Salora 1600 series 40LED1600 2017

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Salora 1600 series 40LED1600 2017 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Jacy 29-03-2018

Prima TV, maar het geluid...

Ik was op zoek naar een beetje goedkope tv voor op mijn kamer. Deze heb ik gevonden en hij bevalt me prima. Zolang je niet vlak voor het beeld gaat staan is het prima. Het geluid aan de andere kant is gewoon dramatisch, maar als je er een speaker op aan sluit heb je daar uiteraard geen last van. Hij ziet er prima uit en ook de voet heeft dezelfde pianoglans lak eroverheen. Uiteraard is de kwaliteit van het beeld niet net zo mooi als bij een Samsung maar daar kan je ook niet vanuit gaan met zo'n lage prijs. Ik ben er hartstikke tevreden over! Voor deze prijs een prima tv!
(Ps. de schroeven van de poten gaan enigszins zwaar erin, als je deze eerst even in de vaseline doopt gaat het echter wel goed)

Pluspunten

• Prima beeld
  • Goede prijs

Minpunten

• Geluid
  • schroeven van de poot gaan enigszins zwaar