Samsung UE49MU6440 - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
63,87 cm dikte
49,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Flohaak13 14-12-2017

Beste allround TV

Ik ben nu enkele weken in bezit van deze televisie (MU6400), en hij bevalt me super! Het beeld is kraak helder en motion-blur is niet te herkennen, dus voetbal kijken met de maten is prima en je console merk je het ook niet! Ik ben heel blij dat ik iets meer heb uitgegeven en de toch deze versie heb genomen, aangezien er de voorganger van dit model de Hz wat lager waren, en er dus wel motion-blur te merken was. Na het overstappen op deze tv is het ongelofelijk om te zien hoe mooi kleuren zijn, je ziet ook iedere porie op de acteurs huid. Ik vond het wel aan te merken dat het beeld op een aspect minder is, en dat is dat er wel erg zichtbare ‘screen bleeding’ is. Als je eenmaal weet waar het zit kan je er namelijk niet niet op focussen, wat best vervelend is. Alhoewel m’n vriendin zegt dat het haar niet zo stoort! Als je trekken hebt van OCD misschien toch maar voor een OLED televisie gaan ;)

De operating system op de televisie is super snel, en erg gebruiksvriendelijk. Niks op televisie? binnen 3 seconden ben je Netflix aan het kijken. Het is ook erg fijn dat Netlfix nu ook in 4K streamt, het is wel €5 duurder per maand, maar je ziet echt het verschil.

Ik had zelf nog zitten denken om een Soundbar bij de televisie te kopen, maar dat is echt overbodig. Het geluid is luid en helder, geen geratel of gegalm. De bass heb ik niet getest, maar heb met geen enkel programma of actie film het gevoel gehad dat er nog méér bass moest zijn.

De design van de TV is strak, maar dit lees je vaak, er wordt nergens opgemerkt hoe fantastisch mooi en hoe fijn de afstandsbediening in de hand voelt. Aangezien dit het enige component is van je TV die je écht aanraakt zorgt het er voor dat het nu een complete ‘gewoon goede’ ervaring is. Je voelt iedere keer blij als je tv aanraakt of ziet.

Pluspunten

• Super snel
  • Prachtig beeld

Minpunten

• Screen bleeding

doktej 18-11-2017

fijn schern 49" inch

ik heb lang moeten nadenken welke Tv ik moest nemen, totdat I Bood een Samsung uit de 6000 serie in de aanbieding had heb dus een Tv besteld en ben eigenlijk geschrokken van het beeld in eerste instantie dacht ik dat ze een QLed hadden gestuurd, ik had toch maar even op de doos gekeken het was toch echt een UE49MU6440 niet te onderxscheiden met de QLED in de winkels eindelijk heb ik mijn TV uiteraard twijfel ik niet aan de QLED van Samsung maar dat liet mijn portemonnee niet toe!!! voor mij geen ander merk meer !!!!

Pluspunten

• perfect beeld
  • veel mogelijkheden
  • USB

Minpunten