Samsung QE55Q8FAML - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
4,47 cm dikte
55,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 50 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

8,9

Jos 13-01-2018

Top TV!

Top TV

Enkele zeer positieve punten waardoor ik uiteindelijk voor deze tv ben gegaan;
Super scherp beeld
100 Hz
Slank, luxe rvs design
Superfijne interface (bediening)
Luxe afstandbediening

Pluspunten

• Beeldkwaliteit
  • Uiterlijk
  • Bediening

Minpunten

• Nog geen enkele

Edje72 29-04-2018

Na 3 maanden al defect

In het begin heel tevreden,
Na 3 maanden werkt de afstandsbediening vaker niet dan wel.

En het scherm start zichzelf ineens opnieuw op ?.

Paul 04-02-2018

Super beeld en design

Ging eerst voor de q7f maar vanwege de cahback toch de q8f gekozen super beeld en design en de oneconnectbox is ideaal dus geen draden meer in het zicht en met nogap wallmount superstrak aan de muur.

• Beeld
  • One connect box
  • Nogap wallmount

Minpunten

• afstandsbediening even wennen

Evert 03-02-2018

Just took a leap of faith in the present and nearby future

Mijn oude tv was > 10jaar. Na toestemming van de vrouw eindelijk een nieuwe gekocht. Met het idee dat ik voorlopig weer toekomstbestendig zou zijn.
Nou dat is met deze TV wel gelukt. Design, beeld, kleuren, functionaliteit en alles wat ik verder kan bedenken is met aandacht verzorgd met deze QE55Q8F. Tuurlijk had het groter gekund, tuurlijk had het nog beter gekund, maar prijs/kwaliteit is voor mij onovertroffen.
Over een paar jaar meld ik me weer....

Hans 01-02-2018

Fantastische weergave en veel functionaliteit.

Deze TV is zeer mooi om te zien, zeker met de Gravity draaibare voet. Beeldkwaliteit is geweldig, net een natuurfilm gezien. Het is net alsof je er zelf bij bent. Geluid is verbluffend goed, ondanks de dunne kast.

Zeker een aanrader.

En zoals met veel dingen, had ik hem maar eerder gekocht :)

Herman K 01-02-2018

Uitstekendde koop

Samsung: toch al bekend van zijn uitstekende producten, heeft met de Samsung QLED TV
een prachtige televisie ontworpen, niet alleen qua design, maar vooral met een schitterend beeld en gemakkelijke bediening. Niet langer zoeken: kopen!

Christine 01-02-2018

Genieten

Prachtig design. Bediening is logisch. Connectbox super uitvinding, ook om externe apparaten aan te sluiten, werkt prima. Handige afstandsbediening.
Zeer mooie smart-televisie. Een aanrader.

Eric 01-02-2018

de QLED TV Q-Serie QE55Q8F werkelijk een plaatje

Na veel kijken en vergelijken bleef uiteindelijk de QLED TV Q-Serie QE55Q8F van Samsung over als de absolute winnaar.

De tv is werkelijk met afstand de mooiste die er op dit moment te krijgen is. Het beeld en geluid zijn na de juiste instellingen werkelijk top, de kleuren spatten van het scherm en dit in combinatie met geweldig goede zwart waardes laten je dingen zien die je niet voor mogelijk hield.

Het uit de doos halen van de tv tot en met de montage en installatie waren een fluitje van een cent, een kind kan de was doen.

Waren er bij onze vorige Samsung plasma TV die trouwens nog steeds in ons bezit is na 9 jaren en nog steeds ook super beeld heeft wat van kwaliteit maken bij Samsung getuigd de aansluitingen aan de zijkant waardoor helaas veel kabels zichtbaar waren, bij onze QLED TV Q-Serie QE55Q8F gaat nu alles netjes via de achterzijde van de standaard naar het stopcontact en de one connect box.
Op ons strakke moderne dressoir staat nu een nog mooiere moderne strakke tv zonder zichtbare kabels.

Als laatste de afstandsbediening die werkelijk gemaakt is om met deze tv samen te werken, los van het het prachtige design is zeer gemakkelijk te bedienen en geeft toegang tot alle content van de tv

Eind oordeel mooier en beter kan het op dit moment niet!!

Danielle 31-01-2018

Gestroomlijnde haarscherpe televisie

Super mooie design televisie, prachtig in elk interieur!
Haar scherp beeld en makkelijk in het gebruik met 1 afstandsbediening. Super dat er maar 1 doorzichtig kabeltje naar de tv gaat en niet een hele kabel bundel. Goed geluid in de tv zelf. Nog geen andere apparatuur op aan gesloten.

Natascha 28-01-2018

Super beeld kwaliteit

Prachtige TV met mooie kleuren , schitterend design, zeer gebruiksvriendelijk . Makkelijk te bevestigen aan onze bestaande ophangbeugel. Geluid is prima.

