Samsung QE65Q9F - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
3,89 cm dikte
65,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 55 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung QE65Q9F op Kieskeurig.nl.

9,4

Rik 24-11-2018

Bakbeest

Geschreven voor: Samsung QE65Q9F

Lang getwijfeld tussen de Qled van Samsung en de Oled van LG. Uiteindelijk heeft de bizarre Black Friday deal van 2050-400 euro cashback mij laten kiezen voor de eerste. Wat een bakbeest! De installatie gaat erg eenvoudig. Zowel het monteren van de voet als het aansluiten op andere apparaten via de connet box. De integratie met de receiver en de Ziggo tv box is erg goed. Wel jammer dat je via de afstandsbediening niet ale apparaten kunt programmeren in een gewenst volgorde om bijvoorbeeld alles in één keer uit te zetten.
De tv is enorm met een mooie donkergrijze rand. Zelf vind ik de voet te lomp en minder mooi van kleur. De tv kun je niet dicht tegen de muur zetten, dus dan toch maar met een muurbeugel monteren. Het beeld blijft bij daglicht top. Savonds is zwart wel minder fel als bij de Oled, een hele lichte grijze waas lijkt er wel te zijn.
De kijkhoek blijft erg goed. Vaak genoemd als nadeel bij de Qled,naar mijn idee hier absoluut niet. Uiteindelijk blijjft het trouwens maar een tv en zie je na een alf uur iet meer het verschil met je oude tv.

Pluspunten

• Integratie met andere apparaten
  • Apps
  • Beeld bij daglicht

Minpunten

• Lelijke voet

Anoniem 28-10-2018

QE-Kunst-aan-de-wand

Geschreven voor: Samsung QE65Q9F

' Kunst-aan-de-wand' zo betitel ik mijn nieuwe Samsung 65 inch QLED TV. Waar het om gaat, televisie kijken is al een genot. Maar ook in de niet-TV uren hangt er met Ambient-mode echt kunst aan de wand. En dat is nog niet alles. Deze TV heeft mijn fotografie hobby een nieuwe stimulans gegeven. Zó mooi worden mijn foto's nu vertoont. Kunst-aan-de-wand.......mijn eigen kunst!

Vincent 29-06-2018

Overweldigend beeld, prachtige kleuren en goede zwartwaarden

Geschreven voor: Samsung QE65Q9F

Na enige jaren een upgrade van de tv gekocht. Wat een overweldigend, verbluffend beeld kent deze Q9F! Ongelooflijk scherp, briljante kleuren en diep donkere zwartwaarden. Een pracht om op te kijken! Daarnaast vele handige features en een snelle bediening. Verder is het geluid aardig goed voor een tv zelf, maar een tv als deze hoort natuurlijk aan een separaat geluidssysteem te hangen!

Pluspunten

• Verbluffend beeld
  • Prachtige kleuren
  • Snelle interface
  • Goede smart features

Minpunten

• Prijzig

Cindy 07-12-2018

Mooi scherp beeld

Geschreven voor: Samsung QE65Q9F

Wat een geweldig mooie tv! Het was voor ons 10 jaar geleden dat wij een tv hebben gekocht dus dit was 'even wennen'. Geweldig mooi helder beeld. Wat een feestje is het om films te kijken. De helderheid is soms iets té helder maar dit is makkelijk aan te passen.
Mooie afstandsbediening, makkelijke installatie.
Ambient mode werkt helemaal top, dit zal een kinderziekte zijn.

Pluspunten

• Mooi beeld
  • Goed geluid

Minpunten

• Helderheid soms te helder
  • Ambient mode werkt niet optimaal

Frank 07-12-2018

Knaller van een TV

Geschreven voor: Samsung QE65Q9F

Mooie TV waar alles op en aan zit kan voor nu geen min punt bedenken.
Installatie zeer makkelijk alles wijst zich als vanzelf. Ook de aansluit box is ideaal geen wirwar van draden naar je TV maar alles op een externe aansluitbox. van je TV uit gaat enkel een dun snoertje.

Pluspunten

• Beeld
  • Aansluiten van externe apparaten
  • Van stekker in tot kijken minimale tijd

Tmachels 03-12-2018

super tv mooie kleuren

Geschreven voor: Samsung QE65Q9F

Heb deze TV nu 1 dag hangen en ben al tevreden. via de smartthings app zeer snel in te stellen en via Multiroom Wifi snel met mn geluidssetje te verbinden.

Lans 03-12-2018

QLED 65 inch

Geschreven voor: Samsung QE65Q9F

Fantastisch mooie TV, scherp, mooie kleuren. Mooi design, erg plat tegen de muur. Mooi systeem met maar 1 draad naar een kastje

JojoLo 02-12-2018

Ongekend scherp beeld

Geschreven voor: Samsung QE65Q9F

De meeste televisies zijn gewoon een leuk scherm waarop je dingen ziet gebeuren. Maar bij de Qled 9F ben je onderdeel van de wereld die de televisie voor je openbaart.
Het beeld is ongekend scherp, de kleuren extreem realistisch. Met de one-connect box en de simpele afstandsbediening is de gebruikservaring sterk geoptimaliseerd. De instellingsmogelijkheden zijn makkelijk te begrijpen en snel te doorlopen. En hoewel wij zelf een extern geluid systeem hebben waren we onder de indruk van het geluid dat uit deze televisie komt.
Helaas is er nog maar weinig content beschikbaar in goede UHD kwaliteit waarmee de televisie daadwerkelijk tot zijn recht komt. Maar als je dan de volle ervaring hebt is het echt alsof de scene zich in de woonkamer afspeelt. Het is echt een topklasse televisie voor persoonlijk gebruik.
Het is echt een pittige investering, maar met een goede aanbieding is het zeker de extra investering waard.
Wij zijn er in ieder geval heel blij mee.

rene 02-12-2018

Bijzonder mooi scherp beeld

Geschreven voor: Samsung QE65Q9F

Ik heb de tv gekocht omdat nu het beste product is met een goede prijs kwaliteit verhouding.
De extra aansluitingen zitten niet meer achter de tv waardoor er maar 1 draad naar de tv gaat. Je snapt niet dat dit niet veel eerder is bedacht.

