Sony KD-55AF8 - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
5,50 cm dikte
55,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 11 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

9,6

Franky Broekhuis 27-06-2018

Fenomenaal beeld en super geluid!

Ik heb de Sony KD-55AF8 nu enkele weken in huis en erg tevreden over de ongekende mooie beeldkwaliteit en levensechte kleuren. Zelfs zwart is zwart en wit is wit. Hier hebben veel tv's echt moeite mee. Een echte OLED tv waar je zeer veel kijkgenot mee gaat beleven.
Beeld: Als beeldinstelling heb ik gekozen voor standaard omdat deze instelling het meest natuurlijk was. Zodra je veel sport kijkt zal de instelling, sport mooier zijn. Wanneer er veel films gekeken worden raad ik de stand bioscoop pro aan. Elke beeldinstelling is natuurlijk erg persoonlijk. De kleuren zijn heel natuurlijk en super strak beeld. Het is een ware sensatie om de beelden te ervaren met vele details die je bij standaard tv's mist. Om de grote verschillen te ervaren ga je gewoon via Google naar een 4K opname en ervaar het verschil. De processor die Sony gebruikt: HDR-X1, zorgt voor snelle schakelingen tussen de beeldpassages.
Geluid: Deze Sony tv bezit een super geluidskwaliteit. De techniek die de Sony gebruikt is een genot voor je oren. De speakers achter op de tv gebruiken het scherm als klankbord. Met de ingebouwde sub-woofer is dit een combinatie die je moet ervaren.
Vormgeving: Super strak design en prima afwerking. Aan de achterzijde kan men alles netjes wegwerken met meegeleverde afdekplaatjes( bijna geen kabels in zicht)
Bedieningsgemak: Instellen van de Android tv is in een paar minuten gebeurd. Met behulp van Google is dit in een paar stappen geregeld, super handig. Het enige dat je zelf moet regelen zijn de aansluitkabels op de juiste aansluiting (HDMI-1/2/3/4). De tv werkt prima samen met Google en Netflix. Streamen is ook prima te doen met deze super tv. Wat ook erg handig is dat de afstandsbediening beschikt over spraakbesturing. Dan kan je de tv info geven die je niet hoeft in te typen, wel zo gemakkelijk.
Conclusie: Super OLED tv met zeer veel technische hoogstandjes. Prima keuze!

Pluspunten

• Perfect superstrak beeld
  • Geweldig geluid
  • Afstandbediening met spraakbesturing

Peter van Rijn 28-06-2018

prachtige uit straling

De unieke kans om de Sony KD-55AF8 4K Oled uit te testen geweldig dank je wel Sony.
Dit is precies in mijn straatje ben mijn hele leven een Sony fan. Al is het alleen al om het super heldere mooie beeld kwaliteit.

Maar laat ik beginnen: hij wordt bezorgd, meenemen is geen optie, te groot.
Hij wordt geleverd in een prachtige stevige verpakking met mooie foto's erop.
LET OP je moet wel met 2 personen zijn om hem uit pakken. Eerst de bovenkant open snijden dan vindt je allerlei kapjes en je denkt zal wel later snap je het. Dan 4 proppen aan de onderkant van de doos eruit trekken dan til je met 2 personen de doos omhoog.

Ja dan staat hij daar je nieuwe TV even schrikken ja echt wel groot en prachtig .
Het monteren van de voet is erg simpel 4 schroefjes dan plaats je de tv op de voet weer 4 schroefjes en hij staat stevig.
Stroomkabel en hdmi aansluiten en klaar voor gebruik.

Tv aan zetten en dan kom je in een programma wat zegt wat je moet doen codes van je router enz. super simpel je kan zelfs je tab of telefoon toevoegen handig voor later.

Ja en dan eindelijk beeld dan zie je iets wat ik als Sony-fan nog nooit gezien heb.

