Samsung QE65Q8C - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
10,52 cm dikte
65,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung QE65Q8C op Kieskeurig.nl.

9,4

e.kok 21-01-2019

Super

Geschreven voor: Samsung QE65Q8C

Super mooie en grote tv. Makkelijk te gebruiken. Neemt ondanks grote weinig ruimte in.Heeft veel opties

Pluspunten

• Grootte
  • Opties
  • Makkelijk te gebruiken

Carla2018 13-01-2019

Prachtige tv!

Geschreven voor: Samsung QE65Q8C

Na 7 weken op mijn nieuwe tv gewacht te hebben kan ik er maar 1 ding over zeggen: WAUW! Wat een prachtig beeld! Helder, scherp en zwart is ook zwart. Samen met de bijbehorende soundbar en de gratis draadloze rear speakerset heb ik nu mijn eigen bioscoop! Ik kan nog niet aangeven wat ik minder vind, daar heb ik de tv te kort voor. Voor het design kan ik maar 5 sterren geven, maar dit zouden er 10 moeten zijn. Ook uit is het een beauty, zelf een te kiezen achtergrond. Kortom: een aanrader!

Venema 24-12-2018

Mooi groot scherm, en prachtig beeld en geluid

Geschreven voor: Samsung QE65Q8C

We hebben de tv nu een paar dagen thuis, gelijk met de juiste beugel aan de muur gemaakt, het aansluiten is super simpel 1 kabeltje en de meeste instellingen doet de tv echt helemaal automatisch. En het beeld is prachtig.

Pluspunten

• Simpel aan te sluiten
  • Ziet er heel netjes uit

anonime 01-12-2018

SUPERRRRRRRR TV

Geschreven voor: Samsung QE65Q8C

Ik vind het helemaal geweldig...lkkrrrrr groot en kwalitiet is supeerrrr. ik kan heel veel zeggen over het producet, maar ik raad iedereen aan om zelf even te testen bij mediamarkt

Western 26-11-2018

Mooi apparatur.

Geschreven voor: Samsung QE65Q8C

Wat een grote een mooie toestel zeg! De kleuren en de mensen komt aan het leven. Ik ben onder de indruk.

Pluspunten

• Grote scherm
  • Masterpiece
  • Ambient feature

Minpunten

• Geluid valt wat een beetje tegen

Anoniem 24-11-2018

Goede prijs kwaliteti verhouding

Geschreven voor: Samsung QE65Q8C

Dit is ons tweede exemplaar
De eerste is beschadigt bij de verbouwing maar omdat wij zo tevreden waren stond onze keuze vast.

Hendrik502 22-11-2018

Super mooie Qled curved tv

Geschreven voor: Samsung QE65Q8C

Ik heb deze tv sinds een paar dagen in mn bezit. Na lang wikken en wegen op dit model van 2017 toch 2018 model gekocht. Geweldige beeldkwaliteit en het geluid is ook echt mooi in deze tv. De handleiding en gebruik zijn zo makkelijk ingericht, ook qua apps, het spreekt allemaal voor zich. De ervaring met deze tv is alsof ik zelf in de bioscoop zit en het van dichtbij allemaal mee maak. De afwerking is zeer strak en solide en goed over nagedacht, al met al kan je rustig zeggen het klopt helemaal in zn totaliteit. Het is echt een aanrader om te kopen en staat als een aanvullend mooi sieraad in onze woning

anja 21-11-2018

curved tv

mooie tv
veel opties
mooi beeld en geluid
deze tv is een pronkstuk in je woonkamer
door het curved model ook mooi zicht van de zijkanten
je hebt het gevoel in een bioscoop te zitten!!!

Manuel 15-11-2018

Mooi design, scherp beeld, perfect!

Geschreven voor: Samsung QE65Q8C

Prachtig design, makkelijk in te stellen door de one connect. Voldoet helemaal aan de verwachtingen en het grote scherm maakt het net een thuisbioscoop.

Isabel 16-09-2018

Fantastisch tv

Geschreven voor: Samsung QE65Q8C

We hebben hem nu een paar weken en genieten elke dag van deze juweel.
Gebruiksvriendelijk en prettige installatie .
Absoluut een aanrader .

Marjolijn 15-09-2018

Zoooo mooi.

Geschreven voor: Samsung QE65Q8C

Erg blij met deze tv. Kijkt geweldig, mooi design. Helemaal goed voorbereid op de toekomst met dit apparaat.

Martijn1969 15-08-2018

Geweldige design en beeld geeft prachtige kleuren

Geschreven voor: Samsung QE65Q8C

Deze week gekocht en helemaal tevreden mee. Design van de curved TV is geweldig en de beeldkleuren komen fantastisch over. Geluid is voor de woonkamer meer dan goed. Alleen aan de afstandbediening moet ik nog wennen.

dominique 24-06-2018

geweldige tv

Geschreven voor: Samsung QE65Q8C

De afmeting 65 inch curved is perfect , de kleuren van de tv , het is alsof je bij een voetbal wedstrijd in het stadion bent zo ook met F1 en films.
We zitten vrij dicht bij maar het is geweldig zo n groot scherm (in bios zit je ook naar een groot scherm te kijken van heel dicht bij)
Het uitpakken van de doos gaat heel makkelijk.
Wij hebben een plafondbeugel ook hierop was de tv zo gemonteerd
Installeren van de tv een makkie, binnen 10 min ben je aan kijken.
Met deze aankoop een geweldige TV in huis gehaald.

