Samsung UE55NU8500L - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
9,72 cm dikte
55,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 11 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

ArGee 08-10-2018

De curved 8500 fantastisch films en gamen

Vorige maand gekocht en de hele familie is gelukkig. Prachtige beelden voor films en fantastische game scene. Curved we kenden het al en we gingen ervoor.

Turtles3 29-09-2018

WAT EEN JUWEELTJE.

Vandaag heb ik deze TV aangeschaft ter vervanging van mijn wat oudere TV die ook van Samsung is. Ik was daar ook vanaf het begin tevreden mee en daarom komt die op de slaapkamer te hangen ter vervanging van een nog oudere Samsung die al wel een LCD scherm had. Na de vlotte instellingen moest ik nog wel een provider brug nemen. Ik moest namelijk nog even terug naar de winkel voor een nieuwe module van de provider omdat de oudere module niet compatibel was met de nieuwe tv. Ik zelf ben 66 jaar ,dus ouderen hoeven niet huiverig te zijn voor de nieuwigheden van deze tijd als ik het ook kan. Uiteindelijk willen we toch op een fijne manier mooie televisie kijken, Helder en strak beeld. Een lust voor het oog.

LOL1337 28-09-2018

11/10 TV

Ik heb onlangs deze prachtige 11/10 televisie gekocht, omdat ik als arme student enkele euro's over had. Ik geniet optimaal van deze televisie op de momenten dat ik tijd heb. Helaas komt dat zelden voor. Desondanks is hij de ruim 1000+ euro meer dan waard, denk ik.

Ellen 27-08-2018

Samsung UE55NU8500

We zijn blij met deze nieuwe TV, voldoet helemaal aan onze verwachting. Eenvoudig te installeren, strak beeld en goed geluid.

Pluspunten

• strak beeld
  • eenvoudig te installeren
  • handige afstandsbediening

Minpunten

• nog niet ontdekt

Anoniem 18-08-2018

hier word ik blij van!

Het voelt alsof ik nu mijn eigen kleine thuisbioscoop heb.
Het beeld is prachtig en wat voor mij erg belangrijk is, dat het geluid ook zo fijn is om naar te luisteren.

Richard 16-08-2018

Curve tv

Prachtige vormgeving. Bij uitpakken zeer snel alles geïnstalleerd en zeer snel gereed. Uitleg summier maar door door te stappen in het menu redelijk snel klaar. Zeer mooi beeld en door de vorm wordt je mooi meegenomen in de films. Mooie slanke afstandsbediening. Echter nog wel de bediening van de ziggo nodig. Tv Is echt een aanrader

Pluspunten

• Mooi desgn
  • Scherp beeld
  • Makkelijk instelbaar

Minpunten

• Poot is gedeeltelijk van kunststof
  • Mis een allround afstandsbediening

Marc Richter 11-08-2018

Erg blij met deze mooie aankoop!

Het is een prachtige televisie met een heel goed, scherp beeld.
Het geluid vind ik ook goed...echt mooi genoeg om op een fijne, ontspannen manier naar je films, programma's of series te kijken.
Kortom, echt een aanrader deze televisie!

Pluspunten

• Goed helder beeld
  • Mooi geluid
  • makkelijke installatie

Minpunten

• De handleiding bij de tv is erg beknopt.

Pim 10-08-2018

een echte aanrader!

Als je opzoek bent naar wat nieuws en open staat voor vernieuwing, is dit toch wel een product wat jou aan zal spreken!
Ik ben dit product gaan testen omdat we een nieuwe tv nodig hebben.
ik heb specifiek dit product gekozen omdat ik heel benieuwd was hoe een "curved" tv in zijn werking zou zijn vergelijke met een "normal" screen.
ik vindt dat het wel zo zijn vruchten heeft afgeworpen!
als je voor de tv zit heb je door de curve het gevoel alsof je wat meer in de tv zit, waardoor het voor jou bedoelt is.
Zelf game ik hier en daar wat en was benieuwd naar de reactie tijd van het scherm.
ik heb veel tv's gehad van kleinere size met ongeveer 7 tot 10 ms reactie tijd
dit is een 55'inch en heeft een reactie snelheid van 5 ms !
dat is pittig snel voor een tv van deze groten!
voor de rest is het gebruik zeer fijn, en het enige waar je aan moet wennen is de afstandsbediening.
Apps en functie werken zeer goed en zijn super fijn om te gebruiken op dit formaat tv met 4K!
door de "curved"en de 4K is Netflix een goeie vriend van mij geworden deze maand ! zelf zou ik niet snel meer terug gaan naar een "flat screen"

