Philips 6000 series 43PUS6262/12 - Reviews

4K Ultra HD
Diepte
6,71 cm dikte
43,0 inch

Beoordeling op basis van 26 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

hadieco 30-08-2017

nieuwe kijksensatie

Het afgelopen weekend hebben wij een nieuwe philips ambilight televisie gekocht. We zijn zeer tevreden met het design en vinden het heel prettig om een smart televisie te hebben. We wonen nog met ons viertjes thuis en het streamen via telefoon en tablet is al veelvuldig door onze kinderen uitgeprobeerd. In combinatie met netflix is het geweldig om van de beelden te genieten. Het kijken naar voetbalwedstrijden geeft wat aanpassing omdat het groen van het veld wel wat overheerst op de muur. Verder zijn we zeer tevreden over dit product.

snoepreis 06-11-2017

Een goed toestel

Het instellen van het toestel is voor een doorsnee mens toch niet zo eenvoudig.Beeldkwaliteit is mooi

MVBird 11-09-2017

Prima TV

Dit product heeft mooie levensechte beelden.
De sfeer er omheen, met de verlichting aan de zijkanten heeft meerwaarde. Je beleeft hierdoor nog meer de sfeer.

Jo77 09-09-2017

Mooi product met goed beeld- en geluidskwaliteit

Mooie televisie, waarvan ik nog niet alle mogelijkheden ontdekt heb...
Mooi, scherp maar wel rustig beeld. Ook door het ambilight erg prettig om naar te kijken. Helder geluid.
Mooie vormgeving, makkelijke bediening.

citertje42 08-09-2017

Buitengewoon fijn toestel

Dit is een prima toestel met veel mogelijkheden.
Het geeft een prachtig beeld ook in combinatie met het Ambilight.
Kortom we zijn er erg blij mee.

Sheilabeau 04-09-2017

tv met scherp beeld en sfeervolle kleuren door het ambi ligh

deze tv heeft een mooi scherp beeld en is sfeervol in de huiskamer, wij kijken met meer plezier naar de tv door de wisselende kleuren van het ambi light op de muur rondom de achterkant van de tv. Deze kleuren passen zich aan het beeld aan.

ClaireMarie 04-09-2017

Strak vormgegeven tv zeer helder beeld

Mooie stijlvolle televisie. Zeer helder beeld. De zenders zijn makkelijk in te stellen. Handige afstandbediening met een klein toetsenbord op de achterkant. Mooie verlichting aan de zijkanten van de televisie waardoor de tv een luxe uitstraling krijgt. Een handige netflix knop op de afstandbediening.

Jwxxxx 04-09-2017

Mooie televisie met fantastische beeldkwaliteit

Ik ben zeer tevreden over deze tv. De rv is makkelijk aan te sluiten en heeft een perfecte beeldkwaliteit. Zeker met de ambilight geeft dit een fantastisch beeld. De tv heeft een goede orijs / kwaliteitsverhouding. Ik deze tv iedereen aanraden.

Mruijt 03-09-2017

Hele mooie televisie fijn in gebruik

Makkelijk te instaleren, fijn menu.
Wij hebben na problemen met onze vorige tv met ambilight toch wel weer voor ambilight gekozen maar het verschil met verlichting is veel feller en meer beleving.
Raden de tv zeker aan!!

Dennis01 02-09-2017

mooi scherp beeld

Deze televisie is makkelijk in te stellen voor eigen voorkeuren zoals bijvoorbeeld de kleuren en het ambilight.
Ambilight geeft een extra dimensie aan het kijken. Het beeld is bovendien scherp.

Cappy 02-09-2017

Prima product

Prima product, waarvan ik lang nog niet alle mogelijkheden ontdekt hebt. De ambilights aan de zijkant geven een heel mooi effect op mijn witte muur.

Line63 01-09-2017

Deze TV is een eyecatcher in de woonkamer.

Deze TV geeft een heel mooi beeld met prachtige kleuren en scherp contrast. Heel fijn is het ambilight, je kunt het ambilight instellen zoals je wil. Mooie TV om te zien, plat en strak van vormgeving.

televisiekijker62 01-09-2017

Dit product heeft een mooie uitstraling.

Dit product heeft mooie levensechte beelden.

Oyin 31-08-2017

Prima TV!

Ik zocht naar een betaalbare smart tv met ambilight. Die zoektocht hield op toen ik dit prachtige exemplaar tegen kwam. Deze tv heeft alles wat een moderne tv nodig heeft, smart en ambilight functie, netflix knop op de afstandbediening voor een zeer mooie prijs. Ik ben erg tevreden en zou deze tv aan iedereen aanraden.

Keenenburger 30-08-2017

Een veelzijdige t.v. met prima beeld en geluid

Het was even zoeken om de eerste keer beeld te krijgen maar toen dat er was, was het ook dik in orde. mooi beeld met natuurlijke kleuren. je kijkt weer met plezier t.v.
Ambilight is echt mooi. Geeft meer beleving. Heb het gevoel dat we een goede keus hebben gemaakt en weer jaren vooruit kunnen.

rlmc 28-08-2017

Prachtig beeld

Mijn vorige tv was na 11 jaar overleden en ik ben me toen gaan oriënteren op een nieuwe.
Ik kwam bij deze tv uit vanwege het ambilight, de vormgeving en de prijs.
De tv is zeer makkelijk in gebruik te nemen en aan te sluiten.
Het beeld is super scherp en de smart functies zijn erg handig.
Ik ben er zeer tevreden mee.

Ileiden 27-08-2017

Prachtig design gecombineerd met gebruiksgemak

We hebben de tv pas kort, dus we kunnen nog niet oordelen over de lange termijn, maar voorlopig zijn we erg tevreden. De TV was heel snel en simpel geïnstalleerd. Het beeld is prachtig. De ambilights een leuke gadget.

Kitty84 27-08-2017

Mooi vormgeven tv met helder beeld

Ik was erg benieuwd naar ambilight en het heeft mij verrast: mooi sfeervol beeld. De tv is ook makkelijk in gebruik.

Philips 4K tv 25-08-2017

Mooi toestel, antraciet kleur, snel geïnstalleerd

Mooi ruim tv toestel met 4k weergave. Zeer snelle installatie, binnen 10 minuten konden we tv kijken.

Pluspunten

• snelle installatie

Elly1956 24-08-2017

Zeer goed product

Deze tv is qua vormgeving en prestaties een sierraad om in je huis te hebben. Ambilight heb ik nooit gehad, maar het kijkt veel rustiger. bedieningsgemak ten top.