Pluspunten

• heel mooi beeld
  • installeren makkie
  • geluid goed genoeg
  • mooi disign dat curved
  • one connect en 1 kabel heel mooi weg te werkenct

Minpunten

• geen kunnen vinden

Avinash 18-06-2018

WEINIG KABELS!!!

Geschreven voor: Samsung QE65Q8C

Super strak design, past perfect in onze nieuwe woning.
De nieuwe dock station van Samsung is PERFECT, geen 10 kabels die naar de TV moet, gewoon 1!!!

Thijs 17-06-2018

Mooiste design TV die ik ooit heb gezien

Geschreven voor: Samsung QE65Q8C

Dit is de mooiste design TV die ik ooit heb gezien. Het is echt een juweeltje aan mijn muur. Kleuren spatten van het scherm af! Ik was echt aangenaam verrast door de geluidskwaliteit (en het volume dat er uit komt!), ik wou eigenlijk een soundbar gaan toevoegen maar dat is totaal niet nodig.

Pluspunten

• Curved design
  • Kleurdiepte
  • Aangename interface
  • Streamen vanaf laptop/mobiel

Minpunten

• Stemherkenning is privacy onvriendelijk

Anoniem 15-06-2018

Beeldkwaliteit

Geschreven voor: Samsung QE65Q8C

Ik heb dit toestel afgelopen maand aangeschaft en ben uitermate tevreden over de geweldige beeldkwaliteit. In combinatie met de tevens aangeschafte soundbar is dit een verrijking in ons huis/

sjosuake 09-06-2018

mooi Design prachtig beeld

Geschreven voor: Samsung QE65Q8C

Ik heb vier jaar geleden ook een Samsung Curved gekocht de 55 inch en was daar al zeer tevreden over ,maar mijn voorliefde ging toch uit voor de 65 inch en weer de curve ,wat een pracht van een tv is dit en ik heb er de originele muurbeugel bij gekocht ,nu hangt die lekker strak tegen de muur ,met de prestaties ben ik alleen niet met het geluid niet tevreden dus daarom krijgt die dan ook maar goed en voor de rest uitstekend

Keeltje 01-06-2018

Goed en scherp beeld met mooi design

Geschreven voor: Samsung QE65Q8C

De TV heeft een mooi design en valt mooi weg in de moderne huiskamer. Heeft een strak design. De 55 inch lijkt aanvankelijk wat groot, maar omdat er vrijwel geen rand omheen zit en curved is, past valt het perfect. Uitgebreide functies en gemakkelijk aan te sluiten in ongeveer 10-15 minuten. Via Samsung app makkelijk te configureren aan in het WiFi netwerk te hangen. Enige nadeel is dat sommige providers niet direct op de TV aangesloten kunnen worden en je nog de Box en extra afstandbediening moet houden. Daarnaast ook geen Apple ondersteuning.

Geertje 29-05-2018

Haarscherp beeld en uitgebreide functionaliteit

Geschreven voor: Samsung QE65Q8C

Ik heb deze tv als middelpunt van mijn nieuwe gameroom/mancave en hij doet zijn werk uitstekend! Niet alleen de nieuwste spelcomputers stralen op deze tv, maar ook de wat oudere games komen goed tot zijn recht. De tv herkent automatisch de nieuwere spelcomputers en schakelt dan naar game modus, waardoor je geen last hebt van lag of andere verstorende effecten.
De curve van het beeld zorgt ervoor dat je tijdens films en series, maar vooral tijdens het gamen echt het beeld wordt ingezogen! Daarnaast is het echt beeld haarscherp, niet alleen bij 4K gamen maar ook tijdens gewoon tv kijken (HD) of bij het streamen van series of films.
Waar ik bij mijn andere smart tv gillend gek wordt van de smart tv functies, die het grootste deel van de tijd niet of traag werken, is het bij deze Samsung echt een toevoeging. Extra informatie, gids, Youtube, alles werkt als een zonnetje!
Als laatste vind ik de One Cable echt een enorme verbetering, één zeer dun doorzichtig kabeltje gaat van de tv naar de box waarop alles wordt aangesloten. Dit maakt het ophangen van de tv erg makkelijk. Je hoeft geen dikke bundels kabels meer weg te werken!
Al met al is deze tv echt een show stopper, de curve is niet zo maar een gimmick maar heeft echt een toegevoegde waarde.

Merel 29-05-2018

Geweldige kleuren

Geschreven voor: Samsung QE65Q8C

Ik heb deze televisie nu een ruime week in huis en ben niets dan enthousiast. Aanvankelijk schrok ik even van het formaat, maar door het dunne scherm, de minimale rand langs het scherm en de subtiele voet valt deze televisie eigenlijk minder op dan de vorige, die twee keer zo klein was.
Het beeld is perfect, de kleuren zijn prachtig en door het gebogen scherm wordt je bijna de film ingezogen. De afstandsbediening is werkelijk chiq, voelt stevig aan en vervangt de hele zooi plastic afstandsbedieningen die normaal de rand van de bank bewonen. Wij gebruiken onze eigen versterker en boxen, dus over het geluid kan ik niet veel zeggen.
Al met al, prachtig beeld, prachtig design!