Philips 75PUS8303/12 - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
7,54 cm dikte
75,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Philips 75PUS8303/12 op Kieskeurig.nl.

Wingerd 30-04-2018

Schitterend tv

Geschreven voor: Philips 75PUS8303/12

Schitterend tv hiervoor ook een
Ambilight gehad mooi afgewerkt de apps werken snel, hangt bij mij aan de muur.
Goede aankoop.
Oorspronkelijk gepost op philips.nl

Elbi 20-01-2019

Fantastische TV

Geschreven voor: Philips 75PUS8303/12

Ik heb deze TV een halfjaar in gebruik en blijf me verbazen over de fantastische beeldkwaliteit. Zeer mooie kleuren , scherp en een zeer helder beeld ook overdag bij felle zon. De HDR upscaling geeft net dat beetje extra. De zwart weergave is natuurlijk niet zo goed als een Oled maar is beter als verwacht voor een IPS paneel. Android TV werkt snel en soepel. De TV geeft een scherp beeld ook bij snelle bewegingen. Geluid is helder maar mist bassen. Omdat ik het geluid via de een soundbar laat lopen is dit geen probleem. De soundbar werkt goed samen met de TV via ARC en geluid loopt synchroon .De 59 led lampjes van de Ambilight geeft het TV kijken een extra dimensie. Zou dit niet meer willen missen. De afstandsbediening werkt makkelijk maar moet wel op de tv gericht worden. De afwerking van de TV is erg mooi door het geborsteld aluminium frame. Ik kan iedereen die een grote TV zoekt deze van harte aanbevelen.
Oorspronkelijk gepost op philips.nl