Philips 32PFS5803/12 - Reviews

Full HD
Diepte
7.73 cm dikte
32,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

8,1

martin 19-05-2019

Slecht en traag reagerend op bediening

Geschreven voor: Philips 32PFS5803/12

Ben wel phillips minded, daarom deze tv gekocht. Het smart gedeelte valt erg tegen, reageert traag of helemaal niet. Tekstinvoeren en browsen is supertraag. afstandbediening weinig krachtig.
Netflix knop reageert niet. Het ligt niet aan mijn wifi, die is goed.Echt een tegenvaller.

Jokih 25-12-2019

Software update einde 2019 Netflix

Geschreven voor: Philips 32PFS5803/12

Een pracht van een TV-toestel, dat ik net een half jaartje geleden (nu 25/12/19) heb aangeschaft. Echter vandaag moeten vaststellen dat ik geen Netflix meer kan kijken,omdat de software van het toestel (geeft aan dat er geen software update nodig is) niet meer compatibel is met de Netflix-app :-( Netflix-ondersteuning is super en ze wezen ons tevens op het feit dat -indien de software van het toestel niet bijgewerkt kan worden- dit probleem enkel door de fabrikant kan opgelost worden. Dus Philips...U zegt het mij maar : breng ik mijn toestel weer terug naar de handelaar (die ook niet voor een software-aanpassing kan zorgen) of ruil ik hem om voor een toestel met aangepaste software? Een ontgoochelde gebruiker.

Rayben 19-05-2020

Geen Netflix

Geschreven voor: Philips 32PFS5803/12

Er zit een Netflix app op de tv maar deze doet het niet. Als je een titel wilt afspelen krijg je een foutmelding. TV is dus alleen te gebruiken als monitor.

Marco D 02-05-2020

Geweldige apparaat voor zijn geld.

Geweldige tv

Alles wat omschreven is werkt naar behoren en laat niets te wensen over. Beeld en geluid voldoet meer dan verwacht. Smartcard werkt optimaal en nog sneller dan in mijn oude smart tv. Videoland app gedownload en werkt ook zonder problemen. Wel een beetje traag menu bij de apps, maar goed daar is de prijs dan ook naar denk ik dan maar. Voor de rest niets dan een tevreden gebruiker. Ga zo door Philips!!!! Ook wij in Europa kunnen nog mooie degelijke apparaten engineren en bouwen. Hoeft dus niet per definitie van ver weg te komen.

RiMu 01-04-2020

Slechte software update

Geschreven voor: Philips 32PFS5803/12

Met de kerst 2019 twee van deze tv's voor de kinderen aangeschaft om te kunnen netflixen en te gamen twee maanden later geen netflix meer en niet kunnen gamen omdat de HDMI poorten ook niet meer juist werkenslechte kwaliteit en philips komt alleen maar met een "niet oplossing" namelijk update de software ondertussen zitten de kinderen thuis opgesloten met een niet werkende tv.

Smart dus niet 31-03-2020

Werkt niet

Geschreven voor: Philips 32PFS5803/12

Tv net gekocht en werkt de smart gewoon niet, krijg geen contact met de phillips server. Kan dus geen voorwaarden accepteren waardoor het smart gedeelte niet gaat werken.
Ik dus Phillips bellen voor wel ja 1 euro per gesprek, dat maakt mijn nieuwe tv dus een euro duurder, tis niet veel maar toch. Krijg ik een jongeman ( techneut ) aan de telefoon die mij niet kan helpen en dit moet uitzoeken. Slechte aankoop dit.

Jowan 14-03-2020

Prima prijs/kwaliteit verhouding.

Geschreven voor: Philips 32PFS5803/12

Mooi beeld, naar omstandigheden goed geluid makkelijk installeren.
Beschikt over diverse apps, verschillende aansluitingen compatibel met ziggo.

Pluspunten

• Eenvoudig te installeren
  • Mooi beeld

Minpunten

• Als er een moet dan geluid.

Tjoeptjie 02-03-2020

Spijtig van het "Smart" gedeelte

Geschreven voor: Philips 32PFS5803/12

Ik ben nog steeds fan van Philips. Ik vind jullie producten nog steeds top!
Alleen blijft mijn dochter nu wel op haar honger zitten omdat ze graag apps zoals Vtm Go en Google Playstore had willen installeren en dit bij jullie smart-tv's niet mogelijk is...

kris01 24-02-2020

Geweldige televisie

Geschreven voor: Philips 32PFS5803/12

Een zeer schappelijke prijs voor deze smart-TV met uitstekende kwaliteiten. Het beeld is super en ook het geluid is prima! De TV heeft veel mogelijkheden en is heel gemakkelijk om te installeren en te bedienen.

