Philips 6000 series 55PUS6162/12 - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
6,82 cm dikte
55,0 inch

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Aart60 30-11-2017

Goede prijs-kwaliteits verhouding, prima beeld

Mooie TV met een goed beeld. Installatie was makkelijk.
Ik gebruik deze TV in combinatie met een Ziggo aansluiting. In mijn vorige Philips TV zat een CI+ module die ik wilde overzetten naar deze nieuwe TV, hier bleek dat de software versie van de CI+ module (1.2) niet compatible was met de nieuwe TV. Na contact met Ziggo een nieuwe CI+ module (1.3) toegestuurd gekregen. (20 euro registratie kosten). Dit werkt nu goed.
Bij het afspelen van films via een laptop blijkt dat de grafische kaart van de laptop soms problemen heeft met de UHD capaciteit van de TV en daardoor vertraagd het beeld. In ons geval de dual screen optie op de laptop uitgeschakeld zodat alle capaciteit naar de aansturing van de TV gaat.
Sinds een aantal dagen wat problemen met de geluidsterkte van de TV, via de afstandsbediening kun je het volume niet meer regelen. Zal dit met philips support opnemen.
Oorspronkelijk gepost op philips.nl

Dannyman 23-09-2017

Goed....... design wat minder

Goed product lekker groot en scherp beeld....hoop dat hij het lang doet en 4 K komt eraan via schotel
Oorspronkelijk gepost op philips.nl

Ruud 18-08-2017

mooie TV

genieten van de tv, mooi beeld, redelijk geluid bij foka 5 jaar garantie, snel gebracht en staat stevig op de voet.

Pluspunten

• groot
  • mooi beeld