Panasonic TX-40EXW735

Bekijk alle Televisies

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Panasonic TX-40EXW735 op Kieskeurig.nl.

6,3

MrMaxima 19-12-2017

Prachtig beeld, zwart is ... diep zwart

Geschreven voor: Panasonic TX-40EXW735

Panasonic levert zeer betrouwbare tv's (dit is mijn 3e en de andere 2 ook nog steeds in bezit, maar naar een andere deel in het huis verhuist). Wat wel opvalt is dat Panasonic altijd een eigen wereld wil verzinnen voor haar internetgedeelte. Hoewel ze bij deze tv hebben gekozen voor het Firefox platform, is dit inmiddels als open source door Panasonic geadopteerd. Met andere woorden, Panasonic zal zelf hier inhoud aan moeten geven. En dat betekent tot nu toe dat Panasonic je beperkt in een aantal apps. Zo wordt Deezer wel meegeleverd, maar Spotify niet en kun je dat ook niet downloaden. PatheThuis staat er dan weer wel bij en natuurlijk Youtube en Netflix. Via een app op je telefoon kun je de tv ook besturen en zelfs ingesproken boodschappen ingeven als "zoek Ed Sheeran". Je krijgt dan een overzicht van Youtube maar ook eventueel tv-programma's met dezelfde tag. Is dit de ideale tv voor u? Als je gaat voor kwaliteit, prachtig beeld en wat minder geeft om de wereld van "apps" dan is dit zeker een aanbeveling.

Pluspunten

• beeldkwaliteit
  • kwaliteit in de zin van duurzaamheid
  • geluid is bovengemiddel
  • veel HDMI aansluitingen

Minpunten

• het internetgedeelte is beperkt
  • prijs iets duurder dan gemiddeld.

Arun 15-10-2018

Prachtig ervaring

Geschreven voor: Panasonic TX-40EXW735

Gekocht bij expert. Hele goede service met installeren. Mooie geluid, scherp beeld. Er is een ingeboude upscaler van sd naar 4k beeld, en die werkt Super. Klerur weergave is prima. Natuurlijke tinten op zn japaans. :-)

Zeker een aanrader.

h dekker badweg 9 vlagtwedde 9541 cv 21-02-2018

uhd tv tx-exw735

Geschreven voor: Panasonic TX-40EXW735

ik ben niet te speken cijfer 2 je hebt alleeneen goed beeld als je er recht voor zit als wij op de 3 zits bank heeft alleen die er midden voor zit een goed beeld ik heb jaren philips gehad die hadatniete

Minpunten

• aleengoed beeld als recht voor zit