Philips 6000 series 50PUS6162/12

Bekijk alle Televisies

John 11-12-2017

Big Screen

Geschreven voor: Philips 6000 series 65PUS6162/12

Echt groots scherm, goede zwartwaarden en contrastrijk beeld.
2x hdmi 2.0 ingang, dus klaar voor de toekomst.
Backlight bleeding is wel zichtbaar, kan ook niet anders bij een edgeLED tv. niet storend nmm.
Erg fijn toestel, zeker voor de vraagprijs bij foka.nl
5 jaar garantie is ook mooi meegenomen.

Pluspunten

• Big Screen beleving
  • echt 4k scherm (hdmi 2,0)
  • Intense kleuren
  • Scherp

StephanieVM92 04-11-2018

Een mooie TV voor een prima prijs

Geschreven voor: Philips 6000 series 50PUS6162/12

Deze TV kon ik via CoolBlue voor een leuke prijs aanschaffen en ben er erg blij mee. Het is een mooi, strak design. Geluid trilt zo nu en dan wat door, weet niet of dat zo zeer bij de TV hoort of dat het aan mijn eigen instellingen kan liggen. Beeldkwaliteit is super mooi (Ultra 4K HD). Zeker met bepaalde films en games heb je echt heel veel plezier.

asdejong 12-09-2018

slechte software

Geschreven voor: Philips 6000 series 43PUS6162/12

zoals anderen melden. Regelmatig verbinding met afstand bediening kwijt. Alleen stroom er af halen helpt.

sinds een aantal weken ook problemen met software update. krijgen steeds melding maart loopt ook steeds vast met updaten. Alternatieven die de servidedesk aandraagt zoals update met USB helpen niet

Anoniem 12-09-2018

slechte besturing en waardeloze software updates

Geschreven voor: Philips 6000 series 50PUS6162/12

besturing loopt regelmatig vast . sinds een aantal weken wil de TV updaten maar loopt ook daar steeds in vast
We hoopten dat de update een oplossing voor het regelmatig vastlopen zou zijn

Via USB en andere trucs volgens de helpdesk geen resultaat

Ik zag in eerdere revieuws dezelfde problemen. Lijkt op een regelmatig voorkomend probleem

Rob14 12-07-2018

Beeld is slecht en bij snelle bewegingen nog slechter!

Geschreven voor: Philips 6000 series 50PUS6162/12

Heb de Philips tv nu net geen 2 maanden (43pus6162/12) maar ben er zeer ontevreden mee!
Is al een paar x vast gelopen, zelfs een x de stekker er uit moeten halen! en bij snelle bewegingen flikkert het beeld (maar 50 hertz, had hem nooit gekocht als ik dit had geweten)
Er lopen ook horizontale lijnen door het beeld (iets lichtere beeld) wat bij uhd (4k (i), goed te zien is!)

Lijkt een goedkope leuke 4k tv, maar je kunt beter wat anders aanschaffen.

Ben totaal niet tevreden over het beeld kwaliteit en het functioneren van deze Philips tv.

Design is leuk, ziet er goed uit, tv is dun heeft maar smalle randen.
Maar dat zijn ook de enigste pluspunten van deze tv!

Mendocino 28-06-2018

uitstekende prijs/kwaliteit verhouding

Geschreven voor: Philips 6000 series 50PUS6162/12

De goedkoopste 65 inch TV maar toch veel waar voor je geld. Het beeld is uitstekend, de TV is zeer gemakkelijk te bedienen. Het geluid is zoals bij elke platte TV beroerd, maar je houdt genoeg geld over voor een goed soundsysteem. De TV herkent snel andere Philips systemen. Het smartgedeelte werkt niet al te snel, de browser (eigen systeem) is ronduit matig. Maar dat deert niet als je de aankoopbon weer leest:: een miniprijs voor een maxi-TV. Daarom toch 5 sterren ondanks de (overkomelijke) nadelen.

Anoniem386 13-06-2018

loopt regelmatig vast

Geschreven voor: Philips 6000 series 50PUS6162/12

De TV heeft niet de meest gebruiksvriendelijke gebruikersmenustructuur. Ook loopt het besturingssysteem nogal eens vast. Dat is de reden waarom ik de TV de eerste keer zelfs teruggestuurd heb. De tweede TV die ik heb mogen ontvangen heeft er iets minder last van, maar het euvel speelt ook hier af en toe nog steeds. Pluspunt van de TV is het magnifieke beeld wanneer je er een (spel)computer aanhangt.

Francis 10-06-2018

TV zeer instabiel

Geschreven voor: Philips 6000 series 55PUS6162/12

Als de TV werkt is er niets mis mee. Prettig beeld en ruime functionaliteit. Systeem is alleen zeer instabiel. Gaat geen week voorbij of de TV moet gereset worden. Heb ook smart TV van ander merk, nooit problemen mee. Deze technologie beheerst Philips kennelijk nog niet.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit

Minpunten

• Zeer instabiel

broekmannetje 06-06-2018

Zeer slecht geluid

Geschreven voor: Philips 6000 series 50PUS6162/12

Het beeld is goed en de het design maar wij vinden het geluid echt bar slecht.
Het klinkt blikkerig alsof er een echo achter zit.
Bij een film is het geluid op zich goed maar bij alle andere uitzendingen verschrikkelijk om naar te luisteren.

fam. Ramaker uit Wezep 03-06-2018

4 k smart 50 inch led tv

Geschreven voor: Philips 6000 series 50PUS6162/12

Je krijgt veel TV voor relatief weinig geld. Makkelijk op te hangen met de Vivanco ophang beugel. die voor weinig bijgeleverd kan worden.

