Philips 5300 series 32PFS5362/12 - Reviews

Full HD
Diepte
8,18 cm dikte
32,0 inch

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Frankenvrij 30-09-2017

start niet meer

Ik heb deze tv gewonnen op een veiling, eerst ging hij steeds uit en aan, en nu start hij helemaal niet meer. Ik dien dus te achterhalen of er nog een bonnetje is, zodat ik hem kan laten repareren.
Oorspronkelijk gepost op philips.nl

FOKAFAN 29-09-2017 Product paar dagen in bezit

Prima keuze

Voor het eerst sinds jaren weer een Philips tv. Handleiding kun je het beste eerst downloaden van de Philips website, dat scheelt (in ieder geval voor mij) een hoop gezoek wanneer je naar persoonlijke smaak aanpassingen wilt doen.Heb je beeld en geluid naar eigen wens aangepast, en een paar keer met de ab geoefend (als je ander merk gewend bent) is er alleen nog maar kijkgenot.Zelfs het geluid is voor een dergelijke tv prima. De kijkafstand is bij ons ca 2,5 - 2,7m en dan voldoet de 32" prima, zou geen grotere willen.De gegeven 8 zou zeker een dikke 9 zijn als als er iets van een gebruiksaanwijzing bijgeleverd zou zijn, en geen irritante stickers op het beeldscherm .
Ben blij dat ik deze bij FOKA (voor een heel lage prijs)ontdekte, want was bijna voor een andere gegaan.

Pluspunten

• prachtig beeld
  • Prima geluid voor een platte tv
  • zeer prettig geprijsd

Minpunten

• geen gebruiksaanwijzing

Harm 21-09-2017 Product paar dagen in bezit

Fantastisch mooie TV

Geweldig mooi natuurgetrouw en haarscherp beeld, waarvan de kleuren op eenvoudige manier tot in detail naar eigen smaak zijn in te stellen. Ook de vele andere instellingen zijn zonder manual intuïtief te wijzigen. De TV ziet er prachtig en strak uit. De prijs/kwaliteitverhouding is uitstekend.

Pluspunten

• Prachtig scherp beeld
  • Geluid ruim voldoende
  • Eenvoudige bediening
  • Mooi om te zien

Minpunten

• Nog niet kunnen ontdekken