Philips 6000 series 50PUS6262/12 - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
8,32 cm dikte
50,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

Philips123456 23-04-2018

Spijt van de koop

Wij hadden een Philips tv, maar wilde 1 maat groter. Achteraf gezien hadden we beter de andere kunnen houden en deze niet aangeschaft. vanaf dag 1 is deze tv al een grote teleurstelling. Continu haperend beeld. Na de 1e reperatie is het haperen nog steeds gebleven. Uiteraard alles gecontroleerd qua kabels en de aanbieder van de zenders, dus het probleem is en blijft de tv. Jammer dat zo een apparaat dan een teleurstelling is en blijft, en het vertrouwen dan behoorlijk zinkt in het apparaat/merk.

AD99 13-09-2018

Prachtig beeld en ambilight, erg lanzaam slechte software

Uitstraling beeld:
Het is een mooie UHD tv met ambilight. Precies hoe het is omschreven. de ambilight maakt het kijken zeker mooier.

Aan en uitzetten van de TV:
Het is een behoorlijk langzame televisie voor de prijs die je betaald. je zou wel verwachten dat hij wat sneller zou zijn dan een tv van 8 jaar terug.

Software:
Het is een smart tv met Wi-Fi en veel applicaties. Jammer genoeg deed de smart functie het binnen 10 dagen alweer niet. Het werd opgelost door de stekker eruit te trekken en weer in te gooien na een paar minuutjes. Geen ramp, maar ik verwachte wel wat betere kwaliteit. Wat wel een pluspunt is dat er regelmatig updates blijven komen.

geluid:
prima

Conclusie
Ik zou hem niet aanraden sinds het veel moeite kost om het te gebruiken.

Haylee 08-08-2018

In game modus erg slecht

Heb hier een xbox one op aangesloten en de het beeld is echt zwaar vertraagd. Het is zo erg dat we er hoofdpijn van krijgen.
Wat ik al geprobeerd heb:

-andere hdmi kabels
-beeldverbeteraars uitgezet
-4k modus uit of aan
-andere xbox one s
aangeschaft.
-tv van de muur afgehaald

Tot nu toe echts spijt van deze aankoop en hoop dat philips mij hier verder mee kan helpen.

Mvg
Danny

Ubeyd 18-07-2018

Niet wat ik dacht

Ik had eerder een samsung tv na 10 jaar gebruikt te hebben heb ik hem verkocht en deze gekocht. Maar was niet van mijn verwachtingen, het duurt lang als je een knop drukt op de afstandsbediening het draait nog even en casten duurt ook lang bij mijn samsung was dat niet terwijl ik die tv sinds 2008 gekocht hebt. De amblight is mooi maar ik gebruik hem en maakt mijn ogen ook moe.

Pluspunten

• 4k beeld is goed maar niet goed genoeg

Minpunten

• Het geluid
  • Bouwkwaliteit
  • Geen hdr

Sandro369 14-07-2018

Jammer

TV liep regelmatig vast, stekker eruit en erin was de enige oplossing. TV was na 1 maand ineens stuk, geen beeld en geluid meer, gelukkig mocht ik de TV ruilen voor een andere merk.

Kemmy 09-06-2018

Gemiddelde prestaties, vooral slechte kijkhoek.

De TV heeft een mooi ontwerp en is gebruiksvriendelijk, echter is de kijkhoek erg slecht. Je moet recht voor de TV zitten, anders zie je weinig kleur. Ik zou deze TV dan ook niet aanraden. De beeldkwaliteit is acceptabel, de helderheid en het contrast zijn gemiddeld. De audio is dan wel weer helder. Voor de prijs begrijpelijk, maar ik zou bij nader inzien toch kiezen voor een iets betere (duurdere) tv.

Berriebee 16-02-2018

Goede prijs kwaliteit

Fijne tv. Ultra scherp beeld. De kleurafstelling kost wat tijd maar nu hij goed afgesteld is zijn de kleuren zeer natuurgetrouw.
1 minpunt: de kijkhoek is zeer klein. Dat is dan ook mijn enige minpunt

Jacobus76 28-09-2017

Goede prijs kwaliteit verhouding

Installatie verloopt vrij soepel. Met standaard instellingen zijn beeld en geluid al van goede kwaliteit. Sommige instelopties, zoals het installeren van een USB schijf, zijn verstopt in het configuratie menu.
Na installatie van CI+ module werd de televisie trager en reageert hij af en toe niet op de afstandsbediening. Ik vraag mij af of dit komt door de slechte kabelverbinding van Ziggo of door de software op de TV?

Over het geheel ben ik zeer tevreden.