Philips 55PUS8303/12 - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
3,82 cm dikte
55,0 inch

Schrijf een review voor dit product

Pimmie 08-05-2019

Prachtig groot scherm met ambilight

Geschreven voor: Philips 75PUS8303/12

Ik heb deze TV nu bijna een jaar in gebruik en blijf me verbazen over de fantastische beeldkwaliteit. Zeer mooie kleuren , scherp en een zeer helder beeld ook overdag bij felle zon. De HDR upscaling geeft net dat beetje extra. De zwart weergave is natuurlijk niet zo goed als een Oled maar is beter als verwacht voor een IPS paneel. Android TV werkt snel en soepel. De TV geeft een scherp beeld ook bij snelle bewegingen. Geluid is helder maar mist bassen. Omdat ik het geluid via de een soundbar laat lopen is dit geen probleem. De soundbar werkt goed samen met de TV via ARC en geluid loopt synchroon .De 59 led lampjes van de Ambilight geeft het TV kijken een extra dimensie. Zou dit niet meer willen missen. De afstandsbediening werkt makkelijk maar moet wel op de tv gericht worden. De afwerking van de TV is erg mooi door het geborsteld aluminium frame. Ik kan iedereen die een grote TV zoekt deze van harte aanbevelen.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Ambilight
  • Android TV
  • Helderheid en Beeldscherpte

Minpunten

• bas geluid.

Oml173 23-04-2019

Super scherp mooi geluid prachtige kleuren

Geschreven voor: Philips 49PUS8303/12

omdat het precies past in mijn huis, superieur beeld en geluid, gemakkelijk te installeren, dat gaat namelijk helemaal automatisch. ook het automatisch aanpassen van de lichtsterkte is erg plezierig

Marten 27-12-2018

philips 75pus8303/12

Geschreven voor: Philips 75PUS8303/12

mooie grote tv.
ging van 65 naar 75 inch.
geen probleem naar 5 minuten gewend.
en ambilight is super
belangrijk software werkt super, andere philipsen wel een wat minder.
aanrader dus.

Minpunten

• nog niet