LG 49SK8500PLA

Bekijk alle Televisies

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 51 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Marco 22-11-2018

Zeer mooie tv heel mooi beeld.

Geschreven voor: LG 49SK8500PLA

Bij de mediamarkt gekocht.
Zeer goede uitleg.
Een echte aanrader.
Zeer veel opties op de tv.
3x usb.
Internet.
Etc.
Te veel om op te noemen.

Pluspunten

• Mooi scherp beeld
  • Vele opties

Theo 28-12-2018

Prachtige TV met super beeld en geluid

Geschreven voor: LG 49SK8500PLA

Deze tv gekozen omdat hij als beste uit de test van de consumentebond kwam . 49 `scherm is een maat die uitstekend in ons huis past. Prachtig beeld en goede geluidskwaliteit. Heel veel mogelijkheden en zeer makkelijk te installeren. Kortom voldoet zeer aan onze verwachtingen. De tv gekocht bij Kamera Express met uitstekende service,

Pluspunten

• Beeld kwaliteit
  • Kwaliteit geluid
  • Vormgeving
  • Makkelijke bediening

Minpunten

• nog niet ontdekt

Rene v Geffen 07-11-2018

STRAKKE TV

Geschreven voor: LG 49SK8500PLA

Prima TV . Maakt wat mij betreft waar wat men beweerd . Gemakkelijk te installeren . Handig te bedienen . Duidelijk beeld . Uitstekende sound !! Internet , iPhone , Android , Apple TV = alles 'plug & play' . Goede prijs kwaliteitverhouding !

Pluspunten

• beeld
  • geluid
  • netwerk verbinden

Shane Keizer 15-02-2019

Goede televisie met mooi beeld en verrassend goed geluid.

Geschreven voor: LG 55SK8500PLA

De reden voor de aanschaf van deze televisie was omdat deze een mooie kleuren weergave heeft door het IPS paneel. Ik wou ook een televisie met de meeste HDR ondersteuning, de keuze was toen al gauw gevallen op deze en op de 55xf8505 van Sony. De helderheid bij de Sony ligt hoger, dit gaat dan wel ten koste van het contrast. En laat het mooiste van een Oled paneel nou net het contrast zijn. Natuurlijk zijn beide keuzes geen Oled panelen. Maar contrast is dus qua beeld kwaliteit net iets belangrijker dan helderheid mits je veel last hebt van zon licht. De oplossing? Full Array Local Dimming van deze LG televisie. Wanneer deze op low of medium word gezet heb je naar mijn mening het beste resultaat. Ook was mijn keuze op de LG gevallen omdat het besturingssysteem van LG zelf is, namelijk WebOs. Qua mogelijkheden misschien minder opties dan de Sony maar wel een stuk sneller. De magic remote is een leuke toegevoegde functie van de LG. Het geluid van de televisie is echt uitstekend. Toen ik het hoorde was ik verbaasd! De televisie is dan qua diepte wel iets dikker dan andere televisies. Daarnaast zijn bij donkere scenes details in de donkerste delen van de scene niet goed te zien, dit ondanks de Full Array Local Dimming.

Pluspunten

• Full Array Local Dimming
  • IPS paneel voor mooie kleuren weergave
  • De magic remote
  • Het geluid

Minpunten

• Moeite met donkere scenes

P.M. Canton 02-11-2018

ja,ik beveel dit product aan in alle opzichten

Geschreven voor: LG 49SK8500PLA

ik heb deze LG 49 SK 8500 gekocht bij Vleeshouwer in Limbricht en ik ben een zeer tevreden klant in alle opzichten een hele goede levering en instelling van de tv en kwaliteit van beeld en geluid die zijn geweldig van deze LG 49 SK 8500 echt een aanrader.

Pluspunten

• beeld kwaliteit
  • geluid kwaliteit
  • vormgeving

Bos 19-09-2018

Mooie TV!

Geschreven voor: LG 49SK8500PLA

De TV geeft natuurlijke- en scherpe beelden weer. Via mijn Denon AV receiver wordt het tv signaal naar 4k ge-upscaled. Veel mogelijkheden en gemak om te streamen vanaf je telefoon bijvoorbeeld. De instellingen om de kleuren en contrast aan te passen zijn ook heel uitgebreid. Kortom een aanrader als je de Oled Tv's net te duur vindt en je 49" groot genoeg vindt.

• mooi beeld en geluid

Minpunten

• met donkere beelden is er niet veel contrast.

