Philips 6000 series 50PUS6162/12 - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
8,32 cm dikte
50,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

6,5

vanRantwijk 12-12-2017

Goed, maar werkt niet met amazon primevideo

Het is een redelijke TV, maar ik heb spijt dat ik deze TV heb gekocht, en de reden hiervan is dat Amazon PrimeVideo.com niet werkt.

Raoul 15-11-2017

Topper voor een goede prijs!

Fantastisch beeld en super geluid! Gemakkelijk te installeren. Ookmde bijgeleverde afstandbediening is ovezichtelijk en duidelijk.

Flodur 06-11-2017

goed voor de prijs

Kijkhoek is beperkt; alleen recht voor het scherm op ooghoogte het beste beeld. Naar opzij snel flets. Geen top paneel met deze beperkte kijkhoek. kleur en geluid ok.
De kunststof omlijsting is teveel statisch geladen en trekt stof aan; dit zou met een metalen bezel (alu) te verhelpen zijn. Werkt prima met de HD-ontvangers van de diverse aanbieders. Check van te voren of uw provider wel minimaal HD kwaliteit doorgeeft om teleurstelling te voorkomen.

Jan256 22-10-2017

Zeer tevreden

Ik gebruik de TV met een satelliet tuner, geeft perfect beeld maar beeld en geluid moeten absoluut opnieuw naar persoonlijke voorkeur worden ingesteld.
Begin met alle automatische beeld en geluid functies uit te zetten en stel beeld en geluid optimaal in.
Zet dan indien gewenst 1 automatische functie aan en bekijk dit een of twee dagen vindt je dit beter dan aan laten staan anders weer uit.
Ga zo verder met de volgende automatische functies en je hebt na enige dagen een perfect beeld afgestemd op jouw voorkeur.

Jeroen27 21-10-2017

waardeloos

ik heb vorige week deze tv gekocht en ben erg teleurgesteld. het beeld is traag en zodra ik mijn ps4 aansluit word het alleen maar erger het lijkt net of de tv het beeld niet kan verwerken. in deze tijd mag dit soort dingen niet gebeuren .

Hornstra 18-10-2017

Groot scherm

We hebben dit product gekozen, omdat het merk de maat en de prijs ons aanspraken. Met de TV zijn we nog niet helemaal tevreden, omdat de Smart functie een aantal keer is uitgevallen (is wel bekabeld aangesloten) en pas na het her installeren van de TV werkt de functie weer. Ook het beeld krijgen we tot nu toe niet mooi.

Pluspunten

• groot scherm
  • past op klein formaat wandbeugel

Minpunten

• Smart functie valt regelmatig uit
  • kleuren vallen tegen

Ulevel 11-10-2017

Slecht beeld indien niet recht voor scherm

Kleuren en scherpte van het beeld alleen zichtbaar indien je recht en op ooghoogte voor het beeld zit. Iets van opzij kijken levert een flets en minder scherp beeld op. Niet meer van deze tijd.