Samsung QE65Q9F - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
3,89 cm dikte
65,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 13 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

9,4

Sas 10-06-2018

Prachtig

Heel heel mooi, zeer makkelijk te installeren, en smart functionaliteit is intuïtief. De afstandsbediening is en voelt ook erg premium, wat je wel graag wilt als je zoveel centjes neerlegt voor zo’n tv. Ambient mode maakt je tv ook een gave onderdeel van je woonkamer als hij uitstaat.

Pluspunten

• Mooie ervaring zelfs in zeer zonnige woonkamer
  • Goeie smart functionaliteit
  • Fijne afstandsbediening

Bram 07-06-2018

Qled TV 65" (2018)

Vandaag toch nog binnen gekregen. Installatie ging makkelijk en wat een beeld zeg. super. Had al een 4K UHD Tv 65" maar deze nieuwe QLED Tv heeft toch nog een mooier beeld. Een geweldige Tv.

Pluspunten

• Makkelijke installatie
  • Eenvoudige afstandsbediening
  • Geen kabels meer inzicht
  • Geweldig beeld

Minpunten

• prijs

Martijn 30-05-2018

Verrassend goed

De tv nu een tijdje in huis en is al niet meer weg te denken. Het gebruikersgemak en de mogelijkheden zijn gigantisch. In 1 klik zit ik van tv naar YouTube naar gamen,netflix, internet etc. Niets meer via chrome cast of via mobiel maar alles via een afstand bediening. De afstandbediening is zeer mooi, strak, klein en heel eenvoudig in gebruik. Slechts 10 knoppen en alle functies zijn te bedienen.
Het beeld van de tv is erg mooi. Zie geen onvolkomenheden pixels of andere afleidingen. Films en series kijken is echt een belevenis op deze tv. Het zelfde geldt voor FIFA spelen. Ik maakte me vooraf nog zorgen of deze 55 inch de gameplay wel aankon maar niets is minder waar. Perfect gamen en realistischer dan ooit. Ben nog dagelijks aan het genieten van de mogelijkheden en vormgeving van deze tv. Top!

• Afstandbediening
  • Zeer scherp beeld
  • Gebruikersgemak en mogelijkheden

Minpunten

• Fabrieks Sticker

Ramona71 29-05-2018

Geweldig mooie tv met superscherp beeld en prachtig design

De tv was snel geïnstalleerd en met mijn Samsung account ook mijn telefoon geconnect zodat ik mijn telefoon als afstandbediening kan gebruiken.
Het eerste wat ons opviel is het ongelooflijke heldere beeld. Alsof je in de film zit. Mijn zag ook onderdelen in zijn games die hij hiervoor op onze oude tv nog nooit gezien had! Het geluid is ook duidelijk en klinkt als een extra box in de kamer.
Doordat mijn Samsung account gekoppeld is kan ik mijn foto's ook op tv kijken. Echt geweldig. Als je de tv uitzet kan je ook kiezen voor een continue meldingen van nieuwsoverzichten, het weer, een klok of een foto overzicht. Heb nog niet ontdekt of dit ook eigen foto's zouden kunnen zijn. Daarnaast is het ook een smart tv waardoor bijv. Pinterest een stuk leuker bekijken is op zo'n groot en helder scherm.
Enig klein nadeel is dat wat je ziet soms zo duidelijk is dat je teveel een "op de set" gevoel krijgt en je dus teveel nep gevoel krijgt. Maar het overheerst niet. :-).
De volume en kanaal knop is even wennen omdat deze omhoog en omlaag geduwd wordt. Maar de afstandsbediening ziet er strak uit. Als laatste niet vergeten hoe mooi het design is van de tv.
Ondanks dat het een grote tv is vergeleken met onze vorige valt hij minder op door het platte strakke design.
Al met al zijn we zeer aangenaam verrast over de kwaliteit, beeld en geluid van deze Samsung.

Pluspunten

• super scherp beeld
  • geweldige kleuren
  • Ambient mode
  • 1 afstandbediening

Minpunten

• misschien de prijs?

Sebastian Le Blansch 29-05-2018

Super beeld voor mooie prijs

De beeldkwaliteit is subliem zelfs met de volle zon in je scherm.
De slimme techniek past het beeld automatisch aan zodat heT niks van de heldere kleuren mist.

Pluspunten

• Helder beeld
  • Mooi geluid

Minpunten

• Spraaksturing afstandsbediening niet zo verfijnd.

Albert 29-05-2018

A-MA-ZING

Het kost een paar centen, maar dan heb je wel het summum van beeldkwaliteit en content ervaring in huis.
Wat een scherpte, een geweldig contrast, het diepste zwart wat ik ooit gezien heb en kleuren waarvan ik niet wist dat ze op ooit een scherm te zien zouden zijn.
En voor mij ook niet onbelangrijk; een snel, soepel en intuïtieve interface.
Met de One Remote bedien je niet alleen je tv, maar ook je Horizon box, je playstation en je overige accessoires.
Het geluid is top (maar ik gebruik een surround set).
Owja, en je bent ook in één klap van je kabel chaos af.
Beste aankoop in jaren. Ge-wel-dig.

Pluspunten

• Geweldige beeldkwaliteit
  • Gebruikerservaring
  • Één kabel
  • Schitterend design
  • Had ik al gezegd beeldkwaliteit?

Minpunten

• Hoge prijs, maar meer dan waard.

VinylFreak 28-05-2018

Superscherp

Het was even spannend zo'n grote televisie uit de doos te halen en op de beugel te monteren, maar achteraf viel het reuze mee.
Het installeren van de televisie zelf verliep probleemloos. Een Samsung account aanmaken en de stappen van het menu volgen. Dan kan het genieten beginnen....