MJV7 13-02-2020

mooie tv

Geschreven voor: Philips 32PFS5803/12

mooie tv, scherp beeld voor deze prijsklasse.
Helaas niet mogelijk om zelf apps te installeren, Disney plus kan niet als app op deze tv

Jan S 25-01-2020

Leuke TV voor schappelijke prijs

Geschreven voor: Philips 32PFS5803/12

Wegens stopzetten van analoge TV door Ziggo op zoek gegaan naar andere TV. Deze philips heeft helder beeld en redelijk geluid. Zender zoeken kan snel, maar zappen met even beeld bekijken is wel erg traag.

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • Beeldweergave en helderheid

Minpunten

• Snelheid zender wisselen

Oma's TV 23-01-2020

Prima TV voor die prijs

Geschreven voor: Philips 32PFS5803/12

Deze TV aangeschaft voor mijn moeder van 92 jaar die de gehele dag de TV aan heeft. Gewoon een gemakkelijk te bedienen toestel zonder poespas. Zij is er erg blij mee. Al een vervelend dat er regelmatig een netflix pop-up komt om daar lid van te worden. Daar zit zij op haar leeftijd niet op te wachten.

Javea 08-01-2020

Smart tv live kijken

Goedenavond,

Wie o wie kan mij helpen.
Ik heb tijdens de kerst deze Smart tv gekocht, een prima tv, alleen waar ik hem eigenlijk voor kocht, werkt nog niet echt. Het live tv kijken. Ik kreeg elke keer een melding dat het niet beschikbaar was.
Uiteindelijk was het de stekker van het stroom afhalen, en daarna deed die het wel, maar nog zeker niet optimaal. Ik moet dit elke keer doen, als ik hem aan zet.
En als die het doet, dan is het niet live. Ik bedoel, op mijn mobiel en computer krijg ik een ander programma te zien, wat op dat moment ook echt op tv is.

P.S. wij hebben geen tv abonnement meer.
Iemand een oplossing?

Peter 07-01-2020

Klein maar fijn

Geschreven voor: Philips 32PFS5803/12

Goede prijs/kwaliteitverhouding. Ok, qua smart-functies houdt het niet over maar netflix gaat prima en ook youtube loopt gesmeerd, dus wat wil je nog meer in de slaapkamer. Het beeld is zeker goed te noemen. Alleen jammer dat het toestel zelf niet veel videoformaten herkent. Een verbinding maken met de pc om vanaf daar video te kijken werkt dus nauwelijks.

Pluspunten

• prijs
  • beeldkwaliteit

Minpunten

• herkent alleen oude beeldformaten

Anoniem 04-01-2020

Traag

Geschreven voor: Philips 43PFS5803/12

Beeld en geluid zijn goed. Maar hij reageert gruwelijk traag op de afstandbediening. Drie tot 5 seconden voordat hij naar een andere kanaal gaat.
De knopjes op de afstandbediening zitten niet logisch maar erger is dat de tv soms niet meer reageert op de afstandbediening. De oplossing? Snoer uit de tv, tot 10 tellen, snoer terug en dan doet ie het weer.

Kort nadat ik hem had aangeschaft deed hij niks meer. Na lang zoeken op internet gevonden dat hij een software update nodig had. Een melding op de tv zelf was netjes geweest.
Mijn bejaarde moeder zonder pc had dit niet kunnen vinden of oplossen: De update downloaden op de pc, dan op een usb-stick, en dan op de tv aansluiten.

Maikel 12-12-2019

Prima TVtje

Geschreven voor: Philips 32PFS5803/12

Mooie TV, prima voor op een slaapkamer of kleine woonkamer.
Helder beeld en acceptabel geluid, zeker voor voor dit geld.

Pluspunten

• Beeld

Thijs anoniem 29-10-2019

heel goed

Geschreven voor: Philips 32PFS5803/12

ik vind het een hele goede tv alles werkt goed behalve mirracast met android misschien kunnen jullie er iets aan doen in een update.

Jaak Beckers 12-10-2019

Prima toestel aan zeer gunstige prijs

Geschreven voor: Philips 32PFS5803/12

Heel goed toestel aan een heel voordelige prijs.
Veel mogelijkheden en toch eenvoudige bediening.
Toch problemen? uitgebreide handleiding op Philips.support

• Mogelijkheden
  • Prijsgunstig

Minpunten

• nog geen tegengekomen

Anoniem 30-09-2019

goed product

Geschreven voor: Philips 32PFS5803/12

Had een dergelijk toestel nodig voor op de slaapkamer. Installatie (met kaartje) was een fluitje van een cent. Goed beeld dus in het algemeen tevreden met dit rpoduct.

JerryN 26-09-2019

Heel fijne televisie voor de slaapkamer

Geschreven voor: Philips 43PFS5803/12

Aankoop voor plaatsing in de slaapkamer (dochter - 10 jaar). Wellicht te groot, meer wel heel fijn in gebruik en dan voornamelijk gericht op Netflix. Overige applicaties zijn eigenlijk niet van belang.

Pluspunten

• Groot scherm
  • Fijn in gebruik

Minpunten

• Interfacesnelheid