Samsung UE43M5620AW - Reviews

Full HD
Diepte
5,51 cm dikte
43,0 inch

Beoordeling op basis van 1 review geschreven op Kieskeurig.nl.

Splinter 24-09-2017 Product paar weken in bezit

Mooie TV met zeer goede prestaties

Wij wilden een niet al te grote TV hebben en kwamen uit bij deze 43 inch. Een mooie TV met een elegante voet. Alles voelt en ziet er kwalitatief goed uit. Al draait het natuurlijk om de beeldkwaliteit en de prestaties. En dat is ook meer dan goed.
De kleurenweergave is zoals je van Samsung kan verwachten supermooi. De kleuren spatten van het scherm.
Het standaard geluid dat uit de speakers van de TV komt is goed genoeg voor normaal TV kijken. Wil je tijdens series en films meer beleving dan raad ik je aan om een soundbar of een 5.1 setje aan te schaffen.
Ook al is het een Full HD TV en geen Ultra HD, ik kan het verschil amper zien als ik het vergelijk met TV's van vrienden. Eerlijk gezegd vind ik in de meeste gevallen mijn TV helderder.
Het menu is van Samsung zelf, Tizen genaamd. Het menu is vrij snel en intuitief.
Samenvattend kan ik zeggen dat de TV erg goed is. Ik ben er in ieder geval erg blij mee en kan 'm oprecht aanraden.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Kleurenweergave
  • Prima menu (Tizen)

Minpunten

• Geluid is goed, maar kan beter