkt de tv samen met Sonos niet echt lekker. Ene keer zie je de geluidsbalk wel, dan weer niet. Ook lopen systemen niet gelijk qua volume waardoor het voorkomt dat de balk op de tv zegt dat het geluid uit is, echter dan hoor je nog steeds geluid!?

Amploye 24-08-2018

Goede TV en prima eigenschappen.

Geschreven voor: Philips 8500 series 55PUS8503/12

Deze TV is zeer goed van kleur en zwart is ook zwart , simpele bediening ,de aanpassingen die je zelf wil doen zijn makkelijk via het menu te vinden,een welkome aanvulling is het Ambilight dat maakt de TV als ware groter dan dat hij al is.

Eddy73 14-08-2018

Fijne 4K televisie

Geschreven voor: Philips 8500 series 55PUS8503/12

Ik heb deze televisie nu 2 maanden in gebruik en het beeld is top.
Het probleem wat ik heb is dat de televisie na een half uur uit gaat en dan weer aan ongeacht op welke zender hij staat.(erg vervelend bij kijken van een film).
Het ligt niet aan de eco-stand of sleeptimer want die staan uit.
Volgende week even contact opnemen met BBC.