Philips 7300 series 55PUS7303/12 - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
6,82 cm dikte
55,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Philips 7300 series 55PUS7303/12 op Kieskeurig.nl.

Corke 05-01-2019

mooie tv en zeer gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Philips 7300 series 55PUS7303/12

mooie design tv met mooie dunne randen
zeker de 55 inch mooi groot beeld
fijne afstandsbediening goed te bedienen
al met al een zeer goede aankoop !!

Gcvdw 29-12-2018

Goed maar niet alles!

Geschreven voor: Philips 7300 series 55PUS7303/12

Op deze tv heb ik ontdekt dat het casten via de iOS telefoon onmogelijk is zonder een derden partij applicatie. Kan dit anders?
De Remote Control applicatie werkt niet op de tv. Ondanks dat ik deze heb geïnstalleerd op de iPhone en de tv zelf waar al de app op voorgeïnstalleerd.
Ik wil graag het geluid naar de Hi end receiver sturen om het geluid op de luidsprekers te krijgen. Deze is aangesloten via een optische kabel. OP de reciever sr5011. De instellingen staan volgens mij goed. Maar ik krijg er geen geluid op.
Dan de Remote Control die bij de tv hoort. Heeft ook qwerty toetsenbord. Maar deze is niet verlicht! Het is haast onmogelijk hiervan gebruik te maken inde avond. Tenzij je met tl licht de tv bediend. Een behoorlijk gemis aan deze afstandsbediening. Dan zijn er sommige apps niet te verwijderen. Zoals playfilm Google. Deze start hinderlijk op wanneer je de tv aanzet. Deze app is niet te veranderen op geen enkel mogelijk manier.
De video en foto app die in de ingebouwd is. Heeft problemen met foto’s en video’s. De foto’s worden op mijn pc en telefoon goed weergegeven. Maar op de tv staan veel foto’s gekanteld. En sommige video’s worden zodanig groot en uitgerekt weer gegeven dat het onmogelijk is om fatsoenlijk er naar te kijken. Ik zie nergens waar je deze instellingen “permanent” kan instellen en veranderen.
De afstandsbediening zelf had beter een “air mouse” kunnen hebben want de cursor nu is traag en erg onhandig. Ook tekst kopiëren en plakken lukt niet met deze software. Erg jammer want als je bijv. Een iptv adres regel moet invullen dan zal je dit allemaal moeten intypen.
Ook bij sommige instellingen kan niet alles geactiveerd worden. Soms heeft dit een reden. Alleen bij sommige instellingen is het onverklaarbaar.

Graag zie ik uitleg over de problemen. Dank u.

emmy43 21-12-2018

geweldige kleuren, gebruiksgemak, design en geluid.

Geschreven voor: Philips 7300 series 55PUS7303/12

dit is echt een topper, ik heb hem op late hangen aan een witte muur
vanwege ambilight.
Echt een aanrader, heb een goeie keuze gemaakt en ga er nog 1 kopen voor de slaapkamer.

Ledeb 27-11-2018

Zeer beperkte Android mogelijkheden

Geschreven voor: Philips 7300 series 55PUS7303/12

Beperkte Android mogelijk heden, zeer beperkte keus uit de Google play store, 90 procent van de voor geinstalleerde apps heb ik niets aan en die ik wil installeren worden niet gevonden in de play store, of geven een fout bij het instaleren.

Sannetje 19-09-2018

Prachtige tv

Geschreven voor: Philips 7300 series 55PUS7303/12

Schitterende tv mooie kleuren aangesloten op de speakers van mijn radio .Mooi geluid in stereo.Ben heel tevreden,veel mogelijk heden .Mijn tv zijn altijd Phillips geweest omdat deze altijd top zijn .Mijn vorige tv was 11 en half jaar en nog prachtig van kleur.Heb een nieuwe gekocht voor groter beeld Heb nu 55 inch.

lmgl 15-08-2018

Mooi apparaat

Geschreven voor: Philips 7300 series 55PUS7303/12

Mooi apparaat / alles kunner / op te nemen in je thuisnetwerk / praten tegen je afstandsbediening :o)
Apparaat helemaal van deze tijd b.v. het koppelen aan Philips HUE.

Bompi 13-07-2018

degelijk toestel

Geschreven voor: Philips 7300 series 55PUS7303/12

prachtig toestel,voldoet aan mijn verwachting. Geluid is in mindere kwaliteit,kleuren perfect en ambilight prachtig.

Pluspunten

• kleuren
  • ambilight

Minpunten

• geluid

RGOudeE 03-07-2018

geweldige ambilight philips TV

Geschreven voor: Philips 7300 series 55PUS7303/12

In alle opzichten een geweldige tv.
Het kijkplezier ( 139 cm) en het geluid zijn optimaal.
De ambilight funktie achter met 3 zijden is beeldverruimend.