Samsung UE55NU8500L - Reviews

9,72 cm dikte
55,0 inch

Ellen 27-08-2018

Samsung UE55NU8500

We zijn blij met deze nieuwe TV, voldoet helemaal aan onze verwachting. Eenvoudig te installeren, strak beeld en goed geluid.

Pluspunten

• strak beeld
  • eenvoudig te installeren
  • handige afstandsbediening

Minpunten

• nog niet ontdekt

Richard 16-08-2018

Curve tv

Prachtige vormgeving. Bij uitpakken zeer snel alles geïnstalleerd en zeer snel gereed. Uitleg summier maar door door te stappen in het menu redelijk snel klaar. Zeer mooi beeld en door de vorm wordt je mooi meegenomen in de films. Mooie slanke afstandsbediening. Echter nog wel de bediening van de ziggo nodig. Tv Is echt een aanrader

Pluspunten

• Mooi desgn
  • Scherp beeld
  • Makkelijk instelbaar

Minpunten

• Poot is gedeeltelijk van kunststof
  • Mis een allround afstandsbediening

Marc Richter 11-08-2018

Erg blij met deze mooie aankoop!

Het is een prachtige televisie met een heel goed, scherp beeld.
Het geluid vind ik ook goed...echt mooi genoeg om op een fijne, ontspannen manier naar je films, programma's of series te kijken.
Kortom, echt een aanrader deze televisie!

Pluspunten

• Goed helder beeld
  • Mooi geluid
  • makkelijke installatie

Minpunten

• De handleiding bij de tv is erg beknopt.

Pim 10-08-2018

een echte aanrader!

Als je opzoek bent naar wat nieuws en open staat voor vernieuwing, is dit toch wel een product wat jou aan zal spreken!
Ik ben dit product gaan testen omdat we een nieuwe tv nodig hebben.
ik heb specifiek dit product gekozen omdat ik heel benieuwd was hoe een "curved" tv in zijn werking zou zijn vergelijke met een "normal" screen.
ik vindt dat het wel zo zijn vruchten heeft afgeworpen!
als je voor de tv zit heb je door de curve het gevoel alsof je wat meer in de tv zit, waardoor het voor jou bedoelt is.
Zelf game ik hier en daar wat en was benieuwd naar de reactie tijd van het scherm.
ik heb veel tv's gehad van kleinere size met ongeveer 7 tot 10 ms reactie tijd
dit is een 55'inch en heeft een reactie snelheid van 5 ms !
dat is pittig snel voor een tv van deze groten!
voor de rest is het gebruik zeer fijn, en het enige waar je aan moet wennen is de afstandsbediening.
Apps en functie werken zeer goed en zijn super fijn om te gebruiken op dit formaat tv met 4K!
door de "curved"en de 4K is Netflix een goeie vriend van mij geworden deze maand ! zelf zou ik niet snel meer terug gaan naar een "flat screen"

al met al... Ik ben zeer tevreden over dit product!

Pluspunten

• Spel modus

Minpunten

• weerkaatsing van het licht

Mel 05-08-2018

Samsung 55 inch 4K UHD curve een top tv.

Wij vinden dit echt een prachtige tv het design is strak en modern. Ondanks de curve steekt de tv niet zo ver uit ten opzichte van de muur. Het beeld kwaliteit is echt in een woord geweldig!. De kleuren, helderheid je waant jezelf als het ware echt in de tv of film. Tevens zit de tv vol met slimme features, zo past het beeld zich automatisch aan aan bijvoorbeeld een PlayStation ( speel modus ). Maar ook aan de helderheid in de ruimte!. Tevens is de afstandsbediening mooi slank en slim ontworpen de knoppen zijn in een oogopslag duidelijk, zo zit er ook een spraak functie in om makelijk dingen te vinden echter is dit nog niet in het Nederlands, De prijs voor deze tv is wel redelijk hoog maar is het wel waard, je krijgt er namelijk echt kwaliteit voor terug!.

• Super beeld kwaliteit
  • Makelijk te bedienen
  • Snel geïnstalleerd
  • Bekabeling netjes weg te werken

Minpunten

• Spraak functie ondersteunt geen Nederlands