Beeld
Super helder prachtige scherpe contrasten ZWART is ook echt ZWART. Dit is geen TV kijken maar een Super belevenis zo scherp niet te geloven.
Ik maak al ruim 30 jaar kleuren met machines en op de hand in de verf branche, dus weet wel wat van kleuren. Maar nu zie ik kleuren op een TV zo helder en scherp dat geloof je gewoon niet. Dit is geen tv kijken maar intens genieten en je bent blij dat je hem gekocht heb, een echte topper.

Het geluid komt door het scherm heen?
Had ik nog nooit van gehoord maar prachtig helder en zuiver normaal draait mijn tv op Sonos maar dit komt zeer goed in de buurt.
Ook kan je praten tegen je tv je drukt op een knop op je afstandbediening bv,het weer .
Hij noemt je woonplaats en laat het weer zien zeg netflix en pof netflix prachtige tool.
Het over schakelen van tv naar apps werkt zeer goed er zit erg veel op deze tv maar dat moet ik nog uit proberen te weinig tijd moet ook nog gelukkig werken.
Maar ik heb meer gelet op beeld en geluid kwaliteit dit is een echte TOPPER.
Sorry, als hij weg is zou ik hem erg missen.
Het is jammer dat er geen handleiding boekje bij zit als vroeger bij Sony wel handig om even rustig door te lezen.

Peter.

Christiaan 27-06-2018

Wat een ervaring met de SONY KD-55AF8

Ruim 2 weken heb ik deze Smart TV in huis… en er is een wereld voor mij opengegaan. Jarenlang, enthousiast over de mogelijkheden van mijn huidige merk B&0 en dan maak je kennis met de hedendaagse mogelijkheden van deze geweldige smart T.V.
Niet normaal wat een verschil dit is met mijn oude tv. Alles wat ik gebruik kan ik nu ook via apps op de TV, De grote “Netflix” knop, is ideaal daar ik hier veel gebruik van maak. Ik hoop wel, dat Google snel met een betere oplossing komt om via je smartphone Iphone of Ipad de tv te besturen.
De spraakbesturing is echt geweldig en zeker onder de personen in huis die moeite hebben met de mogelijkheden is dit een ware oplossing.
Geen zichtbare speakers, wat ik geweldig vind daar je geen speakers rondom je tv moet plaatsen. Alleen maar beeldscherm met een dun randje. Het geluid is fenomenaal te noemen en zeker bassen die worden weergegeven.

• Pluspunten
• helderheid en een breed kleurenpalet
• Vloeiende beelden
• Prachtig de ingebouwde Chromecast functie waardoor je o.a. Netflix of
Youtube kan doorbladeren op je smartphone, en dan tonen op de TV
• Geweldig beeld
• Bijzonder geluid
• Wat een kleuren echtheid - zwart is zwart
• Afstandsbediening is erg duidelijk
Opvallend is wel, dat de afstandbediening een het verouderde IR-type is wat niet past bij deze tijd en zeker niet bij deze geweldige t.v.
Het toestel voldoet aan onze verwachtingen; mooi scherp beeld, ook bij snelle bewegingen (juist nu het voetballen aan de gang is, het is echt genieten. Groen grasveld en snelle jongens die je normaal goed kan volgen op dit formaat
Tot zover heb ik nog geen negatieve ervaringen gehad en kan de televisie zeker aanraden.

* Negatieve punten
* Vind de prijs wel erg hoog
* Zie nu al stuntprijzen van € 2999 en dan naar € 2299
* Veel afschrijving na introductie
* Er wordt niets omschreven om een bijv. Ziggo Card in te doen

Pluspunten

• helderheid en een breed kleurenpalet
  • Vloeiende beelden
  • Prachtig de ingebouwde Chromecast
  • Wat een kleuren echtheid - zwart is zwart
  • Afstandsbediening is erg duidelijk

Minpunten

• Vind de prijs wel erg hoog
  • Veel afschrijving na introductie
  • Er wordt niets omschreven om een bijv. Ziggo Card

Djurre Swets Pieters 24-06-2018

Schitterend OLED, erg scherp, hoge helderheid en contrast.

