Philips 6500 series 43PUS6503/12 - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
6,71 cm dikte
43,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Philips 6500 series 43PUS6503/12 op Kieskeurig.nl.

Sjors 08-02-2019

Geweldige fijne TV

Geschreven voor: Philips 6500 series 43PUS6503/12

Wij hebben deze TV nu 6 maanden in ons bezit en zijn er op 1 punt na super tevreden over. Mooi beeld, goed geluid (voor een platte tv), mooie kleine pootjes en lekker snel via USB en internet.
Een groot minpunt is de afstandbediening die met het veranderen van een zender te snel een paar cijfers te veel aangeeft waardoor je elke keer het opnieuw moet proberen. Dus bijvoorbeeld niet 1 maal een 4 maar meerdere 4 achter elkaar. Daar moet Philips eens een update voor maken.

Pluspunten

• Geweldig beeld
  • Goed geluid voor een platte TV
  • lekker snel met een USB stick
  • Prima via internet

Minpunten

• AB van kanaal veranderen via de cijfers

Mrwillie 06-10-2018

Aanschaf nieuwe TV

Geschreven voor: Philips 6500 series 43PUS6503/12

Zeer fijne en snelle TV. Ben er zeer tevreden mee, al hoewel ik met mijn soundbar toch moest zoeken voor de juiste instellingen. Nadat juist ingesteld te hebben is alles perfect

Sjors1 15-08-2018

Eindelijk een TV met een kleine voet

Geschreven voor: Philips 6500 series 43PUS6503/12

Daar wij nog steeds over een ouderwetse TV kast beschikken, zochten we al langer naar een goede TV die er mooi in past. Nu we deze tegen kwamen hebben we die direct aan geschaft en geïnstalleerd. Wat een mooi beeld en wat een mogelijkheden. Wij zijn er blij mee en hopen er lang plezier van te hebben.

PS. Dat het oude vertrouwde Logo met de sterren weer op het scherm te zien is, is toppie en beter dan de veel te fel oplichtende PHILIPS

nijssenr 18-07-2018

Fantastisch beeld

Geschreven voor: Philips 6500 series 43PUS6503/12

Deze TV vervangt een oude Philips HD TV 32".
Ik blijf fan. Heb eigenlijk altijd al Philips TV's en ook al worden ze niet meer door Philips gemaakt ze blijven top.
TV in de woonkamer ging helaas binnen 2 weken stuk maar werd keurig vervangen.
Heb een eenvoudige versie zonder ambilight gekozen voor de slaapkamer. Ik ben geen fan van dit fenomeen.
TV wordt voornamelijk als monitor gebruikt voor Ziggo extra mediabox. Maar de Netflix en Youtube app zijn inmiddels dusdanig dat ze echt bruikbaar zijn.

Rik67 12-05-2018

Mooi beeld, kleurrijk en scherp

Geschreven voor: Philips 6500 series 43PUS6503/12

De buitenkant is zeer fraai met de minimale voetjes en dunne zwarte rand. Het beeld is erg scherp en de kleuren zijn realistisch. De mogelijkheden met de afstandsbediening zijn minimaal gehouden en instellingen gaan via de Home button. Dit resulteert in een lichte AB met goed bereikbare toetsen, ook bij grote handen. Een zeer goede tv voor een hele acceptabele prijs.