Philips 65OLED873/12 - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
4,75 cm dikte
65,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 65OLED873/12 op Kieskeurig.nl.

Hans226 17-10-2018

Prima TV, slechte afstandsbediening

Geschreven voor: Philips 65OLED873/12

TV 2 weken in bezit. Erg onder de indruk van de kwaliteit van het beeldscherm, strak en scherp. De Ambilight maakt het kijken nog plezieriger. Maar wat een slechte afstandsbediening zeg. Als je niet vlakbij de TV gaat zitten doet hij niets. Netflix kijk ik dan maar via m'n XBOX. Voor gewoon TV kijken gebruik ik een afstandsbediening van 10 jaar oud, die werkt wel. Ook van Philips trouwens, het kan (en moet) dus wel, zeker voor zo'n TV.

Ruubke 31-10-2018

Mooie tv erg mooie beelden, geluid over HDMI werkt niet

Geschreven voor: Philips 65OLED873/12

Strak design, dunnen lijst. en geweldige zwart weergave. snel aan de muur en makkelijk geïnstalleerd. voorheen had ik de Ambilight 65PUS8601. maar heb nu de overstap naar OLED gemaakt, tot dusver redelijk tevreden.

Bij prestatie helaas geen 5 sterren, omdat de audi over HDMI niet werkt. De ambilight minder fel is (vooral links en rechts boven in de hoeken) en het lijkt soms of er aan de linker zijde pixels uit zijn gevallen (zie foto)

Maxsennake 25-08-2018

OLED is super. Maar.....

Geschreven voor: Philips 65OLED873/12

Mooie tv met ambilight. OLED is echt mooi met hdr beelden. De afstandsbediening is van 1920. Super slecht.als je 1 mm verkeerd richt doet hij niets. Echt voor zo n tv dit durven te leveren Philips is een schande. Vreselijk irritant. Zelfde met de Android tv werkt gewoon niet. Heb gelukkig shields Android tv anders zou dit voor mij een reden zijn om lg te nemen.

HenryW 07-07-2018

Prachtig beeld voor een redelijke prijs

Geschreven voor: Philips 65OLED873/12

De TV heeft mooi minimalistisch desgin en hangt mooi vlak tegen de muur. Het beeld is uitmuntend, ook bij daglicht. Geluid van de TV gebruik ik niet. Ik heb een AV-receiver met surround boxen. Dus over het geluid kan ik niks zeggen. Android TV is geweldig! Maar daar had ik al langer ervaring mee met een mediaplayer. Dus dat wist ik vooraf al. Het enige wat ik nog niet heb kunnen uitvogelen is waarom de TV af en toe opeens uit gaat als je zit te kijken. Dit lijkt alleen voor te komen in combinatie met de Ziggo Horizon Box. Bij zowel de TV als bij de Horizon Box heb ik alle ECO-instellingen uitgezet. Dus ik snap niet waar het door komt. Ambilight vind ik echt een goede toevoeging. Ook mooi dat je andere Hue lampen kunt koppelen. De prijs van TV ten opzichte van vergelijkbare modellen van de concurrentie is aanzienlijk lager.

janss 19-04-2018

uitstekend beeld en geluid

Geschreven voor: Philips 65OLED873/12

Natuurgetrouwe beelden, natuurlijke kleuren in een ongekende scherpte. Werkelijk een genot om naar te kijken en luisteren.
Alleen afstandsbediening is een drama. Je moet er precies op richten anders werkt hij niet. Heb van Philips al een nieuwe afstandsbediening gekregen maar dit helpt niet.

CaptHook 10-03-2018

Top OLED tv

Geschreven voor: Philips 65OLED873/12

Perfecte OLED TV. Perfect beeld. Geluid is zelfs goed te noemen voor een platte tv. Geen brakkige software meer en draait dus prima op Android

Peter 08-03-2019

Prima televisie

Geschreven voor: Philips 65OLED873/12

Deze tv biedt wat aangegeven wordt. Het beeld is prachtig en zeer scherp door de ambilight (moet je wel van houden) krijg je mooie effecten kleuren lopen goed mee. Verder is het bedieningsgemak vrij gemakkelijk als je een beetje verstand hebt van apparatuur. Met de afstandbedieningen kan je makkelijk naar internet etc. Waarom dit product geen 10 krijgt ligt aan het feit dat je 3 afstandbedieningen hebt 1 voor je provider 1 voor algemeen en 1 voor te internetten. Een tweede punt is voor mij vervelend en dat is dat ik geen Bluetooth koptelefoon kan gebruiken. Dit hebben meerdere televisies niet dus doe ik het maar met een draad.aansluiting. kwaliteit en prijsverhouding is voor mij dat het een toproduct is.

Pluspunten

• Scherp en helder beeld
  • Groot scherm voor die prijs
  • Veel instelling mogelijkheid naar eigen smaak

Minpunten

• Geen Bluetooth koptelefoon mogelijk
  • Reactie snelheid met internet wat traag

Gadgetfreak 21-11-2018

Beeld is fantastisch, zeker in combinatie met ambilight

Geschreven voor: Philips 65OLED873/12

De geweldige kijkbeleving van ambilight in combinatie met OLED: in een woord fantastisch.

Het geluid is wat je mag verwachten van een platte tv (zonder klankkast van enig volume is dat bij elke flatscreen matig).

Enige puntje van verbetering vind ik de afstandbediening: had graag een WiFi of bluetooth afstandbediening gehad.

Peter 18-11-2018

Geotw mooie tv

Geschreven voor: Philips 65OLED873/12

Ik koos voor dit product omdat het een mooi vroot scherm is met ambilight. Helaas heeft de tv een minpunt. Ik heb een hoofdtelefoon met bluetooth gekocht en wat blijkt de tv ondersteund deze niet. Ik vind dit toch bijzonder voor zo'n dure tv.

Pluspunten

• Beeld
  • Grootte

Minpunten

• Ondertsteund hoofdtelefoon bluetooth niet

pierre2906 02-11-2018

kan er eigenlijk goed mee leven

Geschreven voor: Philips 65OLED873/12

ben van een 64 inch plasma tv overgestapt op deze tv tja plasma word niet meer gebouwt jammer genoeg had liever weer een plasma die had een beter beeld maar desondanks ben ik wel tevreden maar moet wel alles op hd kijken wat ik op de plasma niet hoefde,moest dus een cimodule kopen met abonement voor via sateteliet (kijk alleen via sat ) een nadeel vind ik ook dat ik geen app via usb kon instaleren voor iptv,hoop dat dat nog word verholpen

Frederik1949 05-09-2018

Een top tv

Geschreven voor: Philips 65OLED873/12

De tv heeft een prachtig beeld alleen de afstandbediening is op een afstand van drie meter niet bruikbaar.
Ook is de handleiding in het gebruik summier.
Toch ben ik tevreden met de aankoop.

FrankAstrid 26-07-2018

Super mooi beeld

Geschreven voor: Philips 65OLED873/12

Zeer mooi design, heel erg mooi beeld met 4K ontvangst. 3 zijdig ambilight is echt perfect op onze witte muur.
Direct netflix op de afstandbeiening. Zeer veel apps beschikbaar.