Rodney 07-06-2019

LG49SK8500

Geschreven voor: LG 49SK8500PLA

Goede prijs kwaliteits verhouding. Ik heb voor dit product gekozen omdat hij mij werd aanbevolen door een winkelmedewerker. Had eerst een plasma 100herz tv en wilde graag weer een 100herz tv. En deze was ook nog energie zuinig met het label A+

Pluspunten

• Mooi helder beeld.
  • Goede prijs kwaliteits verhouding.
  • Energie zuinig

Minpunten

• Nog niet ontdekt

Theo 27-12-2018

ideale TV met 49 " scherm

Geschreven voor: LG 49SK8500PLA

prachtig beeld uit alle hoeken te bekijken,makkelijke bediening,prima geluid,TV aangesloten op Ziggo-mediabox, geweldig voor de films van NETFLIX mooie natuurlijke weergave,

Pluspunten

• weergave beeld
  • geluid
  • makkelijke bediening
  • prima prijs/kwaliteitsverhouding
  • mooie standaard voor TV

Aart 27-12-2018

Niet te groot, prima beeld, makkelijke bediening

Geschreven voor: LG 49SK8500PLA

Deze TV bevalt mij zeer goed. De TV is niet te groot (49 inch) en heeft een zeer makkelijke bediening.
De bijgeleverde Magic afstandsbediening laat je dingen aanwijzen op het beeldscherm en dat werkt heel snel.
Prima beeld, maar je moet wel even spelen met de instellingen voor het betere beeld. Het geluid van de ingebouwde luidspreker is heel goed.
De ingebouwde mediaspeler speelt alle formaten film inclusief ondertitels prima af vanaf een USB stick/disk of vanaf je PC (met het LG programma SmartShare).
Er zitten wel wat foutjes in de Nederlandse vertaling van het menu van de ingebouwde Foto App waarmee je foto's van een USB stick/disk of vanaf je PC laat zien.
Bijvoorbeeld de foto weergave optie "Size" heeft keuzes "Original" en "Full". De ingebouwde Nederlandse vertaling is "Formaat" met keuzes "Origineel" en "Snel".
Dat moet natuurlijk zijn "Grootte" met keuzes "Origineel" en "Volledig scherm".
Maar met de (automatisch in te stellen) firmware upgrades is dit in de toekomst hopelijk gecorrigeerd (is aangemeld bij LG).

Pluspunten

• Mooi en scherp beeld na instelling
  • Makkelijk in gebruik
  • Magic afstandsbediening is heel handig

Minpunten

• De handleiding is niet zeer gedetailleerd
  • Kleine maar hinderlijke vertaalfouten in foto menu

Marga 02-11-2018

Groot scherm, fraai beeld

Geschreven voor: LG 49SK8500PLA

Mooi afgewerkt product. De afmeting die in ons huis past. Fraai beeld en goede geluidskwaliteit. Veel mogelijkheden. Grote verbetering bij onze vorige tv vergeleken. Zijn hier heel blij mee.

Pluspunten

• Helderheid
  • Aanwijspijl
  • Vele

Albert 07-07-2019

Beeldweergave

Geschreven voor: LG 65SK8500PLA

Ik ben erg verheugd met de LG. Prachtig beeld en veel mogelijkheden. Weinig tot geen - punten. Een aanrader!

pascalgina 23-05-2019

Prachtig beeld

Geschreven voor: LG 55SK8500PLA

Bij Kamera Express dit toestel aan een scherpe prijs aangekocht , Wat een prachtig beeld ! Geluid is best ok ,ik ben benieuwd naar het dolby atmos geluid met de soundbar die vandaag wordt geleverd .het toestel is wel iets dikker dan mijn vorige Philips TV ,de bediening van de LG is even wennen .

Jeroen 18-05-2019

Prima tv

Geschreven voor: LG 55SK8500PLA

Nu 5 maanden in bezit. Super tevreden, nog geen min punten kunnen ontdekken. Mooi beeld, prima geluid en makkelijk te bedienen.

Jeffrey 17-03-2019

Prachtig beeld en super geluid

Geschreven voor: LG 55SK8500PLA

Deze LG55SK8500 TV is prijstechnisch een koopje voor een 55” toestel. Voor dit geld een super beeld en vreselijk goed geluid.
Kamera Express heeft ons super geadviseerd en zijn heel blij met dit toestel

Pluspunten

• 55” Prachtig Beeld
  • Super geluid, verbazend goed.

Minpunten

• Geen Nederlandse gebruiksaanwijzing

Ferryvl 11-03-2019

Heel mooi beeld en super geluid

Geschreven voor: LG 55SK8500PLA

Ik ben afgegaan van de Consumentenbond testresultaten: Beste uit de test, van zijn kleinere broertje, de 49 inch versie. Ik heb er geen spijt van, super beeld en geluid, en niet te vergeten een zeer handige afstandsbediening.Goede beeldkwaliteit via HDMI (optimale beeldinstellingen)
Goede beeldkwaliteit via HDMI (standaard beeldinstellingen)
Goede beeldkwaliteit via de kabel
Goede beeldkwaliteit via Digitenne
Goede beeldkwaliteit via satelliettuner
Goede Ultra HD (4K) beeldkwaliteit
Zeer goede geluidskwaliteit
Mooi vloeiend beeld
Beeld blijft erg goed zichtbaar bij invallend licht
Gebruiksgemak is zeer goed
Zuinig met energie
Goed Smart TV systeem
Opnemen via de TV werkt goed
Live TV pauzeren werkt prima
Zeer makkelijk om vanaf smartphone naar TV te streamen
4 HDMI aansluitingen aanwezig
3 usb-poorten aanwezig
Zeer goede afstandsbediening
Hoofdtelefoon zowel vast als via Bluetooth aan te sluitenGoede beeldkwaliteit via HDMI (optimale beeldinstellingen)

Heel eenvoudig in te stellen op Ziggo, en wat het helemaal mooi maakt is dat FOKA er 5 jaar garantie op geeft.

