Philips 32PFS5803/12 - Reviews

Full HD
Diepte
7,73 cm dikte
32,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Philips 32PFS5803/12 op Kieskeurig.nl.

DenHaag2547 24-11-2018

Fijn en mooi apparaat, helaas geen scart aansluiting

Geschreven voor: Philips 32PFS5803/12

Ik heb de TV nu ongeveer een half jaar en ben enorm tevreden met de prijs-kwaliteits verhouding. Een Fijn en mooi apparaat,
MAAR... helaas geen scart aansluiting.
Ik heb namelijk een (dure!) home surround sound speler die alleen maar een scart (en ook tulp) uitgang heeft.
Nu kan ik die niet aansluiten want de winkel zegt dat er geen kabels bestaan van scart (noch tulp) naar de HDMI ingang vanr mijn TV

Johannes54 19-01-2019

Verlopen Smart-versie

Geschreven voor: Philips 32PFS5803/12

Jammer, dat zoiets nog gewoon in de handel verkrijgbaar is. Het is eigenlijk gewoon een TV zonder meerwaarde. Hij wordt verkocht als smart-tv, maar deze versie is verlopen. Netflix en YouTube, dat gaat nog wel. De andere nederlandse apps werken niet of slecht.

joh56 04-12-2018

mooie tv

Geschreven voor: Philips 32PFS5803/12

alleen (nog steeds) niet mogelijk om zowel via de speaker als slechthorende koptelefoon te luisteren ondanks de beloofde update die er nog steeds niet is.

winkbuul 15-02-2019

Goede TV maar je kunt geen programma op USB-stick opnemen

Geschreven voor: Philips 32PFS5803/12

Alles geprobeerd om programma op USB-stick op te nemen. is niet gelukt. Heb de stick naar NTFS geformatteerd. Dit werd niet door de TV geaccepteerd. De stick moest via de TV weer worden geformatteerd naar FAT. Gebruik Ziggo CI+ module met smart card.

Pandora77 14-09-2018

Niet echt smart

Geschreven voor: Philips 32PFS5803/12

De apps werken niet of heel slecht en ik moet de tv elke keer opnieuw verbinden met het internet. Niet echt smart dus.

PGOR 16-07-2018

Scrolt traag door zenders.

Geschreven voor: Philips 32PFS5803/12

Scrollen door de zenders met de +/- knop gaat erg traag.

Het is niet mogelijk d.m.v. deze knop snel te kijken / scannen wat er op de verschillende kanalen wordt uitgezonden.

Na indrukken van deze knop wordt een zwart scherm weergegeven en moet men even wachten op de inhoud.

Omdat er geen programma informatie wordt weergegeven kan de inhoud hieruit eveneens niet worden afgeleid.

Dit betekent dat men per kanaal moet wachten op beeld en de inhoud moet herkennen alvorens te beslissen door te scrollen of niet.

Dit euvel is voormij dermate groot dat ik dit apparaat niet nogmaals zou kopen en mijn andere (Philips) tv's waarschijnlijk niet door een nieuw Philips apparaat vervangen zullen worden.

Tonweg58 19-02-2019

GEEN ZIGGO-GO TE INSTALLEREN

Geschreven voor: Philips 32PFS5803/12

Jammer dat ik na het kopen en installeren er achter moet komen dat de Google Play store niet op dit toestel werkt. Ik koop een SMART TV in de veronderstelling dat ik daar dan ook alle APPS op kan zetten maar helaas heeft PHILIPS anno 2019 een andere gedachte bij een SMART TV.

ECHT JAMMER DAT WIJ NU IN HET BUITENLAND EEN TV HEBBEN WAAR ZIGGO_GO NIET OP WERKT.
BEDANKT PHILIPS

Hans Bouwens 30-01-2019

Super heldere kleuren

Geschreven voor: Philips 32PFS5803/12

Het is nog wat vroeg om een review te schrijven maar naar aanleiding van het registratie proces zie ik nu al dat het allemaal heel helder omschreven is en je eigenlijk geen fouten kan maken bij het installatie proces. Gebruiks vriendelijk en super duidelijk. Ook de beeld kwaliteit is super.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Heldere kleuren
  • Super lichtgewicht