Philips 6500 series 43PUS6503/12 2018 - Reviews

Johnny 09-01-2019

Groot scherm

Geschreven voor: Philips 6500 series 50PUS6503/12 2018

Mooi groot scherm 1.30 ( 50 inch)
Mooi geluid en beeld
Makkelijke installatie
Veel aansluit moeilijkheden

Pluspunten

• Groot scherm
  • Goed geluid
  • Mooie kleuren
  • Veel aansluit moeilijkheden

Minpunten

• Nog niet gevonden

Sjors 08-02-2019

Geweldige fijne TV

Geschreven voor: Philips 6500 series 43PUS6503/12 2018

Wij hebben deze TV nu 6 maanden in ons bezit en zijn er op 1 punt na super tevreden over. Mooi beeld, goed geluid (voor een platte tv), mooie kleine pootjes en lekker snel via USB en internet.
Een groot minpunt is de afstandbediening die met het veranderen van een zender te snel een paar cijfers te veel aangeeft waardoor je elke keer het opnieuw moet proberen. Dus bijvoorbeeld niet 1 maal een 4 maar meerdere 4 achter elkaar. Daar moet Philips eens een update voor maken.

Pluspunten

• Geweldig beeld
  • Goed geluid voor een platte TV
  • lekker snel met een USB stick
  • Prima via internet

Minpunten

• AB van kanaal veranderen via de cijfers

RonaldvW 04-01-2019

Mooie kleuren een toppertje goede prijs kwaliteit

Geschreven voor: Philips 6500 series 65PUS6503/12

Vergeleken met mijn oude 65 inch tv Heeft deze tv mooiere kleuren en is het beeld scherper. Ondanks mijn andere tv pas 4 jaar oud was, super tevreden over de bediening, makkelijk, duidelijk,

Thoen 29-11-2019

Zeer goed beeld

Geschreven voor: Philips 6500 series 43PUS6503/12 2018

wij waren genoodzaakt een nieuwe TV te kopen daar de MDI aansluitingen stuk waren op 1 en dezelfde dag. wat ook een Philips toestel was van 10 jaar. De koste was te hoog om te laten herstellen.
Het spitige aan onze TV is dat het voor ouderen niet makkelijk te installeren valt met de summiere uitleg dit ja bij het toestel ontvangt.

DeRon 21-07-2019

Geweldige TV

Geschreven voor: Philips 6500 series 55PUS6503/12

De wens was om een 55" tv te kopen. Na vergelijk kwam camera-express er als goedkoopste uit. De TV maakt zijn verwachtingen meer dan waar. Scherp beeld en met het juiste abonnement kin je genieten van prachtige tv.

Pluspunten

• scherpte beeld
  • redelijk makkelijk te installeren

Annemarie 06-07-2019

Groot scherm en goede prijs kwaliteit verhouding.

Geschreven voor: Philips 6500 series 43PUS6503/12 2018

Mooie heldere kleuren op het tv-scherm en eenvoudig in gebruik te nemen. Het installeren van de tv verliep vlekkeloos. Daarnaast in combinatie met één van de ophangsysteem eenvoudig aan de muur bevestigd.

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit verhouding.
  • Helder beeld met mooie kleuren.

KLaas5 12-03-2019

Uitstekend apparaat

Geschreven voor: Philips 6500 series 43PUS6503/12 2018

Reeds een maand in huis. Veel you tube 4k films bekeken en genoten van een uitstekend scherm wat scherpte en kleur betreft.
Eén nadeel van opzij kijken is niet te doen.

Mrwillie 06-10-2018

Aanschaf nieuwe TV

Geschreven voor: Philips 6500 series 43PUS6503/12 2018

Zeer fijne en snelle TV. Ben er zeer tevreden mee, al hoewel ik met mijn soundbar toch moest zoeken voor de juiste instellingen. Nadat juist ingesteld te hebben is alles perfect

Sjors1 15-08-2018

Eindelijk een TV met een kleine voet

Geschreven voor: Philips 6500 series 43PUS6503/12 2018

Daar wij nog steeds over een ouderwetse TV kast beschikken, zochten we al langer naar een goede TV die er mooi in past. Nu we deze tegen kwamen hebben we die direct aan geschaft en geïnstalleerd. Wat een mooi beeld en wat een mogelijkheden. Wij zijn er blij mee en hopen er lang plezier van te hebben.

PS. Dat het oude vertrouwde Logo met de sterren weer op het scherm te zien is, is toppie en beter dan de veel te fel oplichtende PHILIPS

nijssenr 18-07-2018

Fantastisch beeld

Geschreven voor: Philips 6500 series 43PUS6503/12 2018

Deze TV vervangt een oude Philips HD TV 32".
Ik blijf fan. Heb eigenlijk altijd al Philips TV's en ook al worden ze niet meer door Philips gemaakt ze blijven top.
TV in de woonkamer ging helaas binnen 2 weken stuk maar werd keurig vervangen.
Heb een eenvoudige versie zonder ambilight gekozen voor de slaapkamer. Ik ben geen fan van dit fenomeen.
TV wordt voornamelijk als monitor gebruikt voor Ziggo extra mediabox. Maar de Netflix en Youtube app zijn inmiddels dusdanig dat ze echt bruikbaar zijn.

Rik67 12-05-2018

Mooi beeld, kleurrijk en scherp

Geschreven voor: Philips 6500 series 43PUS6503/12 2018

De buitenkant is zeer fraai met de minimale voetjes en dunne zwarte rand. Het beeld is erg scherp en de kleuren zijn realistisch. De mogelijkheden met de afstandsbediening zijn minimaal gehouden en instellingen gaan via de Home button. Dit resulteert in een lichte AB met goed bereikbare toetsen, ook bij grote handen. Een zeer goede tv voor een hele acceptabele prijs.