Ik heb de Sony KD-55AF8 (55 inch) nu enkele weken in huis. Een schitterend plat OLED toestel met een ongekende scherp beeld met hoge helderheid en contrast.

Beeld: Wij hebben gekozen voor de kleurinstelling Bioscoop-Thuis. Dan heb je de natuurlijkste kleuren. Zwart is echt zwart en wit is echt wit. Een genot om naar donkere (thriller) scenes te kijken, want ook daar zie je nog steeds de details. De 4K kwaliteit is verbluffend en ik heb geen artefacten waargenomen in snelle en gedetailleerde passages. De detaillering is een ware sensatie om te ervaren. De HDR-X1 processor doet dus wat hij moet doen.
Geluid: Het geluid is verbazingwekkend mooi voor een flat-tv. Je bent op zoek naar een soundbar, maar het toestel heeft een ingebouwde subwoofer en het panel zelf dat als speakers gebruikt wordt. Uiteraard evenaart dit nog niet onze 5.1 thuisbioscoop met op elkaar afgestemde speakers en een semi professionele subwoofer, maar dat mag je ook niet verwachten. Vandaar de lagere beoordeling op speakers, maar als ik ze vergelijk met onze oudere Sony op de slaapkamer zou de beoordeling uitstekend zijn geweest.
Vormgeving: Uiteraard ultra plat, geen uitstulpingen voor het merk-logo of speakers. De voet is zo dun dat hij nauwelijks opvalt. Het panel heeft een zwart randje van 6mm rechts, boven en links en een randje van 10mm aan de onderkant, waar erg subtiel “Sony” op staat gedrukt. Je kijkt dus echt naar het beeld en wordt niet afgeleid door uitstulpingen of schitteringen. Hier valt nog op dat het zwart van het beeld zwarter is dan de zware rand….
Als het toestel uit staat, zijn in de weerspiegeling van het panel wat oneffenheden te zien. Het panel is niet zo strak als een glasplaat, maar dat is absoluut onzichtbaar tijdens bedrijf. Vandaar dat dit de beoordeling van de kijkkwaliteit niet heeft beïnvloedt.
Bedieningsgemak: vertrouwde Sony remote met als belangrijkste toevoeging: spraakherkenning. Wel jammer dat mijn huidige all-in-one-remote, die ook mijn geluidsinstallatie en videdecoder bestuurt, de spraak niet herkent dus hopen maar dat daar nog een (externe) oplossing voor komt.
Android TV: Bij het installeren van het toestel was het een fluitje van een cent om via Google in te loggen en o.a. Youtube en Netflix aan het spelen te zetten. Na installatie van de KODI app veranderde de TV in een ware mediaplayer waar alle media(formaten) van mijn (Windows Server) netwerk op af te spelen waren. Mijn huidige pas aangeschafte media player is nu dus overbodig.
Conclusie: Kort gezegd een prima keuze zoals je niet anders van Sony mag verwachten. Wij zijn er thuis erg blij mee.

Pluspunten

• Perfect beeld
  • Erg goed geluid
  • Bijzonder strakke vormgeving
  • Uitgebreide Android TV

Minpunten

• Gladheid beeldscherm als hij uit staat
  • Voor de geluidskwalitiet "GOED" lees de review!

remco34 10-07-2018

Hallo, ik lees over de mediaplayer als je de kodi app instaleer. Houd dit in dat je geen externe mediaplayer meer nodig hebt om via spotnet gedownload films of muziek af te spelen en maakt het niet uit welke bestanden bij (Blu-ray, mkv, divx, avi, is en dergelijke)
Bij voorbaat bedankt voor de reactie

Willibrord 29-06-2018

Schitterende beeldkwaliteit

Na het plaatsen van deze tv waren bezoekende familieleden en vrienden het unaniem er over eens: wat een verbetering wat betreft de beeldkwaliteit t.o.v. de oude tv, 55 cm is wel erg groot in jouw huiskamer en het geluid was in het verleden beter!

