LG 43UJ630V - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
8,10 cm dikte
43,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

samira 15-09-2017

heel mooi en scherp beeld, mooi geluid ook

heb vooral voor dit product gekozen omdat ik op zoek was naar een 4k tv met bluetooth en omdat die ook heel snel is, hij is ook niet duur vind ik voor zo'n tv van dit jaar. hij werkt goed en snel en heeft veel mogelijkheden, het beeld is echt heel mooi, het menu is uitgebreid en je kan makkelijk van apps switchen en met de magic remote is die helemaal compleet met spraakbediening etc. en omdat die bluetooth heeft kan ik nu makkelijk mijn home cinema set ermee verbinden, heel fijn is dat. ben er dus heel blij mee!

Pluspunten

• bluetooth
  • heel mooi beeld met hdr ook
  • genoeg mogelijkheden

Stafford 02-02-2018

Een geweldige tv voor weinig geld

We hebben de tv gekocht als vervanging voor de lg plasma tv uit 2005,die ineens de geest gaf ,maar uitstekende dienst had gedaan.deze tv is gewoon geweldig ,makkelijk in te stellen je wordt begleid ermee ,ook het aansluiten van andere apparaten zoals setpoint en bleuray is een fluitje van n cent,de apps zijn snel en makkelijk toegankelijk en ik kan de webbrowser zelfs met mijn iPad bedienen via de web os app van lg,ook foto’s van mijn iPad en muziek en video ,stuur je moeiteloos door echt heel fijn ben er dolblij mee.

Pluspunten

• Web os
  • Dynamic geluid
  • Levendig beeld
  • Magic controller
  • Netflix hotkey op afstandsbediening

Minpunten

• Vormgeving iets minder

Harmen 15-01-2018

Geweldige TV voor een goede prijs

Eenvoudig in bedieningen en makkelijk in te stellen.
Beeld en geluidkwaliteit is uitstekend.
Zelfs interactieve TV in combinatie met CI+ Module werkt prima en rechtstreeks opnemen HDD werkt goed.

Pluspunten

• Beeld
  • Bediening
  • 2x USB
  • Toestel laad snel apps zoals bijv. Netflix

G. Grosfeld 21-12-2017

Mooie TV met 43" scherm, goed zicht ook vanaf de zijkant

IK heb deze TV gekozen op aanraden van de verkoper (FOKA), aangezien ik twijfelde tussen een LG en een Samsung. Deze TV is voor mijn huiskamer groot genoeg, aangezien ik op 2,5 meter afstand er vandaan zit. De kleuren zijn erg mooi en de invalshoek is ook prima. Het beeld is nog goed te zien, zonder vervorming als ik niet recht voor de TV zit, maar vanaf de zijkant kijk. Duidelijke gebruiksaanwijzing. Geluid is goed.
Maar op aanraden en na het lezen van verschillende recencies heb ik meteen een soundbar gekocht en daadoor is voor mij deze hele combinatie een perfecte aankoop geweest!

Minpunten

• geen scart aansluiting

John 31-10-2017

Prima televisie

Wij hebben al meerdere LG producten gekocht en zijn daar zeer tevreden over.
De nieuwe televisie is makkelijk in te stellen en simpel in het gebruik

Wim 30-10-2017

Zeer mooi beeld!

Op zoek naar een smart tv onder 500,- euro, werd ik getrokken door deze tv vanwege de mix van technische mogelijkheden, beeldscherpte en de fraaie kleuren! Pas na aanschaf merk
Je ook dat de diverse menu’s erg makkelijk en logisch bediend kunnen worden. De Netflix hot key is heel fijn!

Pluspunten

• Beeld
  • Bediening
  • Afwerking
  • Energieverbruik

Sovare 12-08-2017

bijna Live Genieten

Ons 32"- JVC'tje uit 2009 had al een tijdje kuren maar nog wel prima beeld. Maar kijken naar deze 43"-LG is toch wel een significante verbetering: of je er live bij bent.
Installatie vergt wat tijd (gegevens invoeren van provider, wifi-wachtwoord, Netflix e.d.) maar is wel eenvoudig: gewoon aanzetten en de tv doet het stap voor stap.
Het geluid gaan we toch weer proberen aan te sluiten via de versterker, omdat dat toch een stuk beter klinkt.
Tot slot gaat er met deze smart-tv een nieuwe wereld voor ons open.

Pluspunten

• prachtig beeld
  • eenvoudige bediening zonder handleiding

Minpunten

• geluid
  • geen draaivoet maar 't kan hier ook zonder
  • geen scartaansluiting