Philips 8500 series 55PUS8503/12

Philips 7300 series 50PUS7303/12

Philips 7300 series 50PUS7303/12
Bekijk alle Televisies

pipolotje 21-02-2019

mooi helder beeld en een heel goed geluid wat wil je

Geschreven voor: Philips 8500 series 49PUS8503/12

omdat ik altijd philips heb gehad en mij heel goed beval dus daarom weer een philips heb gekocht omdat ik hem vertrouw

Pluspunten

• heel mooi

• hij blokt af entoe

Ed 16-01-2019

Prima beeld

Geschreven voor: Philips 8500 series 55PUS8503/12

Ging voor 49inch maar voor 55 gekozen. Prima keuze. Beeld is zelf zo scherp dat ik nu pas zie hoe oud en verweerd sommige BN'ers zijn. Gelukkig is daadwerkelijk alles in te stellen. Dus de scherpte een tandje lager gezet. Geluid is redelijk tot goed mede door ingebouwde soundbar en woofer. Maar toch aangesloten op home cinema. Wat ik nog wel moet uitzoeken is hoe ik het geluid van YouTube enz ook via home cinema kan laten gaan. Via digitale kpn kastje is dit geen probleem.

Pluspunten

• Beeld.
  • Alles zelf in te stellen mocht je dat willen.

Minpunten

• Tekst op afstandbediening.

Johan 12-09-2019

Mooie TV met strak en snel beeld

Geschreven voor: Philips 8500 series 55PUS8503/12

Mooie TV met heel veel mogelijkheden en prachtig ambilight. Zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding. Niet twijfelen, gewoon doen. Goed geluid, maar niet overdreven veel beter dan de TV's die geen luidsprekers aan de voorkant hebben. Eindelijke een stevige afstandbediening, dit was bij andere Philips TV's wel eens anders. Knoppen op de AB zijn wel slecht leesbaar. Enige minpunt is de voet, die is van andere Philips modellen veel mooier en subtieler.....maar ik ga de TV uiteindelijk toch ophangen.

• Ambilight
  • beeldscherm

Minpunten

• voet / TV steun

Druiloor37 06-08-2019

Prima Televisie

Geschreven voor: Philips 8500 series 55PUS8503/12

Prima Televisie, bevat met ingebouwde android een goede mediaspeler voor netflix, en de ambilight werkt goed. Geluid is ook prima. Minpuntje: Mooie afstandsbediening erbij, die niet geprogrammeerd kan worden om de setupbox van Ziggo te bedienen, dus ik moet mijn Logitech Harmony afstandsbediening blijven gebruiken voor alles in 1.

Hans R. 14-07-2019

Prachtig scherm met geïntegreerd geluid

Geschreven voor: Philips 8500 series 55PUS8503/12

Na jaren lang plezier te hebben met een HDReady Sony TV was het echt tijd voor vernieuwing. Na het lezen van reviews en bezoeken aan media winkels, is mijn keuze gevallen op deze Philips TV. Een aantal doorslaggevende factoren zijn:
100Hz
3-weg Ambilight
45W geïntegreerd geluid
Verder is het beeldformaat van 55inch voor onze afstand precies goed; 250cm vanaf de bank.
Voor het oog is de geïntegreerde geluidsbalk erg mooi en de bass box zit aan de achterkant van de TV. Totaal zorgt 45W voor een prima geluid. Ook de RVS rand met bijbehorende voet zien er prachtig uit. Echt kwaliteit!
Ook de software met alle opties horen bij het gebruiksgemak.
Kortweg een prachtig product voor een prima prijs.

Pluspunten

• Ambilight
  • geluid
  • 100hz
  • prijs
  • RVS rand met voet

R.Groen 01-07-2019

Groot scherm

Geschreven voor: Philips 8500 series 55PUS8503/12

Toestel ziet er goed uit en is perfect v.w.b. grote in onze huiskamer, beeld is supergoed/mooi. Heeft veel mogelijkheden als smart-tv. Heerlijk om ook spotify te kunnen gebruiken.
Installatie was ook zo gepiept.

Pluspunten

• Mooi beeld
  • Eenvoudige installatie

Eric 10-06-2019

Top tv voor prima prijs!

Geschreven voor: Philips 8500 series 49PUS8503/12

Tv nu ruim 3 weken in bezit. Glashelder scherp beeld mede in combinatie met nieuwste mediabox van Ziggo. Geluid is prima mede door soundbar aan voorzijde. Voorts tv aangesloten op installatie voor nog beter geluid. Wel diverse instellingen aangepast (ambilight en beeldinstellingen omdat met name 's avonds de hele woonkamer verlicht werd...;-} Is nu prima. Voorts heeft de TV nog vele mogelijkheden die nog uitgeprobeerd moeten worden zoals koppeling met bv Spotify etc. TV gekocht bij Platte TV, prima advies en service (ook telefonisch na aanschaf) Kortom aanrader.

Pat 23-05-2019

Leuke prijs mooie tv

Geschreven voor: Philips 8500 series 55PUS8503/12

Prima tv groot scherm haar scherp. Smart tv werkt vlug en naar behoren.
Geluid tv is minder onlangs de soundbar en afstandbediening is niet te koppelen met de media box.

Pluspunten

• scherp beeld
  • Snelle smart tv

Minpunten

• Afstandbediening niet te koppelen met media box

Ilse 04-05-2019

Mooi design, groot beeld, prachtige natuurlijke kleuren!

