Philips 5300 series 32PFS5362/12 - Reviews

Full HD
Diepte
8,18 cm dikte
32,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 22 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

7,9

Peter 31-01-2018

De lol ging er snel af!

Tv aangeschaft op basis van de reviews bij Kieskeurig, de gunstige prijs en de naam Philips. Wist al wel dat Philips niet meer echt Philips was (maar het Chinese TP-Vision), maar had er toch nog vertrouwen in. De tv was makkelijk te installeren, makkelijk op wifi aan te sluiten en ik had al meteen een mooi helder en scherp beeld. De kleuren moesten nog wel worden aangepast aan persoonlijke smaak. Opnemen op harddisk ging prima en video vanaf USB werkt ook prima. Favoriete zenderlijst ingesteld en de programmagids geraadpleegd. De wifi was nog een beetje nukkig maar niets leek een jarenlang kijkplezier in de weg te kunnen staan. Helaas ging het nog dezelfde avond mis. De TV startte niet meer op, startte wel op maar meldde dat er geen zenders waren, of startte op om te eindigen met een bevroren beeld. Startte de tv wel normaal op dan ging het alsnog fout bij het kiezen van de programmagids of zenderlijst. De tv reageerde daarna niet meer op de afstandsbediening en kon alleen nog maar uit worden gezet. De tv was dus binnen een paar uur veranderd in een zeer nukkig apparaat. Ik ben blij dat de winkelier begrip had en hem terug wou nemen. Ik moet nu op zoek naar een andere tv. Maar nooit meer Philips!

Pluspunten

• Helder beeld
  • Scherp beeld
  • Goed geluid
  • Mooie opnamefunctie
  • Leuk design

Minpunten

• Zeer lichte bouw
  • afstandsbediening ook vederlicht
  • Trage menu's
  • Onbetrouwbare wifi-verbinding
  • Nukkig en onbetrouwbaar apparaat

FOKAFAN 29-09-2017

Prima keuze

Voor het eerst sinds jaren weer een Philips tv. Handleiding kun je het beste eerst downloaden van de Philips website, dat scheelt (in ieder geval voor mij) een hoop gezoek wanneer je naar persoonlijke smaak aanpassingen wilt doen.Heb je beeld en geluid naar eigen wens aangepast, en een paar keer met de ab geoefend (als je ander merk gewend bent) is er alleen nog maar kijkgenot.Zelfs het geluid is voor een dergelijke tv prima. De kijkafstand is bij ons ca 2,5 - 2,7m en dan voldoet de 32" prima, zou geen grotere willen.De gegeven 8 zou zeker een dikke 9 zijn als als er iets van een gebruiksaanwijzing bijgeleverd zou zijn, en geen irritante stickers op het beeldscherm .
Ben blij dat ik deze bij FOKA (voor een heel lage prijs)ontdekte, want was bijna voor een andere gegaan.

Pluspunten

• prachtig beeld
  • Prima geluid voor een platte tv
  • zeer prettig geprijsd

Minpunten

• geen gebruiksaanwijzing

PeerkeM 27-10-2017

Zeer complete TV voor kleine prijs

Deze TV een maandje in gebruik, en moet zeggen dat het voor deze prijs een zeer complete TV is. Ik gebruik hem met een Interactieve CI+ module via Ziggo en dat werkt prima. Word echt een interactieve TC hiermee. Om programma's op te nemen/stil te zetten heb ik er een oude USB disk op aangesloten en dat werkt goed. Kleuren zijn prima na instellen volgens de settings van de Consumentenbond. Is niet de snelste TV met zappen en door de menu's heen e.d. maar zeer acceptabel. en met twee USB ingangen, HDMI, ethernet en optische SPdif aansluiting e.d. heeft hij voldoende aansluit mogelijkheden. Wifi werkt ook prima. TV heeft veel instelmogelijkheden, werkt ook prima voor foto/diashow via USB disk. Geluid is best redelijk voor zo'n platte TV, maar verwacht er geen wonderen van met concerten e.d. Kortom complete TV voor een leuke prijs

Eveline 12-12-2017

Philips Full HD Smart LED TV 32PFS5362/12

Wij zochten een Full HD 32 inch TV welke in onze kast past in de woonkamer. Het aantal 32 inch TV’s wordt steeds minder. Ze zijn vaak al groter. 32 inch wordt al slaapkamermodel gezien. Voor ons is het groot genoeg :-)
Deze Philips TV heeft goede reviews en verbruikt slechts 28 watt (A+).
Het scherpe beeld en de prijs gaf de doorslag om dit model te kiezen.
Over de duurzaamheid valt nog weinig te zeggen, aangezien we de TV net in ons bezit hebben. Aansluiten was een fluitje van een cent.

Pluspunten

• Scherp beeld
  • Goede prijs/kwalieit
  • 5 jaar garantie bij Foka.nl

Minpunten

• Geluid kan beter

Frankenvrij 30-09-2017

start niet meer

Ik heb deze tv gewonnen op een veiling, eerst ging hij steeds uit en aan, en nu start hij helemaal niet meer. Ik dien dus te achterhalen of er nog een bonnetje is, zodat ik hem kan laten repareren.

Kckossen 18-12-2017

Mooie kleuren

Prima beeldscherm en eenvoudig te installeren,

Eenvoudige tv Instructie aanwezig,
Handleiding van de tv is te downloaden via de site van Philips.