**Installatie**
De TV is uitermate makkelijk uit de verpakking te krijgen en vervolgens met voet te installeren. Het installeren van de TV met behulp van mijn smartphone ging ook heel voorspoedig. Wat wel jammer is dat er bij het geleverde model een IR-blaster ontbreekt waarmee je de afstandbediening kan afstellen om ook de opzetbox van Ziggo te bedienen.

**Beeldkwaliteit**
Ik heb een account bij Ziggo en daarmee geen 4k. Ondanks dat ben ik wel heel tevreden over scherpte, kleur en helderheid. Alleen de scherpte van Uitzending gemist via de set-opbox valt tegen.

**Bediening**
Heel prettig is het om via de afstandsbediening spraakgestuurd te bedienen. Vind de snelheid waarmee de tv reageert wel laag. En dat gaat dan met name bij het gebruik van de Apps.

**Geluid**
De fabrikant bericht lovend over de geluidskwaliteit. Die is ook erg goed, maar toch minder dan wat mijn multimediaspeler levert. Dus na een paar dagen maar weer aangesloten.

Na het verplaatsen van enkele meubels staat de TV nu op een mooie plaats in de huiskamer, waar ik tevreden mee ben.

Pluspunten

• eenvoudige installatie
  • beeldkwaliteit
  • spraakgestuurde bediening
  • mooie vormgeving
  • Android

Minpunten

• trage processor
  • geluid minder dan via multimediaspeler
  • geen IR blaster
  • prijs

Koemoe 29-06-2018

Fenomenaal beeld, uitstekend geluid

Het uitpakken van de tv is zeer eenvoudig. Je hoeft niet eens de doos open te snijden, aan de onderkant zitten aan weerszijden klemmetjes die je er uitwipt en dan schuif je de doos omhoog en kun je de tv uit de verpakking halen. Wel was het even zoeken waar de accessoires zoals de voet en de bevestigingsmaterialen daarvoor waren verstopt in de doos.

Design is een kwestie van smaak en dus persoonlijk, maar ik vind het design van dit toestel prachtig. Het scherm heeft slechts een hele dunne rand en een bescheiden voet waardoor er weinig afleiding is van waar het om gaat: het beeld. In vergelijking met mijn 42" lcd-tv van LG valt direct de meerwaarde van OLED op: zwart is echt diepzwart en niet donkergrijs. Vooral bij series en films met donkere scenes is dit goed te zien.

Qua aansluitingen is er voorzien in vier HDMI-poorten, waarvan er standaard slechts twee overweg kunnen met 4K-resolutie. Bij de instellingen is het weliswaar aan te passen dat alle vier de poorten in de hoogste resolutie werken, maar vreemd genoeg kreeg ik toen ik dat deed alleen maar sneeuw te zien via mijn Ziggo-decoder dus dat heb ik toen maar weer teruggezet.

Waarmee wel meteen het volgende punt is aangestipt: 4K en HDR. Als je nu een 4K-tv-abonnement hebt bij KPN, dan kun je echt optimaal genieten van de beeldkwaliteit van deze tv. Maar als je tv-provider zoals bij mij (en ik vermoed de meeste mensen) nog niet in 4K HDR uitzendt (in mijn geval Ziggo) dan unlock je nog niet de volle potentie van deze tv. Natuurlijk, het beeld is nog steeds prachtig Full-HD maar het knaagt toch een beetje dat je voor een ultieme beeldbeleving bij het tv kijken een specifiek abonnement nodig hebt. Dit is Sony uiteraard niet aan te rekenen, het is wachten totdat alle tv-providers standaard in 4K HDR gaan uitzenden.

