Philips 4100 series 43PFS4132/12 - Reviews

Full HD
Diepte
7,73 cm dikte
43,0 inch

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

6,5

Coenraads 13-11-2017

Mooie Full HD LED tv

Doordat mijn oude tv kapot was gegaan zocht ik naar een nieuwe TV van 40-43inch en met een budget van rond de 350€.

Door het zoeken op internet en prijsvergelijkingen kwam ik terecht bij het jongere broertje van de 43PFS4132/12 dat was namelijk de 43PFS4112/12. Online gekeken naar de specificaties en hij voldeed aan wat ik nodig had kwa aansluitingen.

Aangezien ik de TV toch in het echt wilde bekijken ging ik langs de winkel. Daar aangekomen werd ik vriendelijk geholpen en vertelde de winkelmedewerker dat ik voor hetzelfde geld een nieuwer model kon krijgen namelijk het model van 2017. Dus dan is de keuze snel gemaakt en heb ik gekozen voor de Philips Full HD LED TV 43PFS4132/12.

Ik gebruik hem vooral voor films, series en gamen. De beelden laat hij uitstekend en vlloeiend zien. Erop aangesloten een home surround set en een chromecast. Door de ARC (audo return channel) kan ik mijn tv geluid makkelijk over de HTS krijgen. Op de receiver staan de playstation en wii aangesloten.

Als je een TV zoekt die mooi is en prettig in gebruik is aan raad ik deze tv aan.

Pluspunten

• Kleine randjes
  • Mooie vloeiende beelden

Minpunten

• maar 2 HDMI aanslutingen
  • Geen component

Jogchem 16-08-2017

Mooi beeld. Maar slecht geluid

Deze tv onlangs aangeschaft ter vervanging vsn 8 jaar oude led tv.
Schitterend beeld . Maar wat een slecht geluid produceert deze. Zacht volume dan redlijk van kwaliteit maar nl gesproken tv dan bijna niet te verstaan. Geluid volume omhoog geeft een slecht kwaliteit .zelfs resoneren van de speakers gaat dan plaatsvinden . Blijkbaar heeft deze dunne led tv geen klankkast . Nu met extra soundbar wel een goede combinatie.

Pluspunten

• Mooi beeld
  • Levendige kleuren

Minpunten

• Slecht geluid
  • Na extra aanschaf van soundbar pas goed geluid