Pluspunten

• kleuren
  • design

Mijnart 27-01-2018

Deze TV had ik jaren eerder willen hebben!

Ongelooflijk wat een scherp beeld en wat een prachtige kleuren! Met HD beeld al een plaatje maar met 4k beelden echt een droom.....
Alleen een netsnoer en een heel dun glasvezelkabeltje zijn in de voet weg te werken, of zoals in mijn geval, nauwelijks zichtbaar onder de TV als hij aan de muur hangt. Met de No-Gap muurbeugel (wat een fantastisch systeem!) echt plat tegen de muur; platter kan gewoon niet. Prachtig design, mooie afstandsbediening en volop mogelijkheden om apparatuur (uit het zicht, zonder kabel wirwar) aan te sluiten. Zelfs ons mini Apple Keyboard was binnen een paar seconden aangesloten. Online via de kabel of wifi, alles automatisch ingesteld, super gemakkelijk! Geweldige apps, allemaal met een super beeld en ook onze playstation laat ongekende beelden zien. Helemaal top!

PBS 27-01-2018

mooi, helder en groot scherm met prima beeldkwaliteit

Het is een prima TV met vele mogelijkheden en hij voldoet ons uitstekend.
Het geluid is prima en de compacte afstandsbediening is zeer handig in gebruik.
Echt een aanrader.

yvonne den boer 24-01-2018

Qled tv met groot scherm

Het is een prachtige platte tv zonder rand en heeft een haarscherp beeld. Je kunt je voorkeur voor een bepaalde kleurnuance heel gemakkelijk instellen, aangepast aan het soort programma je kijkt. Ook heeft de tv een prachtig geluid!

Pluspunten

• geen rand
  • snoer weggewrkt

Wim 19-01-2018

Mooie kleuren in een mooi groot scherm

Deze Qled werkt fantastisch. Mooi beeld. Evengoed scherp met dit grote scherm. Verder is deze gemakkelijk in gebruik. Verder is het mogelijk om gewoon een foto reeks af te spelen wanneer deze niet gebruikt wordt.

Pluspunten

• Heldere kleuren
  • Mooi groot scherm

Minpunten

• Niet zo gemakkelijk zelf te installeren

Rudy Jeucken 18-01-2018

Qled TV

Erg mooie en grote tv. Super goede kleuren en erg prettig dat je geen kabels meer achterin de tv hoeft te steken, maar alles kunt aansluiten op de losse aansluitbox. Puur genieten.

Henk 16-01-2018

Mooi en strak

Super beeld en strak design
Snel met schakelen tussen media en TV
Afstandsbediening super handig
Nog geen echte nadelen gevonden
Misschien 1 wanneer Spotify via tv afspeelt blijft het beeldscherm aan, was misschien handiger geweest als het beeld kon uitschakelen of een screensaver kon selecteren.

Pluspunten

• Beeld
  • Afstandsbediening
  • Snelle procesor

Minpunten

• Geen screensaver voor spotify

Ronny 14-01-2018

Een prachtige en strakke beeld

Na meerdere tv's beoordeeld te hebben, ging ik vast beraden naar de Expert voor een premium tv van Samsung. Ik ben meteen van mijn vastberadenheid afgestapt nadat ik de Qled tv bekeek die naast de premium tv stond opgesteld. Mooie heldere kleuren, een strak design en de nieuwste opties voor een mooie prijs. Ik heb de tv nu ruim twee weken en heb er nog geen moment spijt van. Een echte aanrader.

Pluspunten

• strak en helder beeld
  • goed geluid
  • simpele bediening
  • mooie diepe kleuren
  • strakke design

Minpunten

• tot nu toe geen

Jan1982 13-01-2018

Een super aankoop

Dit is zeker een goede aankoop geweest. We hadden een 40 inch tv maar nu met het beeld van 55 inch is het nog mooier tv kijken. Super scherp beeldscherm. Kleuren komen nog mooier uit.

Pluspunten

• goede beeldkwaliteit
  • goed geluid
  • gemakkelijke bediening

Kees 12-01-2018

Samsung Q led 55

In vergelijk met de standaard Led tV's geeft de Qled een geweldig en optimaal beeld.
Ook het geluid is van goede kwaliteit. Het is even wennen aan de afstandsbediening die met beperkte knopje alle mogelijkheden heeft.

Pluspunten

• beeldkwaliteit
  • one connectbox

Minpunten

• energieverbruik tov LED
  • moeilijk leesbare afstandsbediening

Annette 12-01-2018

Qled tv

Qled tv reageert supersnel en heeft ern haarscherp beeld. Iedere oneffenheid van iets of iemand zie je direct.