Philips 65OLED873/12

• Slecht

Peter 08-03-2019

Prima televisie

Geschreven voor: Philips 65OLED873/12

Deze tv biedt wat aangegeven wordt. Het beeld is prachtig en zeer scherp door de ambilight (moet je wel van houden) krijg je mooie effecten kleuren lopen goed mee. Verder is het bedieningsgemak vrij gemakkelijk als je een beetje verstand hebt van apparatuur. Met de afstandbedieningen kan je makkelijk naar internet etc. Waarom dit product geen 10 krijgt ligt aan het feit dat je 3 afstandbedieningen hebt 1 voor je provider 1 voor algemeen en 1 voor te internetten. Een tweede punt is voor mij vervelend en dat is dat ik geen Bluetooth koptelefoon kan gebruiken. Dit hebben meerdere televisies niet dus doe ik het maar met een draad.aansluiting. kwaliteit en prijsverhouding is voor mij dat het een toproduct is.

Pluspunten

• Scherp en helder beeld
  • Groot scherm voor die prijs
  • Veel instelling mogelijkheid naar eigen smaak

Minpunten

• Geen Bluetooth koptelefoon mogelijk
  • Reactie snelheid met internet wat traag

Roland 15-09-2020

Zéér slechte ervaring met PHILIPS 65OLED873/12

Geschreven voor: Philips 65OLED873/12

Dit toestel werd in maart 2018 aangekocht voor de prijs van 3.300€.
Twee maand na het verlopen van de garantieperiode krijgen we te maken met storende horizontale strepen dwars over het beeld heen. Dit probleem werd alleen maar groter met de tijd.
Contactname met de (zeer onverschillige) klantendienst van Philips leerde mij dat het toestel voor herstelling moest naar Servilux in Hasselt.
Het probleem met de beeldkwaliteit moet wel zeer ernstig zijn want men begroot de kosten voor herstel op 880,00€
Door tussenkomst van de dealer, waarvoor ik zeer dankbaar ben, stelt men ook een alternatief voor, nl. een nieuw toestel 65OLED804/12 mits bijbetaling van 765,25€.
Als ik de rekening maak kom ik tot de conclusie dat ik in het totaal ruim 4.000€ zal betaald hebben voor een -weliswaar- nieuw toestel met een gemiddelde waarde van 2.100€ !!!
Hartelijk bedankt Philips.
Misschien moeten jullie de naam 'Customer service' vervangen door 'Anti-customer service'.

Peter 18-11-2018

Geotw mooie tv

Geschreven voor: Philips 65OLED873/12

Ik koos voor dit product omdat het een mooi vroot scherm is met ambilight. Helaas heeft de tv een minpunt. Ik heb een hoofdtelefoon met bluetooth gekocht en wat blijkt de tv ondersteund deze niet. Ik vind dit toch bijzonder voor zo'n dure tv.

Pluspunten

• Beeld
  • Grootte

Minpunten

• Ondertsteund hoofdtelefoon bluetooth niet