Philips 6000 series 55PUS6162/12 - Reviews

6,82 cm dikte
55,0 inch

Dannyman 23-09-2017

Goed....... design wat minder

Goed product lekker groot en scherp beeld....hoop dat hij het lang doet en 4 K komt eraan via schotel

Francis 10-06-2018

TV zeer instabiel

Als de TV werkt is er niets mis mee. Prettig beeld en ruime functionaliteit. Systeem is alleen zeer instabiel. Gaat geen week voorbij of de TV moet gereset worden. Heb ook smart TV van ander merk, nooit problemen mee. Deze technologie beheerst Philips kennelijk nog niet.

Pluspunten

• Beeldkwaliteit

Minpunten

• Zeer instabiel

Peelo 25-03-2018

super TV

mooie en eenvoudig te bedienen tv, we zijn er dan ook erg blij mee,prima prijs kwaliteit verhouding.Prestaties boven verwachting, ook de makkelijke aansluiting via een glasvezelkabel met de soundset maakt het een mooi geheel wat met een knop aan en uit te doen is.

Aart60 30-11-2017

Goede prijs-kwaliteits verhouding, prima beeld

Mooie TV met een goed beeld. Installatie was makkelijk.
Ik gebruik deze TV in combinatie met een Ziggo aansluiting. In mijn vorige Philips TV zat een CI+ module die ik wilde overzetten naar deze nieuwe TV, hier bleek dat de software versie van de CI+ module (1.2) niet compatible was met de nieuwe TV. Na contact met Ziggo een nieuwe CI+ module (1.3) toegestuurd gekregen. (20 euro registratie kosten). Dit werkt nu goed.
Bij het afspelen van films via een laptop blijkt dat de grafische kaart van de laptop soms problemen heeft met de UHD capaciteit van de TV en daardoor vertraagd het beeld. In ons geval de dual screen optie op de laptop uitgeschakeld zodat alle capaciteit naar de aansturing van de TV gaat.
Sinds een aantal dagen wat problemen met de geluidsterkte van de TV, via de afstandsbediening kun je het volume niet meer regelen. Zal dit met philips support opnemen.

Ruud 18-08-2017

mooie TV

genieten van de tv, mooi beeld, redelijk geluid bij foka 5 jaar garantie, snel gebracht en staat stevig op de voet.

Pluspunten

• groot
  • mooi beeld