Philips 4000 series 32PFS4132/12

Bekijk alle Televisies

Coenraads 13-11-2017

Mooie Full HD LED tv

Geschreven voor: Philips 4100 series 43PFS4132/12

Doordat mijn oude tv kapot was gegaan zocht ik naar een nieuwe TV van 40-43inch en met een budget van rond de 350€.

Door het zoeken op internet en prijsvergelijkingen kwam ik terecht bij het jongere broertje van de 43PFS4132/12 dat was namelijk de 43PFS4112/12. Online gekeken naar de specificaties en hij voldeed aan wat ik nodig had kwa aansluitingen.

Aangezien ik de TV toch in het echt wilde bekijken ging ik langs de winkel. Daar aangekomen werd ik vriendelijk geholpen en vertelde de winkelmedewerker dat ik voor hetzelfde geld een nieuwer model kon krijgen namelijk het model van 2017. Dus dan is de keuze snel gemaakt en heb ik gekozen voor de Philips Full HD LED TV 43PFS4132/12.

Ik gebruik hem vooral voor films, series en gamen. De beelden laat hij uitstekend en vlloeiend zien. Erop aangesloten een home surround set en een chromecast. Door de ARC (audo return channel) kan ik mijn tv geluid makkelijk over de HTS krijgen. Op de receiver staan de playstation en wii aangesloten.

Als je een TV zoekt die mooi is en prettig in gebruik is aan raad ik deze tv aan.

Pluspunten

• Kleine randjes
  • Mooie vloeiende beelden

Minpunten

• maar 2 HDMI aanslutingen
  • Geen component

Jogchem 16-08-2017

Mooi beeld. Maar slecht geluid

Geschreven voor: Philips 4100 series 43PFS4132/12

Deze tv onlangs aangeschaft ter vervanging vsn 8 jaar oude led tv.
Schitterend beeld . Maar wat een slecht geluid produceert deze. Zacht volume dan redlijk van kwaliteit maar nl gesproken tv dan bijna niet te verstaan. Geluid volume omhoog geeft een slecht kwaliteit .zelfs resoneren van de speakers gaat dan plaatsvinden . Blijkbaar heeft deze dunne led tv geen klankkast . Nu met extra soundbar wel een goede combinatie.

Pluspunten

• Mooi beeld
  • Levendige kleuren

Minpunten

• Slecht geluid
  • Na extra aanschaf van soundbar pas goed geluid

Laura 22-09-2017

Review Philips tv

Geschreven voor: Philips 4000 series 32PFS4132/12

Ik wilde graag een televisie voor op de slaapkamer. Daarbij vond ik het belangrijk dat het scherm goed scherp was en een goede kijkhoek had. Ik ben erg tevreden met mijn aankoop. De televisie om 22.30 uur besteld en de volgende ochtend al in huis. Super service! Verder voldoet de televisie aan alle verwachtingen.

Pluspunten

• mooi scherm
  • gebruiksvriendelijk

Dick 30-12-2017

top apparaat

Geschreven voor: Philips 4000 series 49PFS4132/12

prachtig mooi beeld zeer makkelijk te bedienen rustig beeld afstand bediening erg eenvoudig
mooie strakke uitvoering

Pluspunten

• eenvoudig
  • mooi beeld

Sjaak 20-06-2020

AanschafPhilips LED TV 32PFS4132/12

Geschreven voor: Philips 4000 series 32PFS4132/12

Prima prijs voor een computer monitor dan wel TV bij Foka gekocht in Rotterdam. Goede beeldkwaliteit.

Arend 11-09-2018

Groot scherm

Geschreven voor: Philips 4000 series 49PFS4132/12

De prijs kwaliteit is prima in verhouding. Het is voor ons een tv op de sportkamer. De tv is scherp en voldoet aan onze eisen.

Pluspunten

• Helder scherm
  • licht van gewicht

Ralph 31-10-2017

Prima prijs kwaliteit

Geschreven voor: Philips 4000 series 32PFS4132/12

Prima prijs kwaliteit TV. Extra tv om buiten ook TV te kunne kijken. Past met TV meubel precies in deuropening. Goede beelkwaliteit weinig last van schitteringen door de zon en prima geluid. HDMI aansluiting om via chromecast te streamen. Perfect.

Pluspunten

• geluid
  • beeld kwaliteit