Philips 6000 series 43PUS6262/12

Philips 6000 series 50PUS6203/12

Philips 6000 series 50PUS6203/12
1 reviews
Bekijk alle Televisies

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 6000 series 43PUS6262/12 op Kieskeurig.nl.

DenC 30-03-2018

Goede tv voor weinig geld

Geschreven voor: Philips 6000 series 43PUS6262/12

Zeer goede tv voor de prijs. Mooi groot beeld met ambi light en 4k resolutie. Goed geluid voor het formaat en voldoende functionaliteit. Er zijn wel weinig apps voor de smart tv beschikbaar, maar alle belangrijke zijn aanwezig zoals netflix en youtube. Geen amazon prime video helaas. Enige minpunt zover is dat de afstandsbediening wat goedkoop aanvoelt met scherpe randen.

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit
  • Schermkwaliteit
  • Gebruiksvriendelijk
  • Kleuren/helderheid
  • Ambilight

Minpunten

• Afstandsbediening kwaliteit
  • Weinig apps

Jan Mondria 15-03-2018

Perfecte tv

Geschreven voor: Philips 6000 series 43PUS6262/12

Na wat ellende met onze eerste zelfde TV, is dit onze 2de tv, ik heb ik alle kabels vervangen, cammodule 1.3 geplaatst, een update uitgevoerd en ik kan alleen nog maar zeggen een perfecte tv wat betreft geluid en beeld, alleen internetten is geen aanrader dat is ontzettend traag ondanks een 400 MBit aansluiting, Vastlopen of resetten is ook niet meer aan de orde.

• Beeld
  • Makkelijk in te stellen
  • Vele leuke apps

Minpunten

• Internet browser ontzettend traag

MvanBeek 18-01-2018

Defecte tuner in de TV bij levering en slechte service

Geschreven voor: Philips 6000 series 43PUS6262/12

Deze TV bij Mediamarkt gekocht en vanaf eerste dag moet de TV bij iedere 10-15e wisseling van kanaal gereset worden. Beeld wordt zwart en alleen resetten helpt. Vervolgens wordt heen en weer gewezen tussen winkel, fabricant en kabel bedrijf. De winkel (mediamarkt) blijkt het te moeten oplossen en haalt de TV op. Vervolgens meer als een maand geen TV meer, het is nog steeds in reparatie. Ik ben beniewd hoe lang we nog zonder TV zitten.

Pluspunten

• Mooi scherm voor de prijs
  • Interactie met randapperatuur goed

Minpunten

• Tuner defect bij levering
  • Gebrek aan service door mediamarkt

C.J.den Hollander 10-12-2017

Betaalbare erg goede tv .

Geschreven voor: Philips 6000 series 43PUS6262/12

Ik wilde een nieuwe tv daar de oude het nog steeds veranderende systeem van NPO Uitzending
gemist niet goed meer ondersteunde . Nu schijnt het weer in orde te zijn volgens Philips en ik
kan niet anders zeggen dat het razendsnel en goed werkt. De tv heeft een supermooi beeld en
zelfs het geluid is nog niet optimaal maar al stukken beter dan de oude tv. ( ook een platte Philips) .De speakers zitten achterop de kast en aangezien de tv ook weer in de kast staat is de
verstaanbaarheid matig. Voor muziek heb ik de tv aangesloten op de versterker en voor de spraak heb ik via de optische uitgang twee minispeakers aangesloten via een d/a converter.
Nu is het helemaal top. Wel vind ik dat het installeren van de tv wat ingewikkelder is dan verwacht. Ik ben aardig thuis in elektronika maar de logica van de programmering is duister.
De ambilight voorziening heb ik na een dag al uitgezet. Ten eerste zie ik er weinig van in de kast
en het voegt niet veel toe aan het kijkplezier, eerder storend. Maar ik kon geen model vinden
zonder dit en met dezelfde mogelijkheden. Verder is het een top-toestel met een superbeeld.

Pluspunten

• beeld

Minpunten

• verstaanbaarheid
  • programmering

Joyce 07-12-2017

Scherp beeld

Geschreven voor: Philips 6000 series 43PUS6262/12

Een mooie TV welke makkelijk is te installeren. Het beeld is erg scherp waardoor alle details goed zichtbaar zijn. De ambilight zorgt voor extra sfeer

Pluspunten

• ambilight
  • scherp beeld

Minpunten

• het lichtje blijft branden als je hem uit zet.

Jan Mondria 25-11-2017

Mooi tv en beeld en geluid goed

Geschreven voor: Philips 6000 series 43PUS6262/12

Mooi toestel, laat zich makkelijk bedienen en mooi scherp beeld en voor een lcd een bijzonder goed geluid

Pluspunten

• Mooi scherp beeld
  • Goed geluid
  • Makkelijk te installeren

Minpunten

• Ziggo vooraf ingesteld wat niet klopt
  • Achteraf aansluiten kabels bij op wand moeilijk

Jan Mondria 24-12-2017

Helaas heb ik te gauw gereageerd en te positief beoordeeld, het toestel geeft blokkerig beeld en loopt vast op zijn eigen software , stekker eruit om weer beweging in het beeld te krijgen is enigste optie. Wij hebben alle kabels vervangen , nieuwe module 2 x kaart gewisseld fabrieksinstellingen 1 minuut stekker eruit stroomstekker omgedraaid maar helaas , ik kan alleen tot de conclusie komen nadat ik meerdere revieuws heb gelezen dat ik niet de enigste ben met dit probleem, dit is ook bij de grotere tv serioe en bij philips bekend en ook bij ziggo worden deze tv`s helaas vaker genoemd. op de zelfde kabels zat eerder een Medion tv maar die gaf geen problemen , alleen beeld en geluid was een stuk minder. mijn advies bzint eer gij begint, door omstandigheden ben ik de eerste 3 weken niet aan kijken toegekomen vandaar deze late reactie.

Jan Mondria 26-12-2017

Nogmaals een een schrijven, bovenstaande problemen hebben we kunnen oplossen na alles vervangen te hebben door een antennecontactdoos in de muur los te halen waar vermoedelijk een kabelbreukje inzat of??? Ook de antenne kabel hebben we verlegd naar een punt waar geen stopcontacten in de buurt waren. Na 4 uur de tv te hebben laten aanstaan op rtl 4 5 die de meeste problemen gaven is het probleem opgelost , geen blokken meer en storing, wel bij controle of er nog een update aanwezig was sloeg de tv wederom vast, stekker eruit en tv deed wat hij doen moest . Zo zie je maar een klein object over het hoofd zien kan veel ellende veroorzaken,

Philips 4K tv 25-08-2017

Mooi toestel, antraciet kleur, snel geïnstalleerd

Geschreven voor: Philips 6000 series 43PUS6262/12

Mooi ruim tv toestel met 4k weergave. Zeer snelle installatie, binnen 10 minuten konden we tv kijken.

Pluspunten

• snelle installatie

Dick 13-08-2017

Mooi groot beeld , kleine rand rondom, helderbeeld

Geschreven voor: Philips 6000 series 43PUS6262/12

Mooi beeld, rand van tv is vrijklein, helderbeeld en goede instellingen zoals geluid beeld en
Breedevoet waardoor deze stabiel staat
Een hoop aansluitingen

Minpunten

• Geen uit zet schakelaar (Stand-by )

miranda 08-07-2017

geweldige tv

Geschreven voor: Philips 6000 series 43PUS6262/12

we hebben deze tv gekocht en voldoet naar onze verwachtingen en meer
mooi helder beeld ,goed geluid van alle luxe voorzien