Samsung UHD TV 6-Serie UE75MU6100 - Reviews

4K Ultra HD
75,0 inch
Kleur(en)
zwart, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung UHD TV 6-Serie UE75MU6100 op Kieskeurig.nl.

hummer72 23-04-2018

geweldige tv

Geschreven voor: Samsung UHD TV 6-Serie UE75MU6100

heb deze tv gekocht om dat 4K en UHD HDR smart hub HDMI en nog veel meer het is net of je in de bios zit pracht beeld en op internet netflix dat beeld is nu echt 100% super wat heb ik wat gemist met tv kijken en de apps werken super raad echt deze tv aan .

Janbakk1 25-02-2018

TV kijken in 4K

Geschreven voor: Samsung UHD TV 6-Serie UE75MU6100

Hoewel er vele mogelijkheden zijn is deze TV precies dat gene wat met nodig heeft om een 4k ervaring te beleven. Heel scherp, redelijk goede kijkhoek en vele mogelijkheden om vanuit de zeer eenvoudige afstandsbediening eenvoudig te schakelen tussen TV zenders, internet en radiostadions. Ik heb daarnaast nog een NAS aangesloten wat prima werkt in combinatie met de smarthub. Kortom een prima TV voor een lage prijs.

Robbiew 17-01-2018

Super televisie

Geschreven voor: Samsung UHD TV 6-Serie UE75MU6100

Super televisie met een haarscherp beeld.
Ik ben er erg tevreden over en kan hem zeker aanbevelen aan een ieder.

Pluspunten

• Super scherp beeld
  • Bediening

Olaf 08-01-2018

UE65MU56100w: perfect toestel

Geschreven voor: Samsung UHD TV 6-Serie UE75MU6100

Wij hebben na jarenlang een plasma gebruikt te hebben een nieuwe UE65MU56100w gekocht. Wat een fantastisch beeld. Wel is het zaak deze thuis nog even rustig te kalibreren, de kleuren waren naar mijn smaak eerst te rood/oranje.

Beeld is superscherp, en de afstandbediening werkt erg goed. Ik vind het zelf jammer dat de RTLXL app maar tot 7 dagen geleden toont maar dit schijnt bij alle TVs zo te zijn en is op te lossen met een chromecast.