LG 32LK6100PLB - Reviews

Diepte
8,70 cm dikte
32,0 inch

Martijn 28-10-2018

Lelijk eendje of mooie zwaan

Nadat ik voor mijn voor op de slaapkamer een phillips 32PFS6402 ambilight smart tv(363 euro) had aangeschaft ontstond bij mij ook de behoefte naar een smart tv ook gezien ik veel netflix kijk.
Waarom het deze keer niet dezelfde is en zelfs geen phillips leg ik nu uit.

Gezien de tv via een armbeugel schuin van de muur hangt vind ik een ambilight geen toevoeging en zelfs storend omdat je het licht ervan vooral alleen aan de muurkant ziet.
Ook was ik na speuren dmv extra opties zoals hdr uitgekomen op deze lg6100 en de lg6200.
Gezien ik qua specs naast elkaar geen verschil zag maar in de prijs wel namelijk 100 euro(met duitsland 50 euro) Heb ik de 6100 besteld.

Maar toen ik hem uitpakte viel de toch wel goedkope omlijsting/afwerking me meteen op.
Wat een verschil met die phillips van mijn zoon.
Maar snel verdergaan en kijken of dat lelijke eendje inhoud heeft.
Eenmaal aangesloten en het beeld goed ingesteld met hdr heb ik narcos op netflix aangezet.
Mijn lelijke eendje was ineens veranderd in een prachtige zwaan. Ook het bedieningsgemak en de snelheid stellen me niet teleur.
Lekker overzichtelijk.
Geluid is prima voor een platte tv zonder soundbar.
Kleuren en scherpte top.

Je ziet dat lg bij deze tv alle prioriteit heeft gelegd bij het beeld en niet de afwerking.
Ik zelf vind dat dit gezien hij op onze slaapkamer hangt als de beste keus.

Nog steeds vind ik echter dat op mijn zoon zijn kamer de Philips PFS6402 de beste keus is.
Lees ook dit review!!

Belangrijk is wat jij het belangrijkst vind en op die manier een goede keuze te maken.
Heel veel suc6 hiermee

Zo zie je dat een tv door fabrikanten op verschillende manieren worden benaderd.

Pluspunten

• goed besturingssysteem
  • HDR
  • erg mooi beeld
  • overzichtelijk en snel besturingssysteem

Minpunten

• design
  • afwerking omlijsting en poten
Geschreven voor: LG 32LK6100PLB