LG 43UJ630V - Reviews

Diepte
8,10 cm dikte
Kleur(en)
zwart, titanium

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

samira 15-09-2017 Product paar dagen in bezit

heel mooi en scherp beeld, mooi geluid ook

heb vooral voor dit product gekozen omdat ik op zoek was naar een 4k tv met bluetooth en omdat die ook heel snel is, hij is ook niet duur vind ik voor zo'n tv van dit jaar. hij werkt goed en snel en heeft veel mogelijkheden, het beeld is echt heel mooi, het menu is uitgebreid en je kan makkelijk van apps switchen en met de magic remote is die helemaal compleet met spraakbediening etc. en omdat die bluetooth heeft kan ik nu makkelijk mijn home cinema set ermee verbinden, heel fijn is dat. ben er dus heel blij mee!

Pluspunten

• bluetooth
  • heel mooi beeld met hdr ook
  • genoeg mogelijkheden

Sovare 12-08-2017 Product paar dagen in bezit

bijna Live Genieten

Ons 32"- JVC'tje uit 2009 had al een tijdje kuren maar nog wel prima beeld. Maar kijken naar deze 43"-LG is toch wel een significante verbetering: of je er live bij bent.
Installatie vergt wat tijd (gegevens invoeren van provider, wifi-wachtwoord, Netflix e.d.) maar is wel eenvoudig: gewoon aanzetten en de tv doet het stap voor stap.
Het geluid gaan we toch weer proberen aan te sluiten via de versterker, omdat dat toch een stuk beter klinkt.
Tot slot gaat er met deze smart-tv een nieuwe wereld voor ons open.

Pluspunten

• prachtig beeld
  • eenvoudige bediening zonder handleiding

Minpunten

• geluid
  • geen draaivoet maar 't kan hier ook zonder
  • geen scartaansluiting