Waar ik zeer positief over verrast ben, is het goede geluid dat deze tv produceert. Aan de achterkant (dus niet zichtbaar) zitten twee woofers waardoor er een verrassend goed laag uit dit toestel komt. In combinatie met Google Android TV, waarmee je dus ook apps uit de Google Play Store kunt installeren, wordt het zo bijna een vervanging voor de normale radio. Handig hierbij is ook de functie om het beeld uit te kunnen zetten maar het geluid wel aan te laten. Zo zet je bijvoorbeeld een radiostream aan via TuneIn en schakel je vervolgens het beeld uit, waardoor de tv als muziekbron functioneert. Uiteraard kun je met de afstandsbediening nog steeds het volume regelen.

Google Android TV is een handig besturingssysteem waarmee je tv uitermate smart wordt. Helaas vond ik de snelheid van het bladeren door apps en de reactiesnelheid van de tv op commando's ietwat tegenvallen. Dit heeft waarschijnlijk te maken met de niet zo hele snelle processor (MediaTek MT5891) die er in deze tv zit. Wat mij betreft een gemiste kans, want voor een televisie in deze prijsklasse moet je gewoon een vloeiende gebruikerservaring kunnen verwachten. Ook valt op dat de geïnstalleerde versie van Android TV nog op 7.0 (Nougat) zit en niet op de nieuwste 8-versie (Oreo).

De kijkhoeken bij deze tv zijn prima in orde. Dus ook al zit je met een wat grotere groep om het toestel heen, ook de mensen die redelijk aan de zijkant zitten krijgen het beeld nog prima te zien. Wel merkte ik dat de tv soms moeite had met wazige achtergrondbeelden, het lijkt dan of het toestel constant aan het bijstellen is qua helderheid. Dit viel mij vooral op bij Studio Rusland, de gasten in de studio waren dan haarscherp maar de stad op de achtergrond leek constant 'aan en uit' te gaan.

Samengevat: een tv met een erg mooi uiterlijk, verrassend goed geluid, over het algemeen uitstekende beeldkwaliteit dankzij het OLED-paneel (dat overigens uit de fabriek van LG komt) en waarbij zwart ook echt diepzwart is. Aandachtspunt is de relatief trage processor die toch wat afbreuk doet aan de totale gebruikservaring. Maar al met al is het zeker genieten om naar en op deze tv te kijken, of dat nou 'normale' tv is, streaming of naar mediabestanden uit je lokale netwerk.

Pluspunten

• beeldkwaliteit
  • geluid
  • design

Minpunten

• trage processor
  • trage software
  • prijs

Hesterman 29-06-2018

Geweldig mooi groot scherm zonder verstoringen in de randen.

Sinds enkele weken heb ik de Sony KD-55AF8 in huis, hiervoor had ik een oude Sony Bravia waar ik ook super tevreden mee was, de nieuwe Sony Bravia is een geweldig mooie TV zonder verstoringen rondom het scherm.
Het in elkaar zetten van de voet aan het scherm ging zeer eenvoudig, een paar schroefjes en het staat als een huis, ook het aansluiten van alle poorten gaat eenvoudig.

Bij het opstarten van de TV wordt er gevraagd naar een Google account, deze is eenvoudig in te voeren en dan heb je toegang tot veel apps en andere functies.

De beeldkwaliteit bij het 55 inch formaat is in HD kwaliteit bijzonder scherp en geluidkwaliteit is verbijsterend mede omdat het uit het platte scherm komt, uit de ingebouwde subwoofer komen prima lage tonen die het kijk genot vergroten.
Het kijken van films en het spelen met de Playstation 4 is dan ook geweldig.

De afstandbediening werkt prima en het spraakgestuurd bedienen van je TV werkt goed voor bijvoorbeeld YouTube en zoek commando's op internet.

