Philips 6000 series 43PUS6162/12 - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
6,71 cm dikte
43,0 inch

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 16 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.nl.

6,5

asdejong 12-09-2018

slechte software

zoals anderen melden. Regelmatig verbinding met afstand bediening kwijt. Alleen stroom er af halen helpt.

sinds een aantal weken ook problemen met software update. krijgen steeds melding maart loopt ook steeds vast met updaten. Alternatieven die de servidedesk aandraagt zoals update met USB helpen niet

Anoniem 12-09-2018

slechte besturing en waardeloze software updates

besturing loopt regelmatig vast . sinds een aantal weken wil de TV updaten maar loopt ook daar steeds in vast
We hoopten dat de update een oplossing voor het regelmatig vastlopen zou zijn

Via USB en andere trucs volgens de helpdesk geen resultaat

Ik zag in eerdere revieuws dezelfde problemen. Lijkt op een regelmatig voorkomend probleem

Rob14 12-07-2018

Beeld is slecht en bij snelle bewegingen nog slechter!

Heb de Philips tv nu net geen 2 maanden (43pus6162/12) maar ben er zeer ontevreden mee!
Is al een paar x vast gelopen, zelfs een x de stekker er uit moeten halen! en bij snelle bewegingen flikkert het beeld (maar 50 hertz, had hem nooit gekocht als ik dit had geweten)
Er lopen ook horizontale lijnen door het beeld (iets lichtere beeld) wat bij uhd (4k (i), goed te zien is!)

Lijkt een goedkope leuke 4k tv, maar je kunt beter wat anders aanschaffen.

Ben totaal niet tevreden over het beeld kwaliteit en het functioneren van deze Philips tv.

Design is leuk, ziet er goed uit, tv is dun heeft maar smalle randen.
Maar dat zijn ook de enigste pluspunten van deze tv!

Anoniem386 13-06-2018

loopt regelmatig vast

De TV heeft niet de meest gebruiksvriendelijke gebruikersmenustructuur. Ook loopt het besturingssysteem nogal eens vast. Dat is de reden waarom ik de TV de eerste keer zelfs teruggestuurd heb. De tweede TV die ik heb mogen ontvangen heeft er iets minder last van, maar het euvel speelt ook hier af en toe nog steeds. Pluspunt van de TV is het magnifieke beeld wanneer je er een (spel)computer aanhangt.

broekmannetje 06-06-2018

Zeer slecht geluid

Het beeld is goed en de het design maar wij vinden het geluid echt bar slecht.
Het klinkt blikkerig alsof er een echo achter zit.
Bij een film is het geluid op zich goed maar bij alle andere uitzendingen verschrikkelijk om naar te luisteren.

OpaJohan 04-05-2018

slimme heldere smart tv

Software update android versie 7.0 ok. Met alle android toestellen kon ik spotify aanmelden met Facebook account. Nu met emailadres en password.
Monteren van de tv makkelijk. de dunne rvs rand en voet maakt de tv niet zo kolossaal. over het instellen van de zenders kan ik niets zeggen, analoog aanbod is verdwenen.

Tonnie 26-04-2018

Mooi groot scherm

Prima toestel, gemakkelijke bediening. Goede prijs. Verder mooi beeld en geen storing met de afstandbediening zoals anderen beweren.

Pluspunten

• goedkoop
  • prima toestel

Minpunten

• geen minpunten

Rinaldo61 13-03-2018

Regelmatig moet de stekker er uit

Niet veel op aan te merken ware het niet dat regelmatig de stekker er uit moet om er voor te zorgen dat de tv weer reageert op de afstandbediening.

roepieroepie 11-03-2018

slecht

de TV is nu 2 mnd oud, maar regelmatig lustert het toestel niet naar de afstandsbediening en moet is de stekker uit het stopkontakt halen na verloop van een paar minuten er weer in en dan werkt het wel weer.Zoiets verwacht je niet van een nieuw toestel.

Anoniem 25-02-2018

Prima maar met bugs

Ik heb dit toestel nu 2 maanden en hij bevalt goed, echter als ik Netflix heb bekeken en overschakelen naar tv dan werkt mijn volume knop niet meer.
Als ik het toestel spanningsloos maak ,lees stekker eruit trekken. En daarna er weer in stop dan werkt alles weer. Behoorlijk irritant.

Tjibbeed 20-02-2018

Pus6162 tv

onze plasma tv aan de kant gezet ivm ontbreken extra aansluitmogelijkheden. Tekort aan HDMI etc., dus opzoek naar een vervanger/nieuwe tv , de pus6162 gekocht , prima tv alleen wel even wennen aan de kleuren wel aangepast en geluid ook nu beter (alleen zwart waardes kunnen niet tippen aan een plasma)
Zappen van kanalen gaat redelijk langzaam , en tv kun je niet uitzetten blijft stand-by . Eco vriendelijk ??
Maar overall een prima tv

Erik Jonker 12-12-2017

Groot scherm, beperkte kijk hoek

Omdat onze vorige tv een ster in het scherm had (ongelukje) voor deze Philips gekozen.
Scherm is mooi van formaat, recht van voor goed beeld.
Het geluid is prima. En de instelmogelijkheden zijn legio.
Wel heeft het toestel alleen een beperkte kijkhoek, waardoor het beeld heel vaag wordt als je iets te veel schuin voor de tv zit.

Pluspunten

• Groot beeld
  • Scherp, recht van voren
  • Netflix knop
  • Geluid prima

Minpunten

• Beperkte kijkhoek

Bert 09-12-2017

Zeer goede kwaliteit/Prijsverhouding

Meer dan prima presterende Led Smart 4K TV aangeschaft in de actie bij de Makro ( €361.79 incl BTW ) Zeer scherp beeld, goed geluid voor zo'n platte TV en zeer gebruiksvriendelijk in te stellen! Mocht u de TV ophangen, dan de kabels gelijk goed aansluiten omdat je er moeilijk bij kan als hij hangt!

Pluspunten

• Scherp beeld
  • Eenvoudig in te stellen
  • Prijs / Kwaliteit verhouding
  • Prima geluid

Minpunten

• Kabel installeren wanneer de TV hangt

jurjen 02-12-2017

zeer slecht

na 4 weken defect.
35 jaar geroepen om geen phillips spullen te kopen ,omdat ze zo vlug kapot zijn. toch een tv gekocht en wat gebeurt? binnen een maand kapot.

OpaGerrit 16-10-2017

Jammer van de voorkennis

Ik heb vreselijk mooi apparaat gekocht waar ik voor 60% niets aan heb.
Deze productie lijn van de pus 6162 is geheel gemaakt voor alleen maar ziggo klanten. Het toestel had beter alleen door ziggo verkocht moeten worden. Als je een kpn abo hebt is het alleen maar een monitor en geen tv. Erg jammer dat philips alleen maar aan de ziggo klanten heeft gedacht en niet zijn geest heeft verruimd naar ook andere consumenten. Ik kan alle mooie functionale ideeën van dit toestel niet gebruiken en ben dus bedonderd door philips.

Jerishai 10-10-2017

Ideale tv

Na een miskoop weer op zoek gegaan naar een degelijke tv, en in de winkel bij dit toestel uitgekomen.
Mooi beeld, goed geluid (wat het probleem was bij de miskoop) en genoeg opties. Ik ben dik tevreden!