Philips 39PHS4112/12 - Reviews

Geen reviews beschikbaar Schrijf een review
HD type
HD-ready
Diepte
8,85 cm dikte
39,0 inch

Schrijf een review voor dit product

daniel84 03-06-2018

een goed tv voor die prijs

hoi het is een goede tv op 1 punt na en dat is de eco stand als je die op max zet en je zet de tv in stand-by en dan weer aan dan springt hij weer terug naar gewone stand hoop dat ze bij philips daar een update voor kunnen bedenk dat de eco stand gewoon blijft staan op eco stand heb net de laatste update gedaan van 9 mei 2018

Windows10 18-04-2018

mooie tv maar werkt slecht op digitaal dvb-c signaal

de tv ziet er mooi uit. maar zodra je van zender verwisseld op digitale kabel ( dvb-c) loopt de tv vast en ik kan niets meer behalve resetten. ( stekker opnieuw in stopcontact steken) heb hem al 2 keer ingeruild. op analoog werkt hij wel. ik denk niet dat 2 tv's achter elkaar stuk kunnen zijn.

Johnw53 26-02-2018

Kijkhoek slecht

De kijkhoek van dit toestel is erg slecht. Zodra je niet meer recht voor het toetsel zit vervagen de kleuren en het contrast.

Dit hoort in deze tijd niet meer zo te zijn. Ook niet bij een goedkoper toestel.

Rene41 08-11-2017

Mooi design,kleur wat flets of heel overdone

Staat op de PC als beeldscherm voor o.a. Netflix ed.
Op zich niet echt slecht maar ook niet erg goed. Gewoon, wat fletse kleuren, ook na instellingen te hebben veranderd, en een redelijke grote korrel bij donkere opnamen.
Maar goed dat is nog te overzien.
Echt hinderlijk is dat er geen audio out is zoals een koptelefoon uit, waarmee je een aangesloten audio set via de afstandsbediening van de TV kunt laten werken (mute / volume etc), je moet nu eerst door een aantal ahndelingen in et menu heen om het volume zachter te zetten als dat extern is geschakeld.

als ik dat had geweten had ik net zog oed mijn oude TV kunnen houden.

helaas, niets wijzer geworden