Mooi modern design.
Groot beeld, ambilight mooi kleuren aangepast aan achtergrond.
4K geeft prachtige natuurlijke kleuren.
Playstore voor apps.
Google Home voor bediening vanuit telefoon, tablet.
Goed geluid!

Marcel 02-05-2019

Geluid valt weg en slechte service

Geschreven voor: Philips 8500 series 49PUS8503/12

Mooi beeld en mooi design, maar geluid valt elke keer weg. Kan dan alleen terugkomen door stroom eraf te halen. Voel me ook niet serieus genomen door service desk. Hiervoor een Philips tv gehad in zelfde opstelling en nooit problemen, maar de service desk doet er alles aan om het probleem op mijn opstelling te schuiven. Voor deze prijs, kan dit echt niet.

Bart 25-03-2019

Mooi design

Geschreven voor: Philips 8500 series 49PUS8503/12

Hele mooie tv voor een redelijke prijs, ook de ingebouwde speakers zijn erg handig, geen soundbar meer nodig.

Pluspunten

• Groot scherm met ambilight
  • Ingebouwde soundbar

Minpunten

• Te uitgebreide afstandbediening

belucia 20-01-2019

prima eigenschappen mooi design

Geschreven voor: Philips 8500 series 55PUS8503/12

ambylight uitstekend schitterende weergaven waren we niet gewend uitstekend beeldkwaliteit we hebben niet hoeven de wennen aan de beeldgrote

Jomalice 11-01-2019

très bon produit

très bon produit
très belle image et très bon son pour un téléviseur
certains DVD n'ont pas la qualité nécessaires pour ce type d'écran

egbert 07-01-2019

Niet alleen goed beeld maar ook goed geluid

Geschreven voor: Philips 8500 series 49PUS8503/12

Ik was op zoek naar een tv met goed geluid, aangezien ik geen dure soundbar wilde aanschaffen. Deze TV heeft het beeldkwaliteit wat je verwacht, vergelijkbaar met andere tv's van deze prijsklasse, maar de kwaliteit van het geluid is veel beter aan andere tv's. Zonder soundbar is het toch nog best goed voor een normale woonkamergrootte.
Jammer dat de installatieinstructies zo summier zijn.

Pluspunten

• geluid
  • ambilight

Minpunten

• instructies te summier

oplossing 28-12-2018

goede tv voor de prijs

Geschreven voor: Philips 8500 series 55PUS8503/12

de tv gaat na 30 minuten op standby. je kunt dit uitzetten bij settings, android instelling, standby uitzetten.
succes.

qweer 23-12-2018

Fijne TV met goed geluid

Geschreven voor: Philips 8500 series 55PUS8503/12

Mooi toestel met goed geluid, je hoeft geen extra soundbar aan te schaffen. Aanmelden ging gemakkelijk en met de ambilight achtergrond is het fijn tv-kijken.

Sands 05-12-2018

Voldoet niet aan onze verwachting

Geschreven voor: Philips 8500 series 55PUS8503/12

TV ziet er mooi uit, maar beeld vinden wij niet goed. Vaak blokkerig of niet scherp. Ziet ook regelmatig lijntjes in beeld, alsof tv het signaal niet goed kan verwerken. Heb alle beeld instelingen inmiddels wel geprobeerd. Verder gaat de tv om de paar minuten in stand-by modus, erg irritant! Ook hier alles voor nagekeken. Als laatste werkt de tv samen met Sonos niet echt lekker. Ene keer zie je de geluidsbalk wel, dan weer niet. Ook lopen systemen niet gelijk qua volume waardoor het voorkomt dat de balk op de tv zegt dat het geluid uit is, echter dan hoor je nog steeds geluid!?

Amploye 24-08-2018

Goede TV en prima eigenschappen.

Geschreven voor: Philips 8500 series 55PUS8503/12

Deze TV is zeer goed van kleur en zwart is ook zwart , simpele bediening ,de aanpassingen die je zelf wil doen zijn makkelijk via het menu te vinden,een welkome aanvulling is het Ambilight dat maakt de TV als ware groter dan dat hij al is.

Eddy73 14-08-2018

Fijne 4K televisie

Geschreven voor: Philips 8500 series 55PUS8503/12

Ik heb deze televisie nu 2 maanden in gebruik en het beeld is top.
Het probleem wat ik heb is dat de televisie na een half uur uit gaat en dan weer aan ongeacht op welke zender hij staat.(erg vervelend bij kijken van een film).
Het ligt niet aan de eco-stand of sleeptimer want die staan uit.
Volgende week even contact opnemen met BBC.

Mikrob 24-05-2018

Une qualité d'image de toute beauté...

Geschreven voor: Philips 8500 series 55PUS8503/12

Comme dit dans le "titre", la qualité générale de ce téléviseur 4K est vraiment excellente!

C'est mon troisième téléviseur Philips...et je ne le regrette pas du tout.
Ayant possédé un 32PFL7605H/12, ensuite un 42PFL7606H/12, je viens d'acquérir cette 55PUS8503/ 4K.

Je suis bluffé du nouveau moteur P5 de Philips!
Passer de l'Ambilight2 vers Ambilight3, l'immersion est encore plus prononcée...+++
Quelque soit la source video (720p, 1080p, 4K), la qualité d'image est vraiment excellente !!!
Le son (2x22.5W) est de très bonne facture.
Par rapport à mes anciens modèles, quelle réactivité... (enfin) :-)