Johannus1950 04-05-2018

slimme heldere smart tv

Geschreven voor: Philips 6000 series 50PUS6162/12

Software update android versie 7.0 ok. Met alle android toestellen kon ik spotify aanmelden met Facebook account. Nu met emailadres en password.
Monteren van de tv makkelijk. de dunne rvs rand en voet maakt de tv niet zo kolossaal. over het instellen van de zenders kan ik niets zeggen, analoog aanbod is verdwenen.

Tonnie 26-04-2018

Mooi groot scherm

Geschreven voor: Philips 6000 series 43PUS6162/12

Prima toestel, gemakkelijke bediening. Goede prijs. Verder mooi beeld en geen storing met de afstandbediening zoals anderen beweren.

Pluspunten

• goedkoop
  • prima toestel

Minpunten

• geen minpunten

Rinaldo61 13-03-2018

Regelmatig moet de stekker er uit

Geschreven voor: Philips 6000 series 50PUS6162/12

Niet veel op aan te merken ware het niet dat regelmatig de stekker er uit moet om er voor te zorgen dat de tv weer reageert op de afstandbediening.

roepieroepie 11-03-2018

slecht

Geschreven voor: Philips 6000 series 50PUS6162/12

de TV is nu 2 mnd oud, maar regelmatig lustert het toestel niet naar de afstandsbediening en moet is de stekker uit het stopkontakt halen na verloop van een paar minuten er weer in en dan werkt het wel weer.Zoiets verwacht je niet van een nieuw toestel.

BernardOostende 07-03-2018

Teleurstellende aankoop

Geschreven voor: Philips 6000 series 50PUS6162/12

Je kan van een TV van deze prijs uiteraard geen topprestaties verwachten. Maar je kan toch minimaal van een televisie verwachten dat het geluid synchroon loopt met het beeld (niet het geval bij satellietontvangst). Ook het zappen is zeer traag en de user interface (zoals herordenen van kanalen) werkt traag en loopt herhaaldelijk vast.
Oorspronkelijk gepost op philips.be

WouterB 03-03-2018

Beeld is goed, maar ingebouwde Netflix is niets waard!

Geschreven voor: Philips 6000 series 50PUS6162/12

Ik kocht deze tv ter vervanging van mijn full-hd tv omwille van 2 redenen: de overstap van full HD naar 4k en de ingebouwde Netflix app waardoor ik heen extern apparaat meer nodig heb.

De beeldkwaliteit is meer dan voldoende,het design is ook mooi, maar het geluid van de ingebouwde Netflix app loopt ongeveer een halve seconde achter op het beeld en is dus niet te bekijken. Update naar laatste software, herstarten,... lost allemaal niets op! Mijn externe box had ik intussen al aan mijn broer gegeven dus die heb ik niet meer. Wanneer dit niet snel opgelost raakt breng ik hem terug naar de winkel...
Oorspronkelijk gepost op philips.be

Anoniem 25-02-2018

Prima maar met bugs

Geschreven voor: Philips 6000 series 50PUS6162/12

Ik heb dit toestel nu 2 maanden en hij bevalt goed, echter als ik Netflix heb bekeken en overschakelen naar tv dan werkt mijn volume knop niet meer.
Als ik het toestel spanningsloos maak ,lees stekker eruit trekken. En daarna er weer in stop dan werkt alles weer. Behoorlijk irritant.

Tjibbeed 20-02-2018

Pus6162 tv

Geschreven voor: Philips 6000 series 50PUS6162/12

onze plasma tv aan de kant gezet ivm ontbreken extra aansluitmogelijkheden. Tekort aan HDMI etc., dus opzoek naar een vervanger/nieuwe tv , de pus6162 gekocht , prima tv alleen wel even wennen aan de kleuren wel aangepast en geluid ook nu beter (alleen zwart waardes kunnen niet tippen aan een plasma)
Zappen van kanalen gaat redelijk langzaam , en tv kun je niet uitzetten blijft stand-by . Eco vriendelijk ??
Maar overall een prima tv

avmaster 20-02-2018

Mooie TV

Geschreven voor: Philips 6000 series 50PUS6162/12

Zeer fraai afgewerkte TV, kleuren zijn erg goed als je er een camera op aansluit. Geluid is iets minder van kwaliteit.

Rob32 30-01-2018

Top!

Geschreven voor: Philips 6000 series 50PUS6162/12

Super tv voor een mooie prijs. Na 2 weken werden USB sticks niet meer herkend, maar na een vlotte update van Philips geen problemen meer.
Echt een aanrader!