Philips 6500 series 43PUS6503/12 2018 - Reviews

Thoen 29-11-2019

Zeer goed beeld

Geschreven voor: Philips 6500 series 43PUS6503/12 2018

wij waren genoodzaakt een nieuwe TV te kopen daar de MDI aansluitingen stuk waren op 1 en dezelfde dag. wat ook een Philips toestel was van 10 jaar. De koste was te hoog om te laten herstellen.
Het spitige aan onze TV is dat het voor ouderen niet makkelijk te installeren valt met de summiere uitleg dit ja bij het toestel ontvangt.

Mrwillie 06-10-2018

Aanschaf nieuwe TV

Geschreven voor: Philips 6500 series 43PUS6503/12 2018

Zeer fijne en snelle TV. Ben er zeer tevreden mee, al hoewel ik met mijn soundbar toch moest zoeken voor de juiste instellingen. Nadat juist ingesteld te hebben is alles perfect

Sjors1 15-08-2018

Eindelijk een TV met een kleine voet

Geschreven voor: Philips 6500 series 43PUS6503/12 2018

Daar wij nog steeds over een ouderwetse TV kast beschikken, zochten we al langer naar een goede TV die er mooi in past. Nu we deze tegen kwamen hebben we die direct aan geschaft en geïnstalleerd. Wat een mooi beeld en wat een mogelijkheden. Wij zijn er blij mee en hopen er lang plezier van te hebben.

PS. Dat het oude vertrouwde Logo met de sterren weer op het scherm te zien is, is toppie en beter dan de veel te fel oplichtende PHILIPS

nijssenr 18-07-2018

Fantastisch beeld

Geschreven voor: Philips 6500 series 43PUS6503/12 2018

Deze TV vervangt een oude Philips HD TV 32".
Ik blijf fan. Heb eigenlijk altijd al Philips TV's en ook al worden ze niet meer door Philips gemaakt ze blijven top.
TV in de woonkamer ging helaas binnen 2 weken stuk maar werd keurig vervangen.
Heb een eenvoudige versie zonder ambilight gekozen voor de slaapkamer. Ik ben geen fan van dit fenomeen.
TV wordt voornamelijk als monitor gebruikt voor Ziggo extra mediabox. Maar de Netflix en Youtube app zijn inmiddels dusdanig dat ze echt bruikbaar zijn.

Rik67 12-05-2018

Mooi beeld, kleurrijk en scherp

Geschreven voor: Philips 6500 series 43PUS6503/12 2018

De buitenkant is zeer fraai met de minimale voetjes en dunne zwarte rand. Het beeld is erg scherp en de kleuren zijn realistisch. De mogelijkheden met de afstandsbediening zijn minimaal gehouden en instellingen gaan via de Home button. Dit resulteert in een lichte AB met goed bereikbare toetsen, ook bij grote handen. Een zeer goede tv voor een hele acceptabele prijs.

KLaas5 12-03-2019

Uitstekend apparaat

Geschreven voor: Philips 6500 series 43PUS6503/12 2018

Reeds een maand in huis. Veel you tube 4k films bekeken en genoten van een uitstekend scherm wat scherpte en kleur betreft.
Eén nadeel van opzij kijken is niet te doen.