Samsung UE65LS003AS - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
4,25 cm dikte
65,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 12 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

JD 17-09-2017

Kunstwerk met super kijkervaringen!

Na vele jaren met een 'gemiddelde' televisie vond ik tijd dat het tijd was voor iets moois, je tv staat namelijk 24/7 gewoon stil in je woonkamer en je kijkt er dan ook maar een paar uur per dag daadwerkelijk naar. De uren dat je er niet naar kijkt is het gewoon een saai, zwart vlak wat je interieur er niet mooier op maakt, dat kan toch beter?

Samsung is hiermee een volledig nieuwe weg ingeslagen met de Samsung The Frame, form meets function, kunst ontmoet functionaliteit. Waar een 'standaard' televisie ophoudt gaat The Frame verder, een normale tv zal wanneer hij uit staat niks meer doen, The Frame zal hier volledig opleven in een waar kunstwerk in je eigen televisiekamer! De honderden kunstwerken waaruit je kan kiezen zullen het je niet makkelijk maken want wat zijn ze gaaf allemaal, de mooiste abstracte designs tot echte architecturale meesterwerken aan de muur. Keuze genoeg! Bij deze art-mode horen ook de gekleurde lijsten van Samsung die je magnetisch kan vastklikken, hierdoor ziet het er helemaal goed verzorgt uit. Met de Samsung No-Gap wall mount zit de televisie strak tegen de muur zonder zichtbare randen aan de zijkanten, dit maakt het verhaal compleet.

Het technische gedeelte; The Frame heeft een erg mooi beeld met zeer goede weergaven, de HDR10+ standaard komt na wat kleine aanpassingen in de instellingen erg goed naar voren en ik ben zeer tevreden hier mee. Ook de geluidskwaliteit is echt geweldig en een aparte speakerinstallatie is eigenlijk gewoon overbodig, zeer goede bass-weergave en mooie hoge tonen zorgen voor een erg goed balans. Met zijn 65" is dit dan ook geen klein model, maar met deze weergave van beeld en geluid kan je spreken van een bioscoopervaring in je eigen huis! Hoewel ik wel eerst iets schrok van het formaat was ik toch binnen 3 dagen al helemaal gewend aan mijn nieuwe televisie.
Ook handig is de meegeleverde afstandsbediening die met één hand volledig te bedienen is zonder dat er belangrijke functies komen te vervallen, het kleine formaat zorgt er ook voor dat hij goed vasthoudt. Samsung is tevens ook een van de tv-producten met de beste Smart-tv software op de markt, met deze televisie heeft het merk zich dan ook goed bewezen door de makkelijke wijze waarmee je door alle menu's gaat. De apps die ondersteund worden zijn de meeste gebruikelijke zoals Netflix, NPO uitzending gemist en nog veel meer, er is dan ook een erg ruime app-store met echt van alles om te downloaden, je vindt er zelfs games en dergelijken!
Er is een zogenaamde 'One Connect Box' meegeleverd die ervoor zorgt dat je al je apparaten aan kan sluiten op een 'box' die je vervolgens met een doorzichtige kabel naar de tv kan leiden. Hierdoor voorkom je enorme kabelhoop die je normaal direct op je televisie zou aansluiten, zoek eens op 'Samsung nearly invisible cable' en je kan het zelf ervaren.

Uiteindelijk komen we tot de conclusie dat deze televisie een prachtig design heeft met makkelijke bediening en de art-modus is echt een super toevoeging. Helaas is de voedingskabel minder mooi weg te werken als de doorzichtige kabel die je tv-apparatuur met de tv verbindt. Verder is de beeldweergave echt perfect en met het goede geluid dat er wordt geproduceerd wordt het hele verhaal compleet gemaakt. Echt een aanrader!

Pluspunten

• Prachtig design
  • Strak tegen de muur gemonteerd
  • Makkelijke bediening
  • Bijna ontzichtbare kabel
  • Art-mode

Minpunten

• Voedingskabel niet mooi weg te werken

JeNi 15-09-2018

Fantastische televisie met schilderij functie

Gisteren hebben we de televisie ontvangen. Wat een plaatje. Wij wilden geen groot zwart aan de muur (65inch) en wilden er deurtjes voor gaan maken. Toen ontdekten we deze televisie en nu lijkt het alsof we een schilderij hebben hangen. Geweldig concept en de kinderen zijn er ook heel blij mee: Spraakherkenning en filmpjes op Youtube kijken ;-).

CP 15-09-2018

Prachtige televisie

Het is een hele mooie televisie met het fijne voordeel van de schilderij optie. Spraakherkenning is ook ideaal voor het bedienen van de televisie. Gisteren opgehangen en nu al veel plezier op beleefd. Voor de kinderen is het leuk dat ze op een gemakkelijke manier naar youtube kunnen om daar liedjes en filmpjes te bekijken.

Pluspunten

• Spraakherkenning
  • Schilderij optie
  • Goed geluid
  • Beeldkwaliteit

Minpunten

• Playstation 2 kan er niet op aangesloten worden

Rudolf 09-09-2018

Doet wat het belooft

The 65" doet wat het belooft. In de Art Modus zijn de beelden prachtig en de TV hangt schitterend in de woonkamer, strak aan muur. Zeer eenvoudig te bevestigen dankzij Samsungs slimme No Gap Wall mount systeem. Ook de losse connector maakt de installatie alleen maar eenvoudige. Ook de lijst is zeer eenvoudig aan te brengen. Het ziet er prachtig uit aan de muur. . Wat een slimme vondst. Eindelijk niet zo'n groot zwart vlak meer in de woonkamer. Maar eerlijk is eerlijk, voor het design lever je wel wat beeldkwaliteit in. Het is allemaal een beetje flets. Als je echt top beeld wilt zul je toch voor een OLED/QLED moeten gaan.

