Samsung UE82NU8000L - Reviews

Diepte
6,09 cm dikte
82,0 inch

Ruud 30-09-2018

Groot scherm maar erg scherp en mooie vormgeving

met de €300,- cashback en korting actie bij de Media Markt kwam deze zeer mooie televisie voor mij binnen mijn budget. het zijn de centen meer dan waard want de tv heeft een zeer mooie vormgeving en een goede kwaliteit.

Pluspunten

• zeer groot scherm
  • scherp beeld

Sabrina 27-09-2018

UE82NU8000 eerste kennismaking

Eerste wat me opviel is dat de doos vrij compact en smal is voor een 82" display.
De installatie was eenvoudig en snel. Enkel voor de installatie van de beugel mocht ik naar de bouwmarkt, want er zijn geen passende bouten bijgeleverd ! Ter info, de aanbevolen bouten zijn M8 x 45. De One remote afstandbediening werkt schitterend met een Telenet setup box. Netflix 4K is schitterend op dit toestel. Ook het standaard geluid valt best mee. Kortom een geslaagd product.

Pluspunten

• screensize
  • geluid
  • one remote
  • smart tv - Netflix
  • laag verbruik voor 82"

Minpunten

• geen bouten voor muurbeugel
  • grijs ipv. zwart balkje onderaan scherm

Sabrina DV 26-09-2018

UE82NU8000 geweldig

Wens je toch een klein beetje het bioskoop gevoel in huis te halen, schaf dan deze tv aan. 82" lijkt voor sommige mensen overkill maar is het zeker niet ! Zeer intuïtieve one remote die ook nog je setup box bediend, dus weg met al die overbodige afstandbedieningen. Netflix in 4K springt van het scherm, dit in combinatie een degelijke soundbar/sub en je hebt fun voor het hele gezin.

Dylan16 23-07-2018

top

Mooi en helder beeld alleen tussen het zappen naar een andere zender duurt het langer dan normaal om het scherm te laden

Maurice 28-06-2018

Prijs kwaliteit top

Ik heb deze tv een kleine week, (nog niet gekalibreerd wel ingesteld) en moet zeggen dat het beeld beter is dan verwacht. Uiteraad als ik naar 1 van de uhd zenders kijk op astra dan is het beeld geweldig. Gaan we naar de standaard HD zenders dan is het beeld nog steeds goed, helaas bij de SD zenders niet meer, maar dat is niet zo zeer de schuld van de tv maar meer de SD zenders zelf en het reuze formaat scherm. Wat is minder goed, de instelling van de tv is zoals bij alle samsungs lastig maar er kunnen zeer goede resultaten gehaald worden tov de uit de doos instellingen. Voor een leek raad ik een isf calibratie aan. De beweigingsscherpte is niet slecht voor een lcd maar het kan beter. Ook een hogere nits waarde zou fijn geweest maar is voldoende. De zwartwaarde is zeer goed te noemen voor en egde tv. Enige echte probleem die ik heb kunnen vinden is bij de ondertiteling, ook al zet ik die uit, staat het de volgende keer weer aan. Word hopenlijk in een firmware update gecorrigeerd. Youtube samen met de tablet werk ook perfect. Toegang tot bijv duitse apps zou leuk zijn geweest. Aanrader als woonkamer tv. Foto is met een simpele tablet genomen, werkelijkheid is beter.

Denim 27-05-2018

Samsung 82inch tv UE82NU8000

Ik heb deze tv vorige maand gekocht en het is een weergaloos genot.Ik geniet elke avond van deze super tv die zowel qua formaat als (beeld)kwaliteit een ware lust voor het oog is. Welk programma ik ook bekijk, het is alsof het een schilderij aan mijn wand is!!