Hans 04-03-2019

Wauw !

Geschreven voor: LG 49SK8500PLA

Na intensief zoeken en vergelijken heb ik voor deze TV gekozen.
En nog geen seconde spijt gehad.

Sterkste punt is toch wel het geluid. Vergeleken met andere TV's uit deze prijsklasse echt een topper. Ook heb je full array backlight daar waar de andere TV's alleen side hebben.
Ook heeft deze Dolby atmos en DTS ondersteuning. Erg leuk als je een film via een USB stick wilt afspelen. Ondertitels via .srt bestand gaan dan ook prima.

Het webos werkt snel, en is duidelijk. Ik heb een satelliet schotel aangesloten en het beeld is verbazingwekkend mooi (zeker de 4K zenders). Zelfs als de zenders een lage resolutie hebben. De beeldprocessoren doen goed hun werk.

Ik had eerst een 32 inch TV, nu dus 49. Ik was bang dat wazige beelden van zenders met lage resolutie (bijvoorbeeld youtube of sommige satelliet kanalen) erg wazig zouden worden met het grote beeld. Maar dat valt erg mee in de praktijk.

Enige storende ding is dat de website van LG aangeeft dat er een analoge composiet poort en een hoofdtelefoon aanwezig zijn. Dit is echter niet het geval (LG heeft de fout toegegeven maar de foto nog niet aangepast (4-3-19)). Deze TV heeft deze poorten niet !
Voor onze WII heb ik een WII naar HDMI converter gekocht via een andere website.
Probleem opgelost :-)

Kortom, prachtige TV. Simpel te bedienen en een karrevracht vol met extra opties en instelmogelijkheden waar je nog vele avonden zoet mee kan zijn.
Jammer dat de handleiding niet in boekvorm is. Al geeft de TV zelf bij alle instellingen een hulpscherm.

Van harte aanbevolen !

Pluspunten

• beeld
  • geluid
  • mogelijkheden
  • DTS en Dolby Atmos
  • srt ondersteunig voor .mkv

Minpunten

• geem analoge ingang voor spelcomputers
  • handleiding niet op papier

Willems 22-02-2019

Prima Tv

Geschreven voor: LG 49SK8500PLA

Prima TV voldoet prima aan mijn wensen.
Prima geluid en de afstand bediening is simpel en fijn in gebruik.

M.C.M. 20-02-2019

Mooie tv, groot scherm

Geschreven voor: LG 49SK8500PLA

Prima product met veel mogelijkheden. Voldoet zeker aan de verwachtingen. Goed beeld, mooi geluid, spraak gestuurd opzoeken, aanwijs pijltje, kortom diverse extra's

Pluspunten

• Aanwijs pijltje
  • Spraakgestuurd opzoeken

Jarno 20-02-2019

Erg mooi beeld en geluid ook boven verwachting goed

Geschreven voor: LG 55SK8500PLA

Erg blij mee, geweldig apparaat!

Heel mooi beeld (scherp, vloeiend, mooie kleuren en brede kijkhoek). Door een goed IPS paneel, Full Array Local Dimming, goede HDR ondersteuning en de prijs een goed alternatief voor OLED. De 4K HDR beelden van Planet Earth II bijvoorbeeld zien er echt geweldig uit. TV is wel wat dikker dan gemiddeld, dit komt ongetwijfeld de geluidskwaliteit te goede. Ik was echt verrast door het enorm goede geluid! Goede codecs (HDR10+ / Dolby Atmos). WebOS werkt lekker rap. Heb nog niet gekeken wat er allemaal aan "apps" wordt aangeboden, maar voldoende keuze (b.v. voor IPTV). De afstandsbediening werkt ook fijn, alleen krijg ik hem niet goed werkend i.c.m. Ziggo. Ik maak gebruik van Logitech Harmony, dus ik heb daar geen last van.

Wel grappig, was via een andere vergelijker-site aan het rondkijken. Een aantal criteria opgegeven en was er eigenlijk al vrij snel uit. Later zag ik pas dat hij hier het label "Best reviewed - Jan 2019" heeft gekregen...

Pluspunten

• Erg goed beeld (kleuren, kijkhoek, scherp)
  • Uitstekend geluid
  • WebOS (snel)
  • Fijne afstandsbediening
  • Goed alternatief voor OLED

Minpunten

• Wat dikker dan gemiddeld

Wal 19-02-2019

Mooi groot beeldscherm, heldere kleuren

Geschreven voor: LG 49SK8500PLA

Gekocht omdat onze andere tv van lg het minder begon te doen ( was inmiddels al 12 jaar oud). Mooi groot beeldscherm met heldere kleuren. Blij mee!