Bij het installeren op de Android TV heb ik ook de KODI app toegevoegd, dit is een multimedia app die veel gratis film en andere media aanbied , ik ben blij verrast dat het werkt.

Ik ben super happy met me nieuwe en geniet van de WK wedstrijden.

Pluspunten

• scherpte beeldkwaliteit
  • geluidkwaliteit
  • goed kleurverloop bij rood en groen
  • gebruiksgemak
  • strak design

Minpunten

• prijs

René Abbenhuis 29-06-2018

Schitterend beeld en mooie afwerking

Inmiddels een paar weken in bezit en wat een beeld!
Mijn 1e ervaring met Sony en dat is gelijk een topper, deze OLED onderscheid zich echt van anderen.

BEELD:

Kwaliteit van het beeld krijgt een 10, alles loepzuiver en haarscherp, zwart is ECHT zwart, en dat is bij veel andere TV's niet.
Als je de mogelijkheid hebt om 4K te bekijken dan komt deze TV echt tot leven, alsof je er middenin zit.

GELUID:

Deze TV beschikt over een zgn. Acoustic Surface, ofwel, speakers bevinden zich IN het scherm, net boven het midden, je ziet er uiteraard niets van. Achterop is plaats gemaakt voor de subwoofer(-s).
Voor mensen die gewend zijn om een soundbar te koppelen, de soundbar kan weg, want het geluid is erg goed, levendige hoge en middentonen en een dynamische bass. Omdat geluid "uit het beeld komt", is het alsof het echt uit de monden van de mensen vandaan komt. Je moet het beleven..
Aangezien ik voorheen verwend was met een High-end AVR installatie, 5.1 heb ik de TV hierop aangesloten na een aantal dagen, en ook dat was weer een feestje. Maar dus voor mensen die alleen een soundbar gewend zijn, deze TV heeft dat dus niet nodig als accessoire.

GOOGLE en instellen:

TV is een zgn SMART TV en volledig Google compatible, net als het instellen van een smartphone, zo stel je deze TV ook met hetzelfde gemak in. Inloggen met je eigen account en al je settings worden overgenomen (als je dat wenst). Vind de Android interface erg gemakkelijk en er netjes uitzien net als de menu-structuur van de TV zelf met alle instellingen.

AFSTANDSBEDIENING:

Sony heeft op zijn afstandsbediening ook een plek vrijgemaakt met een NETFLIX button, geweldig idee, en ook dat werkt uiteraard vlekkeloos.

Ook zit er een microfoontje in/op de AB, dus je kan "spreken" tegen de TV. Zoals "Open Youtube" en hup, de Youtube app wordt gestart. Vervolgens zeg je bijv. "Sony Bravia" en dan verschijnen video's waaruit je kan kiezen met deze trefwoorden.
Overigens moet je dan even de 1e "hit" die je krijgt bekijken EN beluisteren, geweldig mooi promo filmpje over de Bravia AF8 met goede muziek eronder.

Verder ligt de AB lekker in de hand met fijn te bedienen toetsen, de buitenkant niet te glad zodat hij niet uit je handen glijd.

Als je de TV "staand" neerzet dan valt op dat de onderkant bijna tot de ondergrond komt, je ziet slechts een smal randje van de voet (met ledje zodat je weet dat TV aanstaat) en dit geeft een effect waarbij je geen hinderlijke dingen ziet die zich evt. achter de TV bevinden, dus ook je muur niet. Ophangen is natuurlijk ook prachtig, achterop kunnen alle kabels netjes worden weggewerkt achter verschillende paneeltjes.

Pluspunten

• BEELDKWALITEIT
  • GELUID
  • DESIGN
  • ZWART = ZWART
  • PLAT

Minpunten

• Prijs is stevig, maar je krijgt VEEL TV.

