Samsung UE55MU6100K

Bekijk alle Televisies

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung UE55MU6100K op Kieskeurig.nl.

Hugo 21-10-2017

Perfect beeld en goed geluid

Geschreven voor: Samsung UE55MU6100K

Nadat onze vorige Samsung TV er na 17 jaar plots mee ophield hebben we weer voor een Samsung gekozen. De vorige keer vielen we voor het mooie beeld, de nieuwe 4K Ultra heeft nog een mooier beeld en de geluid is ook wederom perfect.
Na eerst op internet te hebben gekeken zijn we nog op diverse plaatsen gaan kijken voor deze TV. Uiteindelijk toch maar besteld bij Foka.nl, hier was de TV 39 euro goedkoper en kregen we 5 i.p.v. de standaard 2 jaar garantie en zondagavond besteld, dinsdagmorgen in huis dus echt een super service.

Pluspunten

• gemakkelijke installatie
  • Bediengemak
  • Super mooi en scherp beeld

ar2roow 13-09-2018

Hoi Hugo,

Fijn goede reviews te zien voor deze tv. Ik ben aan het overwegen om deze aan te schaffen bij de FOKA, alleen is de 5 jaars garantie waar je over rept niet van toepassing op Samsung apparaten:

Actievoorwaarden:
Deze actie is niet geldig op Samsung, Philips enTelefunken producten.

Ik bestel hem dus maar bij een andere winkel.

Groetjes Arthur

leo 09-08-2018

mooi groot scherm betrouwbaar merk

Geschreven voor: Samsung UE55MU6100K

alles in huis bij mij is van samsung omdat het van goede kwaliteit is en betrouwbaar. ook wat garantie betreft kun je altijd terecht bij samsung.

klaas 10-06-2018

mooie tv

Geschreven voor: Samsung UE55MU6100K

wat een tv !!! mooi beeld en goed geluid!!
gekocht via de site van FOKA.NL super snel geleverd en nog 5 jaar garantie ook !!