Philips 6000 series 43PUS6262/12 - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
6,71 cm dikte
43,0 inch

Beoordeling op basis van 32 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

hadieco 30-08-2017

nieuwe kijksensatie

Het afgelopen weekend hebben wij een nieuwe philips ambilight televisie gekocht. We zijn zeer tevreden met het design en vinden het heel prettig om een smart televisie te hebben. We wonen nog met ons viertjes thuis en het streamen via telefoon en tablet is al veelvuldig door onze kinderen uitgeprobeerd. In combinatie met netflix is het geweldig om van de beelden te genieten. Het kijken naar voetbalwedstrijden geeft wat aanpassing omdat het groen van het veld wel wat overheerst op de muur. Verder zijn we zeer tevreden over dit product.

MvanBeek 18-01-2018

Defecte tuner in de TV bij levering en slechte service

Deze TV bij Mediamarkt gekocht en vanaf eerste dag moet de TV bij iedere 10-15e wisseling van kanaal gereset worden. Beeld wordt zwart en alleen resetten helpt. Vervolgens wordt heen en weer gewezen tussen winkel, fabricant en kabel bedrijf. De winkel (mediamarkt) blijkt het te moeten oplossen en haalt de TV op. Vervolgens meer als een maand geen TV meer, het is nog steeds in reparatie. Ik ben beniewd hoe lang we nog zonder TV zitten.

Pluspunten

• Mooi scherm voor de prijs
  • Interactie met randapperatuur goed

Minpunten

• Tuner defect bij levering
  • Gebrek aan service door mediamarkt

michelv 05-01-2018

Uitstekend beeld, goed geluid, maar stelselmatig vastlopen

Aantrekkelijke 4K UHD tv met Ambilight en een uitstekende beeldkwaliteit, maar het toestel liep vanaf de eerste dag regelmatig en willekeurig vast, en reageerde daarna op geen enkele wijze meer op de afstandbediening. Ook toepassing van de geadviseerde updates, support-procedures, en het verwijderen en opnieuw plaatsen van de stekker in de contactdoos konden dit probleem niet verhelpen.

Oudedaf 24-12-2017

Phillips HD tTV 43 pus6262/12

Dit is onze tweede tv vandeze serie de eerst was al na 5 minuten kapot, nu 2de toestel en toestel geeft blokkerig beeld, dubbel beeld en loopt vast op eigen software waardoor we de stekker uit het stop contact moeten trekken om hem weer te kunnen bedienen. als die het doet mooi beeld. Alles hebben we vervangen tot cam modules, ziggo kaarten en kabels en splitters maar zonder resultaat, dect telefoon uit de kamer en wifi tablet weg ook zonder resultaat, ik heb ook de vel revieuws gelezen maar toch ben ik niet de enigste met dit probleem ondanks de vele positieve reacties, achteraf gezien is het een miskoop. Hiervoor hadden wij een Medion tv staan die op de zelfde kabels geen problemen gaf en perfect deed.

C.J.den Hollander 10-12-2017

Betaalbare erg goede tv .

Ik wilde een nieuwe tv daar de oude het nog steeds veranderende systeem van NPO Uitzending
gemist niet goed meer ondersteunde . Nu schijnt het weer in orde te zijn volgens Philips en ik
kan niet anders zeggen dat het razendsnel en goed werkt. De tv heeft een supermooi beeld en
zelfs het geluid is nog niet optimaal maar al stukken beter dan de oude tv. ( ook een platte Philips) .De speakers zitten achterop de kast en aangezien de tv ook weer in de kast staat is de
verstaanbaarheid matig. Voor muziek heb ik de tv aangesloten op de versterker en voor de spraak heb ik via de optische uitgang twee minispeakers aangesloten via een d/a converter.
Nu is het helemaal top. Wel vind ik dat het installeren van de tv wat ingewikkelder is dan verwacht. Ik ben aardig thuis in elektronika maar de logica van de programmering is duister.
De ambilight voorziening heb ik na een dag al uitgezet. Ten eerste zie ik er weinig van in de kast
en het voegt niet veel toe aan het kijkplezier, eerder storend. Maar ik kon geen model vinden
zonder dit en met dezelfde mogelijkheden. Verder is het een top-toestel met een superbeeld.

Pluspunten

• beeld

Minpunten

• verstaanbaarheid
  • programmering

Joyce 07-12-2017

Scherp beeld

Een mooie TV welke makkelijk is te installeren. Het beeld is erg scherp waardoor alle details goed zichtbaar zijn. De ambilight zorgt voor extra sfeer

Pluspunten

• ambilight
  • scherp beeld

Minpunten

• het lichtje blijft branden als je hem uit zet.

