Thomson 55UC6326 led-tv 139 cm / 55 inch 4K Ultra HD smart-tv

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Thomson 55UC6326 led-tv 139 cm / 55 inch 4K Ultra HD smart-tv op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

tcb_king 13-02-2018

mooie tv voor een zeer scherpe prijs

het was even een gokje om de tv te bestellen zonder hem gezien te hebben. het enige wat ik vond was een Duitse review. Maar na een aantal bezoeken aan elektronica zaken in de jacht naar een 55 inch voor onder de 700 euro, werd ik toch een beetje teleurgesteld over het ontbreken van een arc hdmi poort, of het ontbreken van smart tv, en bij de Otto stond deze tv voor 525 incl verzending met alle opties die ik nodig heb.
Aangenaam verrast door de afstandsbediening met een mooie grote netflix knop.
Een handleiding is niet te vinden om te downloaden en wordt en behalve een quick start gids, wordt deze niet mee geleverd. Deze documentatie staat op de tv zelf en moet je via het menu heen, helaas een trend wat je steeds meer ziet.
het beeld is mooi, verschillende settings geprobeerd en Natural vind ik persoonlijk de mooiste. het is een mooi helder beeld en je hebt geen last van hakkerig beeld bij actie scenes.
middels de usb een drietal 4k films geprobeerd, waarvan hij er 1 niet herkende, de 2e het audiospoor niet ondersteunde en de 3e was spatzuiver. de ondertitels werden erg groot weer gegeven en ik kon niet vinden hoe deze te verkleinen. Maar qua mediaspeler gebruik ik een externe mediaspeler en kan me er dus niet aan storen.
Het Audio Return moest even aangezet worden, en nu wordt mijn JBL soundbar netjes ingeschakeld zodra de tv aan gaat en wordt ook zo het volume via de ab van de tv geregeld.
De Horizon box van Ziggo was ook een fluitje van een cent, want de code voor de tv is bekend en nu werkt de tv dus ook op de afstandsbediening van de horizon.
het geluid zelf heb ik niet getest, ik werk alleen via de soundbar.
al met al ben ik zeer tevreden, naar mijn idee functioneert deze tv als 1 van 1200 euro.

Pluspunten

• netflix knop op afstandbediening
  • zeer mooi helder beeld

Minpunten

• geen handleiding op papier, alleen in menu