Samsung QE65Q6FNALXXN - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
5,49 cm dikte
65,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung QE65Q6FNALXXN op Kieskeurig.nl.

Fred 22-01-2019

Tv 65i

Geschreven voor: Samsung QE65Q6FNALXXN

Zeer mooie tv zeer goed mooie om te zien heb hem op gehangen daar komt hij noch mooier uit om te zien .

Pluspunten

• Als
  • Als
  • Zeer goed

Minpunten

Remco 16-12-2018

Goede prijs kwaliteitsverhouding

Geschreven voor: Samsung QE65Q6FNALXXN

Voor 1.450,- koop je tegenwoordig een topline LED TV of een instap QLED. Wij kozen voor dat laatste omdat de kleuren toch wel een stuk levendiger zijn en er meer uitspringen dan bij een traditionele LED TV. Beeld in prachtig, alleen als er veel wit in zit wordt het beeld erg flets, kan een instelling zijn. Installatie ging snel, aangesloten apparaten zoals de KPN box werden snel herkend en apps snel geselecteerd. Wel jammer dat je een beperkt aantal apps hebt om af te installeren en VLC daar bv niet bij zit. Nu ben je aangewezen op de functioneel beperkte ingebouwde media speler die niet alles herkent. Toch weer aangewezen op de Andoid box. Fijn is dat je de afstandbediening ook kunt gebruiken voor de KPN box.

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • Levendige kleuren
  • Beeldkwaliteit

Minpunten

• Beeld met veel wit is flets
  • Media speler te beperkt