al met al... Ik ben zeer tevreden over dit product!

Pluspunten

• Spel modus

Minpunten

• weerkaatsing van het licht

Melr 08-08-2018

Prachtig mooie televisie

Wij hebben de tv nu een goeie week en wij zijn er helemaal weg van.
Het is een mooi strak design waarbij de curve een extra demensie geeft aan het kijk plezier. En de clean cable solution vindt ik persoonlijk echt geweldig ontworpen, geen los bungelende kabels! meer achter de tv. het beeld kwaliteit is echt geweldig een explosie van heldere kleuren! en vloeiende scherpe beelden.
Ook de slimme features in de tv zijn echt top zo past de tv zich automatisch aan aan zodat er altijd optimaal kijk comfort is, ook schakelt de tv automatisch naar speelmodus wanneer er een game console gestart wordt, en dan weet je niet wat je overkomt! Je ziet ineens dingen die je voorheen niet zag! Super scherp helder beeld!. Zo betrapte ik mijzelf er zelfs op dat ik weg dook voor takken van een boom in een spel hehe. De afstandsbediening is mooi compact met alleen de knoppen die nodig zijn, andere apparaten die op de tv zijn aangesloten kun je er mee bedienen. In de afstandbedieng zit ook nog een microfoontje zodat je met je stem apps en andere dingen gemakkelijk kunt vinden / starten, helaas wordt de Nederlandse taal nog niet herkent / ondersteunt. Alles bij elkaar echt een geweldige tv.

Mel 05-08-2018

Samsung 55 inch 4K UHD curve een top tv.

Wij vinden dit echt een prachtige tv het design is strak en modern. Ondanks de curve steekt de tv niet zo ver uit ten opzichte van de muur. Het beeld kwaliteit is echt in een woord geweldig!. De kleuren, helderheid je waant jezelf als het ware echt in de tv of film. Tevens zit de tv vol met slimme features, zo past het beeld zich automatisch aan aan bijvoorbeeld een PlayStation ( speel modus ). Maar ook aan de helderheid in de ruimte!. Tevens is de afstandsbediening mooi slank en slim ontworpen de knoppen zijn in een oogopslag duidelijk, zo zit er ook een spraak functie in om makelijk dingen te vinden echter is dit nog niet in het Nederlands, De prijs voor deze tv is wel redelijk hoog maar is het wel waard, je krijgt er namelijk echt kwaliteit voor terug!.

• Super beeld kwaliteit
  • Makelijk te bedienen
  • Snel geïnstalleerd
  • Bekabeling netjes weg te werken

Minpunten

• Spraak functie ondersteunt geen Nederlands

Anoniem 24-07-2018

Mooie tv

De tv heeft een prachtige vormgeving, zeer scherp beeld en via diverse zijde goed te bekijken. Bij installatie redelijk makkelijk door het menu heen. Geluid is naar wens maar zal door een sounbar zeker nog beter klinken. De link naar andere apparaten was gauw gemaakt. Daarnaast is de voorbereiding voor programma's zoals Netflix al voorbereid. Bij HD films kom je echt in het beeld, lijkt wel 3d. Als enige nadeel kan ik alleen aangeven dat de plastic deel van de voet wat goedkoop oogt. Daarnaast is het (nog) niet gelukt de ziggo afstandsbediening te koppelen zodat we nog met 2 afstandbedieningen blijven zitten.