Samsung Q6F QE65Q6FNALXXN - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
5,49 cm dikte
65,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Q6F QE65Q6FNALXXN op Kieskeurig.nl.

D Hoosemans 06-03-2019

Geweldige TV

Geschreven voor: Samsung Q6F QE65Q6FNALXXN

Ik heb nu ruim 1,5 maand de 65" Tv en hij voldoet aan alle verwachtingen. Wat een fantastisch beeld, super scherp, goed geluid en ongelooflijk veel functies. Alles werk makkelijk en simpel, vaak al automatisch. Zeer duidelijk instellings mogelijkheden. TV kijken op dit grote scherm is nu een hele belevenis geworden. Gaming samen met de PlatStaion Pro is ook zeker een aanrader... Geweldig!!!

Clenn12 25-02-2019

Prachtig!!

Geschreven voor: Samsung Q6F QE65Q6FNALXXN

Zat te twijfelen tussen een 65nu8000 of de QE65Q6F. Het is de QE65Q6F geworden en wat een schitterend beeld. De tv is makkelijk aan te sluiten en te installeren, de afstandbediening valt reuze mee, geen overbodige knoppen dus lekker simpel.
De tv heeft een mooie smalle lijst.
Ben dan ook meer dan tevreden met mijn nieuwe aankoop.

Rik M 18-02-2019

Geweldige beeldkwaliteit

Geschreven voor: Samsung Q6F QE65Q6FNALXXN

Afgelopen maand gekocht. Is beter dan verwacht. Achteraf gezien qua kwaliteit/prijsverhouding een goed initiatief voor de andere tv's in deze serie Qled TV's.

RonnieR70 17-02-2019

Geweldig beeld en geluid

Geschreven voor: Samsung Q6F QE65Q6FNALXXN

TV met superbeeld maar ook opvallend geweldig geluid. Gebruiksvriendelijk en makkelijk in te stellen met niet te veel opties. Wil je alles kunnen regelen dan zijn er de expert instellingen en dan is het helemaal fine te tunen.

Motormuizzie 14-02-2019

Fantastische televisie

Geschreven voor: Samsung Q6F QE65Q6FNALXXN

Ik heb de qled tv in december gekocht en ik was op slag verliefd. Het design is strak en simpel en de beeldkwaliteit geweldig. Elke dag is het weer een feest om de tv aan te zetten.

RobinWes 29-01-2019

Geweldig strak beeld.

Geschreven voor: Samsung Q6F QE65Q6FNALXXN

De QLED TV ziet er geweldig uit, we vinden de tv pootjes mooier als 1 grote voet in het midden. Hij heeft super strak beeld en er zit goed geluid in.

oktay1 26-01-2019

Top 4k Qled tv haarscherp beeld

Geschreven voor: Samsung Q6F QE65Q6FNALXXN

Top 4k Qled tv QE65Q6F 2018 haarscherp beeld en geluid gemak met smartphone bedienen gratis Samsung garantie tegen inbranden echte aanrader.

Sjoerd88 26-01-2019

Prachtig beeld

Geschreven voor: Samsung Q6F QE65Q6FNALXXN

De televisie heeft heel mooi beeld! Het design is erg strak. De afstandsbediening is even wennen, maar werkt goed.
Het geluid van de televisie zelf is niet zo super.
Ik ben heel tevreden met de televisie.

Anoniem 24-01-2019

Prachtig beeld en écht een 'smart' tv!

Geschreven voor: Samsung Q6F QE65Q6FNALXXN

Prachtig beeld, handige installatie omdat de Qled tv écht smart is. Hij herkend andere apparaten welke je met de, op het eerste gezicht relatief simpele, afstandbediening heel makkelijk kunt bedienen. Veel mogelijkheden en smart opties zijn echt superhandig.

Fred 22-01-2019

Tv 65i

Geschreven voor: Samsung Q6F QE65Q6FNALXXN

Zeer mooie tv zeer goed mooie om te zien heb hem op gehangen daar komt hij noch mooier uit om te zien .

Pluspunten

• Als
  • Als
  • Zeer goed

Minpunten

Remco 16-12-2018

Goede prijs kwaliteitsverhouding

Geschreven voor: Samsung Q6F QE65Q6FNALXXN

Voor 1.450,- koop je tegenwoordig een topline LED TV of een instap QLED. Wij kozen voor dat laatste omdat de kleuren toch wel een stuk levendiger zijn en er meer uitspringen dan bij een traditionele LED TV. Beeld in prachtig, alleen als er veel wit in zit wordt het beeld erg flets, kan een instelling zijn. Installatie ging snel, aangesloten apparaten zoals de KPN box werden snel herkend en apps snel geselecteerd. Wel jammer dat je een beperkt aantal apps hebt om af te installeren en VLC daar bv niet bij zit. Nu ben je aangewezen op de functioneel beperkte ingebouwde media speler die niet alles herkent. Toch weer aangewezen op de Andoid box. Fijn is dat je de afstandbediening ook kunt gebruiken voor de KPN box.

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • Levendige kleuren
  • Beeldkwaliteit

Minpunten

• Beeld met veel wit is flets
  • Media speler te beperkt

Miranda 12-09-2018

Geweldige kenmerken en bovenal gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Samsung Q6F QE65Q6FNALXXN

Wij hebben de televisie gisteren geleverd gekregen, alles snufjes doorgelopen en we zijn alleen nog maar enthousiaster geworden. Super blij zijn we met onze eigen Thuisbioscoop. Samsung bedankt!