Pluspunten

• scherp beeld
  • Perfecte afstand bediening,

Minpunten

• Installatie overige apparatuur was niet eenvoudig

Fraai 02-12-2018

Prachtig beeld en verassend goed geluid

Geschreven voor: Samsung QE65Q9F

Het is een beetje een aanschaf maar lijkt het meer dan waard. De Q9 is een top segment TV en dat komt op meerdere manieren tot uiting. Niet alleen het beeld is mooi, maar ook de afwerking van de TV, de afstandsbediening en de vormgeving van de one connect box. Het ophangen is eenvoudig, maar vraagt meer tijd dan de Youtube's suggereren.

Renetand 02-12-2018

BRILJANT BEELD

Geschreven voor: Samsung QE65Q9F

Ik begin steeds meer Samsung fan te worden. mooiste tv ooit van ons. briljant beeld, prachtige details en kleuren met mooi diepzwarte weergave.
Het is omdat wij al een soundbar hadden maar ook zonder is het geluid prachtig.
de afstandsbediening is een grote verbetering met de oude, de AB is zeer goed te gebruiken met de setup box van Ziggo

Royke1984 01-12-2018

Geweldige tv

Geschreven voor: Samsung QE65Q9F

Het is een geweldige tv met een ongelooflijk scherp beeld. Alsof je op de set staat. Snoeren zijn niet zichtbaar. Het geluid is meer dan voldoende. 1 Afstandsbediening voor tv en box, mooi design en klein. De Ambient mode is top. Geweldig mooi design van de tv.

layny 30-11-2018

wat een topper van een TV

Geschreven voor: Samsung QE65Q9F

Dit is echt de beste koop ooit. Mooi en helder beeld en rustig kijken. Mooie uitstraling als de TV uit staat en hangt echt strak aan de wand. Een aanrader!

Rick92 30-11-2018

Wat een beelden

Geschreven voor: Samsung QE65Q9F

Vorige week vrijdag met Black Friday deze TV op de kop getikt en nu al niet meer weg te denken. Geweldige kleuren en met de Samsung box maar één kabel voor de gehele TV.

Giza 29-11-2018

Perfect in lichtere ruimte

Top TV.
Strak design.
Goed geluid.
Mooi beeld, ook in donkere ruimtes (wel iets minder dan OLED) maar vooral in lichtere ruimtes (veel beter dan OLED).
Veel functies.
Mooie functionele cleane afstandsbediening.
Met Black Friday cashback (400€) ook nog eens topdeal.

Dennis7 28-11-2018

Super fijne tv, super beeld

Geschreven voor: Samsung QE65Q9F

Installatie was zeer gemakkelijk via app op telefoon, beeld is echt supermooi.
Heb hem nu een paar dagen en kan nog niets negatiefs vinden. Geluid valt ook zeker niet tegen en kan bijna alle functies met de afstandsbediening makkelijk vinden (ook guide is makkelijk op te roepen met 1 druk op knop).
Je hebt nog wel een extra harde schijf nodig om timeshift te gebruiken.
Maar vooralsnog zeer content met deze tv en zeker geen spijt van de aankoop!

Patjedia 28-11-2018

Geweldig!!!

Geschreven voor: Samsung QE65Q9F

Heb hem nu een week aan de wand hangen en ondanks ik door de 55 curve 8000 serie al verwend was is dit echt weer een sprong vooruit!
Het beeld is ongelofelijk mooi en warm en de bediening is nog sneller en makkelijker geworden.
Het is zeker niet de goedkoopste maar ben van mening dat je echt waar krijgt voor je geld.
Ik vind het een absolute aanrader

ARA Partowidjojo 27-11-2018

QLED 65 inch overtreft onze verwachtingen (QE65Q9F

Geschreven voor: Samsung QE65Q9F

23-11-2018 gekocht, super blij mee met onze nieuwe QLED tv. Echt een Eye catcher die naast prachtige beelden ook mooi geluid geeft voor een smart tv!! Top

Edwin 27-11-2018

QLED of OLED: Zeker weten de Samsung QLED

Geschreven voor: Samsung QE65Q9F

Na flink wat huiswerk deze 65inch Samsung QLED gekocht. De helderheid van dit scherm met de diepe kleuren maken de zwartwaarden ten opzichte van OLED helemaal goed. Echt! Sterker nog, de full array local dimmen backlight zorgt voor een geweldig en hoog contrast. Kortom: meer dan tevreden en een dikke plus voor dit toestel.

Pluspunten

• Hoge helderheid en prima contrast
  • snelle game modus en indrukwekkende HDR

Minpunten

• Hoge prijs (maar met cashback gekocht)
  • kijkhoek iets minder als OLED

Frank58 26-11-2018

Super beeld

Geschreven voor: Samsung QE65Q9F

Afgelopen vrijdag gekocht, maar wat een geweldige TV is dit. Gingen voor de 55 inch maar uiteindelijk toch gekozen voor de 65 inch. Geen moment spijt van.. Eenvoudige installatie, zeer mooie en functionele afstandsbediening. Werkelijk fantastisch beeld en geluid. Het lijkt net alsof je midden in een scene zit.