Wat een geweldige ervaring! Niet alleen het beeld is fenomenaal, maar ook het geluid is werkelijk top. Onze vorige televisie was ook een HD Smart televisie, maar is totaal niet te vergelijken met de Samsung.
Het beeld is echt waanzinnig scherp. Ik wist niet dat er zo veel verschil tussen HD televisies kan zitten.
Een film kijken is een nieuwe ervaring. Je hebt het gevoel er helemaal "in te zitten". Dit komt niet alleen door het beeld, maar ook door het geluid.
Het menu werkt erg makkelijk. Wij bedienen de tv alleen met de afstandsbediening . Dit werkt prima.
Op Youtube zijn veel filmpjes in 4K resolutie te vinden. Echt een aanrader.
Ook het spelen van games met de PS4 is een nieuwe ervaring. Ik heb helaas niet de 4K versie van de PS4, maar denk deze binnenkort aan te schaffen om de volledige potentie van de t.v. te kunnen benutten.
De afstandsbediening is niet alleen erg mooi, maar werkt ook intuïtief. Je went er zeer makkelijk aan.

Pluspunten

• Superscherp beeld
  • Makkelijk menu
  • 1 kabel in plaats van vele aansluitingen

MarMar 25-05-2018

Mooi design

Na 9 jaar was mijn oude Samsung tv aan vervanging toe, de nieuwste Oled tv’s vond ik maar veel te groot, toch maar in huis genomen en hij staat prachtig. Wat een luxe en wat een verschil qua beeldscherpte en geluid met mijn vorige tv. Netflix kijken is echt een feestje.
De ambient funchtie is een leuk extraatje voor als je de tv aan de wand hebt gemonteerd, ook gaat er maar 1 (bijna) doorzichtig kabeltje naar de tv, zo lijkt het heel strak.
Ook top is het makkelijke switchen van internet naar netflix naar tv naar playstation met de supermooie afstandbediening die er bij zit. Tegewoordig maar 1 afstandbediening optafel liggen ipv meerdere.

Pluspunten

• 1 kabeltje naar tv
  • Makkelijk switchen internet/tv/netfix
  • Afstandbediening

Minpunten

• Grote sticker op tv die plak achter laat

Abdelhamid 24-05-2018

Geweldig beeld, geluid en zwart is ook echt super

Ik heb altijd Samsung afgezworen maar dit is er 1 die ik moest hebben.
Wat een geweldig beeld en geluid. Het smart software is super en waar ik helemaal versteld van sta is de kleur zwart. Sorry Oled maar hier zitten toch echt meer voordelen aan vast.

Verder een geweldige afstandsbediening en super in gebruiksgemak

Pluspunten

• kleuren
  • reactiesnelheid
  • smart snelheid
  • afstandsbediening
  • zwart

A.hildering 19-05-2018

Qled Samsung 55

Mooie tv die makkelijk aan te sluiten is via 1 draad naar de tv. Had moeite met de aansluiting met een multimediaset maar werd binnen 1 uur online door een servicedeskmedewerker medewerker online door de aansluiting geleid. Nu nog uitzendingen in 4K aangeleverd krijgen voor een nog mooier beeld

tenb 19-05-2018

Fantastische kleuren

Dat is het eerste wat me opviel, ik heb de TV nu een week in huis en geniet ieder keer weer van het heldere, scherpe beeld met fantastische kleuren.

Bevestigen aan mijn tv-meubel (VESA 20x20) en installeren is voorspoedig gegaan en wat een goed concept dat ene dunne kabeltje naar de TV en een aparte box voor alle aansluitingen. Ook de kleine afstandsbediening ligt heerlijk in de hand en is erg intuïtief in het gebruik. Het opstarten is heerlijk snel en de bediening is soepel.

Wat betreft het slimme gedeelte van de TV heb ik tot nu toe Netflix en Youtube gebruikt en beide functioneren prima, snel en soepel en super beeld!

Het geluid heb ik maar even gehoord en is op zich prima, maar ik gebruik al jaren het geluid van een TV zelf niet meer, maar wel de (optische) digitale uitgang. Dit is waar ik tot nu toe af en toe iets onverklaarbaars heb. De TV lijkt zo nu en dan gemaakte instellingen te vergeten of zelf aan te passen. Dit valt vooral op doordat de tv luidsprekers weer ingeschakeld worden ondanks dat expliciet voor de optische audio uitgang is gekozen in de instellingen, hopelijk vind ik hier nog een verklaring of oplossing voor.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • One Connect Box
  • Ambient Mode

ChantalvW 08-05-2018

Prachtig beeld, mooi in je interieur

Wat een beeld!! Je zit bijna in het beeld als je ernaar kijkt, zo gedetailleerd en echt. Prachtige kleuren. Maar 1 draadje 'zichtbaar'. Makkelijke installatie en goed te koppelen met Netflix, KPN, Youtube, internet etc. Met de Ambientmode de achtergrondkleur hetzelfde als de muur achter de TV. Hij is dun waardoor het net een schilderij aan de muur is. Super TV!

Pluspunten

• dikte
  • beeldkwaliteit
  • geluid

Josef 01-05-2018

Aankoop Top TV bij Platte TV

Wauuuwwww wat een top TV gekocht bij Platte tv in Doetinchem, keurig geholpen andere TV ingeruild en nu genieten van deze bijzondere mooie aanwinst.

Pluspunten

• Kleuren