Rudy Keijzer 28-06-2018

Mooi OLED scherm

Met de wereld kampioenschap voetbal op komst (ook al is Nederland er niet bij) was het een goed moment om een nieuwe tv te kopen. Na veel onderzoek is het de Sony Bravia AF8 geworden. Een 55 inch OLED-scherm met Android besturing.
Het uitpakken van de tv was makkelijk, dankzij de 4 handige clips onder aan de doos, waardoor je de doos handig naar boven kon schuiven, zonder de doos open te hoeven snijden.
Het installeren ging iets moeilijker. Omdat mijn (oude) Android telefoon leeg was, heb ik geprobeerd de tv handmatig in te stellen. Telkens gaf het toestel aan dat er wel verbinding was met mijn wifi maar dat er geen internetverbinding was. Vreemd genoeg kon ik wel surfen met de browser-app maar ik kon de overige apps niet gebruiken. Na een uur proberen was ik het zat. Inmiddels was de telefoon ook iets opgeladen en toen was het een fluitje van een cent. De instellingen van de telefoon werden overgenomen en ik kon gaan genieten van de tv.
En het is zeker genieten, een prachtig 4K scherm, dat vanuit alle hoeken hetzelfde scherpe en kleurrijke beeld geeft. En zwart is ook echt zwart.
Door de nieuwe Acoustic Surface-technologie heb je een heel helder geluid. En het grote voordeel is dat je geen speakers ziet. Alleen beeldscherm met een dunne omlijsting, prachtig. Aan de achterkant van het scherm zitten twee actuatoren, die het scherm laten trillen (voor de hoge tonen) en twee kleine woofers voor de lage tonen.
Verder kunnen er allerlei apps geïnstalleerd worden, zodat je alles vanuit je luie stoel kan bekijken.
Wat ik wel een minpunt vind is de afstandsbediening. Het is makkelijk dat er een Netflix- en een Google Play knop op zit. Maar het is erg plastic en ziet er daardoor goedkoop uit. Dat had wel wat beter gekund voor een tv van die prijs. Wel is het voorzien van een microfoon voor spraakzoekopdrachten en dat kan erg handig zijn als je bijvoorbeeld iets zoekt op internet of YouTube.
Je moet ook veel stappen doen voordat je bij instellingen bent.
Verder ben ik vol lof over deze mooie tv.

Pluspunten

• Scherp beeld
  • Helder geluid
  • Mooie vormgeving
  • Mooie kleuren en diep zwart

Minpunten

• Afstandsbediening
  • Duurt kang voordat je bij instellingen ben

Hein Falix 25-06-2018

Super TV met groot scherm

Het uitpakken van het product is goed omschreven en het installeren van de televisie was redelijk eenvoudig.Het is een prachtig exemplaar en mooi design, met vloeiende beelden, scherpe kleuren en subliem geluid incl. de subwoofer. De bediening is keurig omschreven en makkelijk te hanteren, waarbij je tevens de afstandbediening van de setup box van de provider kan installeren. Apps kunnen ook uit de google playstore gestreamd worden . Spotify kan ook vanaf jouw Smartphone gestreamd worden naar de TV. Al met al een TV met super technische hoogstandjes. Een echte smart beleving!!

Pluspunten

• Groot en mooi beeld
  • Uitmuntend geluid
  • Bediening is soepel, goed omschreven
  • Past in elk interieur met zijn zwart design.

Minpunten

• geen gevonden,

Osnabrugge 05-06-2018

OLED TV

Sony 55AF8 een week in mijn bezit voorheen Philips TV maar deze was 9 jaar oud
Dus tijd voor een nieuwe TV
Echt lang gezocht verschillende keren naar div tv’s gekeken
Maar toen ik de Sony tv zag was ik verkocht wat een super beeld en kon geen tv ontdekken met zo’n geluid
Kan nog veel zeggen over deze tv maar ontdek het zelf

Pluspunten

• Wat een beeld
  • Super geluid voor een tv

Minpunten

• Nog niet ontdekt