Samsung UE65NU8500L - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
11,36 cm dikte
65,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung UE65NU8500L op Kieskeurig.nl.

Hafida 13-08-2018

Super tv echte aanrader

Geschreven voor: Samsung UE65NU8500L

Mooie vormgeving, zeer scherp beeld en super snelle installatie. Geluid is naar wens maar met mijn sounbar klinkt het nog beter. De link naar andere apparaten gaat automatisch. Daarnaast is de voorbereiding voor programma's zoals Netflix al voorbereid. Het plastic deel van de voet oogt wat goedkoop maar ik heb het hangen dus gebruik de voet niet. Bij mij koppelt het meteen met mijn cisco modem hoewel de tv gids niet werkte. Achter gekomen dat je even je modem moet resetten, dan doet ie het. Al met al zeer tevreden. Voldoet aan de verwachtingen.

ArGee 08-10-2018

De curved 8500 fantastisch films en gamen

Geschreven voor: Samsung UE65NU8500L

Vorige maand gekocht en de hele familie is gelukkig. Prachtige beelden voor films en fantastische game scene. Curved we kenden het al en we gingen ervoor.

Turtles3 29-09-2018

WAT EEN JUWEELTJE.

Geschreven voor: Samsung UE65NU8500L

Vandaag heb ik deze TV aangeschaft ter vervanging van mijn wat oudere TV die ook van Samsung is. Ik was daar ook vanaf het begin tevreden mee en daarom komt die op de slaapkamer te hangen ter vervanging van een nog oudere Samsung die al wel een LCD scherm had. Na de vlotte instellingen moest ik nog wel een provider brug nemen. Ik moest namelijk nog even terug naar de winkel voor een nieuwe module van de provider omdat de oudere module niet compatibel was met de nieuwe tv. Ik zelf ben 66 jaar ,dus ouderen hoeven niet huiverig te zijn voor de nieuwigheden van deze tijd als ik het ook kan. Uiteindelijk willen we toch op een fijne manier mooie televisie kijken, Helder en strak beeld. Een lust voor het oog.

LOL1337 28-09-2018

11/10 TV

Geschreven voor: Samsung UE65NU8500L

Ik heb onlangs deze prachtige 11/10 televisie gekocht, omdat ik als arme student enkele euro's over had. Ik geniet optimaal van deze televisie op de momenten dat ik tijd heb. Helaas komt dat zelden voor. Desondanks is hij de ruim 1000+ euro meer dan waard, denk ik.

Ilona 27-09-2018

Mooi strak, chique TV.

Geschreven voor: Samsung UE65NU8500L

Buiten het feit dat deze TV er mooi, chique en strak uitziet, is het beeld ook nog eens super scherp. Het instellen van de TV is erg makkelijk. Ook de bediening is vrij simpel. Het is net een schilderij aan de muur. Slechts een paar centimeter dik. Anno 2018 onmisbaar in iedere woning.

Pluspunten

• Mooi slanke, dunne TV
  • super scherp beeld
  • makkelijk in gebruik

Anoniem 18-08-2018

hier word ik blij van!

Geschreven voor: Samsung UE65NU8500L

Het voelt alsof ik nu mijn eigen kleine thuisbioscoop heb.
Het beeld is prachtig en wat voor mij erg belangrijk is, dat het geluid ook zo fijn is om naar te luisteren.

Melr 08-08-2018

Prachtig mooie televisie

Geschreven voor: Samsung UE65NU8500L

Wij hebben de tv nu een goeie week en wij zijn er helemaal weg van.
Het is een mooi strak design waarbij de curve een extra demensie geeft aan het kijk plezier. En de clean cable solution vindt ik persoonlijk echt geweldig ontworpen, geen los bungelende kabels! meer achter de tv. het beeld kwaliteit is echt geweldig een explosie van heldere kleuren! en vloeiende scherpe beelden.
Ook de slimme features in de tv zijn echt top zo past de tv zich automatisch aan aan zodat er altijd optimaal kijk comfort is, ook schakelt de tv automatisch naar speelmodus wanneer er een game console gestart wordt, en dan weet je niet wat je overkomt! Je ziet ineens dingen die je voorheen niet zag! Super scherp helder beeld!. Zo betrapte ik mijzelf er zelfs op dat ik weg dook voor takken van een boom in een spel hehe. De afstandsbediening is mooi compact met alleen de knoppen die nodig zijn, andere apparaten die op de tv zijn aangesloten kun je er mee bedienen. In de afstandbedieng zit ook nog een microfoontje zodat je met je stem apps en andere dingen gemakkelijk kunt vinden / starten, helaas wordt de Nederlandse taal nog niet herkent / ondersteunt. Alles bij elkaar echt een geweldige tv.

Pim H 06-08-2018

een echte aanrader!

Geschreven voor: Samsung UE65NU8500L

Als je opzoek bent naar wat nieuws en open staat voor vernieuwing, is dit toch wel een product wat jou aan zal spreken!
Ik ben dit product gaan testen omdat we een nieuwe tv nodig hebben.
ik heb specifiek dit product gekozen omdat ik heel benieuwd was hoe een "curved" tv in zijn werking zou zijn vergelijke met een "normal" screen.
ik vindt dat het wel zo zijn vruchten heeft afgeworpen!
als je voor de tv zit heb je door de curve het gevoel alsof je wat meer in de tv zit, waardoor het voor jou bedoelt is.
Zelf game ik hier en daar wat en was benieuwd naar de reactie tijd van het scherm.
ik heb veel tv's gehad van kleinere size met ongeveer 7 tot 10 ms reactie tijd
dit is een 55'inch en heeft een reactie snelheid van 5 ms !
dat is pittig snel voor een tv van deze groten!
voor de rest is het gebruik zeer fijn, en het enige waar je aan moet wennen is de afstandsbediening.
Apps en functie werken zeer goed en zijn super fijn om te gebruiken op dit formaat tv met 4K!
door de "curved"en de 4K is Netflix een goeie vriend van mij geworden deze maand ! zelf zou ik niet snel meer terug gaan naar een "flat screen"

al met al... Ik ben zeer tevreden over dit product!

Anoniem 24-07-2018

Mooie tv

Geschreven voor: Samsung UE65NU8500L

De tv heeft een prachtige vormgeving, zeer scherp beeld en via diverse zijde goed te bekijken. Bij installatie redelijk makkelijk door het menu heen. Geluid is naar wens maar zal door een sounbar zeker nog beter klinken. De link naar andere apparaten was gauw gemaakt. Daarnaast is de voorbereiding voor programma's zoals Netflix al voorbereid. Bij HD films kom je echt in het beeld, lijkt wel 3d. Als enige nadeel kan ik alleen aangeven dat de plastic deel van de voet wat goedkoop oogt. Daarnaast is het (nog) niet gelukt de ziggo afstandsbediening te koppelen zodat we nog met 2 afstandbedieningen blijven zitten.