Jan Mondria 25-11-2017

Mooi tv en beeld en geluid goed

Mooi toestel, laat zich makkelijk bedienen en mooi scherp beeld en voor een lcd een bijzonder goed geluid

Pluspunten

• Mooi scherp beeld
  • Goed geluid
  • Makkelijk te installeren

Minpunten

• Ziggo vooraf ingesteld wat niet klopt
  • Achteraf aansluiten kabels bij op wand moeilijk

Jan Mondria 24-12-2017

Helaas heb ik te gauw gereageerd en te positief beoordeeld, het toestel geeft blokkerig beeld en loopt vast op zijn eigen software , stekker eruit om weer beweging in het beeld te krijgen is enigste optie. Wij hebben alle kabels vervangen , nieuwe module 2 x kaart gewisseld fabrieksinstellingen 1 minuut stekker eruit stroomstekker omgedraaid maar helaas , ik kan alleen tot de conclusie komen nadat ik meerdere revieuws heb gelezen dat ik niet de enigste ben met dit probleem, dit is ook bij de grotere tv serioe en bij philips bekend en ook bij ziggo worden deze tv`s helaas vaker genoemd. op de zelfde kabels zat eerder een Medion tv maar die gaf geen problemen , alleen beeld en geluid was een stuk minder. mijn advies bzint eer gij begint, door omstandigheden ben ik de eerste 3 weken niet aan kijken toegekomen vandaar deze late reactie.

Jan Mondria 26-12-2017

Nogmaals een een schrijven, bovenstaande problemen hebben we kunnen oplossen na alles vervangen te hebben door een antennecontactdoos in de muur los te halen waar vermoedelijk een kabelbreukje inzat of??? Ook de antenne kabel hebben we verlegd naar een punt waar geen stopcontacten in de buurt waren. Na 4 uur de tv te hebben laten aanstaan op rtl 4 5 die de meeste problemen gaven is het probleem opgelost , geen blokken meer en storing, wel bij controle of er nog een update aanwezig was sloeg de tv wederom vast, stekker eruit en tv deed wat hij doen moest . Zo zie je maar een klein object over het hoofd zien kan veel ellende veroorzaken,

snoepreis 06-11-2017

Een goed toestel

Het instellen van het toestel is voor een doorsnee mens toch niet zo eenvoudig.Beeldkwaliteit is mooi

MVBird 11-09-2017

Prima TV

Dit product heeft mooie levensechte beelden.
De sfeer er omheen, met de verlichting aan de zijkanten heeft meerwaarde. Je beleeft hierdoor nog meer de sfeer.

Jo77 09-09-2017

Mooi product met goed beeld- en geluidskwaliteit

Mooie televisie, waarvan ik nog niet alle mogelijkheden ontdekt heb...
Mooi, scherp maar wel rustig beeld. Ook door het ambilight erg prettig om naar te kijken. Helder geluid.
Mooie vormgeving, makkelijke bediening.

citertje42 08-09-2017

Buitengewoon fijn toestel

Dit is een prima toestel met veel mogelijkheden.
Het geeft een prachtig beeld ook in combinatie met het Ambilight.
Kortom we zijn er erg blij mee.

Sheilabeau 04-09-2017

tv met scherp beeld en sfeervolle kleuren door het ambi ligh

deze tv heeft een mooi scherp beeld en is sfeervol in de huiskamer, wij kijken met meer plezier naar de tv door de wisselende kleuren van het ambi light op de muur rondom de achterkant van de tv. Deze kleuren passen zich aan het beeld aan.

ClaireMarie 04-09-2017

Strak vormgegeven tv zeer helder beeld

Mooie stijlvolle televisie. Zeer helder beeld. De zenders zijn makkelijk in te stellen. Handige afstandbediening met een klein toetsenbord op de achterkant. Mooie verlichting aan de zijkanten van de televisie waardoor de tv een luxe uitstraling krijgt. Een handige netflix knop op de afstandbediening.

Jwxxxx 04-09-2017

Mooie televisie met fantastische beeldkwaliteit

Ik ben zeer tevreden over deze tv. De rv is makkelijk aan te sluiten en heeft een perfecte beeldkwaliteit. Zeker met de ambilight geeft dit een fantastisch beeld. De tv heeft een goede orijs / kwaliteitsverhouding. Ik deze tv iedereen aanraden.

Mruijt 03-09-2017

Hele mooie televisie fijn in gebruik

Makkelijk te instaleren, fijn menu.
Wij hebben na problemen met onze vorige tv met ambilight toch wel weer voor ambilight gekozen maar het verschil met verlichting is veel feller en meer beleving.
Raden de tv zeker aan!!

Dennis01 02-09-2017

mooi scherp beeld

Deze televisie is makkelijk in te stellen voor eigen voorkeuren zoals bijvoorbeeld de kleuren en het ambilight.
Ambilight geeft een extra dimensie aan het kijken. Het beeld is bovendien scherp.

Cappy 02-09-2017

Prima product

Prima product, waarvan ik lang nog niet alle mogelijkheden ontdekt hebt. De ambilights aan de zijkant geven een heel mooi effect op mijn witte muur.

Line63 01-09-2017

Deze TV is een eyecatcher in de woonkamer.

Deze TV geeft een heel mooi beeld met prachtige kleuren en scherp contrast. Heel fijn is het ambilight, je kunt het ambilight instellen zoals je wil. Mooie TV om te zien, plat en strak van vormgeving.

televisiekijker62 01-09-2017

Dit product heeft een mooie uitstraling.

Dit product heeft mooie levensechte beelden.

Oyin 31-08-2017

Prima TV!

Ik zocht naar een betaalbare smart tv met ambilight. Die zoektocht hield op toen ik dit prachtige exemplaar tegen kwam. Deze tv heeft alles wat een moderne tv nodig heeft, smart en ambilight functie, netflix knop op de afstandbediening voor een zeer mooie prijs. Ik ben erg tevreden en zou deze tv aan iedereen aanraden.