Pluspunten

• Kleuren mooi
  • Geluid ook prima

Minpunten

• Geen no handleiding aanwezig

Mlisje89 28-10-2017

Zeer goede tv voor een mooi prijsje

Mooie tv voor een goede prijs.. Goed geluid en mooi beeld! Eerder al een phillips gehad dus wou graag weer eenn philips en tadaa toen kwam ik deze tegen. Aanrader!

Pluspunten

• Makkelijk verplaatsbaar doordat die licht is
  • Goed geluid
  • Mooi beeld

Harm 21-09-2017

Fantastisch mooie TV

Geweldig mooi natuurgetrouw en haarscherp beeld, waarvan de kleuren op eenvoudige manier tot in detail naar eigen smaak zijn in te stellen. Ook de vele andere instellingen zijn zonder manual intuïtief te wijzigen. De TV ziet er prachtig en strak uit. De prijs/kwaliteitverhouding is uitstekend.

Pluspunten

• Prachtig scherp beeld
  • Geluid ruim voldoende
  • Eenvoudige bediening
  • Mooi om te zien

Minpunten

• Nog niet kunnen ontdekken

Schuyl 18-06-2018

Prachtige Ranke uitvoering mooi geluid

Mooie uitvoering in het begin had ik zeer goed beeld daarna ging er van alles mis

haperen beeld geen beeld zappen ging niet meer uiteindelijk geen verbinding
meer eerst alles oplossen alles uitschakelen etc etc...gelukkig viel ik binnen de

14 dagen retour + aankoopnota bewaard heb helaas alles retour moeten doen

Pluspunten

• Schitterende uitvoering
  • goed geluid

Minpunten

• Beeld geen beeld haperen
  • geen verbinding
  • alles viel uit
  • afstandsbediening

PRD1 13-06-2018

Goed product voor de prijs die je ervoor betaalt

Mooi scherp beeld. Opvallend goed geluid. Knoppen op de AB zijn niet allemaal even 'logisch'. Zo zijn er verschillende knoppen voor de instellingen en dat zijn dan verschillende soorten instellingen. Ik moet nog steeds zoeken naar de juiste. Na installatie bleek het smart-tv deel niet activeerbaar. Na hulp van de support afdeling was het advies om de TV geheel opnieuw in te stellen; factory reset dus. Daarna werkte alles naar behoren.

TMEN67 13-05-2018

Super goed product

De TV is snel geconfigureerd, wel gekozen voor bedraad internet en niet WIFI. Werkt prima en vooral de netflix knop wordt erg gewaardeerd door mijn dochter.
Kwalitiet is erg goed, gewoon een prima product.

LeoJ 27-03-2018

prima toestel

Dit toestel hangt aan de muur in de slaapkamer en is hier uitermate geschikt voor.
Ook wanneer het geluid zacht staat is het nog steeds goed te verstaan.
Zuiver en haarscherp beeld maakt het toestel tot een heel fijn bezit.

Matth8js 13-03-2018

Mooi beeld en zeer mooi geluid.

Een zeer goede tv prima prijs kwaliteit verhouding. Mooie open voet. Geluid is echt erg mooi, , goede bas en mooie klankkleur. Compliment aan Philips hiervoor. Meeste andere tv,s is het geluid erbarmelijk. Tevens veel app,s . Zeker een aanrader.

rolandinho 28-02-2018

prima TV

Een prima (slaapkamer) TV voor een mooie prijs welke helemaal voldoet aan de verwachtingen en wensen.

Y. de Ruiter 23-02-2018

Mooi geluid! Mooi beeld!

Heb de tv nu enkele maanden en bevalt erg goed. Zowel het geluid als het beeld is prachtig. Gebruiksgemak ook prima. Nog geen klachten tot zover. Voor de prijs een aanrader!

• Beeld

Hans1903 22-02-2018

goede tv met veel mogelijkheden

De 32PFS5362 is een goede tv met veel mogelijkheden. De menustructuur moet je wel een paar keer oefenen voor je alles ontdekt hebt. Heldere kleuren, veel features, reageert wat traag op de afstandsbediening. Het geluid is goed. Koppelt niet automatisch aan de wifi na het in standby hebben gestaan of de wifi even onderbroken is geweest. De apps reageren niet altijd naar wens.

Dennis 06-01-2018

eenvoudige installatie, snelle service

prima smart tv, eenvoudig in te stellen via wifi. mooi helder beeld en goed geluid.
tekst intoetsen best veel werk, zou met telefoonapp moeten kunnen maar weet dan niet hoe.
snelle levering via Foka.nl.

Pluspunten

• snelle installatie
  • mooi beeld

Minpunten

• toetsenbord tekst

Jan 27-12-2017

Goede prijs/kwaliteitsverhouding

Goed afgewerkte LED TV met makkelijke instelling.
Beeld en geluid voeldoen aan de verwachtingen.
Zeer geschikt als TV voor slaapkamer

Pluspunten

• bedieningsgemak
  • afwerking
  • beeldkwaliteit

Roland 27-12-2017

Mooi apparaat voor de prijs

Mooi straks vormgegeven televisie. Heeft een acceptabele snelheid met schakelen tussen apps en televisie, is zeker niet de snelste. Scherp beeld, duidelijke menustructuur.

Pluspunten

• vormgeving

Minpunten

• nog geen ondervonden

A. van den Broeke 23-12-2017

Perfecte koop!

Prachtig helder beeld. Heel gemakkelijk te installeren. Goed geluid, met apart instelbare hoofdtelefoon aansluiting wat ik graag wilde hebben. Zeer tevreden met deze TV.

Pluspunten

• Beeld
  • Installeren heel makkelijk