Philips 4000 series 32PHS4112/12

Bekijk alle Televisies

S.vd.Hul 23-10-2017

Scherp beeld!

Geschreven voor: Philips 4000 series 32PHS4112/12

Toen ik eenmaal het scherpe beeld zag van deze tv was ik gelijk verkocht!
Het heeft een scherp beeld, snel te installeren voor een zeer goede gebruikservaring!
Het enige wat mij op is gevallen is dat er geen echte aan/uit knop op de tv, dus bij het uitzetten blijft deze in de stand-bye stand.

Pluspunten

• Scherp beeld
  • Makkelijk te installeren

Minpunten

• Geen echte aan/uit knop

Kelly1984 30-12-2018

Philips 39PHS4112/12

Geschreven voor: Philips 39PHS4112/12

Een redelijk grote tv voor op de slaapkamer! Zeer tevreden ermee. Mooi beeld, goed geluid en 39 inch. Zo goedkoop en dat voor een philips tv

Pluspunten

• Mooi groot beeld
  • Goedkoop
  • Goed geluid

Yvel 14-11-2018

twijfelgevalletje

Geschreven voor: Philips 4000 series 32PHS4112/12

Voor de prijs vind ik het een goede tv. Maar als ik had geweten dat je m moest updaten had ik m niet gekocht. Veel te omslachtig, extra gedoe, geen zin in, wil gewoon tv kijken.
Beeld is goed mits je er recht voor zit.
Als je te snel van zender verwisseld met de de AB... dan gaat ie soms op zwart en moet je de stekker eruit trekken en er weer in doen en r u s t i g wachten want er verschijnt pas na een paar seconden iets op het beeldscherm. Wanneer je de EPG op de AB gebruikt gebeurt dat niet. Waarschijnlijk trekt ie het snelle wisselen van zenders niet? Heel irritant en daarom zou ik deze niet aanbevelen. Tenzij je krap bij kas zit, een redelijke tv wil hebben en het niet erg vind om af en toe op te staan om de stekker eruit te trekken... en er weer in te doen.

daniel84 03-06-2018

een goed tv voor die prijs

Geschreven voor: Philips 4000 series 32PHS4112/12

hoi het is een goede tv op 1 punt na en dat is de eco stand als je die op max zet en je zet de tv in stand-by en dan weer aan dan springt hij weer terug naar gewone stand hoop dat ze bij philips daar een update voor kunnen bedenk dat de eco stand gewoon blijft staan op eco stand heb net de laatste update gedaan van 9 mei 2018

Windows10 18-04-2018

mooie tv maar werkt slecht op digitaal dvb-c signaal

Geschreven voor: Philips 4000 series 32PHS4112/12

de tv ziet er mooi uit. maar zodra je van zender verwisseld op digitale kabel ( dvb-c) loopt de tv vast en ik kan niets meer behalve resetten. ( stekker opnieuw in stopcontact steken) heb hem al 2 keer ingeruild. op analoog werkt hij wel. ik denk niet dat 2 tv's achter elkaar stuk kunnen zijn.

Johnw53 26-02-2018

Kijkhoek slecht

Geschreven voor: Philips 4000 series 32PHS4112/12

De kijkhoek van dit toestel is erg slecht. Zodra je niet meer recht voor het toetsel zit vervagen de kleuren en het contrast.

Dit hoort in deze tijd niet meer zo te zijn. Ook niet bij een goedkoper toestel.

Rene41 08-11-2017

Mooi design,kleur wat flets of heel overdone

Geschreven voor: Philips 4000 series 32PHS4112/12

Staat op de PC als beeldscherm voor o.a. Netflix ed.
Op zich niet echt slecht maar ook niet erg goed. Gewoon, wat fletse kleuren, ook na instellingen te hebben veranderd, en een redelijke grote korrel bij donkere opnamen.
Maar goed dat is nog te overzien.
Echt hinderlijk is dat er geen audio out is zoals een koptelefoon uit, waarmee je een aangesloten audio set via de afstandsbediening van de TV kunt laten werken (mute / volume etc), je moet nu eerst door een aantal ahndelingen in et menu heen om het volume zachter te zetten als dat extern is geschakeld.

als ik dat had geweten had ik net zog oed mijn oude TV kunnen houden.

helaas, niets wijzer geworden