Philips 5300 series 32PFS5362/12 - Reviews

Full HD
Diepte
8,18 cm dikte
32,0 inch

Beoordeling op basis van 7 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

FOKAFAN 29-09-2017

Prima keuze

Voor het eerst sinds jaren weer een Philips tv. Handleiding kun je het beste eerst downloaden van de Philips website, dat scheelt (in ieder geval voor mij) een hoop gezoek wanneer je naar persoonlijke smaak aanpassingen wilt doen.Heb je beeld en geluid naar eigen wens aangepast, en een paar keer met de ab geoefend (als je ander merk gewend bent) is er alleen nog maar kijkgenot.Zelfs het geluid is voor een dergelijke tv prima. De kijkafstand is bij ons ca 2,5 - 2,7m en dan voldoet de 32" prima, zou geen grotere willen.De gegeven 8 zou zeker een dikke 9 zijn als als er iets van een gebruiksaanwijzing bijgeleverd zou zijn, en geen irritante stickers op het beeldscherm .
Ben blij dat ik deze bij FOKA (voor een heel lage prijs)ontdekte, want was bijna voor een andere gegaan.

Pluspunten

• prachtig beeld
  • Prima geluid voor een platte tv
  • zeer prettig geprijsd

Minpunten

• geen gebruiksaanwijzing

R Aiachi 29-11-2017

Mooi beeld

Goede tv, mooi beeld, . Slank Design, Ik raad deze tv om te kopen, de prijs voor deze tv is niet duur.

de Ruiter 04-11-2017

Mooi geluid!

Ik heb deze Smart-tv gekocht vanwege de mogelijkheden en de goede recensies. Het installeren was erg makkelijk. De tv heeft prachtig beeld en mooi geluid. Gebruiksvriendelijk ook!

Pluspunten

• Beeld

Mlisje89 28-10-2017

Zeer goede tv voor een mooi prijsje

Mooie tv voor een goede prijs.. Goed geluid en mooi beeld! Eerder al een phillips gehad dus wou graag weer eenn philips en tadaa toen kwam ik deze tegen. Aanrader!

Pluspunten

• Makkelijk verplaatsbaar doordat die licht is
  • Goed geluid
  • Mooi beeld

PeerkeM 27-10-2017

Zeer complete TV voor kleine prijs

Deze TV een maandje in gebruik, en moet zeggen dat het voor deze prijs een zeer complete TV is. Ik gebruik hem met een Interactieve CI+ module via Ziggo en dat werkt prima. Word echt een interactieve TC hiermee. Om programma's op te nemen/stil te zetten heb ik er een oude USB disk op aangesloten en dat werkt goed. Kleuren zijn prima na instellen volgens de settings van de Consumentenbond. Is niet de snelste TV met zappen en door de menu's heen e.d. maar zeer acceptabel. en met twee USB ingangen, HDMI, ethernet en optische SPdif aansluiting e.d. heeft hij voldoende aansluit mogelijkheden. Wifi werkt ook prima. TV heeft veel instelmogelijkheden, werkt ook prima voor foto/diashow via USB disk. Geluid is best redelijk voor zo'n platte TV, maar verwacht er geen wonderen van met concerten e.d. Kortom complete TV voor een leuke prijs
Oorspronkelijk gepost op philips.nl

Frankenvrij 30-09-2017

start niet meer

Ik heb deze tv gewonnen op een veiling, eerst ging hij steeds uit en aan, en nu start hij helemaal niet meer. Ik dien dus te achterhalen of er nog een bonnetje is, zodat ik hem kan laten repareren.
Oorspronkelijk gepost op philips.nl

Harm 21-09-2017

Fantastisch mooie TV

Geweldig mooi natuurgetrouw en haarscherp beeld, waarvan de kleuren op eenvoudige manier tot in detail naar eigen smaak zijn in te stellen. Ook de vele andere instellingen zijn zonder manual intuïtief te wijzigen. De TV ziet er prachtig en strak uit. De prijs/kwaliteitverhouding is uitstekend.

Pluspunten

• Prachtig scherp beeld
  • Geluid ruim voldoende
  • Eenvoudige bediening
  • Mooi om te zien

Minpunten

• Nog niet kunnen ontdekken