Samsung UE65NU8500L - Reviews

11,36 cm dikte
65,0 inch

Ilona 27-09-2018

Mooi strak, chique TV.

Buiten het feit dat deze TV er mooi, chique en strak uitziet, is het beeld ook nog eens super scherp. Het instellen van de TV is erg makkelijk. Ook de bediening is vrij simpel. Het is net een schilderij aan de muur. Slechts een paar centimeter dik. Anno 2018 onmisbaar in iedere woning.

Pluspunten

• Mooi slanke, dunne TV
  • super scherp beeld
  • makkelijk in gebruik
Geschreven voor: Samsung UE65NU8500L

Hafida 13-08-2018

Super tv echte aanrader

Mooie vormgeving, zeer scherp beeld en super snelle installatie. Geluid is naar wens maar met mijn sounbar klinkt het nog beter. De link naar andere apparaten gaat automatisch. Daarnaast is de voorbereiding voor programma's zoals Netflix al voorbereid. Het plastic deel van de voet oogt wat goedkoop maar ik heb het hangen dus gebruik de voet niet. Bij mij koppelt het meteen met mijn cisco modem hoewel de tv gids niet werkte. Achter gekomen dat je even je modem moet resetten, dan doet ie het. Al met al zeer tevreden. Voldoet aan de verwachtingen.
Geschreven voor: Samsung UE65NU8500L
Oorspronkelijk gepost op samsung.com