Pluspunten

• Tv als schilderij
  • Eenvoudige montage, echt strak tegen de muur
  • Alle lof voor dit concept, het werkt echt

Minpunten

• 4K HDR+ is OK maar niet geweldig

Mars 14-07-2018

Wauw effect!

Wat een geweldig concept, ‘s avonds een televisie en overdag een schilderij! Dat dit niet eerder is bedacht!

Dekkers 10-06-2018

Levering en gebruikservaring

Van de ondersteuning van de monteur hadden we meer verwacht. Deze deed de minimale dingen, maar hielp niet mee on eventuiele problemen op te lossen. Er bleek immers 1 van de netwerkkabel niet te werken, en voordat we dat gevonden hadden.
Het beeld is wat we er van verwacht hadden. De koppeling van de geluidsbediening op de TV met de KPN box/-afstandsbediening werkt niet. Het lijkt er op, dat je verplicht bent om een extra geluidversterkingsapparatuur aan te schaffen.

Sjouk 31-05-2018

Aanrader

Prachtige TV. Mooi beeld en verassend goed geluid. Schilderij functie is net echt. Ophangen gaat eenvoudig. Erg jammer dat we niet de lijst 'Porselein blauw' konden kiezen. Voor het hoge bedrag zou je verwachten dat ook deze erin zou zitten...

Jackatack 25-05-2018

Orgieën idee heel goed uitgevoerd

Vorige maand aangeschatologie en sindsdien dagelijks met open mond zitten kijken. Wat een kwalitstiefmoeder goed en mooi beeld. Was plasma tv gewend maar dit geeft een Veel levendiger en sprankelende beeld.

Michiel 11-05-2018

Art is great!

Ik heb The Frame nu twee weken in huis en ben erg enthousiast. Het leuke van the Frame is natuurlijk de art-functie - geen 'zwart gat' in huis wanneer de TV uitstaat. Ik wilde graag een TV met een flinke maat, maar wilde niet zo'n enorm zwart vlak wanneer de TV uitstaat. De Frame is de perfecte oplossing.

Weerspiegeling van het scherm in de art-modus was iets waarvoor ik op basis van andere reviews bang voor was. Het scherm spiegelt wel maar naar mijn idee niet hinderlijk zolang er geen direct zonlicht op valt. Helderheid van de TV (in art-mode) is ook in te stellen via de app, mocht het nodig zijn.

Besturingssysteem van de TV werkt goed en is overzichtelijk. Ook samenwerking met mijn andere apparaten, via ARC gaat goed. Afstandsbediening voelt snel vertrouwd.

Grootste uitdaging is wat mij betreft het vinden de juiste hoogte om the Frame op te hangen, waarbij de TV gevoelsmatig niet te laag moet hangen om als schilderij 'mooi' te hangen, en niet te hoog voor wanneer je TV wilt kijken. Het is een beetje puzzelen en hangt uiteraard af van je interieur. Mijn oplossing is het maken van een compositie met andere lijsten / kunst naast en boven the Frame.

mSloothaak 05-10-2017

Erg tevreden

Een mooie TV die als hij uit staat een prachtig schilderij is. Werkt goed en ziet er mooi uit.
Erg tevreden mee.

JPMtV 28-09-2017

Geweldige tv met haarscherp beeld en super geluid.

Een televisie om naar te kijken: The Frame, een goed bedacht concept. Een kunstwerk wanneer uitgeschakeld, een plaatje bij normaal televisiekijken. Een glaszuiver haarscherp Ultra HD beeld gecombineerd met een goed geluid van 40W, wat wil een mens nog meer? (wat een televisie betreft dan). De televisie is gemakkelijk in te stellen en te bedienen, alle nodige functionaliteit is beschikbaar. Aansturing met laptop of mobiel is via Samsung Connect geen probleem. Diverse apps op de tv als Spotify, YouTube, NPO en meer zijn makkelijk te bedienen via de eenvoudige afstandsbediening of je mobiel (Smart View). Doordat de kabels niet op de televisie zelf, maar op de aparte One Connect box worden aangesloten, is het wegwerken van een kabeltje uit de tv een makkie. De televisie kan volledig plat aan de muur worden gehangen met de meegeleverde muurbeugel. Voor mij is het zonder twijfel een goede aanschaf. Deze televisie is een aanwinst voor iedere ruimte.

JD2000 17-09-2017

Kunstwerk aan de muur!

Deze nieuwe tv van Samsung bewijst weer eens anders dan de anderen te zijn, welk apparaat kan je nou gecombineerd als kunstwerk en tv aan de muur hangen?
Samsung The Frame is een prachtige tv die goed in je interieur zal passen, ik vind ook dat het ontwerp goed bedacht is en omdat het scherm ook nog een prachtige kleurweergave heeft is het zeker een aanrader. De One Connect Box zorgt ervoor dat je geen grote kabelzooi meer hebt en dat er slechts één doorzichtige kabel op je tv aangesloten moet worden, het is dan echter wel jammer dat de voeding via een 'ouderwetse' kabel loopt.
Verder heeft de televisie een heel erg goed geluid en in tegenstelling tot de meeste modellen heeft deze geen last van 'schelheid'. Ook de Samsung Connect functie, waardoor je je telefoon kan verbinden met de tv om bijvoorbeeld je telefoon op het scherm te laten zien of het geluid en beeld van de tv op je telefoon laten zien, is een erg handige functie Een erg goede televisie wanneer je meer zoekt dan alleen een zwart vlak aan de muur!