Samsung UE50MU6100WXXN - Reviews

4K Ultra HD
50,0 inch
Kleur(en)
zwart, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung UE50MU6100WXXN op Kieskeurig.nl.

marcello_84 25-09-2018

Mooie tv, goed beeld

Geschreven voor: Samsung UE50MU6100WXXN

We zijn zeer tevreden van deze aankoop. Prijs-kwaliteit is dit een zeer goede koop. De beeldkwaliteit en het geluid zijn zeer goed, ook de smart-tv is heel handig. Nog geen nadelen aan ondervonden.

Pluspunten

• Beeld
  • Smart tv

hummer72 23-04-2018

geweldige tv

Geschreven voor: Samsung UE50MU6100WXXN

heb deze tv gekocht om dat 4K en UHD HDR smart hub HDMI en nog veel meer het is net of je in de bios zit pracht beeld en op internet netflix dat beeld is nu echt 100% super wat heb ik wat gemist met tv kijken en de apps werken super raad echt deze tv aan .

Janbakk1 25-02-2018

TV kijken in 4K

Geschreven voor: Samsung UE50MU6100WXXN

Hoewel er vele mogelijkheden zijn is deze TV precies dat gene wat met nodig heeft om een 4k ervaring te beleven. Heel scherp, redelijk goede kijkhoek en vele mogelijkheden om vanuit de zeer eenvoudige afstandsbediening eenvoudig te schakelen tussen TV zenders, internet en radiostadions. Ik heb daarnaast nog een NAS aangesloten wat prima werkt in combinatie met de smarthub. Kortom een prima TV voor een lage prijs.

Stefan 07-02-2018

Gave middelgrote televisie

Geschreven voor: Samsung UE50MU6100WXXN

Prima product voor een goede prijs/kwaliteit verhouding.
Installatie is gemakkelijk en intuïtief. Integratie met andere Samsung producten is goed (mobiel kun je ook als afstandsbediening gebruiken).

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Gebruiksgemak
  • Tizen OS
  • Connectiviteit
  • Snelle opstart

Minpunten

• Kwetsbare / kunstof voet
  • Geluidskwaliteit is niet bijzonder
  • Beperkt aantal NL apps

Dhr. Schinkel 29-01-2018

Mooi scherm, HDR geeft mooie kleuren

Geschreven voor: Samsung UE50MU6100WXXN

Het is een goede UHD TV voor weinig. De kwaliteit van het scherm kan beter, maar voor het bedrag haal je wel een mooie 4K televisie in huis.
Ik ben er niet zeker of deze TV upscaling heeft; hetgeen inhoudt dat 1080p softwarematig wordt 'vergroot' tot 4k.

De smart remote die erbij zit is ook erg geinig. In de praktijk wel een beetje wennen dat er geen cijfers op zitten.

Pluspunten

• UHD (4k)
  • Goede prijs

Minpunten

• Geen upscaling(?)

Olaf 08-01-2018

UE65MU56100w: perfect toestel

Geschreven voor: Samsung UE50MU6100WXXN

Wij hebben na jarenlang een plasma gebruikt te hebben een nieuwe UE65MU56100w gekocht. Wat een fantastisch beeld. Wel is het zaak deze thuis nog even rustig te kalibreren, de kleuren waren naar mijn smaak eerst te rood/oranje.

Beeld is superscherp, en de afstandbediening werkt erg goed. Ik vind het zelf jammer dat de RTLXL app maar tot 7 dagen geleden toont maar dit schijnt bij alle TVs zo te zijn en is op te lossen met een chromecast.